georgetoy Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα Τον Αύγουστο που μας πέρασε έκανα προ παραγγελία και πλήρωσα με την κάρτα μου φιγούρες 50 € από πολύ γνωστό μαγαζί που εμπορεύεται και πουλάει φιγούρες- gaming merchandise έχουμε φτάσει Ιανουάριο μήνα και δεν έχω λάβει τίποτα Τους κάλεσα για επιστροφή χρημάτων και μου αρνήθηκαν Λέγοντας πως δεν γίνεται σε προ παραγγελίες επιστροφή χρημάτων Έπισης μου είπαν πως δεν έχουνε κανένα νέο από την εταιρεία για την διαθεσιμότητα των προϊόντων και να περιμένω. Τι μπορώ να κάνω; Πήραν τα χρήματα και δεν τους ενδιαφέρει.. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2022 από georgetoy 1 1 2
conqueror06 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Δεν γίνεται σε προ παραγγελίες επιστροφή χρημάτων? Τι λένε τα άτομα!!! Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής ολόκληρου του ποσού σε ηλεκτρονικές αγορές. Έχω ακυρώσει σε 3 διαφορετικά καταστήματα προ παραγγελίες προϊόντων ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ/ΑΠΟΦΑΣΗ χωρίς δηλαδή να υπάρχει καθυστέρηση ή ασυνέπεια από την πλευρά του καταστήματος (άλλοτε επειδή μου το έκανε δώρο κάποιος το προϊόν, άλλοτε γιατι κάτι δεν μου άρεσε στο προϊόν όταν είδα λεπτομέρειες) και μου επέστρεψαν μέσα σε 1 ημέρα τα λεφτά. Και μιλάμε για 300-400 ευρώ... Προφανώς και θέλουν σκίσιμο. Αν είχες πληρώσει με paypal θα έκανες dispute εύκολα. Με την κάρτα είναι πιο δύσκολο αλλά καλύτερα να επικοινωνήσεις με την τράπεζά σου εξηγώντας την απαράδεκτη στάση του καταστήματος μήπως μπορέσουν να κάνουν με κάποιο τρόπο αντιλογισμό. Περιπτώσεις τέτοιων απαράδεκτων καταστημάτων είναι που με έχουν κάνει να μην χρησιμοποιώ ποτέ άλλη μέθοδο πλην paypal στις συναλλαγές μου. Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2022 από conqueror06 2 1
kormos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 4 ώρες πριν, georgetoy είπε Καλησπέρα Τον Αύγουστο που μας πέρασε έκανα προ παραγγελία και πλήρωσα με την κάρτα μου φιγούρες 50 € από πολύ γνωστό μαγαζί που εμπορεύεται και πουλάει φιγούρες- gaming merchandise έχουμε φτάσει Ιανουάριο μήνα και δεν έχω λάβει τίποτα Τους κάλεσα για επιστροφή χρημάτων και μου αρνήθηκαν Λέγοντας πως δεν γίνεται σε προ παραγγελίες επιστροφή χρημάτων Έπισης μου είπαν πως δεν έχουνε κανένα νέο από την εταιρεία για την διαθεσιμότητα των προϊόντων και να περιμένω. Τι μπορώ να κάνω; Πήραν τα χρήματα και δεν τους ενδιαφέρει.. 2 ώρες πριν, conqueror06 είπε Δεν γίνεται σε προ παραγγελίες επιστροφή χρημάτων? Τι λένε τα άτομα!!! Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής ολόκληρου του ποσού σε ηλεκτρονικές αγορές. Έχω ακυρώσει σε 3 διαφορετικά καταστήματα προ παραγγελίες προϊόντων ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ/ΑΠΟΦΑΣΗ χωρίς δηλαδή να υπάρχει καθυστέρηση ή ασυνέπεια από την πλευρά του καταστήματος (άλλοτε επειδή μου το έκανε δώρο κάποιος το προϊόν, άλλοτε γιατι κάτι δεν μου άρεσε στο προϊόν όταν είδα λεπτομέρειες) και μου επέστρεψαν μέσα σε 1 ημέρα τα λεφτά. Και μιλάμε για 300-400 ευρώ... Προφανώς και θέλουν σκίσιμο. Αν είχες πληρώσει με paypal θα έκανες dispute εύκολα. Με την κάρτα είναι πιο δύσκολο αλλά καλύτερα να επικοινωνήσεις με την τράπεζά σου εξηγώντας την απαράδεκτη στάση του καταστήματος μήπως μπορέσουν να κάνουν με κάποιο τρόπο αντιλογισμό. Περιπτώσεις τέτοιων απαράδεκτων καταστημάτων είναι που με έχουν κάνει να μην χρησιμοποιώ ποτέ άλλη μέθοδο πλην paypal στις συναλλαγές μου. Αν και ποτέ δεν έχω κάνει προ-παραγγελία, γιατί το θεωρώ λίγο χαζό να αναμένω πότε και αν θα "βγει" αυτό το κάτι.... Αποκλείουμαι σε όρους να το αναγράφουν πως δεν επιστρέφονται πχ τα χρήματα?
georgetoy Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Οι όροι τους περί προ παραγγελιών …έχω μπλέξει Ο καταναλωτής δύναται να ακυρώσει κάθε ειδική προπαραγγελία την οποία έχει ήδη υποβάλει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος εντός 24 ωρών από την χρονική στιγμή υποβολής της. Η ακύρωση προπαραγγελιών μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με τηλεφωνική επικοινωνία, μέσω της τηλεφωνική γραμμής εξυπηρέτησης (+30 είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση Μετά την παρέλευση της προθεσμίας των ως άνω προπαραγγελιών η εταιρεία δεν θα κάνει δεκτή καμία ακύρωση προπαραγγελίας και δεν είναι υποχρεωμένη σε επιστροφή χρημάτων. Ειδικότερα η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα παρακράτησης οποιασδήποτε προκαταβολής τυχόν έχει καταβάλει ο καταναλωτής, ανεξαρτήτως της άρνησης παραλαβής των προϊόντων εκ μέρους του.
czarjuly Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Υποθετω μεσω καρτας εχεις κανει την παραγγελια....παρε την τραπεζα σου και κανε αμφισβητηση συναλλαγης και καταγγελια στο υπουργειο αναπτυξης ετσι εβγαλα ακρη εγω με κατι λαμογια που ενω πηραν τα λεφτα εξαφανιστηκαν νυχτα Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2022 από czarjuly 4
conqueror06 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Το φαντάστηκα ότι θα είχε περίεργη παράγραφο στους όρους-προϋποθέσεις. Το θέμα δεν είναι τι όροι υπάρχουν στο κάθε κατάστημα, αλλά τι υποχρεούται το κατάστημα να παρέχει προς τους καταναλωτές του. Πχ και εγώ αύριο μπορώ να ανοίξω eshop και να βάλω όρο "αν ακυρώσετε την παραγγελία σας θα σας ρίξουμε 50 βουρδουλιές". Αυτό σημαίνει ότι επιτρέπεται να βάλω τέτοιο όρο και κυρίως μπορώ να τον εφαρμόσω νόμιμα? Ίσως να το ψάξεις το θέμα με τους αρμόδιους για τα δικαιώματα του καταναλωτή. Πρώτη φορά ακούω κατάστημα να βάζει όρο κατάσχεσης ουσιαστικά των χρημάτων της παραγγελίας αν την ακυρώσει ο καταναλωτής!!! Όσο ζεις βλεπεις και καινούργια πράγματα σε αυτή τη χώρα τελικά.
UncleKim Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Καταγγελία κατ ευθείαν. Το εύλογο διάστημα για παραλαβή, ανεξάρτητα αν αφορά προπαγγελία ή όχι, και ανεξάρτητα από τι γράφουν στους όρους, έχει παρέλθει. Κάλεσε τους, απαίτησε τα χρήματα σου πίσω, και αν δεν συμμορφωθούν, ενημέρωσε τους ότι προχωράς σε καταγγελία. Στέλνεις εδώ [email protected] και εδώ [email protected] την όλη ιστορία. Για περισσότερη ικανοποίηση, μπορείς να κάνεις cc και το κατάστημα. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 4 ώρες πριν, czarjuly είπε Υποθετω μεσω καρτας εχεις κανει την παραγγελια....παρε την τραπεζα σου και κανε αμφισβητηση συναλλαγης και καταγγελια στο υπουργειο αναπτυξης ετσι εβγαλα ακρη εγω με κατι λαμογια που ενω πηραν τα λεφτα εξαφανιστηκαν νυχτα Μετά απο 5 μηνες αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται;Δεν ξερω,ρωτάω.
czarjuly Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Μετά απο 5 μηνες αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται;Δεν ξερω,ρωτάω. ναι γινεται και εγω καπου εκει την εκανα με παροτρυνση του υπουργειου αναπτυξης (η αποφαση κανει να βγει κανα διμηνο) Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2022 από czarjuly 2
kormos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 11 ώρες πριν, georgetoy είπε Οι όροι τους περί προ παραγγελιών …έχω μπλέξει Ο καταναλωτής δύναται να ακυρώσει κάθε ειδική προπαραγγελία την οποία έχει ήδη υποβάλει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος εντός 24 ωρών από την χρονική στιγμή υποβολής της. Η ακύρωση προπαραγγελιών μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με τηλεφωνική επικοινωνία, μέσω της τηλεφωνική γραμμής εξυπηρέτησης (+30 είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση Μετά την παρέλευση της προθεσμίας των ως άνω προπαραγγελιών η εταιρεία δεν θα κάνει δεκτή καμία ακύρωση προπαραγγελίας και δεν είναι υποχρεωμένη σε επιστροφή χρημάτων. Ειδικότερα η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα παρακράτησης οποιασδήποτε προκαταβολής τυχόν έχει καταβάλει ο καταναλωτής, ανεξαρτήτως της άρνησης παραλαβής των προϊόντων εκ μέρους του. Προφανώς δεν κατανοείς τι γράφει αυτό που αναφέρεις? Γιατί σου λέει στους όρους ακύρωση μέσα σε 24 ώρες και εσένα έχουν περάσει 5 μήνες.... Τι άλλο να συζητήσουμε παραπάνω? Γενικώς καλό είναι να προσέχετε τι κάνετε σε κάθε συναλλαγή. Ακολούθησε την τηλεφωνική επικοινωνία με και ότι σε συμβουλέψουν... Καλή τύχη
Nabuko Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 6 λεπτά πριν, kormos είπε Προφανώς δεν κατανοείς τι γράφει αυτό που αναφέρεις? Γιατί σου λέει στους όρους ακύρωση μέσα σε 24 ώρες και εσένα έχουν περάσει 5 μήνες.... Τι άλλο να συζητήσουμε παραπάνω? Ακύρωση αν αλλάξει ο πελάτης γνώμη. Εδώ δεν έχει αλλάξει ο πελάτης γνώμη, αλλά το κατάστημα αδυνατεί να εξυπηρετήσει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Δηλαδή αν κάνει 10 χρόνια να το παραδώσει, είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να περιμένει? 1
filip123go Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Κάθε μαγαζί μπορεί να γράφει στους όρους του ότι θέλει. Εγώ μπορώ να γράφω ότι για επιστροφες θα πρέπει να με πληρώσεις 50 ευρώ και να κεράσεις και 2 πίτσες.. Δεν σημαίνει ότι ισχύουν κ όλας. Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη σε αυτές τις περιπτώσεις και εννοείται υπερισχύει του καθε ασχετου/ηλίθιου/καταχρηστικού όρου που κατεβάζουν οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων. 4
kormos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 21 λεπτά πριν, Nabuko είπε Ακύρωση αν αλλάξει ο πελάτης γνώμη. Εδώ δεν έχει αλλάξει ο πελάτης γνώμη, αλλά το κατάστημα αδυνατεί να εξυπηρετήσει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Δηλαδή αν κάνει 10 χρόνια να το παραδώσει, είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να περιμένει? Όταν έχει κάνει Pre-Order ναι μπορεί να κάνει όσο θέλει... Μπορεί και να μην υλοποιηθεί ποτέ. Οι όροι είναι όροι και οφείλει ο κάθε χρήστης να τους διαβάζει πράγμα που δεν κάνει κανείς. 8 λεπτά πριν, filip123go είπε Κάθε μαγαζί μπορεί να γράφει στους όρους του ότι θέλει. Εγώ μπορώ να γράφω ότι για επιστροφες θα πρέπει να με πληρώσεις 50 ευρώ και να κεράσεις και 2 πίτσες.. Δεν σημαίνει ότι ισχύουν κ όλας. Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη σε αυτές τις περιπτώσεις και εννοείται υπερισχύει του καθε ασχετου/ηλίθιου/καταχρηστικού όρου που κατεβάζουν οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων. Μην είσαι απόλυτος.... 1
filip123go Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 15 λεπτά πριν, kormos είπε Μην είσαι απόλυτος.... Τι εννοείς; Η νομοθεσία υπερτερεί ΠΑΝΤΑ των όρων του καταστήματος. That's not my opinion, it's a fact. 3
kormos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 31 λεπτά πριν, filip123go είπε Τι εννοείς; Η νομοθεσία υπερτερεί ΠΑΝΤΑ των όρων του καταστήματος. That's not my opinion, it's a fact. Όχι πάντα... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα