greekfragma Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 2 minutes ago, kormos said: Όχι πάντα... όχι....ΠΑΝΤΑ υπερτερεί. 1
filip123go Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, kormos είπε Όχι πάντα... Whatever makes you happy dude. I don't judge 1 λεπτό πριν, greekfragma είπε όχι....ΠΑΝΤΑ υπερτερεί. Προφανώς τρολάρει. Απλά συμφώνισε μαζί του.
kormos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, filip123go είπε Whatever makes you happy dude. I don't judge Προφανώς τρολάρει. Απλά συμφώνισε μαζί του. Πάρε εσύ από Infoquest συκευή Bitmore και πες μου αν μπορείς να διεκδικήσεις 2 έτη εγγύησης
greekfragma Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Just now, kormos said: Πάρε εσύ από Infoquest συκευή Bitmore και πες μου αν μπορείς να διεκδικήσεις 2 έτη εγγύησης μια χαρά μπορείς. όλοι στρώνουν χαρακτήρα αν ξέρεις τι να γράψεις και που να απευθυνθείς. 3
kormos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, greekfragma είπε μια χαρά μπορείς. όλοι στρώνουν χαρακτήρα αν ξέρεις τι να γράψεις και που να απευθυνθείς. Προσωπικά δεν θα αγόραζα τέτοια μάρκα. Απλά έχω περιπτώσεις που δεν έβγαλαν άκρη μετά το 2ο έτος Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2022 από kormos
eko13 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Πάντως η περίπτωση είναι για προπαραγγελια, δεν είναι ότι δεν εξυπηρετεί το κατάστημα. Οπότε δεν ευθύνεται το μαγαζί. Δεν βλέπω άλλη λύση από το να περιμένεις...
andreas1gr Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Στις 19/1/2022 στις 10:59 ΜΜ, georgetoy είπε Καλησπέρα Τον Αύγουστο που μας πέρασε έκανα προ παραγγελία και πλήρωσα με την κάρτα μου φιγούρες 50 € από πολύ γνωστό μαγαζί που εμπορεύεται και πουλάει φιγούρες- gaming merchandise έχουμε φτάσει Ιανουάριο μήνα και δεν έχω λάβει τίποτα Τους κάλεσα για επιστροφή χρημάτων και μου αρνήθηκαν Λέγοντας πως δεν γίνεται σε προ παραγγελίες επιστροφή χρημάτων Έπισης μου είπαν πως δεν έχουνε κανένα νέο από την εταιρεία για την διαθεσιμότητα των προϊόντων και να περιμένω. Τι μπορώ να κάνω; Πήραν τα χρήματα και δεν τους ενδιαφέρει.. Παραπλανητικος τίτλος. Εσύ θέλεις να κάνεις ακύρωση προ παραγγελίας και το κατάστημα αρνείται να το κάνει γιατί εσύ κατά την αγορά, συμφώνησες στους ξεκάθαρους όρους του καταστήματος...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα