Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γενικές απορίες...

απ ότι ξέρω τα αντιψυκτικά έχουν διάφορα χρώματα, ροζ-πράσινο-μπλε (δεν ξέρω αν έχει και άλλα χρώματα) και πρέπει να βάζουμε αυτό που λέει ο κατασκευαστής. Δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι αντίθετο αλλά αν αλλάξουμε χρώμα-τύπο υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα ή απλά δε θα κάνει τόσο καλή δουλειά;

Υπάρχουν άλλα αντιψυκτικά για μοτοσυκλέτες και άλλα για αυτοκίνητα ή είναι ακριβώς τα ίδια; Δηλαδή είναι σαν τα λάδια κινητήρα που είναι διαφορετικά;

Απ ότι ξέρω αν έχει πέσει πολύ η στάθμη μπορούμε να συμπληρώσουμε με απιονισμένο νερό. Ισχύει αυτό;

Και αν θεωρητικά έχουμε σκέτο νερό μπορεί το όχημα να κινηθεί ή θα δημιουργηθεί πρόβλημα;

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, milky είπε

Γενικές απορίες...

απ ότι ξέρω τα αντιψυκτικά έχουν διάφορα χρώματα, ροζ-πράσινο-μπλε (δεν ξέρω αν έχει και άλλα χρώματα) και πρέπει να βάζουμε αυτό που λέει ο κατασκευαστής. Δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι αντίθετο αλλά αν αλλάξουμε χρώμα-τύπο υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα ή απλά δε θα κάνει τόσο καλή δουλειά;

Υπάρχουν άλλα αντιψυκτικά για μοτοσυκλέτες και άλλα για αυτοκίνητα ή είναι ακριβώς τα ίδια; Δηλαδή είναι σαν τα λάδια κινητήρα που είναι διαφορετικά;

Απ ότι ξέρω αν έχει πέσει πολύ η στάθμη μπορούμε να συμπληρώσουμε με απιονισμένο νερό. Ισχύει αυτό;

Και αν θεωρητικά έχουμε σκέτο νερό μπορεί το όχημα να κινηθεί ή θα δημιουργηθεί πρόβλημα;

οχι , θα βαλεις αυτο που λεει ο κατασκευαστης σου.  Οτιδηποτε αλλο μπορει να προκαλεσει ζημια. Εαν πεσει η σταθμη εχεις απλα ενα μπουκαλακι με το σωστο στο πορτ παγκαζ. δεν ειναι δα και κατι τοσο ακριβο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, milky είπε

Γενικές απορίες...

απ ότι ξέρω τα αντιψυκτικά έχουν διάφορα χρώματα, ροζ-πράσινο-μπλε (δεν ξέρω αν έχει και άλλα χρώματα) και πρέπει να βάζουμε αυτό που λέει ο κατασκευαστής. Δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι αντίθετο αλλά αν αλλάξουμε χρώμα-τύπο υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα ή απλά δε θα κάνει τόσο καλή δουλειά;

Υπάρχουν άλλα αντιψυκτικά για μοτοσυκλέτες και άλλα για αυτοκίνητα ή είναι ακριβώς τα ίδια; Δηλαδή είναι σαν τα λάδια κινητήρα που είναι διαφορετικά;

Απ ότι ξέρω αν έχει πέσει πολύ η στάθμη μπορούμε να συμπληρώσουμε με απιονισμένο νερό. Ισχύει αυτό;

Και αν θεωρητικά έχουμε σκέτο νερό μπορεί το όχημα να κινηθεί ή θα δημιουργηθεί πρόβλημα;

Με σκέτο νερό καλό δεν είναι πρώτα για το κύκλωμα ψύξης , διαβρώνεται .

Καλό είναι να βάζεις αντιψυκτικό ότι δίνει ο κατασκευαστής πάντως και αλλαγή κάθε 2 χρόνια ή σε επισκευή του κυκλώματος ψύξης 

Πρέπει να δεις τι τύπο δίνει στο βιβλίο του .

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

Επίσης υπάρχει και μια συζήτηση γενικά για το θέμα με τι νερό να κάνουμε το μείγμα για το αντιψυκτικό!Νερο βρύσης( πόσιμο) η αποσταγμένο?Γενικα τι παίζει?Το νερο βρύσης έχει μέταλλα κτλπ που "σκοτώνουν" τα φωσφορικά του αντιψυκτικου και το απεσταγμένο κανει διάβρωση στους κινητήρες και ηλεκτρόλυση όταν έρθει σε επαφή! Γνωρίζει κάποιος κάτι?

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα εγώ ένα gilets runner 180 4t και άμα ζεσταθεί μου πετάει το παραφλου από το δοχείο για κάποιον λόγο! Μήπως ξέρεις κανείς τι γίνεται τι μπορεί να φταίει;

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Tzovi12 είπε

Καλησπέρα εγώ ένα gilets runner 180 4t και άμα ζεσταθεί μου πετάει το παραφλου από το δοχείο για κάποιον λόγο! Μήπως ξέρεις κανείς τι γίνεται τι μπορεί να φταίει;

Έχει τάπα το δοχείο ; Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις τάπα στο δοχείο και να το παρακολουθήσεις ;

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Tzovi12 είπε

άμα ζεσταθεί μου πετάει το παραφλου από το δοχείο για κάποιον λόγο

Μήπως το παραγεμίζεις και δεν έχει χώρο για διαστολή όταν ζεσταθεί;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...