cpleader Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Σύντομα Θα ξεκινήσω ένα eshop και μου έχει δημιουργηθεί μια απορία. Είναι συχνό φαινόμενο για ένα eshop να στέλνει παραγγελίες με αντικαταβολή οι οποίες δεν παραλαμβάνονται και επιστρέφουν πίσω. Με τις αποδείξεις λιανικήq όμως τι γίνεται ; Πως ακυρώνονται; Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2022 από cpleader
StamTheMan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 6 ώρες πριν, cpleader είπε Είναι συχνό φαινόμενο για ένα eshop να στέλνει παραγγελίες με αντικαταβολή οι οποίες δεν παραλαμβάνονται και επιστρέφουν πίσω. Εδω να σε προετοιμασω για τις πολλες μη παραλαβες,σε φαση που δεν φανταζεσαι,ειδικα απο κοπελιτσες που παραγγελνουν βλακειες και μετα αλλαζουν γνωμη ή απλα χαλασαν τα λεφτα. Σαν κουριερ εχω δει απειρες επιστροφες με ηλιθιες δικαιολογιες ( λες και με ενοιαζε ) , 9 στις 10 ηταν κοπελες . Απο αυτες τις 9/10, οι 3 ηταν "συνηθεις υποπτοι",σε φαση που δε μπαιναμε καν στον κοπο να παμε στη διευθυνση,καθως ξεραμε οτι πιθανοτατα δε θα τις βρουμε ή δε θα παραλαβουν.2 απο δαυτες ειχαν δικο τους ραφι με αζητητα δεματα,μιλαμε για τραγικα σκηνικα.
SabotazNic Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 6 ώρες πριν, cpleader είπε Σύντομα Θα ξεκινήσω ένα eshop και μου έχει δημιουργηθεί μια απορία. Είναι συχνό φαινόμενο για ένα eshop να στέλνει παραγγελίες με αντικαταβολή οι οποίες δεν παραλαμβάνονται και επιστρέφουν πίσω. Με τις αποδείξεις λιανικήq όμως τι γίνεται ; Πως ακυρώνονται; Στις ακυρωνει ο λογιστης. Γραφεις απλα "ακυρωση" πανω. Τουλαχιστον αυτη ειναι η τακτικη για την εστιαση και αν κοψουμε λαθος ποσο (πχ 1000 αντι για 10 ή 100). Ρωτας λογιστη παντως για να εισαι σιγουρος
Dr_Pepper Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, StamTheMan είπε Σαν κουριερ Πες την αλήθεια πας χωρίς το δέμα, δεν χτυπάς κουδούνι και κολλάς αυτοκόλλητο "περάσαμε και δεν σας βρήκαμε καλέστε στο ΧΧΧΧΧ" Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2022 από Dr_Pepper
cpleader Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Στις 28/1/2022 στις 3:19 ΠΜ, StamTheMan είπε Εδω να σε προετοιμασω για τις πολλες μη παραλαβες,σε φαση που δεν φανταζεσαι,ειδικα απο κοπελιτσες που παραγγελνουν βλακειες και μετα αλλαζουν γνωμη ή απλα χαλασαν τα λεφτα. Σαν κουριερ εχω δει απειρες επιστροφες με ηλιθιες δικαιολογιες ( λες και με ενοιαζε ) , 9 στις 10 ηταν κοπελες . Απο αυτες τις 9/10, οι 3 ηταν "συνηθεις υποπτοι",σε φαση που δε μπαιναμε καν στον κοπο να παμε στη διευθυνση,καθως ξεραμε οτι πιθανοτατα δε θα τις βρουμε ή δε θα παραλαβουν.2 απο δαυτες ειχαν δικο τους ραφι με αζητητα δεματα,μιλαμε για τραγικα σκηνικα. Χαχα. Ευτυχώς το πρώτο μου προϊόν απευθύνεται αποκλειστικά σε άντρες. Από ένα πείραμα που έκανα την περίοδο των γιορτών, από τις 19 αντικαταβολές πουλήθηκαν οι 14. Γύρισαν πίσω 5 και πουλήθηκαν άλλες 2 στους ίδιους με τη δεύτερη Στις 28/1/2022 στις 3:27 ΠΜ, SabotazNic είπε Στις ακυρωνει ο λογιστης. Γραφεις απλα "ακυρωση" πανω. Τουλαχιστον αυτη ειναι η τακτικη για την εστιαση και αν κοψουμε λαθος ποσο (πχ 1000 αντι για 10 ή 100). Ρωτας λογιστη παντως για να εισαι σιγουρος Στην εστίαση είναι διαφορετικά. Γιατί ακυρώνεις επί τόπου εκείνη τη στιγμή ή εκείνη τη μέρα. Στην περίπτωση όμως ενός e-shop , μπορεί να μάθεις και μετά από 3 εβδομάδες αν πρέπει να ακυρώσεις ή όχι. Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως 1
SabotazNic Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 19 λεπτά πριν, cpleader είπε Στην εστίαση είναι διαφορετικά. Γιατί ακυρώνεις επί τόπου εκείνη τη στιγμή ή εκείνη τη μέρα. Ναι, ακυρωνεις εκεινη τη στιγμη, αλλα δεν παμε στον λογιστη καθε μερα.
dpolal Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Στις 27/1/2022 στις 8:39 ΜΜ, cpleader είπε Σύντομα Θα ξεκινήσω ένα eshop και μου έχει δημιουργηθεί μια απορία. Είναι συχνό φαινόμενο για ένα eshop να στέλνει παραγγελίες με αντικαταβολή οι οποίες δεν παραλαμβάνονται και επιστρέφουν πίσω. Με τις αποδείξεις λιανικήq όμως τι γίνεται ; Πως ακυρώνονται; Η ακύρωση των λιανικών αποδείξεων γίνεται με την έκδοση παραστατικού με τίτλο «Δελτίο Επιστροφής Λιανικώς Πωληθέντων Ειδών» ή κάπως έτσι, έχω χρόνια να ασχοληθώ με το άθλημα. Ουσιαστικά είναι μία αντίστροφη απόδειξη με την οποία τα προϊόντα μπαίνουν πίσω στην αποθήκη και μειώνεται η είσπραξη αφού πρέπει να επιστραφούν τα χρήματα στον πελάτη. Αν την υποστηρίζει το ταμειακό σου σύστημα, ή ότι έχεις που να παρακολουθεί τις πωλήσεις και τον τζίρο, το ρυθμίζεις και την εκδίδεις εσύ και κανονικά την δίνεις στον πελάτη και κρατάς αντίγραφο για τον λογιστή. Στην περίπτωση του eshop με την επιστροφή λογικά όλα θα γίνονται από τον λογιστή σου καθώς πρέπει να ενημερωθεί σωστά το ΦΠΑ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα