Billator Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, Kostasallinone είπε Ξέρουμε εάν το skroutz βάζει ποινές στα καταστήματα που έχουν απόθεμα αλλά δεν αποδέχονται τις παραγγελίες? Φυσικά: 1) Σου δίνουν λιγότερες παραγγελίες όσο χαλάν τα στατιστικά σου 2) Αν πέσουν τα ποσοστά κάτω από ένα όριο σε απενεργοποιούν από το έξυπνο καλάθι. Τα πράγματα όμως θα βελτιωθούν πολύ στους επόμενους μήνες γιατί πλέον το Skroutz ζητάει από τα καταστήματα συγκεκριμένα την ποσότητα της διαθεσιμότητας και όχι "υπάρχει" / "δεν υπάρχει" όπως είναι τώρα, μιας και αν το κατάστημα έχει 1 τεμάχιο και σε διάστημα 1 ώρας κάνει 5 πωλήσεις δεν μπορεί να κάνει κάτι για να μην συμβεί.
nikosdimitriou Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 To skroutz ξηγιέται πάντως, τους το δίνω! Το status της παραγγελίας ανανεώθηκε εκ νέου. Νέο κατάστημα ανέλαβε τη διεκπεραίωση. Το κατάστημα τυχαίνει να το γνωρίζω έχω ψωνίσει από εκεί (το φυσικό κατάστημα εννοώ). Ελπίζω να σταλεί άμεσα! 1
Billator Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 5 λεπτά πριν, nikosdimitriou είπε Αυτό που αναφέρεις είναι απόλυτα κατανοητό και σεβαστό. Το θέμα είναι ότι το skroutz που στους πελάτες το παίζει προστάτης και στους καταστηματάρχες νταβατζής, μπαίνει στη μέση και αντί να το κάνει πιο εύκολο το κάνει πιο δύσκολο. Με σιγουριά μπορώ να σου πω ότι το έξυπνο καλάθι είναι αποκλειστικά buyer friendly και όχι το αντίθετο. Δυστυχώς μόνο ο πελάτης έχει δίκαιο, και όταν ένας πελάτης δημιουργεί πολλά προβλήματα του κλειδώνουν τον λογαριασμό, αλλά μάντεψε βάζει άλλο email και αγοράζει πάλι. Οπότε τα καταστήματα δεν προστατεύονται σε τίποτα. Η αλήθεια είναι ότι σε περίπτωση που ο προμηθευτής (εφόσον είναι ο μοναδικός στο αντίστοιχο προϊόν) έχει πρόβλημα διαθεσιμότητας σε 1 προϊόν και δεν το έχει ενημερώσει, όλα τα καταστήματα θα έχουν πρόβλημα οπότε εμείς σαν αγοραστές "κολλάμε" στην λούπα 3 ακυρώσεων από κατάστημα σε κατάστημα μέχρι να γίνει τελική ακύρωση της παραγγελίας. Η κατάσταση σώζεται μόνο αν τύχει το κατάστημα να έχει προσωπικό στοκ από το συγκεκριμένο "προβληματικό" προϊόν. 6 λεπτά πριν, nikosdimitriou είπε To skroutz ξηγιέται πάντως, τους το δίνω! Το status της παραγγελίας ανανεώθηκε εκ νέου. Νέο κατάστημα ανέλαβε τη διεκπεραίωση. Το κατάστημα τυχαίνει να το γνωρίζω έχω ψωνίσει από εκεί (το φυσικό κατάστημα εννοώ). Ελπίζω να σταλεί άμεσα! Εε για αυτό σου λέω ότι δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι. Μόλις αποδεχτεί το κατάστημα την παραγγελία σου αναγράφει πότε λέει ότι θα το στείλει. Μπορεί να το στείλει νωρίτερα αλλά μπορεί να το στείλει και 1 μέρα μετά το προβλεπόμενο (μετά χάνει την παραγγελία και πάει στο επόμενο κατάστημα εκ νέου).
