Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Πες μας ποιο είναι το μαγαζί να ξέρουμε να μην την πατήσουμε. Ο κακός επαγγελματίας ας πάρει αυτό που του αξίζει

Δεν γνωρίζουμε αν είναι καλός ή κακός. Έχουμε μονόπλευρη ενημέρωση η οποία παίζει να μην είναι ούτε αντικειμενική, ούτε ακριβής. Μπορεί κάλλιστα να ισχύει και το αντίθετο φυσικά.

  • Confused 1
Δημοσ.

Ναι ρε σεις μαζί σας, και σαφώς πρέπει και το insomnia να προστατευτεί σε περίπτωση κακόβουλης κριτικής που μπορεί να βλάψει το κατάστημα. Εδώ όμως δεν έχουμε δυσφήμιση από την κοπέλα, έχουμε εμπειρία.

 

Δημοσ.
2 minutes ago, gianniz_k said:

Ναι ρε σεις μαζί σας, και σαφώς πρέπει και το insomnia να προστατευτεί σε περίπτωση κακόβουλης κριτικής που μπορεί να βλάψει το κατάστημα. Εδώ όμως δεν έχουμε δυσφήμιση από την κοπέλα, έχουμε εμπειρία.

 

ειναι λεπτη η γραμμη.διοτι η εμπειρια αν ειναι αληθινη ειναι και δυσφημιση.το πιο καλο θα ειναι να αφησει κριτικη στο skroutz και ας ελπισουμε να μην σβηστει.η εναλλακτικα οποιος θελει την ρωταει με Pm.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, poulinos είπε

πολλες φορες απαγορευεται να γραψεις κατι γιατι μπορει να θεωρηθει δυσφημιση .φαντασου οτι μπορει εμενα να μου την σπασει το καταστημα poulinos και να μπαινω μεσα να ανοιγω θεματα οτι μου εκαναν αυτο και το αλλο.δυστυχως σε καθε περιπτωση δεν μπορεις να ξερεις αν αυτο που αναφερει ο αλλος αληθευει ή οχι.δεν μιλαω για το συγκεκριμενο αλλα γενικα.ουτε εχεις την δυνατοτητα να εξετασεις την αλλη πλευρα δηλαδητο καταστημα.οποτε καλο ειναι που πολλες φορες δεν αναφερονται τα καταστηματα. και δυστυχως και In real life απειρες φορες αλλα λεει ο ενας αλλα λεει ο αλλος οποτε προσπαθω προσωπικα να ακουω και τις 2 πλευρες. δεν μιλαω βεβαια για περιπτωσεις που κανουν κρα  οπως καταστηματα που εχουν κλεισει και πηραν απειρα λεφτα απο κοσμο.

Τελικά την τελευταία φορά μου είπαν την αλήθεια τα βάλανε την Πέμπτη και σήμερα φάνηκαν στην κάρτα και έβαλαν και τα μεταφορικά!!! Συμφωνώ μπορεί κάποιος να μην χωνεύει κάποιον που έχει ένα μαγαζί και να βγαίνει να το δυσφημίζει δεν μπορείς να το ξέρεις..Σίγουρα απαγορεύεται,τώρα αν είχε περάσει κανένα 6μηνο κοροιδίας ναι θα έλεγα και το όνομα του μαγαζιού για να μην την πατήσει και κάποιος άλλος,θα ήταν σίγουρο οτι δεν θα τα έπερνα ποτέ πίσω..

Δημοσ.
1 hour ago, Stella3 said:

Τελικά την τελευταία φορά μου είπαν την αλήθεια τα βάλανε την Πέμπτη και σήμερα φάνηκαν στην κάρτα και έβαλαν και τα μεταφορικά!!! Συμφωνώ μπορεί κάποιος να μην χωνεύει κάποιον που έχει ένα μαγαζί και να βγαίνει να το δυσφημίζει δεν μπορείς να το ξέρεις..Σίγουρα απαγορεύεται,τώρα αν είχε περάσει κανένα 6μηνο κοροιδίας ναι θα έλεγα και το όνομα του μαγαζιού για να μην την πατήσει και κάποιος άλλος,θα ήταν σίγουρο οτι δεν θα τα έπερνα ποτέ πίσω..

τελος καλα ολα καλα ευτυχως. :D

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κι εγώ το ίδιο θέμα. Έκανα επιστροφή στις 10 Ιανουαρίου και μια ημέρα αργότερα το δέμα παραδόθηκε στην εταιρεία σύμφωνα με το tracking. 20 Ιανουαρίου τους έστειλα mail και ρώτησα πότε θα γίνει η επιστροφή χρημάτων. Στις 25 Ιανουαρίου μου απάντησαν λέγοντας ότι έχουν φροντίσει να προωθήσουν τα στοιχεία μου στο λογιστήριό τους προκειμένου να ολοκληρωθεί άμεσα η επιστροφή των χρημάτων. Σήμερα 3 Φεβρουαρίου τους στέλνω ξανά και μου απαντάνε ότι υπήρξε κάποιο μπέρδεμα από την υπάλληλο που έγραψε το προηγούμενο email και ότι δεν εμφανίζεται ακόμα επιστροφή που να έχει εισαχθεί στην αποθήκη τους. Μου ζήτησαν το αποδεικτικό από την ταχυμεταφορική προκειμένου να πραγματοποιήσουν τον απαραίτητο έλεγχο. Τόσες αγορές και επιστροφές έχω κάνει από διάφορα καταστήματα, πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ελπίζω σύντομα να λυθεί το θέμα.

Επεξ/σία από intruder99
Δημοσ.

Έχουν περάσει πάνω από 24 ώρες από το τελευταίο μου email και μέχρι στιγμής καμία απάντηση. Η υπομονή μου όσο πάει εξαντλείται. Αν δεν απαντήσουν και αύριο υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω;  

Δημοσ.
36 minutes ago, intruder99 said:

Έχουν περάσει πάνω από 24 ώρες από το τελευταίο μου email και μέχρι στιγμής καμία απάντηση. Η υπομονή μου όσο πάει εξαντλείται. Αν δεν απαντήσουν και αύριο υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω;  

οτι ειπωθηκε πιο πανω.κανε λιγο υπομονη ακομα βεβαια

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, poulinos είπε

οτι ειπωθηκε πιο πανω.κανε λιγο υπομονη ακομα βεβαια

11 Φεβρουαρίου θα συμπληρωθεί ένας μήνας από την επιστροφή. Άντε να περιμένω μέχρι την Δευτέρα, αλλά παραπάνω δύσκολα.

Η πληρωμή έγινε με PayPal. Από εκεί λες να να βγάλω άκρη;

Δημοσ.
On 04/02/2022 at 22:20, intruder99 said:

11 Φεβρουαρίου θα συμπληρωθεί ένας μήνας από την επιστροφή. Άντε να περιμένω μέχρι την Δευτέρα, αλλά παραπάνω δύσκολα.

Η πληρωμή έγινε με PayPal. Από εκεί λες να να βγάλω άκρη;

a. τους εστειλες το αποδεικτικο επιστροφης? εφοσον εχεις πληρωσει με paypal μπορεις να ανοιξεις και dispute αντι να καταφυγεις στο θεμα καταγγελιας. καλεσε τους να δεις αν ελαβαν το αποδεικτικο επιστροφης.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, poulinos είπε

a. τους εστειλες το αποδεικτικο επιστροφης? εφοσον εχεις πληρωσει με paypal μπορεις να ανοιξεις και dispute αντι να καταφυγεις στο θεμα καταγγελιας. καλεσε τους να δεις αν ελαβαν το αποδεικτικο επιστροφης.

Όταν λες "αν έλαβαν το αποδεικτικό επιστροφής"; Μέσω email το έστειλα, ως φωτογραφία δηλαδή. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην το είδαν. Αύριο το απόγευμα θα τους καλέσω εφόσον δεν απαντήσουν μέχρι τότε. Σε περίπτωση που δεν βγάλω άκρη μαζί τους η επόμενη μου κίνηση θα είναι dispute.

Δημοσ.
On 06/02/2022 at 16:19, intruder99 said:

Όταν λες "αν έλαβαν το αποδεικτικό επιστροφής"; Μέσω email το έστειλα, ως φωτογραφία δηλαδή. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην το είδαν. Αύριο το απόγευμα θα τους καλέσω εφόσον δεν απαντήσουν μέχρι τότε. Σε περίπτωση που δεν βγάλω άκρη μαζί τους η επόμενη μου κίνηση θα είναι dispute.

τοτε ναι το εχουν λαβει.αν τους βρεις στο τηλεφωνο μπορεις να τους ρωτησεις κιολας μην πηγε σε κανα spam folder κτλ.οποτε ναι καλεσε και μετα ετοιμασε dispute με αναλυτικη καταγραφη τα παντα

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

εβγαλες ακρη? ελπιζω πως ναι. εκτος αν ειχε γινει κανα τρελο delay και εσυ τους εστειλες το αποδεικτικο επιστροφης και αυτοι δεν το ειχαν λαβει.εκτος αν με το αποδεικτικο επιστροφης εννοεις το αποδεικτικο που δειχνει οτι το παρελαβαν και οχι απλα το tracking number.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...