Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, mypagio είπε

Απλή παράδοση αλλά μπορώ να στο πάω και πιο μακριά. 2-3 περιστατικά να σου συμβούν και να περάσεις από έλεγχο από το Efood ή την ΔΗΕ και βγει βρώμα στην κλειστή κοινωνία που εξυπηρετείς ότι το μαγαζί ελέγχεται για αγορά με κλεμμένες πιστωτικές, δεν θέλει και πολύ, το έκλεισες το μαγαζάκι.

ΜΙλαμε για παραδοση 3 πιτογυρα στο δρομο. 

Αν ηταν σαν το περιστατικο που ειδαμε στο αδερφο φορουμ,με prepaid καρτες μεγαλης αξιας,σιγουρα  θα το ψαχναμε λιγο παραπανω πριν γινει η παραδοση.

Το πας πολυ μακρια,καταλαβαινω τη μερια σου, αλλα ο κοσμος δε λειτουργει ετσι.
Δε θα μπορουσε να λειτουργησει το ολο μοντελο αν επρεπε να περιμενω εγω τον καθε ενα να παει να μου φερει την ταυτοτητα για να κανω παραδοση 2 πιτογυρα ή 2 σαντουιτς.

7 λεπτά πριν, lector είπε

Για μενα παντως εχει ενδιαφερον το θεμα και θα ηθελα να μαθω τελικα τι συνεβη και πως εξελιχθηκε. Στο κατω κατω μπορει να ειναι κατι αστειο τα 2 κλεμμενα πιτογυρα, αλλα αν σημερα ειναι αυτο αυριο θα μπορουσε να ειναι κατι αλλο αξιας 100-500-1000 ευρω. Οποτε ορθως το κυνηγαει ο TS.

Ειδες το ποστ απο το αδερφο φορουμ;

  • Απαντ. 385
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το θέμα αυτό έχει ενδιαφέρον διότι είτε μπορεί να το βρουν και άλλοι που την έπαθαν και να υπάρξει μια ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών για το πως λύθηκε. Όσο και για τους χρήστες της πλατφόρμας να έχουν το νου τους μην συμβεί και σε αυτούς το ίδιο. 

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Το θέμα αυτό έχει ενδιαφέρον διότι είτε μπορεί να το βρουν και άλλοι που την έπαθαν και να υπάρξει μια ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών για το πως λύθηκε. Όσο και για τους χρήστες της πλατφόρμας να έχουν το νου τους μην συμβεί και σε αυτούς το ίδιο. 

Καλο ειναι που το κυνηγαει,γιατι εαν μιλαμε για τρυπα στο συστημα  και οχι για καποιο μ@λακισμενο που απλα εχει προσβαση,θα μαθευτει και θα υπαρχουν και αλλα κρουσματα.

 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mypagio είπε

Πολλές εταιρείες αναφέρουν ότι με την παράδοση ΜΠΟΡΕΙ να ζητηθεί η επίδειξη πιστωτικής κάρτας μαζί με ταυτότητα για ταυτοποίηση. Η χρήση πλαστής ή κλεμμένης πιστωτικής κάρτας είναι ποινικό αδίκημα. Από εκεί και πέρα, ίσα ίσα που είναι κάπως ύποπτο για 3 πιτσιρίκια να έχουν πιστωτική, αλλά όπως είπαμε, ποιος να κάτσει να ασχοληθεί και πόσο μάλλον μια τόσο περασμένη ώρα.
Από εκεί και πέρα ο καθένας μιλάει με τις εμπειρίες του. Ο @StamTheMan που έχει κάνει εκατοντάδες παραδόσεις με αυτόν τον τρόπο δεν του φαίνεται περίεργο και είναι λογικό.

Στην τελική στην Ελλάδα ζούμε, γιατί να ασχοληθεί κάποιος να κάνει ταυτοποίηση; Θα κερδίσει κάτι; Όχι ίσα ίσα που μπορεί να πέσει και ξύλο και να πλέξει. Οπότε κάνε τη δουλειά σου εσύ και ας κλαίει άλλος εάν έχει γίνει κάτι ύποπτο.

Γενικότερα το θέμα της κάρτας στην Ελλάδα αντιμετωπίζεται πολύ αδιάφορα οπότε λογικό επίσης είναι να μην κινεί και υποψίες. Φτάνουμε στο σημείο να λέμε Μπράβο σε επαγγελματίες μόνο και μόνο επειδή κάνουν τα αυτονόητα όπως το κατάστημα που ανέφερε ο άλλος ότι δεν κάνει παραδόσεις στο δρόμο. Και φαντάζομαι πόσοι θα την έχουν πατήσει έτσι πανελλαδικά.
Μπορεί σε κάποιους να τους φαίνεται αστείο που ασχολούμαι τόσο πολύ, αλλά σήμερα είμαι εγώ αύριο μπορεί να είναι ο ίδιος. Δεν με νοιάζουν τα 20 ευρώ, με νοιάζει η παραβίαση των προσωπικών μου στοιχείων από τη στιγμή που είμαι τόσο προσεκτικός. Ψωνίζω 15 χρόνια on line και 10 τουλάχιστον delivery, άπειρες συναλλαγές από το σπίτι μου και μόνο ηλεκτρονικές τα τελευταία 10-12 χρόνια και είναι το πρώτο περιστατικό που μου συμβαίνει.

Δεν υπερηφανεύομαι απλά με αυτό θέλω να δείξω ότι έχω κουλτούρα ασφάλειας, ξέρω να αναγνωρίζω τα bait και τα Phishing, ξέρω να επιλέγω κωδικούς κλπ. Εάν συνέβη σε εμένα αυτό φαντάζομαι πόσο έρμαιο μπορεί να είναι κάποιος που είναι χύμα γενικά. Ίδιο κωδικό παντού, δημόσιο wifi, όχι 2 FA κλπ. Και μπορεί να μην το καταλάβαινα ότι συνέβη κάτι εάν δεν μου ερχόταν e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας το οποίο είδα και λίγο αργά καθώς κοιμόμουν.

Εν κατακλείδι ναι, θα το φτάσω μέχρι τέρμα γιατί με ενόχλησε υπερβολικά το ότι κάποιος χρησιμοποίησε το όνομά μου, προσποιήθηκε ότι είμαι εγώ και είχε πρόσβαση στα προσωπικά μου στοιχεία. Μπορεί να μην καταλήξει και πουθενά αλλά σίγουρα θα φτάσω πολύ κοντά στο τι συνέβη πραγματικά και στο άτομο που το έκανε.

Επιμένω και ξαναεπιμένω ότι όλο αυτό ήταν στοχευμένο και ότι κατά 99% υπάρχει ανθρώπινος παράγοντας στη μέση ο οποίος πιθανόν διαρρέει πληροφορίες, με το αζημίωτο βέβαια, πιστεύοντας ότι δεν θα πιαστεί ποτέ, και ρίχνοντας όλο το φταίξιμο στην τεχνολογία και στην άγνοια των χρηστών περί ασφάλειας.

Δεν έχει νόημα να πλατειάσουμε άλλο ούτε να αρχίσουμε θεωρίες ότι κάποιος πλήρωσε στο dark web για να αποκτήσει πληροφορίες μόνο και μόνο για να αγοράσει 3 πιτόγυρα.

Δεν θα μπω στη διαδικασία να απαντήσω σε ερωτήσεις που έχουμε αναλύσει εκτενώς σε 9 σελίδες, παρά μόνο θα συνεχίσω το update προς ενημέρωση όσων θέλουν να προφυλαχτούν. 

Προχώρησα σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα, ακυρώθηκε η κάρτα για λόγους ασφαλείας και περιμένω επίσημη απάντηση από το Efood για τα πλήρη και αναλυτικά στοιχεία της συναλλαγής καθώς και ενημέρωση από τον υπεύθυνο ασφαλείας τους περί πιθανής διαρροής δεδομένων. Μόλις τα πάρω στα χέρια μου, συνέχεια θα έχει η ΔΗΕ όπου και θα αναζητηθεί ο κάτοχος του τηλεφώνου βάση της ip και του δικτύου και θα προχωρήσω και σε μήνυση κατά αγνώστων.

Για ότι νεώτερο θα είμαστε σε επικοινωνία.

Καλό βράδυ σε όλους.

έχω απαντήσει ήδη.

Απλή παράδοση αλλά μπορώ να στο πάω και πιο μακριά. 2-3 περιστατικά να σου συμβούν και να περάσεις από έλεγχο από το Efood ή την ΔΗΕ και βγει βρώμα στην κλειστή κοινωνία που εξυπηρετείς ότι το μαγαζί ελέγχεται για αγορά με κλεμμένες πιστωτικές, δεν θέλει και πολύ, το έκλεισες το μαγαζάκι.

Καταλαβαίνεις καλύτερα από εμένα τι εννοώ.

Φιλικά πάντα

Πάμε για άλλη μια φορά εφόσον πληρώνεις μέσω efood το κατάστημα τι μόνο που βλέπουμε όταν βγαίνει η παραγγελία είναι ότι η παραγγελία έχει πληρωθεί με κάρτα, στο κατάστημα δεν φτάνει καμία άλλη πληροφορία για την κάρτα

Τα μόνα στοιχεία που περνει είναι αυτά της παράδοσης (που ακόμα και όνομα να ρωτήσεις στην παραγγελία βγάζει ότι βάλει ο "επίδοξος" haker μια και το κατάστημα βλέπουμε αυτά που συμπληρώνεις πριν ολοκληρώσεις την παραγγελία (κουδούνι, όροφο τηλέφωνο)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, painK είπε

Την δικιά σου παραγγελία τι ώρα την έκανες?

Το απόγευμα κατά τις 5. Η άλλη μπήκε στη 1 το βράδυ. 

Δημοσ.

...ta logins τα ζητησες απο customer support? 

ανεβασε τις 2 παραγγελιες

ποιο ειναι το μεγαλο forum π συζητιεται ?myphone?adslgr? 

αν κυκλοφορει αρχειο στο tor εκει ειναι θεμα...

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, kage είπε

...ta logins τα ζητησες απο customer support? 

ανεβασε τις 2 παραγγελιες

ποιο ειναι το μεγαλο forum π συζητιεται ?myphone?adslgr? 

αν κυκλοφορει αρχειο στο tor εκει ειναι θεμα...

Δεν το ειπε κανεις μεγαλο :P 

https://www.noiz.gr/community/forums/topic/60322-απάτη-μέσω-e-food/

Δημοσ.

Τυχαίο δεν υπάρχει. Τυχαία ονομάζουμε μια κατάσταση της οποίας τις παραμέτρους δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Μόλις τις ελέγξουμε παύει η κατάσταση να είναι τυχαία. Το ότι συνέβη στην Θεσσαλονίκη στην πρώτη σου παραγγελία σημαίνει ότι υπάρχει κάποια διαρροή στοιχείων στην περιοχή της Θεσσαλονίκης με κάποιο τρόπο. Σχετικά με πακιστανούς ντελιβεράδες έχε υπόψιν σου ότι επειδή μετακινούμε μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αθήνας πολύ συχνά και χρησιμοποιώ κατά κόρον το e-food έχω παρατηρήσει ότι το 90% των ντελιβεράδων της Θεσσαλονίκης είναι Έλληνες ενώ αντίθετα στην Αθήνα το ποσοστό πρέπει να είναι γύρω στο 20%, με το 80% να αποτελούν κυρίως πακιστανοί αλλά και άλλες εθνότητες. Αυτό για μένα έχει εξήγηση, όσοι ξέρουν τι συμβαίνει με τα περίπτερα στην Ομόνοια καταλαβαίνουν, αλλά κάποια πράγματα δεν μπορείς να τα γράψεις ελεύθερα στο διαδίκτυο. Όσοι ξέρετε όμως θα κάνετε εύκολα το συνειρμό. Και μην γελιέσται. Δεν υπάρχει τίποτα τυχαίο. 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, anax111 είπε

Τυχαίο δεν υπάρχει. Τυχαία ονομάζουμε μια κατάσταση της οποίας τις παραμέτρους δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Μόλις τις ελέγξουμε παύει η κατάσταση να είναι τυχαία. Το ότι συνέβη στην Θεσσαλονίκη στην πρώτη σου παραγγελία σημαίνει ότι υπάρχει κάποια διαρροή στοιχείων στην περιοχή της Θεσσαλονίκης με κάποιο τρόπο.

Ή απλα ετυχε :P
Να δω αν γινει κανενα τετοιο leak στην Αθηνα τι θα λεμε εδω μεσα !

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, txcellas είπε

Παιδιά επειδή δε θα διαβάσω 10 σελίδες εν τέλη τι εγινε; Βρήκαμε τη λύση;

Και δε νομίζω να βρεθεί γιατί κανείς δεν θα ασχοληθεί με το κόστος 2 πιτόγυρων ή 2 πίτσες εκτός και χοντρύνει πολύ το πράγμα.

Και ο TS μετά από 5-6 μέρες θα βαρεθεί και θα το παρατήσει εκτός και το κάνουν 2η - 3η φορά.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Και δε νομίζω να βρεθεί γιατί κανείς δεν θα ασχοληθεί με το κόστος 2 πιτόγυρων ή 2 πίτσες εκτός και χοντρύνει πολύ το πράγμα.

Και ο TS μετά από 5-6 μέρες θα βαρεθεί και θα το παρατήσει εκτός και το κάνουν 2η - 3η φορά.

Καμία σχέση, και μια τσίχλα να ήταν όχι απλά θα ασχοληθούν, και ο TS και η εταιρεία, μιλάμε για παραβίαση λογαριασμού, το ότι αυτός που τον παραβίασε "έφαγε" μόνο 20 ευρώ, δε μειώνει την αξία του προβλήματος. 

  • Like 2
Δημοσ.

Απλά κάνεις αμφισβήτηση στην τράπεζα και σου επιστρέφουν τα λεφτά σε δύο μήνες. 

Αν κάνεις καταγγελίες σε συνήγορο δίωξη κλπ σου λένε πήγαινε στο τμήμα και κάνε μήνυση. Όταν πας θα σου πει ο αστυνομικός άδικα θα μπλέξεις δε θα βγει τίποτα φύγε 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, txcellas είπε

Παιδιά επειδή δε θα διαβάσω 10 σελίδες εν τέλη τι εγινε; Βρήκαμε τη λύση;

Σαν ελληνική ταινια, Παντρεύονται στο τέλος.

20 ώρες πριν, mypagio είπε

Παιδιά τα πράγματα είναι συγκεκριμένα και γιαυτό θεωρώ υπεύθυνη την εταιρεία ή ότι παίζει σημαντικό ρόλο η παραγγελία σε κατάστημα της Θεσσαλονίκης.

Εχω εξαντλήσει όλες τις πιθανότητες παραβίασης, είμαι στον χώρο 20 χρόνια, είμαι στον τομέα της ηλεκτρονικής ασφαλείας και γιαυτό και οι ερωτήσεις μου είναι συγκεκριμένες.

Απάντησα σε όλες τις ερωτήσεις παρολο που κάποιες είναι για άτομα που δεν ασχολούνται. Το κινητό είναι στα χέρια μου, δεν το ακουμπάει ούτε η γυναίκα μου και η παραγγελία έγινε από την εφαρμογή με δεδομένα. Κανένας δεν ασχολήθηκε με το κινητό μου ούτε με την κάρτα μου. 

Η χρέωση έγινε μέσω της εφαρμογής όπου περαστηκαν οι διευθύνσεις του παραληπτη και χρησιμοποιήθηκε η αποθηκευμένη κάρτα χωρίς να ζητήσει επιβεβαίωση... 

Τα ερωτήματα είναι συγκεκριμένα και ψάχνουμε να βρουμε ποιος θα μπορούσε να δώσει υπεύθυνα μια απάντηση. 

Η εταιρεία είπε θα απαντήσει σήμερα και θα το ψάξει. 

Τώρα τι ακριβώς θα ψάξει και τι θα μου απαντήσει (αν θα μου απαντήσει) ειναι άγνωστο. 

Αν είμασταν φίλοι θα σου έκανα μια τέτοια πλακα εφόσον ασχολείσαι και με την ηλεκτρονική ασφάλεια. 
σε όλο το σύστημα ο αδύναμος κρίκος εισαι εσυ. Κάτι δεν μας λες γιατί έγινε σε παρελθόντα χρονο και δεν το πήρες χαμπάρι η το έχεις ξεχάσει. 
ενδιαφερον θέμα πάντως.

  • Like 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...