SilentVoice Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 8 λεπτά πριν, Billator είπε Τα πράγματα όμως θα βελτιωθούν πολύ στους επόμενους μήνες γιατί πλέον το Skroutz ζητάει από τα καταστήματα συγκεκριμένα την ποσότητα της διαθεσιμότητας και όχι "υπάρχει" / "δεν υπάρχει" όπως είναι τώρα, μιας και αν το κατάστημα έχει 1 τεμάχιο και σε διάστημα 1 ώρας κάνει 5 πωλήσεις δεν μπορεί να κάνει κάτι για να μην συμβεί. Έχω βγάλει δωρεάν κουπόνια έτσι (άθελά μου, αλλά το κατάλαβα μετά). Από ένα προϊόν ήθελα κοντά στα 25 τμχ. Υπήρχε 1 κατάστημα στο Σκρουτζ όπου είχε επιλογή να αγοράσω και με το έξυπνο καλάθι και μέσα από την σελίδα του καταστήματος. Μπαίνω στο κατάστημα και βλέπω ότι έχει διαθέσιμα 6 κομμάτια μόνο. Λέω κάτσε να τα πάρω από το έξυπνο καλάθι, μήπως τους κόψει και προμηθευτούν παραπάνω και μου τα στείλουν. Μέσα από το έξυπνο καλάθι, μπορούσα να παραγγείλω το μέγιστο 10 τεμάχια. Έριξα 3 παραγγελίες , 10+10+5 από το έξυπνο καλάθι στο ίδιο κατάστημα. Σε δύο ημέρες μου επέστρεψαν ένα αρκετά καλό ποσό σε κουπόνια αυτόματα και προχώρησε η παραγγελία μόνο για τα 6 τεμάχια. 5 ημέρες μετά, μπήκε κι άλλο κατάστημα στο ίδιο προϊόν και παράγγειλα τα υπόλοιπα τεμάχια σχεδόν στην μισή τιμή μετά την αφαίρεση των κουπονιών. 3
nikosdimitriou Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 7 λεπτά πριν, SilentVoice είπε Έχω βγάλει δωρεάν κουπόνια έτσι (άθελά μου, αλλά το κατάλαβα μετά). Από ένα προϊόν ήθελα κοντά στα 25 τμχ. Υπήρχε 1 κατάστημα στο Σκρουτζ όπου είχε επιλογή να αγοράσω και με το έξυπνο καλάθι και μέσα από την σελίδα του καταστήματος. Μπαίνω στο κατάστημα και βλέπω ότι έχει διαθέσιμα 6 κομμάτια μόνο. Λέω κάτσε να τα πάρω από το έξυπνο καλάθι, μήπως τους κόψει και προμηθευτούν παραπάνω και μου τα στείλουν. Μέσα από το έξυπνο καλάθι, μπορούσα να παραγγείλω το μέγιστο 10 τεμάχια. Έριξα 3 παραγγελίες , 10+10+5 από το έξυπνο καλάθι στο ίδιο κατάστημα. Σε δύο ημέρες μου επέστρεψαν ένα αρκετά καλό ποσό σε κουπόνια αυτόματα και προχώρησε η παραγγελία μόνο για τα 6 τεμάχια. 5 ημέρες μετά, μπήκε κι άλλο κατάστημα στο ίδιο προϊόν και παράγγειλα τα υπόλοιπα τεμάχια σχεδόν στην μισή τιμή μετά την αφαίρεση των κουπονιών. Τι εννοείς δωρεάν κουπόνια; Πως βγαίνουν αυτά;
Billator Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 12 λεπτά πριν, SilentVoice είπε Έχω βγάλει δωρεάν κουπόνια έτσι (άθελά μου, αλλά το κατάλαβα μετά). Από ένα προϊόν ήθελα κοντά στα 25 τμχ. Υπήρχε 1 κατάστημα στο Σκρουτζ όπου είχε επιλογή να αγοράσω και με το έξυπνο καλάθι και μέσα από την σελίδα του καταστήματος. Μπαίνω στο κατάστημα και βλέπω ότι έχει διαθέσιμα 6 κομμάτια μόνο. Λέω κάτσε να τα πάρω από το έξυπνο καλάθι, μήπως τους κόψει και προμηθευτούν παραπάνω και μου τα στείλουν. Μέσα από το έξυπνο καλάθι, μπορούσα να παραγγείλω το μέγιστο 10 τεμάχια. Έριξα 3 παραγγελίες , 10+10+5 από το έξυπνο καλάθι στο ίδιο κατάστημα. Σε δύο ημέρες μου επέστρεψαν ένα αρκετά καλό ποσό σε κουπόνια αυτόματα και προχώρησε η παραγγελία μόνο για τα 6 τεμάχια. 5 ημέρες μετά, μπήκε κι άλλο κατάστημα στο ίδιο προϊόν και παράγγειλα τα υπόλοιπα τεμάχια σχεδόν στην μισή τιμή μετά την αφαίρεση των κουπονιών. Ναι γενικά επειδή ξέρει το Skroutz ότι το ίδιο φταίει για αυτό το πράγμα μοιράζει κουπόνια για αυτό τον λόγο. Το κακό είναι ότι το κατάστημα επηρεάζεται αρνητικά και πάλι από τις ακυρώσεις (συγκεκριμένα από τις παραγγελίες σου το κατάστημα "επιβαρύνθηκε" με 2 ακυρώσεις στα στατιστικά του), το θετικό είναι ότι πελάτης παίρνει τυράκι για να μείνει ευχαριστημένος. Ευτυχώς όμως είναι κάτι που σύντομα θα διορθωθεί όποτε και ο πελάτης θα ξέρει τι διαθεσιμότητα υπάρχει και το κατάστημα δεν θα επιβαρύνει τα στατιστικά του μιας και δεν είναι δικό του λάθος.
nikosdimitriou Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Πάντως τα eshop που πουλούσαν μόνο μέσω skroutz απογοήτευσαν. Μόνο το φυσικό κατάστημα ανταπεξήλθε! Ο ένας δεν έκανε ποτέ αποδοχή, ο άλλος πήγε να πουλήσει παραεισαγωγή.. δε νομίζω να φταίει ο πελάτης που χαλάσανε τα στατιστικά τους!
kormos Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 17 ώρες πριν, nikosdimitriou είπε Πάντως τα eshop που πουλούσαν μόνο μέσω skroutz απογοήτευσαν. Μόνο το φυσικό κατάστημα ανταπεξήλθε! Ο ένας δεν έκανε ποτέ αποδοχή, ο άλλος πήγε να πουλήσει παραεισαγωγή.. δε νομίζω να φταίει ο πελάτης που χαλάσανε τα στατιστικά τους! Σε μεγάλο ποσοστό ναι ισχύει αυτό που αναφέρεις. Υπάρχουν η αλήθεια είναι όμως και καταστήματα που αν και χωρίς φυσικό κατάστημα να διατηρούν μια πολύ καλή εικόνα ακόμα....
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Παρηγγειλα μεσω skroutz αυτον τον εκκινητη https://www.skroutz.gr/s/16754120/Εκκινητής-Μπαταρίας-Αυτοκινήτου-Car-Power-Bank-12V-69800mAh-Αεροκομπρέσορ-TM19B.html?from=best_sellers_tag&fbclid=IwAR1pxFsUmQ-dxOHkHBR-Jh-yca-8sIFWG4T7bWCOUO9G2Rdd155c5GtiTtA Το πρωτο μαγαζι μου εστειλε τον εντελως ασχετο που φαινεται στη φωτογραφια Εκανα αιτημα επιστροφης χρηματων και αναμενω . Παρηγγειλα αμμεσα τον ιδιο και μου εστειλαν καποιον που μοιαζει αλλα δεν ειναι ιδιος Δεν ξερω πως γινεται η αυτοματη επιλογη καταστηματος μεσω skroutz. Ενδεικτικο μαγαζι και οχι απο αυτο που το εστειλαν https://www.skroutz.gr/s/20111698/High-Power-Εκκινητής-Μπαταρίας-Αυτοκινήτου-TM-15.html
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα