Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με λίγο παραπάνω από 8 εκατομμύρια νέους συνδρομητές να εγγράφονται στην υπηρεσία το περασμένο τρίμηνο.

Ως μέρος των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων, το Netflix ανακοίνωσε πως πλέον διαθέτει 222 εκατομμύρια συνδρομητές, σημειώνοντας άνοδο 9% από την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

"Το 2021 πετύχαμε πολλά πράγματα: είχαμε τη μεγαλύτερη τηλεοπτική σειρά του έτος (Squid Game), τις δύο μεγαλύτερες κυκλοφορίες ταινιών όλων των εποχών (Red Notice και Don’t Look Up) και καταφέραμε να γίνουμε το στούντιο με τις περισσότερες νίκες και υποψηφιότητες στα Emmy για το 2021" αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας στους μετόχους.

Η εταιρεία είχε καθαρά έσοδα ύψους 607 εκατομμυρίων δολαρίων, με έσοδα 7,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε 31 Δεκεμβρίου, που σημαίνει πως τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 16% σε ετήσια βάση. Το Netflix απέκτησε  8,28 εκατομμύρια νέους συνδρομητές μέσα στο τρίμηνο και 18,18 εκατομμύρια συνδρομητές όλο το περασμένο έτος.

Το τρίμηνο ήταν πολύ καλό και για νέο περιεχόμενο, καθώς ανακοίνωσε πως σειρές όπως το The Witcher (484 εκατομμύρια ώρες προβολής), You (468 εκ. ώρες), Emily in Paris (287 εκ. ώρες) και Cobra Kai (274 εκ. ώρες) σημείωσαν μεγάλη επιτυχία, με το Squid Game (1,65 δις. ώρες) να αποτελεί τη δημοφιλέστερη τηλεοπτική σειρά όλων των εποχών στην υπηρεσία. Επιπλέον αναφέρθηκε το Red Notice ως blockbuster, σημειώνοντας πως "έγινε πολύ γρήγορα η πιο δημοφιλής ταινία της υπηρεσίας με 364 εκ. ώρες προβολής μόλις σε 4 εβδομάδες".

Αναφορά έγινε και στον ανταγωνισμό που γίνεται πιο έντονος, λέγοντας πως "μπορεί να επηρεάζει την ανάπτυξη", αλλά πως το Netflix "συνεχίζει να μεγαλώνει σε κάθε χώρα όπου και οι υπόλοιπες υπηρεσίες έγιναν διαθέσιμες, ενισχύοντας την άποψη πως η μεγαλύτερη ευκαιρία στον χώρο είναι κατά τη μετάβασή της από παραδοσιακά μέσα σε streaming περιεχομένου", προσθέτοντας πως συνεχίζει να έχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης, αν μπορέσουν να βελτιώσουν την υπηρεσία τους.

Τέλος, παρά τα εντυπωσιακά νούμερα, ο ρυθμός προσέλκυσης νέων συνδρομητών δεν ήταν ο επιθυμητός για την αγορά, με αποτέλεσμα η αξία της μετοχής του Netflix να σημειώσει πτώση έως και 20% μέσα σε λίγες μόνο ώρες, στη χειρότερη επενδυτική μέρα της εταιρείας μετά τον Ιούλιο του 2012.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 1
  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αύξηση των τιμών δεν τους βγήκε σε καλό, οι συνδρομητές είναι δυσαρεστημένοι,  έχει φύγει ένα ποσοστό και ένα άλλο ποσοστό δεν ξέρει αν θα ανανεώσει….

Επεξ/σία από kostasfalcon
  • Like 13
Δημοσ.

ο ανταγωνισμος ειναι το προβλημα. Το disney+ χωρις να διατιθεται ακομα σε ολες τις χωρες που ηδη διατιθεται το netflix εφτασε σε 2 χρονια σε οσους συνδρομητες χρειαστηκε 6 χρονια για να φτασει.

Θα χρειαστει εξυπνες συνεργασιες το netflix για να παραμεινει ανταγωνιστικο. Καλα κανουν και ανεβαζουν τη συνδρομη, τωρα που ακομα ειναι πανω στο αλογο και τους παιρνει.

  • Like 6
Δημοσ.

Ναι επειδή δε δίνει μισθούς γαλέρας στους εργαζόμενους της. Οι μέτοχοι θέλουν να τους στραγγίζει για να δίνει μετά ματωμένα μερίσματα στις παχουλές κοιλιές μεγαλοτσιφλικάδων. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Είναι βλακώδες το ν' ανεβάζεις τις τιμές σε μια εποχή όπου το παράνομο κατέβασμα πάει σύννεφο.

Διπες μολις την αλήθεια γιαβτην πειρατεία.
Αν σταματήσει η πειρατεία να δεις οισο θα ανέβουν τα πάντα θα το φυσάνε και δεν θα κρυώνει οι επικριτές των πειρατών.

Παραδειγνα τα παιχνίδια ps xbox με το pc.
Και το που πρέπει να είσαι ον λαιν η και οφ λαιν τα ον είναι πάντα ακριβότερα

  • Like 2
  • Confused 3
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, xavier είπε

ο ανταγωνισμος ειναι το προβλημα. Το disney+ χωρις να διατιθεται ακομα σε ολες τις χωρες που ηδη διατιθεται το netflix εφτασε σε 2 χρονια σε οσους συνδρομητες χρειαστηκε 6 χρονια για να φτασει.

Θα χρειαστει εξυπνες συνεργασιες το netflix για να παραμεινει ανταγωνιστικο. Καλα κανουν και ανεβαζουν τη συνδρομη, τωρα που ακομα ειναι πανω στο αλογο και τους παιρνει.

Δεν έδωσε βάση σε μια τεράστια μερίδα κοινού, τα παιδιά. Εκεί που απευθύνεται το Disney+. 

Το έχω πει πολλές φορές. Το μοντέλο της κάθε οικογένειας (που μπορεί να δίνει 20-30€/μήνα) είναι Disney+ μόνιμα (τα παιδιά δεν κρατιούνται) κι οι υπόλοιποι ανά εξάμηνο. 6 μήνες netflix / prime και 6 μήνες apple tv+ & HBO ή κάπως έτσι και ανάλογα τις σειρές που βγαίνουν. Αυτό θα γίνεται για να μπορείς από τη μια να βλέπεις τις σειρές που θες κι από την άλλη να μην έχεις κάθε μήνα να τους πληρώνεις όλους. 

  • Like 4
Δημοσ.

Έχει μπουχτισει ο πλανήτης από συνδρομητική τηλεόραση

Netflix, Amazon, Apple TV, HBO, Hulu, Rakuten Tv, Disnep+

Ε δεν γίνεται μια εταιρία να ανέβει, μας έχουνε τρελάνει. Μερικές συνδρομητικές έχουν και αποκλειστικότητα, πχ Netflix δεν έχει όλες τις σειρές και ταινίες που βγαίνουν. 

Σε λίγο καιρό ο κόσμος θα σκάει και 50ευρα για να μπορεί να βλέπει αυτά που θέλει 

Και από την άλλη μεριά, με τόσα πειρατικά προγράμματα που υπάρχουν τα έχεις όλα δωρεάν, μπορείς να ρυθμίσεις να κατεβαίνουν και αυτόματα και να έχεις και το προσωπικό σου Netflix με Plex ή κάποια αντίστοιχη εφαρμογή.

 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, barbariangr είπε

Κανένας μέτοχος, ποτέ και πουθενά στον κόσμο, δεν θα είναι ευχαριστημένος!!!

Δεν ισχύει αυτό καθολικά. Πλειοψηφικά ναι, ολοκληρωτικά όχι. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...