marileepzn00 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Καλησπέρα, για να στείλει κάποιος ένα βιβλίο στη Γαλλία ποιά μεταφορική θα αποτελούσε φθηνότερη επιλογή και ποσό περίπου θα έβγαινε το κόστος; Είμαι τελείως άσχετη με αυτά σορρυ εκ των προτέρων
dexterios Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, marileepzn00 είπε Καλησπέρα, για να στείλει κάποιος ένα βιβλίο στη Γαλλία ποιά μεταφορική θα αποτελούσε φθηνότερη επιλογή και ποσό περίπου θα έβγαινε το κόστος; Είμαι τελείως άσχετη με αυτά σορρυ εκ των προτέρων Τα ΕΛΤΑ είναι συνήθως η πιο φθηνή επιλογή, βάλε εδώ τα στοιχεία και θα σου βγάλει τιμές https://www.elta.gr/el-gr/υπολογίσωκόστος.aspx
marileepzn00 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Σε ευχαριστώ πολυυυ. Αν πρόκειται για βιβλίο που να ‘ναι γύρω στα 200 γρ μπορώ να το στείλω σε φάκελο ως επιστολή για να μου βγει φθηνότερα;
dexterios Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, marileepzn00 είπε Σε ευχαριστώ πολυυυ. Αν πρόκειται για βιβλίο που να ‘ναι γύρω στα 200 γρ μπορώ να το στείλω σε φάκελο ως επιστολή για να μου βγει φθηνότερα; Από βάρος ναι, κοίτα εάν χωράει και στις υπόλοιπες διαστάσεις. Τα όρια για τις κατηγορίες επιστολών ( μικρό, μεγάλο, ακανόνιστο) είναι εδώ
kormos Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 8 ώρες πριν, marileepzn00 είπε Καλησπέρα, για να στείλει κάποιος ένα βιβλίο στη Γαλλία ποιά μεταφορική θα αποτελούσε φθηνότερη επιλογή και ποσό περίπου θα έβγαινε το κόστος; Είμαι τελείως άσχετη με αυτά σορρυ εκ των προτέρων Αν θες σίγουρα να φτάσει και να μην το ψάχνεις θα σου πρότεινα να το στείλεις με ΕΛΤΑ ως δέμα για να λάβεις και τον αριθμό αποστολής/παρακολούθησης της πορείας του.