Lambros_kr Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Καλησπέρα παιδιά. Είμαι φοιτητής πληροφορικής και ψάχνω κάποια δουλειά για να βγαλω μερικα λεφτα να εχω στην άκρη, οπότε το πρωτο πράγμα που σκέφτηκα ειναι να δουλέψω σε καποιο ιντερνετ cafe. Άκουσα όμως οτι στα Battlenet, δινουν 25€ την μερα και οτι ειναι φουλ εκμετάλλευση κ δεν αξιζει. Για αλλες αλυσίδες οπως Inspot που θα με βόλευε επισης γιατι εχω κοντα μου, δεν ξερω τι παίζει. Ξερει κανένας που εχει ασχοληθει με το χωρο να μου πει τη γνωμη του αν αξιζει ή οχι και αν ξερει τι παιζει στα ινσποτ;
neoxrated Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Ενα μειονέκτημά σε σχεση με μια καφετερια ειναι οτι στο ιντερνετ καφε σπανια αφηνουν tip, και στις δουλειες αυτες το tip ειναι αρκετα σημαντικο. Ομως, εχει να κανει και με το ποσο ανετος θα ησουν στο καθε ιντερνετ καφε και τι απαγορευσεις θα εχει. Υπαρχουν ιντερνετ καφε που ο ιδιος ο υπαλληλος καθετε αραχτος σε εναν υπολογιστη και καιγεται στα παιχνιδια μαζι με τους πελατες και σηκωνεται που και που για κανα καφε και για ταμειο. Η ωρα περναει πολυ γρηγορα και πολλοι θα το καναν και τσαμπα 1