nikosdimitriou Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 (Για αρχή δε γνωρίζω αν έχω ανοίξει το θέμα στη σωστή κατηγορία. Ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά.) Εχθές έκανα μία παραγγελία μέσω skroutz.gr. Βάση του μοντέλου λειτουργίας του skroutz.gr, η παραγγελία επρόκειτο να επεξεργαστεί, τιμολογηθεί και αποσταλεί μέσω συνεργαζόμενου eshop με την δηλωμένη στο skroutz.gr επωνυμία Best Phone με αριθμό ΓΕΜΗ 1524*********. Για διάφορους λόγους, η παραγγελία δεν επεξεργάστηκε ποτέ. Σε τυχαία αναζήτηση που έκανα, ανακάλυψα ότι με το ίδιο ΓΕΜΗ υπάρχει και άλλο eshop με το όνομα arena777.gr. Η παραγγελία ήταν εταιρική με τιμολόγιο και στο κατάστημα arena777.gr δεν γίνεται πώληση με τιμολόγιο, μόνο λιανική. Η ερώτηση μου είναι αν γίνεται ένας έμπορος με το ίδιο ΓΕΜΗ να διατηρεί πολλαπλά eshop και κατόπιν να τιμολογεί από αυτά; Και γενικότερα πόσο legit είναι όλο αυτό; Ένα κατάστημα που δεν εκδίδει τιμολόγιο να δημιουργεί eshop φάντασμα που λειτουργεί μόνο μέσω skroutz να εκδίδει τελικά τιμολόγια; Μόνο σε μένα βρωμάει; Επίσης, η γενικότερη ερώτησή μου είναι τι συμφέρον έχει το skroutz.gr να "συνεργάζεται" με απατεώνες και μαγαζάκια πυροτεχνήματα; Όλα γίνονται για να παίρνει απλά την προμήθεια;; Ρισκάροντας την αξιοπιστία του (που είναι δεδομένη όμως) και την κατακραυγή από τους πελάτες του;; Ειλικρινά απορώ..
NikosKallithea Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Εσένα ποιο ακριβως ειναι το προβλημα σου, περαν του τι κανει το καθε μαγαζί; Αν δεν παρελαβες πεστους να στο Σκρουτζ να σου επιστρέψει τα χρήματα σου. 1 1
nikosdimitriou Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Έχω θέσει μία ερώτηση νομίζω. Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει ή να πει τη γνώμη του. Το ξέρω ότι έχω δικαίωμα ακύρωσης.. Και ναι, με νοιάζει τι κάνει το κάθε μαγαζι!! Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2022 από nikosdimitriou
Ukforthemoment Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, nikosdimitriou είπε Ναι. Ζητησε τα πίσω αφού δεν μπορούν να κόψουν τιμολόγιο. Κανε και μια καταγγελία στην εφορία.
nikosdimitriou Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Ζητησε τα πίσω αφού δεν μπορούν να κόψουν τιμολόγιο. Κανε και μια καταγγελία στην εφορία. Είναι τσίρκο ρε φίλε. Το πρώτο κατάστημα το ακύρωσε το "σύστημα" του skroutz μετά το κράξιμο (το οποίο υποτίθεται ότι μπορούσε να εκδόσει τιμολόγιο). Το αμέσως επόμενο στο οποίο ανέθεσε την διεκπεραίωση της παραγγελίας το skroutz, με πήρε για να μου πει ότι θα μου στείλει iphone παραεισαγωγής από αγγλία με κλειδωμένο μενού. Τους έριξα άκυρο, ξαναπήρα το skroutz να τους ξαναξεχέσω και απλά περιμένω το τηλέφωνο. Τα λεφτά δεν χάνονται, δεν ανησυχώ. Το θέμα είναι ότι καίγομαι για το τηλέφωνο, το χρειάζομαι για τη δουλειά μου. Σκέφτομαι να περάσω από ένα επιμελητήριο να ρωτήσω αρχικά τι παίζει με το ΓΕΜΗ και την τιμολόγηση και επίσης να ρωτήσω στο Συνήγορο του Κατ. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2022 από nikosdimitriou
NikosKallithea Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 6 λεπτά πριν, nikosdimitriou είπε Είναι τσίρκο ρε φίλε. Το πρώτο κατάστημα το ακύρωσε το "σύστημα" του skroutz μετά το κράξιμο (το οποίο υποτίθεται ότι μπορούσε να εκδόσει τιμολόγιο). Το αμέσως επόμενο στο οποίο ανέθεσε την διεκπεραίωση της παραγγελίας το skroutz, με πήρε για να μου πει ότι θα μου στείλει iphone παραεισαγωγής από αγγλία με κλειδωμένο μενού. Τους έριξα άκυρο, ξαναπήρα το skroutz να τους ξαναξεχέσω και απλά περιμένω το τηλέφωνο. Τα λεφτά δεν χάνονται, δεν ανησυχώ. Το θέμα είναι ότι καίγομαι για το τηλέφωνο, το χρειάζομαι για τη δουλειά μου. Σκέφτομαι να περάσω από ένα επιμελητήριο να ρωτήσω αρχικά τι παίζει με το ΓΕΜΗ και την τιμολόγηση και επίσης να ρωτήσω στο Συνήγορο του Κατ. Εμμμ καίγεσαι, εμμμ πας και αγοράζεις παραεισαγωγης, παρτο απο ενα εγκεκριμένο κατάστημά πώλησης με την ανάλογη εγγύηση από την εταιρεια 3
nikosdimitriou Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Εσύ αυτά που διάβασες αυτό κατάλαβες;
Billator Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, nikosdimitriou είπε Είναι τσίρκο ρε φίλε. Το πρώτο κατάστημα το ακύρωσε το "σύστημα" του skroutz μετά το κράξιμο (το οποίο υποτίθεται ότι μπορούσε να εκδόσει τιμολόγιο). Το αμέσως επόμενο στο οποίο ανέθεσε την διεκπεραίωση της παραγγελίας το skroutz, με πήρε για να μου πει ότι θα μου στείλει iphone παραεισαγωγής από αγγλία με κλειδωμένο μενού. Τους έριξα άκυρο, ξαναπήρα το skroutz να τους ξαναξεχέσω και απλά περιμένω το τηλέφωνο. Τα λεφτά δεν χάνονται, δεν ανησυχώ. Το θέμα είναι ότι καίγομαι για το τηλέφωνο, το χρειάζομαι για τη δουλειά μου. Σκέφτομαι να περάσω από ένα επιμελητήριο να ρωτήσω αρχικά τι παίζει με το ΓΕΜΗ και την τιμολόγηση και επίσης να ρωτήσω στο Συνήγορο του Κατ. Ως ιδιοκτήτης και διαχειριστής αρκετών "σκρουτζομάγαζων", μπορώ να σου πω ότι ο καθένας με τα ίδια στοιχεία επιχείρησης μπορεί να μπει όσες φορές θέλει στο σκρουτζ εφόσον πληρώνει το προβλεπόμενο ποσό. Αυτό συνήθως το κάνουν για πολλούς διαφορετικούς λόγους ανάλογα τις ανάγκες της επιχείρησης, και σίγουρα δεν είναι γιατί θέλουν να κλέψουν εσένα ή επειδή είναι καταστήματα "πυροτέχνημα" αλλά για να διαχειριστούν καταστάσεις όπου το Skroutz (επίτηδες) δεν προβλέπει λύσεις για να γίνεται ακριβώς αυτό το πράγμα. Ειδικά τα καταστήματα που λειτουργούν το έξυπνο καλάθι πρέπει να τα εμπιστεύεσαι 10 φορές περισσότερο σε σχέση με αυτά που δεν έχουν λόγω των αυστηρών προδιαγραφών που ζητά από αυτά το Skroutz για την λειτουργία τους. Ειδικά όταν εσύ καλύπτεσαι 100% σε περίπτωση απόρριψης της παραγγελίες από κάποιο κατάστημα χωρίς καμία επιβάρυνση τιμής πρέπει να είσαι ευχαριστημένος γιατί στο real life θα σε ακύρωναν πάλι (αν το αγόραζες κατευθείαν από το site τους) και θα πλήρωνες ΕΣΥ την διαφορά τιμής για να αγοράσεις από το επόμενο. Ναι το Skroutz έχει πολλά αρνητικά (πχ μερικά καταστήματα φαντάσματα που αποτελούν την μειονότητα ή κακούς επαγγελματίες καταστηματάρχες) που ακόμα δεν μπορεί να εντοπίσει και αφαιρέσει σωστά / γρήγορα το Skroutz αλλά τα θετικά είναι πολλά περισσότερα. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2022 από Billator
kormos Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, nikosdimitriou είπε (Για αρχή δε γνωρίζω αν έχω ανοίξει το θέμα στη σωστή κατηγορία. Ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά.) Εχθές έκανα μία παραγγελία μέσω skroutz.gr. Βάση του μοντέλου λειτουργίας του skroutz.gr, η παραγγελία επρόκειτο να επεξεργαστεί, τιμολογηθεί και αποσταλεί μέσω συνεργαζόμενου eshop με την δηλωμένη στο skroutz.gr επωνυμία Best Phone με αριθμό ΓΕΜΗ 1524*********. Για διάφορους λόγους, η παραγγελία δεν επεξεργάστηκε ποτέ. Σε τυχαία αναζήτηση που έκανα, ανακάλυψα ότι με το ίδιο ΓΕΜΗ υπάρχει και άλλο eshop με το όνομα arena777.gr. Η παραγγελία ήταν εταιρική με τιμολόγιο και στο κατάστημα arena777.gr δεν γίνεται πώληση με τιμολόγιο, μόνο λιανική. Η ερώτηση μου είναι αν γίνεται ένας έμπορος με το ίδιο ΓΕΜΗ να διατηρεί πολλαπλά eshop και κατόπιν να τιμολογεί από αυτά; Και γενικότερα πόσο legit είναι όλο αυτό; Ένα κατάστημα που δεν εκδίδει τιμολόγιο να δημιουργεί eshop φάντασμα που λειτουργεί μόνο μέσω skroutz να εκδίδει τελικά τιμολόγια; Μόνο σε μένα βρωμάει; Επίσης, η γενικότερη ερώτησή μου είναι τι συμφέρον έχει το skroutz.gr να "συνεργάζεται" με απατεώνες και μαγαζάκια πυροτεχνήματα; Όλα γίνονται για να παίρνει απλά την προμήθεια;; Ρισκάροντας την αξιοπιστία του (που είναι δεδομένη όμως) και την κατακραυγή από τους πελάτες του;; Ειλικρινά απορώ.. 31 λεπτά πριν, nikosdimitriou είπε Είναι τσίρκο ρε φίλε. Το πρώτο κατάστημα το ακύρωσε το "σύστημα" του skroutz μετά το κράξιμο (το οποίο υποτίθεται ότι μπορούσε να εκδόσει τιμολόγιο). Το αμέσως επόμενο στο οποίο ανέθεσε την διεκπεραίωση της παραγγελίας το skroutz, με πήρε για να μου πει ότι θα μου στείλει iphone παραεισαγωγής από αγγλία με κλειδωμένο μενού. Τους έριξα άκυρο, ξαναπήρα το skroutz να τους ξαναξεχέσω και απλά περιμένω το τηλέφωνο. Τα λεφτά δεν χάνονται, δεν ανησυχώ. Το θέμα είναι ότι καίγομαι για το τηλέφωνο, το χρειάζομαι για τη δουλειά μου. Σκέφτομαι να περάσω από ένα επιμελητήριο να ρωτήσω αρχικά τι παίζει με το ΓΕΜΗ και την τιμολόγηση και επίσης να ρωτήσω στο Συνήγορο του Κατ. Απ' ότι βλέπω το ένα κατάστημα πουλάει μέσα από δικό του Store και το άλλο μέσα από την πλατφόρμα του Skroutz. Θεωρώ πως εφόσον πλήρη αυτά παραστατικά και τα παραδίδει στην επιχείρηση Skroutz δεν υπάρχει θέμα. Τώρα αν και εφόσον θεωρείς ότι υπάρχει δυνατότητα να πάρεις τα χρήματα σου πίσω κάν το. Δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάπου αλλά δεν είδα να αναφέρουν ότι μπορούν (ή είναι υποχρεωτικό) μας κόβουν τιμολόγια... 5 λεπτά πριν, Billator είπε Ως ιδιοκτήτης και διαχειριστής αρκετών "σκρουτζομάγαζων", μπορώ να σου πω ότι ο καθένας με τα ίδια στοιχεία επιχείρησης μπορεί να μπει όσες φορές θέλει στο σκρουτζ εφόσον πληρώνει το προβλεπόμενο ποσό. Αυτό συνήθως το κάνουν για πολλούς διαφορετικούς λόγους ανάλογα τις ανάγκες της επιχείρησης, και σίγουρα δεν είναι γιατί θέλουν να κλέψουν εσένα ή επειδή είναι καταστήματα "πυροτέχνημα" αλλά για να διαχειριστούν καταστάσεις όπου το Skroutz (επίτηδες) δεν προβλέπει λύσεις για να γίνεται ακριβώς αυτό το πράγμα. Ειδικά τα καταστήματα που λειτουργούν το έξυπνο καλάθι πρέπει να τα εμπιστεύεσαι 10 φορές περισσότερο σε σχέση με αυτά που δεν έχουν λόγω των αυστηρών προδιαγραφών που ζητά από αυτά το Skroutz για την λειτουργία τους. Ειδικά όταν εσύ καλύπτεσαι 100% σε περίπτωση απόρριψης της παραγγελίες από κάποιο κατάστημα χωρίς καμία επιβάρυνση τιμής πρέπει να είσαι ευχαριστημένος γιατί στο real life θα σε ακύρωναν πάλι (αν το αγόραζες κατευθείαν από το site τους) και θα πλήρωνες ΕΣΥ την διαφορά τιμής για να αγοράσεις από το επόμενο. Ναι το Skroutz έχει πολλά αρνητικά (πχ μερικά καταστήματα φαντάσματα που αποτελούν την μειονότητα ή κακούς επαγγελματίες καταστηματάρχες) που ακόμα δεν μπορεί να εντοπίσει και αφαιρέσει σωστά / γρήγορα το Skroutz αλλά τα θετικά είναι πολλά περισσότερα. Το κατάστημα όμως που αγοράζεις μέσα από το καλάθι, του παρουσίασε το πρόβλημα, αν τα κοίταξες... Δεν είναι περίεργο?
nikosdimitriou Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) έχεις δίκιο @Billator αλλά όπως λέει και ο @kormos η μπινιά έγινε από "eshop" που δουλεύει μόνο με το καλάθι του skroutz. To skroutz πλέον έχει διαγράψει το στάτους της παραγγελίας, ούτε επεξεργασία λέει ούτε προς αποστολή ούτε έχω τη δυνατότητα ακύρωσης. Πάμε για την επόμενη βδόμαδα οπότε κινητό πριν την τρίτη δεν έχει.. εγγύηση skroutz! Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2022 από nikosdimitriou
Billator Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, kormos είπε Το κατάστημα όμως που αγοράζεις μέσα από το καλάθι, του παρουσίασε το πρόβλημα, αν τα κοίταξες... Δεν είναι περίεργο? Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορώ να σκεφτώ. Πχ να πήγε η παραγγελία χωρίς στοιχεία τιμολογίου και να ζήτησε ο πελάτης τιμολόγιο. Αυτό απαγορεύεται, πρέπει ο αγοραστής να ακυρώσει την παραγγελία ή να ζητήσει από το skroutz μεταβολή της (που δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα ακόμα). Μπορεί το πιο απλό να μην μπορούσε στον προβλεπόμενο χρόνο να έχει την συσκευή διαθέσιμη, και για αυτό ακυρώθηκε 1 μέρα μετά το deadline της αποστολής. Ο TS δεν κάνει ξεκάθαρο αν η παραγγελία απορρίφθηκε μέσα στις 24 ώρες μετά την παραγγελία του ή το κατάστημα την αποδέχτηκε και έπειτα προχώρησε σε απόρριψη ή μη αποστολή της παραγγελίας ώστε να πάει στο επόμενο κατάστημα. Το γιατί ένα κατάστημα δεν μπόρεσε να στείλει ένα προϊόν προφανώς δεν μπορεί να το ξέρει κανένας γιατί οι λόγοι μπορεί να είναι άπειροι και συμβαίνει σε όλα τα καταστήματα κάποια στιγμή.. 3 λεπτά πριν, nikosdimitriou είπε έχεις δίκιο @Billator αλλά όπως λέει και ο @kormos η μπινιά έγινε από "eshop" που δουλεύει μόνο με το καλάθι του skroutz. To skroutz πλέον έχει διαγράψει το στάτους της παραγγελίας, ούτε επεξεργασία λέει ούτε προς αποστολή ούτε έχω τη δυνατότητα ακύρωσης. Πάμε για την επόμενη βδόμαδα οπότε κινητό πριν την τρίτη δεν έχει.. εγγύηση skroutz! Το ότι κάποιο κατάστημα είναι στο έξυπνο καλάθι δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να τύχουν προβλήματα διαθεσιμότητας και αναγκαστικής μη αποδοχής της παραγγελίας. Για να απαντήσω στο ερώτημα σου γιατί το ανάφερες πολλές φορές, πολλά καταστήματα μπαίνουν με 2 τρόπους στο Skroutz (με και χωρίς έξυπνο καλάθι) γιατί έχουν προϊόντα τα οποία ΔΕΝ μπορούν να τα έχουν διαθέσιμα σε 4-10 μέρες (χρονικό διάστημα Skroutz) και δεν θέλουν να αναγράφεται 30 μέρες γιατί πολύ απλά δεν θα πατήσει κανένας. Οπότε χωρίζουν το κατάλογο τους σε αυτά που μπορούν να τα στείλουν στο προβλεπόμενο διάστημα και σε αυτά που δεν μπορούν , και σε αυτά απλά "καθυστερούν" τους πελάτες 2-3 μέρες στις αγορές εντός site πράγμα που δεν γίνεται στο έξυπνο καλάθι. Αν σε ενημερώσει το κατάστημα ότι θα χρειαστεί 2 μέρες παραπάνω για την αποστολή το 90% των αγοραστών δεν έχει πρόβλημα, αλλά αυτό στο έξυπνο καλάθι δεν υπάρχει. Κάνω αγορές μέσω έξυπνου καλαθιού για να μπορώ να βοηθήσω τους πελάτες μου, αλλά δεν είμαι 100% familiar με όλα τα πιθανά προβλήματα μιας παραγγελίας μια και δεν μου έχουν τύχει σαν αγοραστής. Με βάση όμως το πως αντιμετωπίζουν τις παραγγελίες τα καταστήματα , νομίζω αυτή την στιγμή περιμένεις απλά την αποδοχή της παραγγελία από το επόμενο κατάστημα, ή περιμένεις το Skroutz να βεβαιώσει την διαθεσιμότητα για να δώσει την παραγγελία στο επόμενο κατάστημα. Όπως σου ξαναείπα εσύ καλύπτεσαι στο 100% μιας και πιθανή διαφορά τιμής δεν επιβαρύνει εσένα. Απλά κάποιες φορές θέλει υπομονή, αν δεν θες να περιμένεις απλά στέλνεις email στο Skroutz και σου ακυρώνουν άμεσα την παραγγελία ακόμα κ αν δεν υπάρχει επιλογή.
Kostasallinone Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Ξέρουμε εάν το skroutz βάζει ποινές στα καταστήματα που έχουν απόθεμα αλλά δεν αποδέχονται τις παραγγελίες?
nikosdimitriou Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Αυτό που αναφέρεις είναι απόλυτα κατανοητό και σεβαστό. Το θέμα είναι ότι το skroutz που στους πελάτες το παίζει προστάτης και στους καταστηματάρχες νταβατζής, μπαίνει στη μέση και αντί να το κάνει πιο εύκολο το κάνει πιο δύσκολο. Αν και του αναγνωρίζω ότι από UI & UX και γενικότερα development είναι έτη φωτός μπροστά από το τι κυκλοφορεί εκεί έξω. Το θέμα business όμως ακόμα έχει θέματα κατά τη γνώμη μου. Μόλις τώρα, Kostasallinone είπε Ξέρουμε εάν το skroutz βάζει ποινές στα καταστήματα που έχουν απόθεμα αλλά δεν αποδέχονται τις παραγγελίες? Εξαιρετικά εύστοχο σχόλιο!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα