NiKoSmile Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 Μήπως τελικά αξίζουν τα 240€ για την επισκευή του Cannon IR1435i; Η τιμή καινούριου είναι στο χιλιάρικο, επίσης το γνήσιο τόνερ 17.600 σελίδων έχει μόνο 60€.
highpriest Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 Όταν οι γίνονται συγκρίσεις μεταξύ laser και Inkjet καλό είναι στα αναλώσιμα να συγκρίνουμε τα γνήσια με τα γνήσια και τα συμβατά με τα συμβατά. Επίσης μεγάλο "βάρος" ειδικά όσον αφορά μια επιχείρηση έχει η εγγύηση. Βάζοντας συμβατά είτε στον έναν είτε στον άλλον η εταιρία σπάει την εγγύηση με το καλημέρα. Χρησιμοποιώ καθημερινά και inkjet και laser και πουλάω και inkjet και laser. Η κάθε κατηγορία έχει τα δικά της πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Σε άλλες χρήσεις εχω προσωπικά τους inkjet και σε άλλες τους laser. Το ιδανικό είναι αυτός που θα πάρει εκτυπωτή να γνωρίζει ακριβώς τι χρήση θα κάνει, αλλά και τι είναι διατεθειμένος να ανεχτεί απο κάποιες διαδικασίες, ώστε να του γίνει η καλύτερη πρόταση απο κάποιον ειδικό. 1
Dr_Pepper Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 9 ώρες πριν, NiKoSmile είπε Μήπως τελικά αξίζουν τα 240€ για την επισκευή του Cannon IR1435i; Η τιμή καινούριου είναι στο χιλιάρικο, επίσης το γνήσιο τόνερ 17.600 σελίδων έχει μόνο 60€. Ναι ρε φίλε ή "διαμάχη" (πλάκα κάνω) με τον @gatos74 με έκανε να ξεχάσω τον ελέφαντα στο δωμάτιο... Είναι πολύ οξύμωρο το OP δηλαδή για να γλιτώσουν 240 ευρώ απο επισκευή (και 60 ευρώ για γνήσιο τόντερ που κάνει 17600 σελίδες https://www.skroutz.gr/s/8548710/Canon-C-EXV50-Toner-Μαύρο-17600-Σελίδων-9436B002.html?from=catspan) Τι προσδοκεί να βρει ο @George10001 που άνοιξε το νήμα; Αγορά καινούργιου πολυμηχα νήματος με κόστος μικρότερο ή περίπου ίσο της επισκευής του canon ; Θα πάρει με όχι τις ίδιες λειτουργίες/specs (αν και οκ ειναι παλιός ο canon αλλά κάποια πράματα όπως η κεφαλή του και τα δοχεία για χαρτί κτλ συνεχίζουν να αξίζουν καθώς και η ταχύτητα εκτύπωσης και σκαναρίσματος που έχει) και στην τελική με το κόστος αναλωσίμων θα του βγει περίπου τα ίδια ή θέλει να πάρει κάτι εξίσου ακριβό με τον canon που είχε (2-3 χιλιάρικα τιμή όταν ήταν καινούργιος) αλλά με φθηνά αναλώσιμα; Και εγώ στην θέση τους απλά θα έκανα την επισκευή 1
George10001 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, NiKoSmile είπε Μήπως τελικά αξίζουν τα 240€ για την επισκευή του Cannon IR1435i; Η τιμή καινούριου είναι στο χιλιάρικο, επίσης το γνήσιο τόνερ 17.600 σελίδων έχει μόνο 60€. 4 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε Ναι ρε φίλε ή "διαμάχη" (πλάκα κάνω) με τον @gatos74 με έκανε να ξεχάσω τον ελέφαντα στο δωμάτιο... Είναι πολύ οξύμωρο το OP δηλαδή για να γλιτώσουν 240 ευρώ απο επισκευή (και 60 ευρώ για γνήσιο τόντερ που κάνει 17600 σελίδες https://www.skroutz.gr/s/8548710/Canon-C-EXV50-Toner-Μαύρο-17600-Σελίδων-9436B002.html?from=catspan) Τι προσδοκεί να βρει ο @George10001 που άνοιξε το νήμα; Αγορά καινούργιου πολυμηχα νήματος με κόστος μικρότερο ή περίπου ίσο της επισκευής του canon ; Θα πάρει με όχι τις