Προς το περιεχόμενο

Online top-up για BSc και αναγνώριση από ΔΟΑΤΑΠ


MiKe-Dee

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα συμφορουμίτες και συμφορουμίτισες, ψάχνομαι για online top-up για το πρώτο μου πτυχίο, αν καταφέρω και με δεχτεί κάποιο πανεπιστήμιο στο Ηνωμένο Βασίλειο δεδομένου ότι έχω πτυχίο ηλ. μηχανικού και ενδιαφέρομαι για πτυχίο σχετικό με πληροφορική. Έχω βρει 2-3 προγράμματα από πανεπιστήμια που με ενδιαφέρουν τα οποία αναγνωρίζονται από τον ΔΟΑΤΑΠ. Το ερώτημα είναι, έχει αναγνωρίσει κανείς πτυχίο BSc από top-up στον ΔΟΑΤΑΠ;

ΥΓ: το πως θα καταφέρω από Ηλεκτρολογία να παω στην Πληροφορική είναι άλλο θέμα συζήτησης και σύμφωνα με τα πανεπιστήμια παίζει ρόλο η εμπειρία κ.α. Συνεπώς θα με βοηθήσετε σε αυτό το thread αν μου πείτε εμπειρίες από top-up & ΔΟΑΤΑΠ μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτη την στιγμη δεν αναγνωριζονται απο τον ΔΟΑΤΑΠ ουτε απο τον ΑΤΕΕΝ υπαρχει και σχετικη γνωμοδοτηση του νομικου συμβουλιου του κρατους ΑΛΛΑ με τον ΝΕΟ ΔΟΑΤΑΠ που θα ερθει με το νομοσχεδιο για τα ΑΕΙ τον ερχομενο Μαρτιο φαινετε οτι αλλαζει ο αναχρωνιστικος νομος του ΔΟΑΤΑΠ του 2005. Μεχρι τοτε ομως καλο θα ηταν να μην μπεις σε καποιο πτυχιο top up εφοσον σε ενδιαφερει η αναγνωριση. Μπορεις να μπεις στην ομαδας μας στο Facebook ομαδα αναμονης ΑΤΕΕΝ/ΣΑΕΠ και να κανεις και εκει την ερωτηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, PESMUKATIKALOPLIZ είπε

Ερώτηση αυτό το νέο νομοσχέδιο φέρνει αλλαγές στα ήδη αναγνωρισμένα ιδρύματα από τον δοαταπ εξωτερικού?

 

Αυτο που σιγουρα θα κανει ειναι να μη χρειαζεται πλεον να περιμενεις μηνες στην "ουρα" να σου αναγνωριστει το πτυχιο, εαν εχεις σπουδασει σε πανεπιστημιο εξω, το οποιο θα βρισκεται στην εθνικη λιστα με τα αναγνωρισμενα πανεπιστημια. Με λιγα λογια, αν πχ παρεις προπτυχιακο απο πανεπιστημιο της Κυπρου, ερχεσαι Ελλαδα κ ξεκινας αμεσως μεταπτυχιακο (ουσιαστικα θα γινεται αυτοματη ακαδημαικη αναγνωριση).

Τωρα, σχετικα με κολλεγια κλπ δεν ξερω ακριβως αν θα αναγνωριζει τα πτυχια τους και ακαδημαϊκα, εκτος απο επαγγελματικα..μενει να το δουμε στην πραξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ σωστα ουσιαστικα θα προβλεπετε διαδικασια fast track. Πτυχια κολλεγιων ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ τα κολλεγια ειναι παροχοι (teaching centers) τα πτυχια ειναι awarded απο αναγνωρισμενα πανεπιστημια του εξωτερικου. Συμφωνα με δικες μας πληροφοριες θα αναγνωριζονται ΚΑΙ ακαδημαικα ηδη αναγνωριζονται επαγγελματικα απο το 2012 τοτε ΣΑΕΠ νυν ΑΤΕΕΝ. Το ΑΤΕΕΝ θα μεταφερθει ως υπηρεσια στον ΔΟΑΤΑΠ και ο ΔΟΑΤΑΠ θα δινει τοσο επαγγελματικα οσο και ακαδημαικα. Τωρα για σπουδες σε ελληνικο πανεπιστημιο διδακτορικο η μεταπτυχιακο δεν θα ειναι απαραιτητος ο ΔΟΑΤΑΠ καθως θα γινεται ενας σχετικος ελεγχος απο το εκαστοτε πανεπιστημιο οπως πχ γινεται στην Αγγλια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/1/2022 στις 1:01 ΠΜ, babble tribe είπε

Πολυ σωστα ουσιαστικα θα προβλεπετε διαδικασια fast track. Πτυχια κολλεγιων ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ τα κολλεγια ειναι παροχοι (teaching centers) τα πτυχια ειναι awarded απο αναγνωρισμενα πανεπιστημια του εξωτερικου. Συμφωνα με δικες μας πληροφοριες θα αναγνωριζονται ΚΑΙ ακαδημαικα ηδη αναγνωριζονται επαγγελματικα απο το 2012 τοτε ΣΑΕΠ νυν ΑΤΕΕΝ. Το ΑΤΕΕΝ θα μεταφερθει ως υπηρεσια στον ΔΟΑΤΑΠ και ο ΔΟΑΤΑΠ θα δινει τοσο επαγγελματικα οσο και ακαδημαικα. Τωρα για σπουδες σε ελληνικο πανεπιστημιο διδακτορικο η μεταπτυχιακο δεν θα ειναι απαραιτητος ο ΔΟΑΤΑΠ καθως θα γινεται ενας σχετικος ελεγχος απο το εκαστοτε πανεπιστημιο οπως πχ γινεται στην Αγγλια. 

Η ακαδημαϊκή αναγνώριση που αναφέρετε μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολη, δεδομένου ότι έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 16 του Συντάγματος. Προσωπικά την αποκλείω. Για τις fast track διαδικασίες της επαγγελματικής αναγνώρισης συμφωνώ ότι θα γίνουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, lz1 είπε

Η ακαδημαϊκή αναγνώριση που αναφέρετε μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολη, δεδομένου ότι έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 16 του Συντάγματος. Προσωπικά την αποκλείω. Για τις fast track διαδικασίες της επαγγελματικής αναγνώρισης συμφωνώ ότι θα γίνουν.

Το άρθρο 16 δεν σχετίζεται με τους συγκεκριμένους τίτλους σπουδών καθώς τα κολλέγια δεν οργανώνουν τριτοβάθμια είναι κέντρα μεταλυκειακης εκπαίδευσης που ΔΕΝ αποδίδουν τίτλους σπουδών. Αυτό είναι μια στρεβλή άποψη του ΔΣ του ΔΟΑΤΑΠ ΝΠΔΔ. Από εκεί και πέρα υπάρχει δικός μας στα δικαστήρια για το θέμα και περιμένουμε την απόφαση από το διοικητικό εφετείο Αθηνών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, babble tribe είπε

Το άρθρο 16 δεν σχετίζεται με τους συγκεκριμένους τίτλους σπουδών καθώς τα κολλέγια δεν οργανώνουν τριτοβάθμια είναι κέντρα μεταλυκειακης εκπαίδευσης που ΔΕΝ αποδίδουν τίτλους σπουδών. Αυτό είναι μια στρεβλή άποψη του ΔΣ του ΔΟΑΤΑΠ ΝΠΔΔ. Από εκεί και πέρα υπάρχει δικός μας στα δικαστήρια για το θέμα και περιμένουμε την απόφαση από το διοικητικό εφετείο Αθηνών. 

Μια στιγμη να βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους.Το αρθρο 16 απαγορευει στην χωρα μη κρατικα πανεπιστημια.Δεν μπορει να αναθεωρηθει γιατι στην προηγουμενη βουλη καταψηφιστηκε  η προταση  αρα για πολλα ακομα χρονια δεν μπορει να γινει αναθεωρηση.

Μιας και το συνταγμα απαγορευει και θα απαγορευει για καιρο την λειτουργια ιδιωτικων ΑΕΙ στην χωρα δεν μπορει να αναγνωρισει διαδικασια διδασκαλιας στην Ελλλαδα η οποια επιφερει την χορηγηση πτυχιου.Εστω και εαν το πτυχιο ειναι ξενου ιδρυματος η διαδικασια που οδηγει στο πτυχιο αυτο γινεται στην ελλαδα .Ειναι σαν να εχεις μια  μη αναγνωρισμενη διαδικασια  και περιμενεις να οδηγησει σε αναγνωρισμενο αποτελεσμα.

Το κρατος λεει, για να εχεις ακαδημαικη αναγνωριση πρεπει να συντρεχουν δυο παραγοντες. 1)να διδαχτεις καποια μαθηματα 2) ο φορεας που εκδιδει το  πτυχιο ναναι αναγνωρισμενος Στην περιπτωση των κολλεγιων ειναι αναγνωρισμενος ο εκδοτης του τιτλου αλλα δεν αναγνωριζεται το  κολλεγιο σαν φορεας που παρεχει πανεπιστημιακη διδασκαλια αρα η μια απο τις δυο συνιστωσες δεν υπαρχει.

Οταν ερχεσαι απο το εξωτερικο με πτυχιο ο δοαταπ ζηταει απο το πανεπιστημιο να πιστοποιησει οτι δεν διδαχτηκες στα ελληνικα και οτι ολοι οι διδασκοντες εχουν διδακτορικο.Το κανει απο χαζομαρα? Οχι.Εκμεταλευεται την αδυναμια των κολλεγιων..Τα κολλεγια σαν επιχειρησεις φρανσαιζ και οχι παραρτηματα θελουν οσο το δυνατον περισσοτερους πελατες.Στην προσπαθεια αυτη να αυξησουν τους πελατες εξαφανιζουν τρεις  ασφαλιστικες διεικλιδες  ποιοτητας.Η πρωτη ειναι τα κριτηρια εισαγωγης που υπαρχουν στο μητρικο αλλα οχι και στο κολλεγιο.Κυριολεκτικα οποιος θελει γραφεται.Η δευτερη διεικλιδα ειναι η γλωσσα διδασκαλιας.Επειδη δεν εχουν κριτηρια γλωσσας στην εισαγωγη δεν διδασκουν στα αγγλικα γιατι τοτε οι μισοι δεν θα καταλαβαιναν λεξη.Αν πιστευαν οτι  οι φοιτητες τους δεν εχουν προβλημα γλωσσας θαχαν κριτηρια μονο και μονο για να κλεισουν στοματα..Η τριτη διεικλιδα ειναι οι διδασκοντες.Μεχρι προτινος,και δεν ξερω εαν ισχυει ακομα,δεν ειχαν  τουλαχιστον οι περισσοτεροι διδακτορικο.Πραγμα απαραδεκτο.

Τα ιδια τα κολλεγια λοιπον σαμποταρουν τον εαυτο τους εν ονοματι του μεγαλυτερου κερδους..Πως αλλιως να καταλαβω το πνευμα διαφημισεων του στυλ κατσε ελλαδα,μην μιλας αγγλικα και  εγω θα σου δωσω αγγλικο  πτυχιο  ιδιο με το εκει για να μην καταλαβει κανενας οτι ουτε καν πατησες στην αγγλια.

Τι θα εκανα εγω? Θαβαζα κριτηρια εισαγωγης αυστηρα οπως τα εκει.Θα πληρωνα καθηγητες με διδακτορικο να διδασκουν στα αγγλικα,θα ημουν αυστηροτατος στις εξετασεις.Ετσι θα εκλεινα το στομα του κρατους λεγοντας με αναγνωρισεις δεν με αναγνωρισεις  το επιπεδο μου ειναι υψηλο Δεν θα εχαναν αντιθετα θα κερδιζαν.Δες τε τα ιδιωτικα σχολεια.Καποια χρονια πριν τα περισσοτερα ηταν χωροι που πουλουσαν απολυτηρια.Πηγαιναν οι χειροτεροι μαθητες ,δεν επαιρναν απουσιες κλπ.Σημερα τα περισσοτερα  πουλανε υψηλου επιπεδου εκπαιδευση ,με προγραμμα  και καθηγητες καλους,συστημα στην εκπαιδευση κλπ.Η στροφη στην ποιοτητα τους βοηθησε.

Θα πας λοιπον στο δικαστηριο και τι θα πεις?Παραβιαστε το συνταγμα? Δεν γινεται.Το 2017 οταν συζητηθηκαν τα προς αναθεωρηση αρθρα η τοτε αντιπολιτευση ηθελε να καταργηθει το αρθρο 16,προφανως γιατι εκρινε οτι  θαχει συμφερον απο τους σπουδαστες   των κολλεγιων.Η τοτε κυβερνηση ηθελε να το διατηρησει για να τα εχει καλα με τις φοιτητικες παραταξεις.Οπως και να εχει διατηρηθηκε ,και το συνταγμα δεν ειναι σαν τους νομους που καταργουντε ευκολα.Απλα δεν γινεται

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, babble tribe είπε

Το άρθρο 16 δεν σχετίζεται με τους συγκεκριμένους τίτλους σπουδών καθώς τα κολλέγια δεν οργανώνουν τριτοβάθμια είναι κέντρα μεταλυκειακης εκπαίδευσης που ΔΕΝ αποδίδουν τίτλους σπουδών. Αυτό είναι μια στρεβλή άποψη του ΔΣ του ΔΟΑΤΑΠ ΝΠΔΔ. Από εκεί και πέρα υπάρχει δικός μας στα δικαστήρια για το θέμα και περιμένουμε την απόφαση από το διοικητικό εφετείο Αθηνών. 

Είστε σίγουρος για αυτά που γράφετε ; Έχω την εντύπωση πως όχι. 
 

αν τα πράγματα ήταν τόσο απλά για την ακαδημαϊκή αναγνώριση , ποιος ο λόγος της απόπειρας κατάργησης του άρθρου 16 μέσω της τελευταίας αναθεωρητικής βουλής ; 
 

καλο είναι πριν γράφουμε δημόσια κάτι (όπως πχ ότι έχουμε πληροφορίες για ακαδημαϊκή αναγνώριση) , να ξέρουμε τι λέμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, lz1 είπε

Είστε σίγουρος για αυτά που γράφετε ; Έχω την εντύπωση πως όχι. 
 

αν τα πράγματα ήταν τόσο απλά για την ακαδημαϊκή αναγνώριση , ποιος ο λόγος της απόπειρας κατάργησης του άρθρου 16 μέσω της τελευταίας αναθεωρητικής βουλής ; 
 

καλο είναι πριν γράφουμε δημόσια κάτι (όπως πχ ότι έχουμε πληροφορίες για ακαδημαϊκή αναγνώριση) , να ξέρουμε τι λέμε. 

Ετσι οπως το λετε ειναι.Τα κολλεγια παρεχουν τα κτιρια, κανουν τα μαθηματα,διοργανωνουν εξετασεις,διορθωνουν τα γραπτα .Συνεπως και διοργανωνουν και πραγματοποιουν την εκπαιδευση.Στην πραγματικοτητα τα ιδρυματα της αλλοδαπης δεν μετεχουν καθολου,παρα μονο στο οτι απονεμουν τον χαρτι.

Δεν  παιρνω θεση εαν επρεπε η οχι να καταργηθει το αρθρο 16 αλλα αφου δεν καταργηθηκε και ισχυει κανενα δικαστηριο,ουτε εφετειο,ουτε αρειος παγος δεν μπορει να το αγνοησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, lz1 είπε

Είστε σίγουρος για αυτά που γράφετε ; Έχω την εντύπωση πως όχι. 
 

αν τα πράγματα ήταν τόσο απλά για την ακαδημαϊκή αναγνώριση , ποιος ο λόγος της απόπειρας κατάργησης του άρθρου 16 μέσω της τελευταίας αναθεωρητικής βουλής ; 
 

καλο είναι πριν γράφουμε δημόσια κάτι (όπως πχ ότι έχουμε πληροφορίες για ακαδημαϊκή αναγνώριση) , να ξέρουμε τι λέμε. 

Αγαπητέ ασχολούμαι με το θέμα από το 2012.  Το άρθρο 16 θέλουν να το αναθεωρήσουν όχι για τα κολέγια αλλά για να δημιουργηθούν ΜΗ κερδοσκοπικά πανεπιστήμια από διάφορα ιδρύματα πρώτιστος όπως το ίδρυμα Νιάρχος που έχει ολοκληρωμένο σχέδιο. Άλλος σκοπός τους είναι στα δημόσια ιδρύματα να δημιουργηθούν πρόγραμμα ΚΑΙ ΓΙΑ ΈΛΛΗΝΕΣ γιατί έχουμε μόνο την ιατρική του ΑΠΘ ΜΟΝΟ και υποχρεωτικά για αλλοδαπούς για Έλληνες. Πράγμα που τώρα σε προπτυχιακό επίπεδο προσκρούει στο άρθρο 16. Θα δεις πολύ σύντομα ότι και δικαστική απόφαση θα έχουμε για τα κολέγια αλλά ακόμα γρηγορότερα οτι οι απόφοιτοι θα λάβουν και ακαδημαϊκή αναγνώριση πλην της επαγγελματικής ισοδύναμιας που ισχύει από τον τότε ΣΑΕΠ του 2012.

8 ώρες πριν, nitsa21 είπε

Ετσι οπως το λετε ειναι.Τα κολλεγια παρεχουν τα κτιρια, κανουν τα μαθηματα,διοργανωνουν εξετασεις,διορθωνουν τα γραπτα .Συνεπως και διοργανωνουν και πραγματοποιουν την εκπαιδευση.Στην πραγματικοτητα τα ιδρυματα της αλλοδαπης δεν μετεχουν καθολου,παρα μονο στο οτι απονεμουν τον χαρτι.

Δεν  παιρνω θεση εαν επρεπε η οχι να καταργηθει το αρθρο 16 αλλα αφου δεν καταργηθηκε και ισχυει κανενα δικαστηριο,ουτε εφετειο,ουτε αρειος παγος δεν μπορει να το αγνοησει.

Φυσικά δεν το αγνοεί κανείς. Δεν ζητάει κανείς αυτό. Αλλά εδώ δεν υπάρχουν πτυχία κολλεγίων συνεπώς τα κολέγια ουδέποτε έδωσαν τίτλο σπουδών ή οργάνωσαν τριτοβάθμια. Για αυτό μπορούν οι τίτλοι και λαμβάνουν επαγγελματική ισοδύναμια (εκεί αναγνωρίζετε ο τίτλος και όχι τα προσόντα). Αν υπήρχε πρόβλημα δεν θα λάμβαναν προφανώς επαγγελματική ισοδύναμια λόγο του άρθρου 16. Δηλαδή αν εγώ βγάλω έναν τίτλο σπουδών BSc (hons) computer science university of Insomnia και το Insomnia είναι ελληνικό ιδιωτικό πανεπιστήμιο Προφανώς οι απόφοιτοι του δεν θα πάρουν ούτε ισοδύναμια λόγο άρθρου 16. Ο ΔΟΑΤΑΠ λειτούργησε με μικροπολιτικα συμφέροντα επικαλούμενος για διάφορα θέματα, και για την εξ αποστάσεως, μυθεύματα. Ήρθε η ώρα τους τέλους και των άλλων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, babble tribe είπε

Φυσικά δεν το αγνοεί κανείς. Δεν ζητάει κανείς αυτό. Αλλά εδώ δεν υπάρχουν πτυχία κολλεγίων συνεπώς τα κολέγια ουδέποτε έδωσαν τίτλο σπουδών ή οργάνωσαν τριτοβάθμια. Για αυτό μπορούν οι τίτλοι και λαμβάνουν επαγγελματική ισοδύναμια (εκεί αναγνωρίζετε ο τίτλος και όχι τα προσόντα). Αν υπήρχε πρόβλημα δεν θα λάμβαναν προφανώς επαγγελματική ισοδύναμια λόγο του άρθρου 16. Δηλαδή αν εγώ βγάλω έναν τίτλο σπουδών BSc (hons) computer science university of Insomnia και το Insomnia είναι ελληνικό ιδιωτικό πανεπιστήμιο Προφανώς οι απόφοιτοι του δεν θα πάρουν ούτε ισοδύναμια λόγο άρθρου 16. Ο ΔΟΑΤΑΠ λειτούργησε με μικροπολιτικα συμφέροντα επικαλούμενος για διάφορα θέματα, και για την εξ αποστάσεως, μυθεύματα. Ήρθε η ώρα τους τέλους και των άλλων 

Έχω την εντύπωση ότι σε αυτό κάνετε λάθος. Το άρθρο 16 δεν προσκρούει στα επαγγελματικά δικαιώματα. έχει να κάνει με την ανεξαρτησία των ΑΕΙ και την ακαδημαϊκή αναγνώριση αποκλειστικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, babble tribe είπε

Αγαπητέ ασχολούμαι με το θέμα από το 2012.  Το άρθρο 16 θέλουν να το αναθεωρήσουν όχι για τα κολέγια αλλά για να δημιουργηθούν ΜΗ κερδοσκοπικά πανεπιστήμια από διάφορα ιδρύματα πρώτιστος όπως το ίδρυμα Νιάρχος που έχει ολοκληρωμένο σχέδιο. Άλλος σκοπός τους είναι στα δημόσια ιδρύματα να δημιουργηθούν πρόγραμμα ΚΑΙ ΓΙΑ ΈΛΛΗΝΕΣ γιατί έχουμε μόνο την ιατρική του ΑΠΘ ΜΟΝΟ και υποχρεωτικά για αλλοδαπούς για Έλληνες. Πράγμα που τώρα σε προπτυχιακό επίπεδο προσκρούει στο άρθρο 16. Θα δεις πολύ σύντομα ότι και δικαστική απόφαση θα έχουμε για τα κολέγια αλλά ακόμα γρηγορότερα οτι οι απόφοιτοι θα λάβουν και ακαδημαϊκή αναγνώριση πλην της επαγγελματικής ισοδύναμιας που ισχύει από τον τότε ΣΑΕΠ του 2012.

Φυσικά δεν το αγνοεί κανείς. Δεν ζητάει κανείς αυτό. Αλλά εδώ δεν υπάρχουν πτυχία κολλεγίων συνεπώς τα κολέγια ουδέποτε έδωσαν τίτλο σπουδών ή οργάνωσαν τριτοβάθμια. Για αυτό μπορούν οι τίτλοι και λαμβάνουν επαγγελματική ισοδύναμια (εκεί αναγνωρίζετε ο τίτλος και όχι τα προσόντα). Αν υπήρχε πρόβλημα δεν θα λάμβαναν προφανώς επαγγελματική ισοδύναμια λόγο του άρθρου 16. Δηλαδή αν εγώ βγάλω έναν τίτλο σπουδών BSc (hons) computer science university of Insomnia και το Insomnia είναι ελληνικό ιδιωτικό πανεπιστήμιο Προφανώς οι απόφοιτοι του δεν θα πάρουν ούτε ισοδύναμια λόγο άρθρου 16. Ο ΔΟΑΤΑΠ λειτούργησε με μικροπολιτικα συμφέροντα επικαλούμενος για διάφορα θέματα, και για την εξ αποστάσεως, μυθεύματα. Ήρθε η ώρα τους τέλους και των άλλων 

Εστιαζεται στον συλλογισμο οτι τα κολλεγια δεν οργανωνουν τριτοβαθμια εκπαιδευση ουτε παρεχουν πτυχια.Τα πτυχια τα δινει ιδρυμα της αλλοδαπης αναγνωρισμενο στην χωρα του.Λετε επισης οτι εφοσον υπαρχει επαγγελματικη αναγνωριση γιατι να μην υπαρχει και ακαδημαικη.

Η διαφωνια ειναι στο τι σημαινει οργανωνω τριτοβαθμια εκπαιδευση.Το κολλεγιο επιλεγει τον φοιτητη,τον στεγαζει στα κτιρια του,διοργανωνει και διεξαγει τα μαθηματα στα κτιρια του,οι καθηγητες ειναι δικοι του υπαλληλοι και οχι του μητρικου,οι εξετασεις διενεργουνται  στο κολλεγιο απο το κολλεγιο,τα γραπτα διορθωνονται και βαθμολογουνται στο κολλεγιο.Ολη η διοικητικη,εκπαιδευτικη διαδικαδια στο κολλεγιο γινεται.Η εμπλοκη του μητρικου πανεπιστημιου ειναι να στειλει με DHL η στην καλυτερη με υπαλληλο του τα χαρτια των πτυχιων.Αρα πως προκυπτει οτι δεν εμπλεκεται  και δεν παρεχει το κολλεγιο  την  εκπαιδευτικη διαδικασια?

Τα μητρικα μια χαρα αναγνωριζονται εφοσον καποιος παει να σπουδασει εκει.Η διαδικασια σπουδων μεσω αντιπροσωπου δεν αναγνωριζεται.

Ο ΔΟΑΤΑΠ ειναι ενας κρατικος οργανισμος που εφαρμοζει τους νομους της ελληνικης πολιτειας,δεν θεσπιζει δικους του..Η αναγνωριση επαγγελματικων δικαιωματων συμβαινει και σε αλλες μη πανεπιστημιακες σχολες. Χωρις  αυτο να σημαινει οτι οποια σχολη ιδιωτικη η μη εχει αναγνωρισμενα επαγγελματικα δικαιωματα ειναι αυτοματως πανεπιστημιο.

Μιλατε για μικροπολιτικη στον δοαταπ.Μικροπολιτικη σημαινει σκοπιμη ευνοικη μεταχειριση υπερ καποιου με σκοπο να κερδισει αυτος που την εξασκει καποια οφελη. Ο δοαταπ αναγνωριζει τα πτυχια αλλοδαπης ,και των μητρικων πανεπιστημιων,εφοσον πληρουν καποια κριτηρια οπως διδασκοντες με διδακτορικο,γλωσσα διδασκαλιας αυτην του πανεπιστημιου,μαθηματα στους χωρους του πανεπιστημιου κλπ.Δεν αρνειται την αναγνωριση τιτλων μητρικων πανεπιστημιων αλλα τιτλων που αποκτηθηκαν  εδω με διαδικασιες μη συμβατες με αυτες που ισχυουν για ολους τους πτυχιουχους ξενων ιδρυματων.Εαν συνεβαινε το αντιθετο τοτε θα ηταν μικροπολιτικη εις βαρος καποιου που πηγε αγγλια και σπουδασε στο ιδιο πανεπιστημιο με αυτο που χορηγησε τιτλο μεσω κολλεγιου προς οφελος του τελευταιου .

Σκεφτειτε λοιπον εσας εαν αποφασιζατε να πατε στο  Χ βρετανικο ΑΕΙ στην Αγγλια.Θα σας ζηταγαν ΙΕΛΤΣ, θα πηγαινατε εκει με ολα τα εξοδα,θα παιδευοσασταν με την γλωσσα,θα δινατε εκει εξετασεις  και στο τελος θα αποφοιτουσατε.Εγω χωρις καμια επιλογη παω σε ενα κολλεγιο  χωρις κανενα κριτηριο επιλογης,χωρις γλωσσα,και μεσω του κολλεγιου παιρνω το ιδιο πτυχιο του Ιδιου χ πανεπιστημιου.Εαν ειχαμε και οι δυο την ιδια αναγνωριση δεν θα ηταν μικροπολιτικη υπερ μου και εις βαρος σας?

Η ακολουθια ειναι εισαγωγη σε ΑΕΙ ,διδασκαλια,πτυχιο.Εδω εχουμε εισαγωγη μεσω τριτου,διδασκαλια απο τριτο ,πτυχιο απο το ΑΕΙ.Το μεσαιο και σπουδαιοτερο σταδιο,της διδασκαλιας γινεται απο καποιον που δεν εχει δικαιωμα να παρεχει πανεπιστημιακη εκπαιδευση.Συνεπως πως θα αναγνωριστει το αποτελεσμα  χωρις να ειναι αναγνωρισμενα τα σταδια που οδηγουν σε αυτο?

Δεν υπερασπιζομαι τον δοαταπ,και εμενα με εχει παιδεψει με την γραφειοκρατια του,αλλα λειτουργει με βαση νομους.Σωστοι η λαθος δεν ενδιαφερει τον δοαταπ.Αυτους εχει και αυτους εφαρμοζει.

Δεν ειδα να αναφερεστε στα σημαντικα για μενα σημεια της ποιοτητας της εκπαιδευσης.Καλα ολα αυτα περι αναγνωρισεων,ισοδυναμιων κλπ αλλα η ταμπακερα δεν ειναι τι κανει η δεν κανει ο δοαταπ αλλα το επιπεδο της παρεχομενης εκπαιδευσης διοτι αυτο θα κριθει στο τελος της ημερας.Ο εργοδοτης δεν θα παρει να μελετησει ποιο αρθρο του ταδε νομου περιλαμβανει το πτυχιο σας,αλλα τι ξερετε και ποσο το ξερετε.

Προσωπικα ειμαι κατα του αρθρου 16 και υπερ των μη δημοσιων πανεπιστημιων.Αν ειχε συμβει αυτο θα μπορουσαν ξενα πανεπιστημια να ανοιξουν παραρτημα  εδω και να μην υπαρχει προβλημα.Τωρα  εχουμε μια κατασταση σαν τις νυφες της μεταναστευσης οπου η νυφη αραβωνιαζοταν τον γαμπρο στην αυστραλια χωρις να τον εχει δει ποτε.

Δεν βαζω σε ενα τσουβαλι ολα τα κολλεγια,υπαρχουν καλα και λιγοτερο καλα,καποια εχουν σωστες εγκαταστασεις,καλους καθηγητες,κανουν σοβαρη δουλεια και αξιζουν τα λεφτα τους.Αλλα  ,πιθανως τα λιγοτερα ,οχι.Πως μπορει λοιπον να αναγνωριστουν εξισου τα καλα και τα κακα?Υπαρχουν κολλεγια με συνεργασια  με καλα πανεπιστημια και αλλα  που για να βρεις το μητρικο στις καταταξεις πιανεται το χερι σου στο page down.Ολα μαζι πρεπει να αναγνωριστουν?

Θα συμφωνουσατε σε ενα συστημα οπου οι σπουδαστες των κολλεγιων θα εκαναν μαθημα εκει αλλα οι εξετασεις θα διενεργουντο απο ειδικη επιτροπη απο δημοσια πανεπιστημια?Ετσι κανενας δεν θα μπορουσε να αμφισβητησει κακοπιστα το εκπαιδευτικο επιπεδο.Γιατι δεν προτεινετε κατι τετοιο  που θα  στερουσε στον οποιο γραφειοκρατη τα επιχειρηματα του?

Ελπιζω να μην θεωρησετε οτι ειμαι εναντιον σας,υπερ σας ειμαι στην πραγματικοτητα,και καλοπιστα  γραφω οτι γραφω επειδη πιστευω οτι η αναγνωριση ενος πτυχιου δεν ειναι ενα αρθρο σε καποιον κωδικα  αλλα οι γνωσεις που παρεχει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, nitsa21 είπε

Εστιαζεται στον συλλογισμο οτι τα κολλεγια δεν οργανωνουν τριτοβαθμια εκπαιδευση ουτε παρεχουν πτυχια.Τα πτυχια τα δινει ιδρυμα της αλλοδαπης αναγνωρισμενο στην χωρα του.Λετε επισης οτι εφοσον υπαρχει επαγγελματικη αναγνωριση γιατι να μην υπαρχει και ακαδημαικη.

Η διαφωνια ειναι στο τι σημαινει οργανωνω τριτοβαθμια εκπαιδευση.Το κολλεγιο επιλεγει τον φοιτητη,τον στεγαζει στα κτιρια του,διοργανωνει και διεξαγει τα μαθηματα στα κτιρια του,οι καθηγητες ειναι δικοι του υπαλληλοι και οχι του μητρικου,οι εξετασεις διενεργουνται  στο κολλεγιο απο το κολλεγιο,τα γραπτα διορθωνονται και βαθμολογουνται στο κολλεγιο.Ολη η διοικητικη,εκπαιδευτικη διαδικαδια στο κολλεγιο γινεται.Η εμπλοκη του μητρικου πανεπιστημιου ειναι να στειλει με DHL η στην καλυτερη με υπαλληλο του τα χαρτια των πτυχιων.Αρα πως προκυπτει οτι δεν εμπλεκεται  και δεν παρεχει το κολλεγιο  την  εκπαιδευτικη διαδικασια?

Τα μητρικα μια χαρα αναγνωριζονται εφοσον καποιος παει να σπουδασει εκει.Η διαδικασια σπουδων μεσω αντιπροσωπου δεν αναγνωριζεται.

Ο ΔΟΑΤΑΠ ειναι ενας κρατικος οργανισμος που εφαρμοζει τους νομους της ελληνικης πολιτειας,δεν θεσπιζει δικους του..Η αναγνωριση επαγγελματικων δικαιωματων συμβαινει και σε αλλες μη πανεπιστημιακες σχολες. Χωρις  αυτο να σημαινει οτι οποια σχολη ιδιωτικη η μη εχει αναγνωρισμενα επαγγελματικα δικαιωματα ειναι αυτοματως πανεπιστημιο.

Μιλατε για μικροπολιτικη στον δοαταπ.Μικροπολιτικη σημαινει σκοπιμη ευνοικη μεταχειριση υπερ καποιου με σκοπο να κερδισει αυτος που την εξασκει καποια οφελη. Ο δοαταπ αναγνωριζει τα πτυχια αλλοδαπης ,και των μητρικων πανεπιστημιων,εφοσον πληρουν καποια κριτηρια οπως διδασκοντες με διδακτορικο,γλωσσα διδασκαλιας αυτην του πανεπιστημιου,μαθηματα στους χωρους του πανεπιστημιου κλπ.Δεν αρνειται την αναγνωριση τιτλων μητρικων πανεπιστημιων αλλα τιτλων που αποκτηθηκαν  εδω με διαδικασιες μη συμβατες με αυτες που ισχυουν για ολους τους πτυχιουχους ξενων ιδρυματων.Εαν συνεβαινε το αντιθετο τοτε θα ηταν μικροπολιτικη εις βαρος καποιου που πηγε αγγλια και σπουδασε στο ιδιο πανεπιστημιο με αυτο που χορηγησε τιτλο μεσω κολλεγιου προς οφελος του τελευταιου .

Σκεφτειτε λοιπον εσας εαν αποφασιζατε να πατε στο  Χ βρετανικο ΑΕΙ στην Αγγλια.Θα σας ζηταγαν ΙΕΛΤΣ, θα πηγαινατε εκει με ολα τα εξοδα,θα παιδευοσασταν με την γλωσσα,θα δινατε εκει εξετασεις  και στο τελος θα αποφοιτουσατε.Εγω χωρις καμια επιλογη παω σε ενα κολλεγιο  χωρις κανενα κριτηριο επιλογης,χωρις γλωσσα,και μεσω του κολλεγιου παιρνω το ιδιο πτυχιο του Ιδιου χ πανεπιστημιου.Εαν ειχαμε και οι δυο την ιδια αναγνωριση δεν θα ηταν μικροπολιτικη υπερ μου και εις βαρος σας?

Η ακολουθια ειναι εισαγωγη σε ΑΕΙ ,διδασκαλια,πτυχιο.Εδω εχουμε εισαγωγη μεσω τριτου,διδασκαλια απο τριτο ,πτυχιο απο το ΑΕΙ.Το μεσαιο και σπουδαιοτερο σταδιο,της διδασκαλιας γινεται απο καποιον που δεν εχει δικαιωμα να παρεχει πανεπιστημιακη εκπαιδευση.Συνεπως πως θα αναγνωριστει το αποτελεσμα  χωρις να ειναι αναγνωρισμενα τα σταδια που οδηγουν σε αυτο?

Δεν υπερασπιζομαι τον δοαταπ,και εμενα με εχει παιδεψει με την γραφειοκρατια του,αλλα λειτουργει με βαση νομους.Σωστοι η λαθος δεν ενδιαφερει τον δοαταπ.Αυτους εχει και αυτους εφαρμοζει.

Δεν ειδα να αναφερεστε στα σημαντικα για μενα σημεια της ποιοτητας της εκπαιδευσης.Καλα ολα αυτα περι αναγνωρισεων,ισοδυναμιων κλπ αλλα η ταμπακερα δεν ειναι τι κανει η δεν κανει ο δοαταπ αλλα το επιπεδο της παρεχομενης εκπαιδευσης διοτι αυτο θα κριθει στο τελος της ημερας.Ο εργοδοτης δεν θα παρει να μελετησει ποιο αρθρο του ταδε νομου περιλαμβανει το πτυχιο σας,αλλα τι ξερετε και ποσο το ξερετε.

Προσωπικα ειμαι κατα του αρθρου 16 και υπερ των μη δημοσιων πανεπιστημιων.Αν ειχε συμβει αυτο θα μπορουσαν ξενα πανεπιστημια να ανοιξουν παραρτημα  εδω και να μην υπαρχει προβλημα.Τωρα  εχουμε μια κατασταση σαν τις νυφες της μεταναστευσης οπου η νυφη αραβωνιαζοταν τον γαμπρο στην αυστραλια χωρις να τον εχει δει ποτε.

Δεν βαζω σε ενα τσουβαλι ολα τα κολλεγια,υπαρχουν καλα και λιγοτερο καλα,καποια εχουν σωστες εγκαταστασεις,καλους καθηγητες,κανουν σοβαρη δουλεια και αξιζουν τα λεφτα τους.Αλλα  ,πιθανως τα λιγοτερα ,οχι.Πως μπορει λοιπον να αναγνωριστουν εξισου τα καλα και τα κακα?Υπαρχουν κολλεγια με συνεργασια  με καλα πανεπιστημια και αλλα  που για να βρεις το μητρικο στις καταταξεις πιανεται το χερι σου στο page down.Ολα μαζι πρεπει να αναγνωριστουν?

Θα συμφωνουσατε σε ενα συστημα οπου οι σπουδαστες των κολλεγιων θα εκαναν μαθημα εκει αλλα οι εξετασεις θα διενεργουντο απο ειδικη επιτροπη απο δημοσια πανεπιστημια?Ετσι κανενας δεν θα μπορουσε να αμφισβητησει κακοπιστα το εκπαιδευτικο επιπεδο.Γιατι δεν προτεινετε κατι τετοιο  που θα  στερουσε στον οποιο γραφειοκρατη τα επιχειρηματα του?

Ελπιζω να μην θεωρησετε οτι ειμαι εναντιον σας,υπερ σας ειμαι στην πραγματικοτητα,και καλοπιστα  γραφω οτι γραφω επειδη πιστευω οτι η αναγνωριση ενος πτυχιου δεν ειναι ενα αρθρο σε καποιον κωδικα  αλλα οι γνωσεις που παρεχει.

 

Συμφωνώ σε όλα με μία μικρή ένσταση. 

Ο ΔΟΑΤΑΠ έχει παθογένειες . Και δεν είναι ο ΔΟΑΤΑΠ είναι σίγουρα ο νόμος που εφαρμόζεται.

Αναφέρω το εξής παράδειγμα:

Κάποιος παίρνει πρώτο πτυχίο από κολλέγιο. 

Με αυτό το πρώτο πτυχίο κάνει αίτηση για μεταπτυχιακό σε top πανεπιστήμιο της Αγγλίας (της πρώτης τριάδας για την ακρίβεια) και παίρνει με distinction το μεταπτυχιακό του από εκεί. 

Επιστρέφει στην Ελλάδα και το Master του δεν αναγνωρίζεται από τον ΔΟΑΤΑΠ. Δηλαδή , το Imperial έχει αξιολογήσει το BSc του, τον έχει κάνει δεκτό, του έχει απονείμει με distinction Master και ο ΔΟΑΤΑΠ λέει όχι , πηγαινε στο ΑΤΕΕΝ για το Master του Imperial . 

 

Αυτές είναι παθογένειες. Μία χαρακτηριστική από τις πολλές .

 

Επεξ/σία από lz1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, lz1 είπε

Συμφωνώ σε όλα με μία μικρή ένσταση. 

Ο ΔΟΑΤΑΠ έχει παθογένειες . Και δεν είναι ο ΔΟΑΤΑΠ είναι σίγουρα ο νόμος που εφαρμόζεται.

Αναφέρω το εξής παράδειγμα:

Κάποιος παίρνει πρώτο πτυχίο από κολλέγιο. 

Με αυτό το πρώτο πτυχίο κάνει αίτηση για μεταπτυχιακό σε top πανεπιστήμιο της Αγγλίας (της πρώτης τριάδας για την ακρίβεια) και παίρνει με distinction το μεταπτυχιακό του από εκεί. 

Επιστρέφει στην Ελλάδα και το Master του δεν αναγνωρίζεται από τον ΔΟΑΤΑΠ. Δηλαδή , το Imperial έχει αξιολογήσει το BSc του, τον έχει κάνει δεκτό, του έχει απονείμει με distinction Master και ο ΔΟΑΤΑΠ λέει όχι , πηγαινε στο ΑΤΕΕΝ για το Master του Imperial . 

 

Αυτές είναι παθογένειες. Μία χαρακτηριστική από τις πολλές .

 

Πραγματι ετσι ειναι.Ασφαλως εχει παθογενειες αναμφιβολα.!Βεβαια  το,προβλημα μας εδω δεν ειναι εαν πρεπει,που πρεπει ,να αλλαξουν καποια πραγματα αλλα το ζητημα με την αναγνωριση κολλεγιων αυτων καθ εαυτων σε επιπεδο προπτυχιακου.Αυτο αλλωστε ζητανε οι αποφοιτοι,κατευθειαν αναγνωριση του BS η BA

Στο υποθετικο παραδειγμα συμφωνω οτι πρεπει να αναγνωρισει το master και πιθανολογω οτι θα το κανει γιατι αυτο θα τεθει υπο κριση και οχι εαν καλως η κακως το  imperial δεχτηκε τον φοιτητη.Στο τελος δεν αφορα τον δοαταπ το κριτηριο του imperial.

Εγω αναγνωρισα 2 μεταπτυχιακους τιτλους απο εξωτερικο (cambridge,LSE) και δεν ασχοληθηκαν καθολου με το προπτυχιακο μου αλλα μονο με τους μεταπτυχιακους τιτλους.Γιαυτο πιθανολογω οτι στο παραδειγμα θα το αναγνωρισει κανονικα.

Ο νομος δυσκολα θα αλλαξει γιατι θα ξεσηκωθουν φοβερες αντιδρασεις οχι απο τους καθηγητες μονο και τα ΑΕΙ αλλα κυριως απο τους φοιτητες οι οποιοι θα φ:ναζουν για  de facto καταργηση της δωρεαν παιδειας και για δωρακια στα κολλεγια. 
Γιαυτο η αποψη μου ειναι οταν καποιος επιλεξει εκπαιδευση σε κολλεγιο καλο ειναι να το παντρεψει με ενα μαστερ στο εξωτερικο.Το κοστος βεβαια ανεβαινει αλλα μπορει παντα καποιος να παει σε χωρα χωρις διδακτρα.Διεξοδοι και δυνατοτητες υπαρχουν .

Χαιρομαι που συμφωνουμε
 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...