Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. 

Χτες έκανα, μετά από καιρό, ταξίδι στη Θεσσαλονίκη και το απόγευμα παρήγγειλα κάτι να φάω μέσω efood. Το προτιμάω γενικά σε μέρη που δεν ξέρω καθώς οι βαθμολογίες βοηθούν στο να μην πάθεις καμία δηλητηρίαση. 

Το βράδυ στις 1:30, μου έρχεται ειδοποίηση στο κινητό ότι έχει γίνει παραγγελία μου στη Θεσσαλονίκη, σε άλλο σημείο από αυτό που μένω, με τα πλήρη στοιχεία μου και πληρωμή με την κάρτα που έχω αποθηκευμένη. Στα σχόλια γράφει "είμαστε από κάτω" ώστε ο διανομεας να μην καλέσει το κινητό κια ενημερωθω εγώ. 

Επικοινώνησα με την εταιρεία, η οποία στη συνέχεια επικοινώνησε με το κατάστημα για να ενημερωθούμε σε ποιον παραδόθηκε η παραγγελία αλλά είχα κλείσει λόγω ώρας. Αύριο θα έχω ενημέρωση. Σε ανάλογο ποστ σε άλλο μεγάλο φόρουμ που διάβασα, κατάλαβα ότι έχουν παρατηρηθεί κάποια παρόμοια φαινόμενα και σε άλλους. 

Το ερώτημά μου είναι:

α) με ποιον τρόπο απέκτησαν πρόσβαση στον λογαριασμό μου, εφόσον το χρησιμοποιώ μόνο εγώ από το κινητό μου. 

β) πως γίνεται στην πρώτη μου παραγγελία στην Θεσσαλονίκη να συμβαίνει αυτό; μήπως κάποιος εργαζόμενος στο κατάστημα που παράγγειλα το απόγευμα εδωσε τα στοιχεία μου αλλού; και αν ναι πως έμαθε τον κωδικό μου; 

γ) τι ενέργειες μπορώ να κάνω; η αμβισβητηση συναλλαγής στην τράπεζα μπορεί να στηριχθεί; 

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

  • Απαντ. 385
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, mypagio είπε

Καλησπέρα. 

Χτες έκανα, μετά από καιρό, ταξίδι στη Θεσσαλονίκη και το απόγευμα παρήγγειλα κάτι να φάω μέσω efood. Το προτιμάω γενικά σε μέρη που δεν ξέρω καθώς οι βαθμολογίες βοηθούν στο να μην πάθεις καμία δηλητηρίαση. 

Το βράδυ στις 1:30, μου έρχεται ειδοποίηση στο κινητό ότι έχει γίνει παραγγελία μου στη Θεσσαλονίκη, σε άλλο σημείο από αυτό που μένω, με τα πλήρη στοιχεία μου και πληρωμή με την κάρτα που έχω αποθηκευμένη. Στα σχόλια γράφει "είμαστε από κάτω" ώστε ο διανομεας να μην καλέσει το κινητό κια ενημερωθω εγώ. 

Επικοινώνησα με την εταιρεία, η οποία στη συνέχεια επικοινώνησε με το κατάστημα για να ενημερωθούμε σε ποιον παραδόθηκε η παραγγελία αλλά είχα κλείσει λόγω ώρας. Αύριο θα έχω ενημέρωση. Σε ανάλογο ποστ σε άλλο μεγάλο φόρουμ που διάβασα, κατάλαβα ότι έχουν παρατηρηθεί κάποια παρόμοια φαινόμενα και σε άλλους. 

Το ερώτημά μου είναι:

α) με ποιον τρόπο απέκτησαν πρόσβαση στον λογαριασμό μου, εφόσον το χρησιμοποιώ μόνο εγώ από το κινητό μου. 

β) πως γίνεται στην πρώτη μου παραγγελία στην Θεσσαλονίκη να συμβαίνει αυτό; μήπως κάποιος εργαζόμενος στο κατάστημα που παράγγειλα το απόγευμα εδωσε τα στοιχεία μου αλλού; και αν ναι πως έμαθε τον κωδικό μου; 

γ) τι ενέργειες μπορώ να κάνω; η αμβισβητηση συναλλαγής στην τράπεζα μπορεί να στηριχθεί; 

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

Αν το e-food αποθηκευει τα στοιχεία της κάρτας σου (που νομίζω το κάνει), τότε αρκεί κάποιος να έχει υποκλέψει τα στοιχεία login σου της εφαρμογής e-food. Το έδωσες κάπου το κινητό (σαν συσκευή) πρόσφατα; Σου ήρθε κάποιο περίεργο μήνυμα σε κάνα μαιλ που σου έλεγε κάτι του στυλ "εμαιλ από efood, κάνε login εδώ";

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι τίποτα απολύτως και είμαι είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός με αυτά. Έχω αποθηκεύσει την κάρτα μου για λόγους ευκολίας στην εφαρμογή του efood αλλά δεν μου ζητάει επιβεβαίωση κάθε φορά. 

Ούτε έχω δώσει πουθενά το κινητό μου (είμαι ο μοναδικός χρήστης) ούτε κάποιο email περίεργο μου ήρθε. 

Αλλά και να έγινε διαρροή δεδομένων από την efood, δεν ειναι περίεργο ότι στην πρώτη μου παραγγελία στην Θεσσαλονίκη συνεβει αυτό, με παραγγελία στο ίδιο μέρος; 

Να σημειώσω ότι η fake παραγγελία ήταν στην Θεσσαλονίκη επίσης... 

Επεξ/σία από mypagio
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, mypagio είπε

μήπως κάποιος εργαζόμενος στο κατάστημα που παράγγειλα το απόγευμα εδωσε τα στοιχεία μου αλλού; και αν ναι πως έμαθε τον κωδικό μου; 

Δε γινεται αυτο.
Δεν εχει σχεση το καταστημα.
Οσες φορες εχει γινει κατι τετοιο,το εχει κανει φιλος/φιλη/συγγενης/γκομενος/γκομενα κτλ του "θυματος".

Θα δω το θεμα αυριο γιατι με ενδιαφερει.

  • Like 8
Δημοσ.
Μόλις τώρα, mypagio είπε

Όχι τίποτα απολύτως και είμαι είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός με αυτά. Έχω αποθηκεύσει την κάρτα μου για λόγους ευκολίας στην εφαρμογή του efood αλλά δεν μου ζητάει επιβεβαίωση κάθε φορά. 

Ούτε έχω δώσει πουθενά το κινητό μου (είμαι ο μοναδικός χρήστης) ούτε κάποιο email περίεργο μου ήρθε. 

Αλλά και να έγινε διαρροή δεδομένων από την efood, δεν ειναι περίεργο ότι στην πρώτη μου παραγγελία στην Θεσσαλονίκη συνεβει αυτό, με παραγγελία στο ίδιο μέρος; 

Είναι περίεργο ναι, αλλά σίγουρα έχει εξήγηση. Για αρχή, σβήσε τη κάρτα σου από την εφαρμογή efood. Ακόμα και αν έχουν πρόσβαση στο efood account σου, να μη μπορούν να ρίξουν άλλη παραγγελία...

Δημοσ.

Στη Θεσσαλονίκη δεν έχω φίλους και συγγενείς. Για δουλειά ανέβηκα 24 ώρες. Το περίεργο είναι ότι η fake συναλλαγή έγινε στη Θεσσαλονίκη με σχόλιο "είμαστε από κάτω" 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mypagio είπε

Στη Θεσσαλονίκη δεν έχω φίλους και συγγενείς. Για δουλειά ανέβηκα 24 ώρες. Το περίεργο είναι ότι η fake συναλλαγή έγινε στη Θεσσαλονίκη με σχόλιο "είμαστε από κάτω" 

Μπήκες σε free/ δημόσιο wifi;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, natural_sgf είπε

Είναι περίεργο ναι, αλλά σίγουρα έχει εξήγηση. Για αρχή, σβήσε τη κάρτα σου από την εφαρμογή efood. Ακόμα και αν έχουν πρόσβαση στο efood account σου, να μη μπορούν να ρίξουν άλλη παραγγελία...

Τα έχω κάνει ήδη όλα αυτά. Περιμένω και αύριο ενημέρωση από την εταιρεία και το τεχνικό της τμήμα. Έκανα και αμφισβητηση συναλλαγής στην τράπεζα. 

1 λεπτό πριν, natural_sgf είπε

Μπήκες σε free/ δημόσιο wifi;

Όχι από τα data του κινητού μου

1 λεπτό πριν, neoxrated είπε

Η καρτα σου χρεωθηκε; στο efood στο ιστορικο υπαρχει η παραγγελια αυτη η ελαβες μονο sms?

Έχει γίνει η χρέωση κανονικά και φαίνεται και στην τράπεζα που επικοινώνησα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Login πως κάνεις στην εφαρμογή efood; Σου ζητάει username/ password;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

Login πως κάνεις στην εφαρμογή efood; Σου ζητάει username/ password;

Όχι. Όπως μπαίνεις σε όλες τις εφαρμογές του κινητού. Πατάς το εικονίδιο και ανοίγει.
Δεν έγινε από το κινητό το scam.

Κάτι άλλο πρέπει να έχει γίνει και εμπλέκεται το efood σίγουρα, το πιθανότερο όχι σκόπιμα...

Δημοσ.

Το καταστημα νομιζω δεν εχει καμια προσβαση στα στοιχεια της καρτας σου. Στην ουσια τα χρηματα πανε στο efood κι αυτο αργοτερα πληρωνει τους καταστηματαρχες. Πολυ περιεργο ολο αυτο. Δεν ξερω αν το efood εχει την δυνατοτητα σε περιπτωση λαθους να σε χρεωσει χωρις την θεληση σου (πχ να πηρε καποιος efood και να πε οτι εγινε ενα λαθος και ηθελε να παραγγειλει κατι ακομα κτλ κτλ κ να ψαρωσε κανας υπαλληλος

  • Like 2
Δημοσ.

Πιο πιθανο μου κανει για καποιο μπερδεμα στο efood,παρα "leak" ή απατη.

Οπως ειπα ομως,εχω δει πολλα τετοια σκηνικα,εχω μιλησει με τον πελατη ο οποιος δεν γνωριζε τιποτα,και τελικα την παραγγελια την ειχε κανει καποιος απο το περιβαλλον του.

Και εκεινοι ηταν το ιδιο σιγουροι με εσενα παντως,πολυ φιλικα αυτο.

  • Like 1
Δημοσ.

Αλλα ισως και καποιο μπερδεμα να παραγγειλε καποιος αλλος απο το ιδιο καταστημα, κατι να πηγε στραβα, κ να μπερδεψαν τους πελατος στο τηλεφωνικο. Απλα οπως ειπα, δεν ξερω αν εχουν την δυνατοτητα να σε χρεωσουν απο μονοι τους

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, neoxrated είπε

Το καταστημα νομιζω δεν εχει καμια προσβαση στα στοιχεια της καρτας σου.

Καμια μα καμια,ειδικα αν εγινε χρηση της υπηρεσιας "delivery by efoof" το καταστημα δε βλεπει ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ.
Μονο την παραγγελια και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

3 λεπτά πριν, neoxrated είπε

πηρε καποιος efood και να πε οτι εγινε ενα λαθος και ηθελε να παραγγειλει κατι ακομα κτλ κτλ κ να ψαρωσε κανας υπαλληλος

Δυσκολο να εγινε με χρηση καρτας.

Επεξ/σία από StamTheMan
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...