Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Μια απορία μου δημιουργήθηκε. Έχω δυο αυτοκίνητα ένα vw up! βενζίνη 220.000 και ένα vw troc καινούργιο με 9.000 χιλιόμετρα. Και τα δυο είναι περιποιημένα. Το καινούργιο δεν πήγε ακόμα για σέρβις αλλά θα το πάω σε 2.000 χιλιόμετρα. Το μικρό το περνάω σέρβις από την αντιπροσωπεία κάθε 15.000 αποτέλεσμα αυτού να μην μου καίει λάδια και τα πηγαίνω και τα δυο ήρεμα χωρίς να τα ζορίζω.

Ζω Ασβεστοχωρι. Οι θερμοκρασίες εδώ είναι από -6 μέχρι -4 τα πρωινά. Παρατήρησα πως φεύγοντας το αμάξι αργεί να πάρει μπροστά δυο με τρία δευτερόλεπτα. Όμως παίρνει πάντα. Αυτό το κάνει και στο μικρό αμάξι αλλά και στο μεγάλο. Τι μπορεί να φταίει; Επίσης όταν πάρει η γυναίκα μου το μεσημέρι το μικρό και σταματήσει και το σβήσει και το πάρω εγώ μετά από καμία ώρα, παιρνει κατευθείαν μπροστά. Παίζει η θερμοκρασία να επηρεάσει την εκκίνηση; Αυτό δεν ισχύει στα πετρέλαια; Ισχύει και στις βενζίνες αυτό;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NT1G είπε

ζορίζεται πιο πολύ η μπαταρία στο κρύο.

Γιατί το καλοκαίρι και την άνοιξη δεν είχα θέμα. Σε ευχαριστώ πολύ. Ίσως πρέπει να το βάζω και στο on μου είπαν να περιμένω 4-5 δευτερόλεπτα να σβήσουν κάποια φωτάκια στο καντράν και μετά να εκκινώ τον κινητήρα 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Γιατί το καλοκαίρι και την άνοιξη δεν είχα θέμα. Σε ευχαριστώ πολύ. Ίσως πρέπει να το βάζω και στο on μου είπαν να περιμένω 4-5 δευτερόλεπτα να σβήσουν κάποια φωτάκια στο καντράν και μετά να εκκινώ τον κινητήρα 

Εάν γνωρίζεις μέτρησε τα αμπέρ εκκίνησης της μπαταριας του κάθε οχήματος ή σε ένα ηλεκτρολόγο .

Μια φόρτιση τους με φορτιστή θα τους δώσει παράταση ζωής των μπαταριών.

Καλό είναι να περιμένεις να σβήνουν τα λαμπάκια και ο προελεγχος.

Ξεκινά το αμάξι και πηγαίνεις με λίγες στροφές στο κινητήρα. Εάν έχεις αρνητικές θερμοκρασίες περίμενε 1-2 λεπτά στο ρελαντί . Στο αναφέρω καθώς και εγώ σε ορεινή περιοχή βρίσκομαι.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Λόγω χαμηλών θερμοκρασιών όπως σού έγραψε και ο NT1G, επίσης πιστεύω ότι γνωρίζεις πως δεν ξεκινάς απευθείας με το που βάλεις μπρος και δεν ανεβάζεις τέρμα στροφές, στο t-roc που πρέπει να έχεις turbo 😉

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, terry308 είπε

Λόγω χαμηλών θερμοκρασιών όπως σού έγραψε και ο NT1G, επίσης πιστεύω ότι γνωρίζεις πως δεν ξεκινάς απευθείας με το που βάλεις μπρος και δεν ανεβάζεις τέρμα στροφές, στο t-roc που πρέπει να έχεις turbo 😉

Εντάξει αυτό το έμαθα περιμένω να πέσουν οι στροφές και αλλά 3-4 λεπτά και μετά ξεκινάω. Σε ευχαριστώ πολύ! Που να βγεις έξω με τέτοιες θερμοκρασίες 😂

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Εάν γνωρίζεις μέτρησε τα αμπέρ εκκίνησης της μπαταριας του κάθε οχήματος ή σε ένα ηλεκτρολόγο .

Μια φόρτιση τους με φορτιστή θα τους δώσει παράταση ζωής των μπαταριών.

Καλό είναι να περιμένεις να σβήνουν τα λαμπάκια και ο προελεγχος.

Ξεκινά το αμάξι και πηγαίνεις με λίγες στροφές στο κινητήρα. Εάν έχεις αρνητικές θερμοκρασίες περίμενε 1-2 λεπτά στο ρελαντί . Στο αναφέρω καθώς και εγώ σε ορεινή περιοχή βρίσκομαι.

 

Από βδομάδα θα το μετρήσω. Τα έχω δει όλα με τέτοιες θερμοκρασίες. Σε ευχαριστώ πολυ

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, zio10 είπε

Μη σε παρω στο λαιμό μου αλλά 3-4 λεπτά πολύ μου φαίνεται. Μπορείς να ξεκινήσεις και νωρίτερα αλλά ήρεμα.

Κοίταξε συνήθως δεν το πλακώνω στο 99 τοις 100. Το αφήνω να φτάσει θερμοκρασία γύρω στους 80 βαθμούς Κελσίου πριν πιέσω περισσότερο το πόδι μου στο γκάζι. Δεν τα ξέρω τα τούρμπο καλά η αλήθεια είναι. Όπως και το αφήνω να κρυώσει αν και μου είπαν ότι δεν έχει καμία σχέση απλά να γυρνάω πιο χαλαρά στην επιστροφή. Μια χαρά ήτανε με τις ατμόσφαιρες τι τα ήθελαν τα Τούρμπο χειρότερα μας τα έκαναν.

  • Like 1
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Κοίταξε συνήθως δεν το πλακώνω στο 99 τοις 100. Το αφήνω να φτάσει θερμοκρασία γύρω στους 80 βαθμούς Κελσίου πριν πιέσω περισσότερο το πόδι μου στο γκάζι. Δεν τα ξέρω τα τούρμπο καλά η αλήθεια είναι. Όπως και το αφήνω να κρυώσει αν και μου είπαν ότι δεν έχει καμία σχέση απλά να γυρνάω πιο χαλαρά στην επιστροφή. Μια χαρά ήτανε με τις ατμόσφαιρες τι τα ήθελαν τα Τούρμπο χειρότερα μας τα έκαναν.

Και θερμοκρασία που λες ότι πιάνει 80° να θυμάσαι ότι αυτό που βλέπεις  είναι του αντιψυκτικού,η θερμοκρασία του λαδιού είναι το σημαντικό.Οποτε προσεχε το λίγο παραπάνω.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Και θερμοκρασία που λες ότι πιάνει 80° να θυμάσαι ότι αυτό που βλέπεις  είναι του αντιψυκτικού,η θερμοκρασία του λαδιού είναι το σημαντικό.Οποτε προσεχε το λίγο παραπάνω.

Μου το βγάζει μέσα στο καντράν ως θερμοκρασία λαδιού. Της μηχανής έχει φτάσει ήδη στους 90 διότι φαίνεται τέρμα δεξιά. Δεν είναι δηλαδή σωστή η ένδειξη; Περίπου σε χρόνο μέχρι να το ανοίξω κάνω ένα 15-20 λεπτά οδήγησης.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tilaverboy είπε

Μου το βγάζει μέσα στο καντράν ως θερμοκρασία λαδιού. Της μηχανής έχει φτάσει ήδη στους 90 διότι φαίνεται τέρμα δεξιά. Δεν είναι δηλαδή σωστή η ένδειξη; Περίπου σε χρόνο μέχρι να το ανοίξω κάνω ένα 15-20 λεπτά οδήγησης.

Αν είναι θερμοκρασία λαδιού οκ!

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αν είναι θερμοκρασία λαδιού οκ!

Μακάρι να κρατήσει το Τούρμπο αλλά είναι προδιαγεγραμμένο ότι δεν θα κρατήσει. Τουλάχιστον να παρατείνουμε τη ζωή του. Πάντως σαν την ατμόσφαιρα δεν έχει. 0 προβλήματα.

Δημοσ.

Μη το φοβασαι το turbo, αν το σεβεσαι (όπως λες οτι κάνεις) δε θα εχεις προβλήματα... Το κυριοτερο ειναι 1-2 λεπτα το πρωι ζεσταμα και τα πρωτα 2-3 χλμ χαλαρη οδηγηση και οταν φτάνεις κρύωμα (χαλαρη οδηγηση τα τελευταια 1-2 χλμ και 1 λεπτο ρελαντι μεχρι να βγαλειζ ζωνες/μαζεψεις κλπ)... Οσα turbo ειχα εως σήμερα, με αυτη τη χρήση, δε μου εβγαλαν προβλημα...

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οπως σου ειπαν και οι πιο πανω, στις χαμηλες θερμοκρασιες αρπαζει ελαφρως πιο δυσκολα. Οπως και φτανει στην θερμοκρασια λειτουργιας του σε περισσοτερο χρονο.

Αυτο δεν εχει να κανει με το αν ειναι τουρμπο η ατμοσφαιρα, η αρχη λειτουργιας της εναρξης ειναι ιδια. Εαν δεις οτι δεν ενεργοποιειται το start/stop στις νορμαλ διαδρομες σου, ειναι ενας καλος δεικτης οτι η μπαταρια αρχιζει και τα παιζει.

Κλειδι στο On, περιμενεις να σβησουν τα λαμπακια, βαζεις μπροστα και περιμενεις μεχρι η βελονα των στροφων να πεσει στο ρελαντι. Ξεκινας με ομαλη λειτουργια, χωρις να το ζοριζεις (μεχρι 3000 σαλ).

Μη ακους χαζομαρες απο εδω και απο εκει, τα αυτοκινητα αυτα προοριζονται και για αγορες πολυ πιο κρυες απο τις δικες μας

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 4
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Μακάρι να κρατήσει το Τούρμπο αλλά είναι προδιαγεγραμμένο ότι δεν θα κρατήσει. Τουλάχιστον να παρατείνουμε τη ζωή του. Πάντως σαν την ατμόσφαιρα δεν έχει. 0 προβλήματα.

Μην κάνεις σαν κάτι παππούδες "τωρα τα φτιάχνουν ψευτικα κλπ κλπ." 

Μια χαρά είναι το αμάξι και το τουρμπο

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...