Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 385
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
19 minutes ago, Vault13 said:


e food και ετσι

Δεν είναι το ιδιο, στο άρθρο λέει

Quote

Finally, the app serves a customized WebView page that prompts the victim to enter their phone number, supposedly receive a temporary OTP (one-time passcode) code to activate the account on the application.

ο φίλος δεν έδωσε τίποτα πουθενά

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Kostasspil είπε

Είχα την εντύπωση ότι για να γίνει πληρωμή με κάρτα ερχεται ΟΤΡ. Δεν χρησιμοποιώ πλέον e-food οπότε δε θυμάμαι

Νομίζω ότι για μικρά ποσά, δεν χρειάζεται.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Kostasspil είπε

ο φίλος δεν έδωσε τίποτα πουθενά

Δεν ειπα οτι ειναι το ιδιο.
Αν παρολο το ΟΤP και παραβιαστηκε σκεψου τι γινεται χωρις OTP. Για καλο το λες αυτο; 

Δημοσ.
1 hour ago, GREGORYMO said:

Νομίζω ότι για μικρά ποσά, δεν χρειάζεται.

Βασικα τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα και μεγάλες παραγγελίες δεν ζητάει. Έχω κάνει κάπου 60€ από αποθηκευμένη κάρτα και δεν θυμάμαι να μου ζήτησε. Νομίζω μόνο όταν την προσθέτεις για πρώτη φορά στο στέλνει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, natural_sgf είπε

Ή (wait for it) απλά έχεις κλειστό το NFC και το ανοίγεις μόνο όταν το χρειαστείς.

Δεν αναφέρομαι στο smartphone το οποίο θέλει (;) κωδικό για να προχωρήσει σε πληρωμή αλλά σε ανέπαφη χρέωση κάρτας.

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

Η λύση είναι μια για το θέμα αποθηκευμενες κάρτες και ανέπαφες πληρωμές, τουλάχιστον αυτό κάνουν αρκετοί. 

Στη κάρτα σου έχεις εμφανή έναν λογαριασμό και στο iban σου έχεις 2 λογαριασμούς. 

Στον πρώτο λογαριασμό τον έχεις μόνιμα άδειο, οπότε ακόμα και να παν να τραβήξουν λεφτά θα πάρουν τα @@ τους και όποτε θέλεις να αγοράσεις κάτι μεταφέρεις χρήματα απο το iban σου, άσε που έχεις και καλύτερο κοντρολ των εξόδων σου.

Εννοείται φυσικά πως τα χρήματα σου τα έχεις στον 2ο λογαριασμο που πρόσβαση έχεις μόνο απο iban. 

Τώρα αν πέσεις σε απάτη και iban δεν έχεις καμία σωτηρία... 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, rackal είπε

Η λύση είναι μια για το θέμα αποθηκευμενες κάρτες και ανέπαφες πληρωμές, τουλάχιστον αυτό κάνουν αρκετοί. 

Στη κάρτα σου έχεις εμφανή έναν λογαριασμό και στο iban σου έχεις 2 λογαριασμούς. 

Στον πρώτο λογαριασμό τον έχεις μόνιμα άδειο, οπότε ακόμα και να παν να τραβήξουν λεφτά θα πάρουν τα @@ τους και όποτε θέλεις να αγοράσεις κάτι μεταφέρεις χρήματα απο το iban σου, άσε που έχεις και καλύτερο κοντρολ των εξόδων σου.

Εννοείται φυσικά πως τα χρήματα σου τα έχεις στον 2ο λογαριασμο που πρόσβαση έχεις μόνο απο iban. 

Τώρα αν πέσεις σε απάτη και iban δεν έχεις καμία σωτηρία... 

Μπορείς να παγώνεις την κάρτα ή να απενεργοποιείς τις ανέπαφες συναλλαγές .

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, rackal είπε

Η λύση είναι μια για το θέμα αποθηκευμενες κάρτες και ανέπαφες πληρωμές, τουλάχιστον αυτό κάνουν αρκετοί. 

Στη κάρτα σου έχεις εμφανή έναν λογαριασμό και στο iban σου έχεις 2 λογαριασμούς. 

Στον πρώτο λογαριασμό τον έχεις μόνιμα άδειο, οπότε ακόμα και να παν να τραβήξουν λεφτά θα πάρουν τα @@ τους και όποτε θέλεις να αγοράσεις κάτι μεταφέρεις χρήματα απο το iban σου, άσε που έχεις και καλύτερο κοντρολ των εξόδων σου.

Εννοείται φυσικά πως τα χρήματα σου τα έχεις στον 2ο λογαριασμο που πρόσβαση έχεις μόνο απο iban. 

Τώρα αν πέσεις σε απάτη και iban δεν έχεις καμία σωτηρία... 

Αυτό που λες μπορεί να γίνει μόνο σε χρεωστική κάρτα , η οποία αφαιρεί τα λεφτά της συναλλαγής εκεινη την στιγμή από τον λογαριασμό.

Όταν όμως κανεις συναλλαγή με πιστωτική δεν μπορεί να εφαρμοστεί αυτο

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ctasis είπε

Αυτό που λες μπορεί να γίνει μόνο σε χρεωστική κάρτα , η οποία αφαιρεί τα λεφτά της συναλλαγής εκεινη την στιγμή από τον λογαριασμό.

Όταν όμως κανεις συναλλαγή με πιστωτική δεν μπορεί να εφαρμοστεί αυτο

 

Βασικά υπάρχουν άνθρωποι που αποθηκεύουν την πιστωτική τους online?? Φαουλ για μένα.

Τώρα οι πιστωτικές έχουν, τρελά μέτρα ασφαλείας πχ

Verified by Visa

Mastercard Secure Code οπότε γίνεται πάντα ταυτοποίηση.
Επίσης στο efood η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής. Η πληρωμή δε γίνεται στο περιβάλλον του efood, αλλά ο χρήστης μεταφέρεται σε ασφαλή διακομιστή πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς ή της Adyen. οπότε πάλι δέχεται πιστοποίηση.

Κάτι άλλο, όλες οι τράπεζες έχουν το πρόγραμμα ασφάλειας συναλλαγών, αν έχεις ενταχθεί δε σε νοιάζει ιδιαίτερα αν σε έχει κλέψει κάποιος μιας που αποζημιώνεσαι.

Όπως και να χει η χρεωστική και ο τρόπος που χρησιμοποιούν αρκετοί θεωρείται ο πιο ασφαλέστερος.

Τώρα για εμένα όλοι μας θα έπρεπε να έχουμε ενταχθεί στο google pay η apple pay που χωρίς το κινητό σου δεν μπορείς να αγοράσεις τπτ.

Η Eurobank ξεκίνησε να το κάνει, ελπίζω να πάρουν και άλλες σειρά.

Δημοσ.

@mypagio Eαν τελικά βγάλεις ακρη, ενημερωσε μας κι εμας εδω σε παρακαλω, να γνωριζουμε τι παιζει τελος παντων γιατι προκειται για σοβαρο data breach, που εγω προσωπικα δεν ειχα ξανακουσει τοσα χρονια..

  • Like 4
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mypagio είπε

Καλησπέρα σας.

Κυριακάτικο Update. Αφού βαδίζαμε την 3η η μέρα αφωνίας από την πλευρά της εταιρείας, αποφάσισα σήμερα το πρωί να αποστείλω ένα ξεχεστήριο e-mail στηριζόμενος σε 2 πυλώνες:
α) Τον εκνευρισμό μου για την αδιαφορία των υπευθύνων ως προς το περιστατικό και την επικοινωνία μαζί μου, καθώς ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ από την εταιρεία δεν επικοινώνησε για να μάθει λεπτομέρειες και να ενδιαφερθεί έστω, παρά μόνο όσο τους πήρα εγώ 2 φορές.
β) Την έκπληξή μου για την υποβάθμιση του τόσο σοβαρού περιστατικού αφού δεν έχω καμία ενημέρωση για τις ενέργειές τους ούτε μου έχουν ζητηθεί επιπλέον πληροφορίες.
Άρα λοιπόν:
ή όντως συνέβη κάτι και προσπαθούν να υποβαθμίσουν και να "κρύψουν" το περιστατικό με την "απουσία" τους μη δίνοντάς μου να καταλάβω το μέγεθος της ζημιάς υπό το φόβο διαρροής στα ΜΜΕ και ΜΚΔ,
ή είναι τόσο ηλίθιοι που το αγνοούν και κάνουν το ΣΚ τους με την αιτιολογία "έλα μωρέ θα το έδωσε πουθενά και δεν θα θυμάται".

Μισή ώρα μετά με κάλεσε κάποιος από το customer care (πάλι απουσία υπευθύνου) να μου εκφράσει τη "συγνώμη" του για το ατυχές περιστατικό και να με "συμβουλέψει" τι να κάνω!!!
Απέφυγε εντέχνως τις ερωτήσεις μου περι ενεργειών της εταιρείας, αναφέροντας 3-4 φορές ότι ΕΑΝ κινηθώ νομικά είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν με τις αρχές.

Με λίγα λόγια από την εταιρεία δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα (όπως το φαντάστηκα) παρ' όλο που τους έδωσα τον απαραίτητο χρόνο να μιλήσουν μαζί μου και να με ενημερώσουν.

Επόμενη κίνηση, περιγραφή και αποστολή του ιστορικού στην ΔΗΕ όπου άμεσα με ενημέρωσαν να προβώ σε κάποια αρμόδια δικαστική ή αστυνομική αρχή και να κάνω καταγγελία του περιστατικού αναλυτικά και με ότι στοιχεία έχω, πράγμα που θα γίνει αύριο.

Εν κατακλείδι επειδή η συμπεριφορά της εταιρείας είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ στο πρόσωπό μου, ως προς την αντιμετώπιση ενός τόσο σοβαρού περιστατικού που εξέθεσε τα στοιχεία μου και επειδή θεωρώ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, αύριο θα προσέλθω σε αστυνομικό τμήμα της περιοχής παρουσία του δικηγόρου μου και θα καταθέσω μήνυση κατά της εταιρείας και κατά αγνώστων, προσκομίζοντας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που έχω συγκεντρώσει 2 ημέρες τώρα

Τον λόγο πλέον έχει η δικαιοσύνη.

Για ότι νεώτερο θα σας ενημερώσω.

Σας ευχαριστώ πολύ για την στήριξή σας (όποιους το έκαναν αυτό) και τροφή για σκέψη στους υπόλοιπους. Εύχομαι να μη συμβεί σε κανέναν αυτό που συνέβη σε εμένα.

Καλό βράδυ.

Εντάξει ξεφτίλα. 

Τι σε συμβούλεψε να κάνεις? 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, nikopoup είπε

Εντάξει ξεφτίλα. 

Τι σε συμβούλεψε να κάνεις? 

Ποιος?
Αν μιλάς για την efood τα κλασσικά. Νόμιζε μίλαγε σε κανέναν πιτσιρικά.
Να αλλάξω κωδικό στην εφαρμογή, να σβήσω τις κάρτες μου που έχω αποθηκεύσει, αν θέλω να ακυρώσω την κάρτα κλπ.

Κάποια στιγμή τσαντίστηκα τόσο πολύ που του λέω: " Κύριέ μου, μου λέτε τόση ώρα τι να κάνω εγώ στο επίπεδο χρήστη, πράγμα που όπως σας είπα το γνωρίζω καλά. Δεν μου λέτε όμως, όσο και να επιμένω, τι έχει κάνει η εταιρεία σας και ποιες ενέργειες έχετε κάνει ΕΣΕΙΣ ώστε να αντιληφθείτε τι πραγματικά συνέβη...."

Καμία απάντηση και στη συνέχεια "Σας είπα και πριν, εάν μας ζητηθεί είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με τις αρχές...." (Καραμέλα).

Ξεφτίλες

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.

κουράγιο και εύχομαι να βγάλες άκρη ..

διαβάζοντας το θέμα περίμενα να έχει γίνει κάποιο κόλλημα πχ. της συσκευής σου. 
ακόμα και κλοπή στοιχείων να είναι , το τραγικό είναι η αντιμετώπιση από τους υπευθύνους. 
στο παραλθόν έχω διαβάσει και ακούσει ότι όσο ''εικόνα'' έχουν , η πολιτική εσωτερικά είναι χαμηλών προσδοκιών (my experience so far is ok =παραγγέλνω non stop από τη πλατφόρμα , από αρκετές διευθύνσεις και πόλεις χωρίς κανένα πρόβλημα χρόνια τώρα)..
 

αυτή η κίνηση που θα κάνεις μέσω δικηγόρου , πόσες πιθανότητες έχει ? τι θέλεις ακριβώς να πετύχεις , τι σε έχει συμβουλεύσει ο δικηγόρος σου ? μπορείς να αποδείξεις ότι δεν έχει γίνει η υποκλοπη από το κινητό σου και έχει συμβεί από τη μεριά τους ? 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...