ίδιες λειτουργίες/specs (αν και οκ ειναι παλιός ο canon αλλά κάποια πράματα όπως η κεφαλή του και τα δοχεία για χαρτί κτλ συνεχίζουν να αξίζουν καθώς και η ταχύτητα εκτύπωσης και σκαναρίσματος που έχει) και στην τελική με το κόστος αναλωσίμων θα του βγει περίπου τα ίδια ή θέλει να πάρει κάτι εξίσου ακριβό με τον canon που είχε (2-3 χιλιάρικα τιμή όταν ήταν καινούργιος) αλλά με φθηνά αναλώσιμα; Και εγώ στην θέση τους απλά θα έκανα την επισκευή απαντωντας και στον Dr_Pepper και στον Nikosmile : Η τιμη αγορας του canon IR1435i ηταν περιπου στα 700 ευρώ. Η τιμη του καινουριου αντιστοιχου μηχανηματος της Canon 1643i ειναι οπως μου εστειλαν προσφορα στα 635 ευρώ. Επισης για την επισκευη του (αλλαγη φουρνου μου ειπαν επειδη εχει φθορα ενα λαστιχο πανω σε ενα τροχο?!) IR1435i ειναι 240+ΦΠΑ δηλαδη σχεδον 300 ευρώ. οπότε δεν συμφερει σε καμια περιπτωση. Οπως ανεφερα στην πρωτη μου αναρτηση, με ενδιαφερει μονο η λυση Γνησιων τονερ και τυμπανου και γενικα αναλωσιμων και οχι συμβατων. Βαζοντας τα παντα μεσα στην εξισωση, μαζι με το συμβολαιο συντηρησης που καλο ειναι να εχει ενα τετοιο μηχανημα ενω το epson οχι και καλυπτεται ηδη απο 3ετη εγγυηση και κανει το 1/3 της τιμης του canon περιπου, το epson ειναι μονοδρομος. το μονο αρνητικο ειναι οτι το epson δεν εχει adf που οκ δεν ειναι απολυτως απαραιτητο, και επισης οτι δεν εκτυπωνει τοσο γρηγορα οσο το canon αλλα οκ, δεν ειναι τοσο αργο οσο αλλα inkjet καθως προοριζεται για δουλεια γραφειου το συγκεκριμενο μηχανημα. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2022 από George10001
lector Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 18 ώρες πριν, George10001 είπε Επισης για την επισκευη του (αλλαγη φουρνου μου ειπαν επειδη εχει φθορα ενα λαστιχο πανω σε ενα τροχο?!) IR1435i ειναι 240+ΦΠΑ δηλαδη σχεδον 300 ευρώ. οπότε δεν συμφερει σε καμια περιπτωση. Να μαντεψω οτι η φθορα ειναι στο pressure roller του φουρνου. Δε συμφερει επισης για τον εξης λογο: Αντε και βαζεις καινουριο φουρνο στη συσκευη. Η φθορα που υπαρχει λογω του χρονου και της χρησης ομως σε ολα τα υπολοιπα χιλιαδες μηχανικα μερη συνεχιζει να υφισταται. Σε καμια περιπτωση δηλαδη μη σκεφτεις οτι με το σερβις των 240 θα γινει το μηχανημα "σαν καινουριο", καθε αλλο. Πηγαινε σε ενα πραγματικα καινουριο μηχανημα να κανεις τη δουλεια σου με το κεφαλι σου ησυχο. 1 1
georgeole Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Στις 15/2/2022 στις 1:18 ΜΜ, highpriest είπε Επίσης μεγάλο "βάρος" ειδικά όσον αφορά μια επιχείρηση έχει η εγγύηση. Βάζοντας συμβατά είτε στον έναν είτε στον άλλον η εταιρία σπάει την εγγύηση με το καλημέρα. Όχι πάντα. Πέρυσι σε μια μεγάλη επιχείρηση είχαν ένα ακριβό μηχάνημα με υποστήριξη της HP νομίζω (δεν θυμάμαι πια περισσότερες λεπτομέρειες). Ο υπεύθυνος της εταιρείας έπεισε τον διευθυντή να βάλουν συμβατό τόνερ με 300€ αντί για 1200€ που κόστιζε το original. Κάθεται η στραβή, χαλάει το μηχάνημα, έρχεται ο τεχνικός της HP και, αντί να διακόψει την εγγύηση/συμφωνία, απλά χρέωσε σύνολο 5000€ τονίζοντας με ύφος: "Για να μάθετε να βάζετε τα original".
highpriest Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 38 λεπτά πριν, georgeole είπε Όχι πάντα. Πέρυσι σε μια μεγάλη επιχείρηση είχαν ένα ακριβό μηχάνημα με υποστήριξη της HP νομίζω (δεν θυμάμαι πια περισσότερες λεπτομέρειες). Ο υπεύθυνος της εταιρείας έπεισε τον διευθυντή να βάλουν συμβατό τόνερ με 300€ αντί για 1200€ που κόστιζε το original. Κάθεται η στραβή, χαλάει το μηχάνημα, έρχεται ο τεχνικός της HP και, αντί να διακόψει την εγγύηση/συμφωνία, απλά χρέωσε σύνολο 5000€ τονίζοντας με ύφος: "Για να μάθετε να βάζετε τα original". Τόνερ των 1200 ευρώ, αφορούν τεράστια μηχανήματα, συνήθως δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Οι πραγματικά μεγάλες επιχειρήσεις που έχουν τέτοια μηχανήματα, τα κάνουν leasing και δεν μπλέκουν με επιλογές του τι τόνερ να βάλουν ή ποιον τεχνικό να φωνάξουν. Δεν τους συμφέρουν τέτοια πάγια, με τέτοια τεράστια απομείωση αξίας να είναι στην κατοχή τους. Επίσης όπως το διαβάζω αυτό που έγραψες, πρακτικά ο τεχνικός διέκοψε την εγγύηση και τους χρέωσε τις 5000 ευρώ. Εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος, αν ίσχυε η εγγύηση απλά δεν θα χρέωνε εργατικά αλλά μόνο το νέο original τονερ των 1200 ευρώ.
John31 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 16/2/2022 στις 12:24 ΠΜ, George10001 είπε Η τιμη αγορας του canon IR1435i ηταν περιπου στα 700 ευρώ. Η τιμη του καινουριου αντιστοιχου μηχανηματος της Canon 1643i ειναι οπως μου εστειλαν προσφορα στα 635 ευρώ. Επισης για την επισκευη του (αλλαγη φουρνου μου ειπαν επειδη εχει φθορα ενα λαστιχο πανω σε ενα τροχο?!) IR1435i ειναι 240+ΦΠΑ δηλαδη σχεδον 300 ευρώ. οπότε δεν συμφερει σε καμια περιπτωση. Οπως ανεφερα στην πρωτη μου αναρτηση, με ενδιαφερει μονο η λυση Γνησιων τονερ και τυμπανου και γενικα αναλωσιμων και οχι συμβατων. Ειναι μοντελο του 2016, που σημαινει οτι δεν ειναι πολυ παλαιο για τετοιου μεγεθους μηχανημα. Η γνωμη μου ειναι να επισκευαστει. Επειδη δεν ειναι καινουριο (πρισσοτερο απο 3 χρονων) βολευει γιατι θα εχει φθηνα αναλωσιμα. Δευτερο, για επιχειρηση καλο ειναι να προτιμησεις laser. Που βρισκεται η εταιρια, στην Αθηνα ή αλλου; Αν ειναι στην Αθηνα πες μου σε ποια περιοχη. Γιατι ο φουρνος επισκευαζεται με περιπου 110€ (δεν εχω υπολογισει ακριβως το κοστος), ισως μπορω να το αναλαβω. Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2022 από John31
lector Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 2 ώρες πριν, georgeole είπε Κάθεται η στραβή, χαλάει το μηχάνημα, έρχεται ο τεχνικός της HP και, αντί να διακόψει την εγγύηση/συμφωνία, απλά χρέωσε σύνολο 5000€ τονίζοντας με ύφος: "Για να μάθετε να βάζετε τα original". Να φανταστω ο τεχνικος απεδειξε οτι η βλαβη των 5000 συνεβη εξαιτιας του συμβατου και οχι για οποιονδηποτε αλλο λογο. Τι, οχι;
georgeole Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 15 ώρες πριν, highpriest είπε Τόνερ των 1200 ευρώ, αφορούν τεράστια μηχανήματα, συνήθως δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Οι πραγματικά μεγάλες επιχειρήσεις που έχουν τέτοια μηχανήματα, τα κάνουν leasing και δεν μπλέκουν με επιλογές του τι τόνερ να βάλουν ή ποιον τεχνικό να φωνάξουν. Δεν τους συμφέρουν τέτοια πάγια, με τέτοια τεράστια απομείωση αξίας να είναι στην κατοχή τους. Επίσης όπως το διαβάζω αυτό που έγραψες, πρακτικά ο τεχνικός διέκοψε την εγγύηση και τους χρέωσε τις 5000 ευρώ. Εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος, αν ίσχυε η εγγύηση απλά δεν θα χρέωνε εργατικά αλλά μόνο το νέο original τονερ των 1200 ευρώ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ΔΕΝ διέκοψε την εγγύηση. Έβαλε φυσικά το original και τα υπόλοιπα (εργατικά, ανταλλακτικά) θα τα χρέωνε 1900€, αλλά λόγω των συμβατών χρέωσε ΤΑ ΔΙΠΛΑ. 14 ώρες πριν, lector είπε Να φανταστω ο τεχνικος απεδειξε οτι η βλαβη των 5000 συνεβη εξαιτιας του συμβατου και οχι για οποιονδηποτε αλλο λογο. Τι, οχι; Δεν νομίζω να μπήκε σε τέτοιο κόπο. Τους κούνησε το δάχτυλο, χρέωσε ένα τσουβάλι λεφτά και αποχώρησε. Ευτυχώς αυτός που είχε προτείνει το συμβατό δεν έχασε τη θέση του, γιατί η εταιρεία είναι από τις μεγαλύτερες και πιο αξιόπιστες στο χώρο της.
gatos74 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 4 ώρες πριν, georgeole είπε Το μόνο σίγουρο είναι ότι ΔΕΝ διέκοψε την εγγύηση. Έβαλε φυσικά το original και τα υπόλοιπα (εργατικά, ανταλλακτικά) θα τα χρέωνε 1900€, αλλά λόγω των συμβατών χρέωσε ΤΑ ΔΙΠΛΑ. Kάτι δέν μου <<κολλάει>> Λές (και το τονίζεις μάλιστα) ότι δέν διέκοψε την εγγύηση. Αρα ΥΠΗΡΧΕ ΕΓΓΥΗΣΗ Λεσ ότι: τα υπόλοιπα (εργατικά, ανταλλακτικά) θα τα χρέωνε 1900€ Oταν υπάρχει εγγύηση γιατί θα χρέωνε 1900 ευρώ????????????? Mήπως δέν σου τα έχουν πεί καλά? 1
andreaspA Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Στις 15/2/2022 στις 1:18 ΜΜ, highpriest είπε Επίσης μεγάλο "βάρος" ειδικά όσον αφορά μια επιχείρηση έχει η εγγύηση. Βάζοντας συμβατά είτε στον έναν είτε στον άλλον η εταιρία σπάει την εγγύηση με το καλημέρα. Την μικρή επιχειρηση σιγουρα δεν την ενδιαφερει η εγγυηση των 200-300€ που θα δώσει για εναν εκτυπωτή. Την ενδιαφερει το φθηνο κοστος εκτυπωσης. Δεν ειναι ιδιωτης 14 χρονος που ελεγε τα καλαντα 3 χρονια για να παρει εναν εκτυπωτη. Ουτως η αλλως , κανεις δεν ξερει αν εχω βαλει ιμιτασιον τονερ, και ουτε τον ενδιαφερει. Εχω επισκευασει σε εγγυηση μηχανηματα στην Infolex που οχι απλα δεν με ρωτησαν, αλλα πηγαν για σερβις με επαναγεμισμενα τονερ 10 φορες. (x364dn, 310dn, 317dn) Ο φίλος παραπάνω να βγάλει απο τα κριτήρια του το "μονο γνησια τονερ". Ειναι τρέλα να χρησιμοποιείς γνήσια τόνερ. Η χρηματικη διαφορα ειναι χαωτικη και η διαφορα στην ποιοτητα ασπρομαυρης laser εκτυπωσης, μηδενική.
georgeole Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 2 ώρες πριν, gatos74 είπε Kάτι δέν μου <<κολλάει>> Λές (και το τονίζεις μάλιστα) ότι δέν διέκοψε την εγγύηση. Αρα ΥΠΗΡΧΕ ΕΓΓΥΗΣΗ Λεσ ότι: τα υπόλοιπα (εργατικά, ανταλλακτικά) θα τα χρέωνε 1900€ Oταν υπάρχει εγγύηση γιατί θα χρέωνε 1900 ευρώ????????????? Mήπως δέν σου τα έχουν πεί καλά? Είναι πολύ απλό: μόλις είδε ο τεχνικός συμβατό, άρχισαν οι χρεώσεις. Μόνο που τις διπλασίασε στα πλαίσια της δημοκρατίας και του διαλόγου....
highpriest Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 12 λεπτά πριν, georgeole είπε Είναι πολύ απλό: μόλις είδε ο τεχνικός συμβατό, άρχισαν οι χρεώσεις. Μόνο που τις διπλασίασε στα πλαίσια της δημοκρατίας και του διαλόγου.... Επίσημος τεχνικός δεν το κάνει αυτό. Δεν είμαστε στο φαρ ουέστ να χρεώνει ο κάθε υπάλληλος τεχνικός ότι του κατέβει, ανάλογα με το πως θα κόψει τον πελάτη. Ειδικά σε τέτοια ποσά. Ούτε οι εταιρίες δρουν "εκδικητικά" για να χρεώνουν διπλά ποσά σε πελάτες επειδή δεν έβαλαν γνήσια αναλώσιμα. Η ακολουθία ενεργειών έχει ως εξής. Ο τεχνικός ενημερώνει πρώτα το επίσημο σερβις (τον προϊστάμενο του) για τα ευρήματα του. Αυτό γίνεται κατόπιν αυτοψίας στον χώρο ή return to base του μηχανήματος στο επίσημο σέρβις. Όλα με κωδικούς και serial numbers και αριθμούς τιμολογίων και RMA's και γενικώς αρκετής γραφειοκρατίας. Επίσης με δείγματα εκτυπώσεων και error codes που τυχόν εμφανίστηκαν. Κατόπιν ενημερώνει τους πελάτες για το συνολικό κόστος σε περίπτωση που δεν περνάει στην εγγύηση, καθώς και τους λόγους που δεν περνάει στην εγγύηση. Επίσης τους ενημερώνει επακριβώς για το τι πρόβλημα δημιουργήθηκε, πως δημιουργήθηκε, και ποιο ανταλλακτικό χρειάζεται να αντικατασταθεί. Αν και μόνο αν οι πελάτες δεχτούν να πληρώσουν κόστος που δεν τους καλύπτει η εγγύηση, τότε και μόνο τότε προχωράει με την επισκευή, συντάσσοντας και πάλι κάποια έγγραφα. Περίπου παρόμοια διαδικασία είναι και όταν υπάρχει εξουσιοδοτημένος τεχνικός σε κάποια περιοχή, που μπορεί να είναι ελεύθερος επαγγελματίας αλλά έχει σαν ζώνη ευθύνης κάποια πόλη, Νομαρχία ή Περιφέρεια ως εξουσιοδοτημένος τεχνικός. Οι πελάτες απο την άλλη μπορούν να πατήσουν σε Ευρωπαϊκά δεδικασμένα πως δεν γίνεται να ακυρωθεί εγγύηση για χρήση αναλώσιμου τρίτου κατασκευαστή, και να κερδίσουν (αν και μετά απο αρκετό χρόνο). Άσχετα με το τι γράφει στην εγγύηση του κάθε κατασκευαστής, οι Ευρωπαικοί νόμοι (που είναι υπερ του καταναλωτή) συνήθως υπερβαίνουν ένα χαρτί εγγύησης του κατασκευαστή. θα πρέπει πχ να αποδείξει πως γίνεται ένα τόνερ τρίτου κατασκευαστή να κάνει το σκάνερ να μην δουλεύει (πραγματικό γεγονός). .Στα συμβατά τόνερ που φέρουν πιστοποιήσεις δύσκολα θα κερδίσει η εταιρία. Αυτά στα γράφω έχοντας κάνει την διαδικασία αρκετές φορές ο ίδιος. Μπορεί να μην είναι ακριβώς ίδια σε όλες τις εταιρίες, αλλά πάνω κάτω έτσι είναι. Θα το πω απλα. Το γεγονός που περιγράφεις δεν συνέβη ποτέ έτσι. Καλοπροαίρετα θα πω, πως μάλλον στα μετέφεραν λάθος. 2 ώρες πριν, andreaspA είπε Την μικρή επιχειρηση σιγουρα δεν την ενδιαφερει η εγγυηση των 200-300€ που θα δώσει για εναν εκτυπωτή. Την ενδιαφερει το φθηνο κοστος εκτυπωσης. Δεν ειναι ιδιωτης 14 χρονος που ελεγε τα καλαντα 3 χρονια για να παρει εναν εκτυπωτη. Ουτως η αλλως , κανεις δεν ξερει αν εχω βαλει ιμιτασιον τονερ, και ουτε τον ενδιαφερει. Εχω επισκευασει σε εγγυηση μηχανηματα στην Infolex που οχι απλα δεν με ρωτησαν, αλλα πηγαν για σερβις με επαναγεμισμενα τονερ 10 φορες. (x364dn, 310dn, 317dn) Ο φίλος παραπάνω να βγάλει απο τα κριτήρια του το "μονο γνησια τονερ". Ειναι τρέλα να χρησιμοποιείς γνήσια τόνερ. Η χρηματικη διαφορα ειναι χαωτικη και η διαφορα στην ποιοτητα ασπρομαυρης laser εκτυπωσης, μηδενική. Να ξέρεις πως υπάρχει τρόπος να δει ένας τεχνικός πόσα και τι είδους τόνερ μπήκαν. Στην περίπτωση της infolex δεν δίνουν σημασία, επειδή η ίδια εταιρία που είναι ιδιοκτήτρια εδώ και λίγα χρόνια είναι και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής τσιπ για συμβατά τόνερ. Είτε βάλεις σε Lexmark γνήσιο, είτε συμβατό, στην ίδια τσέπη καταλήγουν τα λεφτά. Κυνηγάνε βέβαια με άλλους τρόπους το να βάζεις γνήσια, αλλά δεν είναι επι του παρόντος.
georgeole Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, highpriest είπε Επίσημος τεχνικός δεν το κάνει αυτό. Δεν είμαστε στο φαρ ουέστ να χρεώνει ο κάθε υπάλληλος τεχνικός ότι του κατέβει, ανάλογα με το πως θα κόψει τον πελάτη. Ειδικά σε τέτοια ποσά. Ούτε οι εταιρίες δρουν "εκδικητικά" για να χρεώνουν διπλά ποσά σε πελάτες επειδή δεν έβαλαν γνήσια αναλώσιμα. Η ακολουθία ενεργειών έχει ως εξής. Ο τεχνικός ενημερώνει πρώτα το επίσημο σερβις (τον προϊστάμενο του) για τα ευρήματα του. Αυτό γίνεται κατόπιν αυτοψίας στον χώρο ή return to base του μηχανήματος στο επίσημο σέρβις. Όλα με κωδικούς και serial numbers και αριθμούς τιμολογίων και RMA's και γενικώς αρκετής γραφειοκρατίας. Επίσης με δείγματα εκτυπώσεων και error codes που τυχόν εμφανίστηκαν. Κατόπιν ενημερώνει τους πελάτες για το συνολικό κόστος σε περίπτωση που δεν περνάει στην εγγύηση, καθώς και τους λόγους που δεν περνάει στην εγγύηση. Επίσης τους ενημερώνει επακριβώς για το τι πρόβλημα δημιουργήθηκε, πως δημιουργήθηκε, και ποιο ανταλλακτικό χρειάζεται να αντικατασταθεί. Αν και μόνο αν οι πελάτες δεχτούν να πληρώσουν κόστος που δεν τους καλύπτει η εγγύηση, τότε και μόνο τότε προχωράει με την επισκευή, συντάσσοντας και πάλι κάποια έγγραφα. Περίπου παρόμοια διαδικασία είναι και όταν υπάρχει εξουσιοδοτημένος τεχνικός σε κάποια περιοχή, που μπορεί να είναι ελεύθερος επαγγελματίας αλλά έχει σαν ζώνη ευθύνης κάποια πόλη, Νομαρχία ή Περιφέρεια ως εξουσιοδοτημένος τεχνικός. Οι πελάτες απο την άλλη μπορούν να πατήσουν σε Ευρωπαϊκά δεδικασμένα πως δεν γίνεται να ακυρωθεί εγγύηση για χρήση αναλώσιμου τρίτου κατασκευαστή, και να κερδίσουν (αν και μετά απο αρκετό χρόνο). Άσχετα με το τι γράφει στην εγγύηση του κάθε κατασκευαστής, οι Ευρωπαικοί νόμοι (που είναι υπερ του καταναλωτή) συνήθως υπερβαίνουν ένα χαρτί εγγύησης του κατασκευαστή. θα πρέπει πχ να αποδείξει πως γίνεται ένα τόνερ τρίτου κατασκευαστή να κάνει το σκάνερ να μην δουλεύει (πραγματικό γεγονός). .Στα συμβατά τόνερ που φέρουν πιστοποιήσεις δύσκολα θα κερδίσει η εταιρία. Αυτά στα γράφω έχοντας κάνει την διαδικασία αρκετές φορές ο ίδιος. Μπορεί να μην είναι ακριβώς ίδια σε όλες τις εταιρίες, αλλά πάνω κάτω έτσι είναι. Θα το πω απλα. Το γεγονός που περιγράφεις δεν συνέβη ποτέ έτσι. Καλοπροαίρετα θα πω, πως μάλλον στα μετέφεραν λάθος. Να ξέρεις πως υπάρχει τρόπος να δει ένας τεχνικός πόσα και τι είδους τόνερ μπήκαν. Στην περίπτωση της infolex δεν δίνουν σημασία, επειδή η ίδια εταιρία που είναι ιδιοκτήτρια εδώ και λίγα χρόνια είναι και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής τσιπ για συμβατά τόνερ. Είτε βάλεις σε Lexmark γνήσιο, είτε συμβατό, στην ίδια τσέπη καταλήγουν τα λεφτά. Κυνηγάνε βέβαια με άλλους τρόπους το να βάζεις γνήσια, αλλά δεν είναι επι του παρόντος. Όπως τα λες, έτσι ακριβώς είναι. Με τη μόνη διαφορά ότι υπάρχουν και οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Αν δεν είχα δουλέψει και ο ίδιος παλιότερα για 5 συναπτά έτη σ' αυτή την εταιρεία και δεν ήξερα πόσο αξιόπιστοι είναι αυτοί που μου τα μετέφεραν, κι εγώ την ίδια εντύπωση θα σχημάτιζα. Κράτα μόνο μια μικρή επιφύλαξη ότι μπορεί να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα αυτά που μου μετέφεραν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα