Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, για να στείλει κάποιος ένα βιβλίο στη Γαλλία ποιά μεταφορική θα αποτελούσε φθηνότερη επιλογή και ποσό περίπου θα έβγαινε το κόστος; Είμαι τελείως άσχετη με αυτά σορρυ εκ των προτέρων :)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, marileepzn00 είπε

Καλησπέρα, για να στείλει κάποιος ένα βιβλίο στη Γαλλία ποιά μεταφορική θα αποτελούσε φθηνότερη επιλογή και ποσό περίπου θα έβγαινε το κόστος; Είμαι τελείως άσχετη με αυτά σορρυ εκ των προτέρων :)

Τα ΕΛΤΑ είναι συνήθως η πιο φθηνή επιλογή, βάλε εδώ τα στοιχεία και θα σου βγάλει τιμές

https://www.elta.gr/el-gr/υπολογίσωκόστος.aspx

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ πολυυυ. Αν πρόκειται για βιβλίο που να ‘ναι γύρω στα 200 γρ μπορώ να το στείλω σε φάκελο ως επιστολή για να μου βγει φθηνότερα; 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, marileepzn00 είπε

Σε ευχαριστώ πολυυυ. Αν πρόκειται για βιβλίο που να ‘ναι γύρω στα 200 γρ μπορώ να το στείλω σε φάκελο ως επιστολή για να μου βγει φθηνότερα; 

Από βάρος ναι, κοίτα εάν χωράει και στις υπόλοιπες διαστάσεις. Τα όρια για τις κατηγορίες επιστολών ( μικρό, μεγάλο, ακανόνιστο) είναι εδώ Dimensions_GR_Big.png

Δημοσ.
8 ώρες πριν, marileepzn00 είπε

Αν θες σίγουρα να φτάσει και να μην το ψάχνεις θα σου πρότεινα να το στείλεις με ΕΛΤΑ ως δέμα για να  λάβεις και τον αριθμό αποστολής/παρακολούθησης της πορείας του.

Δημοσ.
19 hours ago, marileepzn00 said:

α.οτι και να κανεις να εχει tracking.

β.ελτα τα απλα οχι τα courier. δευτερη επιλογη μου ειχε βγει φτηνα σε acs

Δημοσ.
3 ώρες πριν, poulinos είπε

α.οτι και να κανεις να εχει tracking.

β.ελτα τα απλα οχι τα courier. δευτερη επιλογη μου ειχε βγει φτηνα σε acs

Υπήρχε επιλογή αποστολής ως Β προτεραιότητας γράμμα, η οποία δεν είχε κωδικό παρακολούθησης.

Από ΕΛΤΑ : Επιστολή, Εξωτερικό, Μέγεθος μεγάλο, 250γρ

1) Β' Προτεραιότητα, Απλό = 4€

2) Α' Προτεραιότητα, Απλό = 5€

3) Α' Προτεραιότητα, Συστημένο = 7,5€

Δημοσ.
11 hours ago, csontheline said: