chriskourou Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 4 ώρες πριν, forgotten είπε Δλδ εγώ που πήρα 2κ λάπτοπ θα το κλαίω σε service??? Πολύ γενικοί κανόνες... Όχι, απλά μην ασχολείσαι με την "άποψη" του καθενός.
giopa62 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Στις 23/1/2022 στις 10:54 ΠΜ, hant είπε Μακρια απο asus laptop. Μια ερευνα αγορας στο youtube θα σας πεισει. Δεν εχω κατι αλλο να πω Εγώ έχω καει άσχημα. Δεν ξανακουμπάω. Στον 1 χρόνο και κάτι χαλάει η μία μνήμη (soldered ) και δεν ανοίγει καθόλου το laptop. Επειδή είχε αγοραστεί με τιμολόγιο είχε 1 χρόνο εγγύηση (ήμουν σχετικά οριακά εκτός). Κόστος αντικατάστασης μου έδωσαν 1100 ευρώ + ΦΠΑ (κόστος laptop 2000 ευρώ) . Το laptop παροπλίστηκε, asus ποτέ ξανά πήρα dell με τη γνωστή εγγύηση, πάντα με ανεξάρτητες μνήμες και εύχομαι αυτή η κωλοεταιρεία να κλείσει αύριο το πρωί. 5
zacharis1955 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 5 ώρες πριν, forgotten είπε Δλδ εγώ που πήρα 2κ λάπτοπ θα το κλαίω σε service??? Πολύ γενικοί κανόνες... Mην δίνεις σημασία σε ότι γράφει ο καθένας!
stelrp Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 9 ώρες πριν, forgotten είπε Δλδ εγώ που πήρα 2κ λάπτοπ θα το κλαίω σε service??? Πολύ γενικοί κανόνες... μείωση ρίσκου λεγεται. μια φορα εδωσα 2000 ευρω για λάπτοπ και το κοιταγα 10 χρονια, απο τοτε το πολυ 700 ευρω και τα αλλαζω σαν τα πουκάμισα.
giorginho Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, stelrp είπε μείωση ρίσκου λεγεται. Σωστη παρατηρηση και να προσθεσω οτι αν υποθεσουμε οτι οι εμπειριες που δημοσιευονται ειναι ειλικρινεις, τοτε μειωση ρισκου ειναι και το να βασιζουμε και μια αποφαση αγορας πανω (και) σε αυτες... Οποτε σχόλια τυπου "μη κοιτατε τι γραφουν" ειναι κατ' εμε ο,τι χειροτερο, εκτος αν αυτος που το γραφει ειναι διατεθειμενος να εγγυηθει την καλη λειτουργια με βαση τις προδιαγραφες και να αναλαβει ευθυνη και ο ιδιος αν το καρπουζι τελικα βγει μαπα...! 1
giopa62 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, giorginho είπε Σωστη παρατηρηση και να προσθεσω οτι αν υποθεσουμε οτι οι εμπειριες που δημοσιευονται ειναι ειλικρινεις, τοτε μειωση ρισκου ειναι και το να βασιζουμε και μια αποφαση αγορας πανω (και) σε αυτες... Οποτε σχόλια τυπου "μη κοιτατε τι γραφουν" ειναι κατ' εμε ο,τι χειροτερο, εκτος αν αυτος που το γραφει ειναι διατεθειμενος να εγγυηθει την καλη λειτουργια με βαση τις προδιαγραφες και να αναλαβει ευθυνη και ο ιδιος αν το καρπουζι τελικα βγει μαπα...! Γιατί να πούμε ψέματα ρε φίλος ;
giorginho Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, giopa62 είπε Γιατί να πούμε ψέματα ρε φίλος ; Βρε εγώ μαζί σου είμαι... Το "αν υποθέσουμε..." που έγραψα πάει κι αυτό σε όσους γράφουν "μην ακούς τι λέει ο giopa62, δε θα έχεις θέμα" κλπ... 😉 2
chriskourou Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, giorginho είπε Βρε εγώ μαζί σου είμαι... Το "αν υποθέσουμε..." που έγραψα πάει κι αυτό σε όσους γράφουν "μην ακούς τι λέει ο giopa62, δε θα έχεις θέμα" κλπ... 😉 Η διαχείριση που κάνει ο καθένας με τα χρήματα του είναι προσωπική του υπόθεση. Για άλλους τα 1000 ευρώ είναι 2 μισθοί, για άλλους 2 μέρες δουλειάς. Είναι χρήσιμο να σχολιάζουμε για το αντικείμενο, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ένα λάπτοπ και όχι πόσα χρήματα έχουμε αποφασίσει να διαθέσουμε εμείς. Εσένα προφανώς το "ποτέ λάπτοπ" άνω των 1000 ευρώ σου φάνηκε λιγότερο απόλυτο από το "μην ακούς την άποψη του καθενός", αλλά δεν είναι. Ασφαλώς υπάρχουν περιπτώσεις ακριβών προϊόντων που δεν αποδείχθηκαν Vfm, αλλά ισχύει και το αντίστροφο (Ο πρώτος μου alienware κόστισε 1800 ευρώ και ήταν ό,τι καλύτερο έχω δουλέψει ποτέ, ο δεύτερος με το ίδιο κόστος μου έβγαλε πρόβλημα στην τροφοδοσία (ήταν hybrid) και δεν επιδιορθώθηκε ποτέ). Γι' αυτό το λόγο σε κάθε εταιρεία υπάρχουν πετυχημένα μοντέλα και αποτυχημένα, για αυτό το λόγο γίνονται ανακλήσεις προϊόντων, γράφονται κριτικές, υπάρχουν αξιόπιστες εταιρείες και μοντέλα και για τον ίδιο περίπου λόγο βελτιώνεται η τεχνολογία. Εν κατακλείδι, δεν είναι χαζός αυτός που έδωσε 2000 για λάπτοπ (δε συζητάμε καν αν προορίζεται και για επαγγελματική χρήση) αλλά σαφώς και κανείς δε θα του εγγυηθεί ότι θα του κρατήσει 10 χρόνια. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2022 από chriskourou 2
giorginho Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 10 ώρες πριν, chriskourou είπε Εσένα προφανώς το "ποτέ λάπτοπ" άνω των 1000 ευρώ σου φάνηκε λιγότερο απόλυτο από το "μην ακούς την άποψη του καθενός", αλλά δεν είναι. Από πού το συμπέρανες αυτό; Άλλος έγραψε για τα 1000€ σε άλλον απάντησα και επίσης άλλο το να αντικρούει κάποιος μια εντελώς απόλυτη και αφοπλιστική άποψη που από άνθρωπο σε άνθρωπο είναι διαφορετικής αντίληψης (όπως σωστά είπες για τα οικονομικά του καθενός) και τελείως άλλο να επιδιώκω να αντικρουσω το "μην κοιτάς τι γράφει ο καθένας", όταν στην συγκεκριμένη περίπτωση το τελευταίο αναφέρεται σε συγκεκριμένες εμπειρίες και όχι απλά απόψεις, εμπειρίες οι οποίες αφορούν όλους ανεξαρτήτως τους αγοραστές ανεξαρτήτως οικονομικών δυνατοτήτων, εφόσον εξετάζουν το ενδεχόμενο να αποκτήσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν μιας συγκεκριμένης εταιρείας. 10 ώρες πριν, chriskourou είπε Ασφαλώς υπάρχουν περιπτώσεις ακριβών προϊόντων που δεν αποδείχθηκαν Vfm, αλλά ισχύει και το αντίστροφο... Γι' αυτό το λόγο σε κάθε εταιρεία υπάρχουν πετυχημένα μοντέλα και αποτυχημένα, για αυτό το λόγο γίνονται ανακλήσεις προϊόντων, γράφονται κριτικές, υπάρχουν αξιόπιστες εταιρείες και μοντέλα και για τον ίδιο περίπου λόγο βελτιώνεται η τεχνολογία. Εν κατακλείδι, δεν είναι χαζός αυτός που έδωσε 2000 για λάπτοπ (δε συζητάμε καν αν προορίζεται και για επαγγελματική χρήση) αλλά σαφώς και κανείς δε θα του εγγυηθεί ότι θα του κρατήσει 10 χρόνια. Έχω εντοπίσει αρκετά λάθη στα παραπάνω. Πρώτον το value for money ισχύει την στιγμή της αγοράς και αφορά το τι παίρνεις για αυτά που πληρώνεις. Αν βγει στην πορεία ελαττωματικό τότε είτε δικαιούσαι βάσει νόμου κάποιας μορφής αποζημίωση (επισκευή/αντικατάσταση κλπ) είτε έχεις βασει συμβολαίου αγοράς κάποια επιπλέον παροχή (πχ δωρεάν επέκταση εγγύησης σε καμια 4ετια ας πουμε = μέρος του value for money αν προκύπτει από τον υπολογισμό) είτε το διαγράφεις και απλά αποδέχεσαι ότι αυτό που πήρες για τόσο κράτησε και τέλος. Δυστυχώς, σε μερική αντίθεση με αυτό που γράφεις στο τέλος, εγώ παρατηρώ (όπως πάρα πολλοί άλλωστε) ότι ναι μεν η τεχνολογία σε ό,τι αφορά καθαρές "αγωνιστικές" επιδόσεις πηγαίνει συνεχώς μπροστά, αλλά παράλληλα υπάρχει μια σημαντική πτώση στην ποιότητα των υλικών (κόστος πρώτων υλών και ενδεχομένως και εργασίας) και μια γενικότερη πτώση στην αξιοπιστία και το προσδόκιμο "ζωής" (εκτός αν μου συγκρίνεις τώρα μεμονωμένα πχ σημερινούς επεξεργαστές με επεξεργαστές των 90s, χωρίς να επεκταθώ άλλο εδώ). Το "υπάρχουν αξιόπιστες εταιρείες" δυστυχώς αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη και το έχουμε δει από μαγαζάκια της γειτονιάς μέχρι κολοσσούς σε κάθε τομέα (ενδεικτικά AMD κάποτε, Philips, Boeing, Volkswagen κλπ). Αυτό που έκανα bold είναι το θέμα το οποίο με το οποίο ασχολήθηκα εδώ και μονο αυτό. Εδώ δεν έχουν δικαίωμα οι ίδιες οι εταιρείες που προκάλεσαν μια αρνητική εμπειρία και την αντίστοιχη κριτική στα διάφορα μέσα να "κόψουν" την κριτική αυτή, θα γράφει τώρα εδώ ο οποιοσδήποτε "μην κοιτας τι γράφουν"? Τότε καλά κάνω κι εγώ και του απαντάω, ότι αφού εσύ μου επιμένεις για την αξιοπιστία του πάρα τις παραλίγο άπειρες αρνητικές εμπειρίες άλλων καταναλωτών, εγγυησου! Τολμάς να σε δω; προφανώς όχι και όχι γιατί "μπορεί μια στις χίλιες να κάτσει η στραβη" αλλά γιατί ήδη από τις εμπειρίες καταλαβαίνεις ότι αν η ίδια η εταιρεία που φέρει όντως την ευθύνη για την καλή λειτουργία του δικού της προϊόντος γράφει στα αχαμνά της τους πελάτες της, πόση τύχη μπορεί να έχει κάποιος με ένα τέτοιο προϊόν γενικά. Συνήθιζα να υποστηρίζω πριν καμιά 12ετια ότι "είμαι αντικειμενικος" επειδή κοίταζα μόνο το τι υπάρχει "κάτω από το καπό" (πχ σε λαπτοπ πάντα ήταν συγκεκριμένα τα cpu/gpu, στις μνήμες δεν είχες μεγάλα θέματα και ήταν σχετικά εύκολο να δεις τι οθόνες ακριβώς και τι συστήματα ψύξης είχαν ενσωματώσει) και λέω αφού έχει τα τάδε parts εγώ θα πάρω απλά το φθηνότερο, γιατί επειδή ξέρω τον εαυτό μου ξέρω ότι θα το προσέχω σαν τα μάτια μου κι έτσι θα ζήσει να το χαίρομαι. Έλα όμως που μπορεί να σου έχουν βάλει από τον περίπτερα της γκουαντζου πυκνωτές και μετασχηματιστες στα τροφοδοτικά και να σε κάψουν, να τα κλασει η μητρική, να σπάσουν τα μπράτσα/μεντεσέδες της οθόνης κλπ... Ποτέ δεν ξέρεις. Όταν όμως ξέρεις πώς θα σε αντιμετωπίσουν μετά από κάτι τέτοιο, μπορείς να ζυγίσεις (για να ξαναπάμε και στο value for money) αν για σένα αξίζει το ρίσκο να το πετάξεις σύντομα ή να μην ασχοληθείς καν. Τι να τις κάνω τις διθυραμβικές κριτικές κάποιων sites (αρκετών) πχ για τις neo qled της Samsung, όταν διαβάζω αυτά που διαβάζω για τα θέματα που έβγαλαν στους πραγματικούς αγοραστές τους και το τι αποφάσισε να κάνει η samsung για αυτούς; εσύ το γνωρίζεις αυτό; θα το γνώριζες χωρίς να γράψουν τη γνώμη τους όσοι την έπαθαν; Συμπέρασμα : Η κριτική (είτε για προϊόντα είτε για εταιρείες δεν έχει σημασία) προερχόμενη από ιδία εμπειρία είναι πολύ πολύτιμη για να "θάβεται". Και αν δεν είναι για κάποιους "large" ενδεχομένως (που όμως σχεδόν αποκλείω να τριγυρνανε σε τέτοια υποενοτητα φόρουμ) είναι για όλους τους άλλους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις