Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα
Τον Αύγουστο που μας πέρασε έκανα προ παραγγελία και πλήρωσα με την κάρτα μου φιγούρες 50 € από πολύ γνωστό μαγαζί που εμπορεύεται και πουλάει φιγούρες- gaming merchandise 

έχουμε φτάσει Ιανουάριο μήνα και δεν έχω λάβει τίποτα 

Τους κάλεσα για επιστροφή χρημάτων και μου αρνήθηκαν

Λέγοντας πως δεν γίνεται σε προ παραγγελίες επιστροφή χρημάτων

Έπισης μου είπαν πως δεν έχουνε κανένα νέο από την εταιρεία για την διαθεσιμότητα των προϊόντων και να περιμένω.

Τι μπορώ να κάνω; Πήραν τα χρήματα και δεν τους ενδιαφέρει..  

 

 

 

Επεξ/σία από georgetoy
  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν γίνεται σε προ παραγγελίες επιστροφή χρημάτων? Τι λένε τα άτομα!!! Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής ολόκληρου του ποσού σε ηλεκτρονικές αγορές. Έχω ακυρώσει σε 3 διαφορετικά καταστήματα προ παραγγελίες προϊόντων ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ/ΑΠΟΦΑΣΗ χωρίς δηλαδή να υπάρχει καθυστέρηση ή ασυνέπεια από την πλευρά του καταστήματος (άλλοτε επειδή μου το έκανε δώρο κάποιος το προϊόν, άλλοτε γιατι κάτι δεν μου άρεσε στο προϊόν όταν είδα λεπτομέρειες) και μου επέστρεψαν μέσα σε 1 ημέρα τα λεφτά. Και μιλάμε για 300-400 ευρώ...

Προφανώς και θέλουν σκίσιμο. Αν είχες πληρώσει με paypal θα έκανες dispute εύκολα. Με την κάρτα είναι πιο δύσκολο αλλά καλύτερα να επικοινωνήσεις με την τράπεζά σου εξηγώντας την απαράδεκτη στάση του καταστήματος μήπως μπορέσουν να κάνουν με κάποιο τρόπο αντιλογισμό.

Περιπτώσεις τέτοιων απαράδεκτων καταστημάτων είναι που με έχουν κάνει να μην χρησιμοποιώ ποτέ άλλη μέθοδο πλην paypal στις συναλλαγές μου.

Επεξ/σία από conqueror06
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, georgetoy είπε

Καλησπέρα
Τον Αύγουστο που μας πέρασε έκανα προ παραγγελία και πλήρωσα με την κάρτα μου φιγούρες 50 € από πολύ γνωστό μαγαζί που εμπορεύεται και πουλάει φιγούρες- gaming merchandise 

έχουμε φτάσει Ιανουάριο μήνα και δεν έχω λάβει τίποτα 

Τους κάλεσα για επιστροφή χρημάτων και μου αρνήθηκαν

Λέγοντας πως δεν γίνεται σε προ παραγγελίες επιστροφή χρημάτων

Έπισης μου είπαν πως δεν έχουνε κανένα νέο από την εταιρεία για την διαθεσιμότητα των προϊόντων και να περιμένω.

Τι μπορώ να κάνω; Πήραν τα χρήματα και δεν τους ενδιαφέρει..  

 

 

 

 

2 ώρες πριν, conqueror06 είπε

Δεν γίνεται σε προ παραγγελίες επιστροφή χρημάτων? Τι λένε τα άτομα!!! Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής ολόκληρου του ποσού σε ηλεκτρονικές αγορές. Έχω ακυρώσει σε 3 διαφορετικά καταστήματα προ παραγγελίες προϊόντων ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ/ΑΠΟΦΑΣΗ χωρίς δηλαδή να υπάρχει καθυστέρηση ή ασυνέπεια από την πλευρά του καταστήματος (άλλοτε επειδή μου το έκανε δώρο κάποιος το προϊόν, άλλοτε γιατι κάτι δεν μου άρεσε στο προϊόν όταν είδα λεπτομέρειες) και μου επέστρεψαν μέσα σε 1 ημέρα τα λεφτά. Και μιλάμε για 300-400 ευρώ...

Προφανώς και θέλουν σκίσιμο. Αν είχες πληρώσει με paypal θα έκανες dispute εύκολα. Με την κάρτα είναι πιο δύσκολο αλλά καλύτερα να επικοινωνήσεις με την τράπεζά σου εξηγώντας την απαράδεκτη στάση του καταστήματος μήπως μπορέσουν να κάνουν με κάποιο τρόπο αντιλογισμό.

Περιπτώσεις τέτοιων απαράδεκτων καταστημάτων είναι που με έχουν κάνει να μην χρησιμοποιώ ποτέ άλλη μέθοδο πλην paypal στις συναλλαγές μου.

Αν και ποτέ δεν έχω κάνει προ-παραγγελία,  γιατί το θεωρώ λίγο χαζό να αναμένω πότε και αν θα "βγει" αυτό το κάτι.... Αποκλείουμαι σε όρους να το αναγράφουν πως δεν επιστρέφονται πχ τα χρήματα?

 

Δημοσ.

Οι όροι τους περί προ παραγγελιών …έχω μπλέξει 

 

Ο καταναλωτής δύναται να ακυρώσει κάθε ειδική προπαραγγελία την οποία έχει ήδη υποβάλει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος εντός 24 ωρών από την χρονική στιγμή υποβολής της. Η ακύρωση προπαραγγελιών μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με τηλεφωνική επικοινωνία, μέσω της τηλεφωνική γραμμής εξυπηρέτησης (+30 είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση 

Μετά την παρέλευση της προθεσμίας των ως άνω προπαραγγελιών η εταιρεία δεν θα κάνει δεκτή καμία ακύρωση προπαραγγελίας και δεν είναι υποχρεωμένη σε επιστροφή χρημάτων. Ειδικότερα η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα παρακράτησης οποιασδήποτε προκαταβολής τυχόν έχει καταβάλει ο καταναλωτής, ανεξαρτήτως της άρνησης παραλαβής των προϊόντων εκ μέρους του.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υποθετω μεσω καρτας εχεις κανει την παραγγελια....παρε την τραπεζα  σου και κανε αμφισβητηση συναλλαγης και καταγγελια στο υπουργειο αναπτυξης

ετσι εβγαλα ακρη εγω με κατι λαμογια που ενω πηραν τα λεφτα εξαφανιστηκαν νυχτα

Επεξ/σία από czarjuly
  • Like 4
Δημοσ.

Το φαντάστηκα ότι θα είχε περίεργη παράγραφο στους όρους-προϋποθέσεις. Το θέμα δεν είναι τι όροι υπάρχουν στο κάθε κατάστημα, αλλά τι υποχρεούται το κατάστημα να παρέχει προς τους καταναλωτές του. Πχ και εγώ αύριο μπορώ να ανοίξω eshop και να βάλω όρο "αν ακυρώσετε την παραγγελία σας θα σας ρίξουμε 50 βουρδουλιές". Αυτό σημαίνει ότι επιτρέπεται να βάλω τέτοιο όρο και κυρίως μπορώ να τον εφαρμόσω νόμιμα?

Ίσως να το ψάξεις το θέμα με τους αρμόδιους για τα δικαιώματα του καταναλωτή. Πρώτη φορά ακούω κατάστημα να βάζει όρο κατάσχεσης ουσιαστικά των χρημάτων της παραγγελίας αν την ακυρώσει ο καταναλωτής!!! Όσο ζεις βλεπεις και καινούργια πράγματα σε αυτή τη χώρα τελικά.

Δημοσ.

Καταγγελία κατ ευθείαν. Το εύλογο διάστημα για παραλαβή, ανεξάρτητα αν αφορά προπαγγελία ή όχι, και ανεξάρτητα από τι γράφουν στους όρους, έχει παρέλθει.

Κάλεσε τους, απαίτησε τα χρήματα σου πίσω, και αν δεν συμμορφωθούν, ενημέρωσε τους ότι προχωράς σε καταγγελία.

Στέλνεις εδώ [email protected] και εδώ [email protected] την όλη ιστορία. Για περισσότερη ικανοποίηση, μπορείς να κάνεις cc και το κατάστημα.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, czarjuly είπε

Υποθετω μεσω καρτας εχεις κανει την παραγγελια....παρε την τραπεζα  σου και κανε αμφισβητηση συναλλαγης και καταγγελια στο υπουργειο αναπτυξης

ετσι εβγαλα ακρη εγω με κατι λαμογια που ενω πηραν τα λεφτα εξαφανιστηκαν νυχτα

Μετά απο 5 μηνες αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται;Δεν ξερω,ρωτάω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Μετά απο 5 μηνες αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται;Δεν ξερω,ρωτάω.

ναι γινεται και εγω καπου εκει την εκανα με παροτρυνση του υπουργειου αναπτυξης (η αποφαση κανει να βγει κανα διμηνο)

 

Επεξ/σία από czarjuly
  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, georgetoy είπε

Οι όροι τους περί προ παραγγελιών …έχω μπλέξει 

 

Ο καταναλωτής δύναται να ακυρώσει κάθε ειδική προπαραγγελία την οποία έχει ήδη υποβάλει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος εντός 24 ωρών από την χρονική στιγμή υποβολής της. Η ακύρωση προπαραγγελιών μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με τηλεφωνική επικοινωνία, μέσω της τηλεφωνική γραμμής εξυπηρέτησης (+30 είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση 

Μετά την παρέλευση της προθεσμίας των ως άνω προπαραγγελιών η εταιρεία δεν θα κάνει δεκτή καμία ακύρωση προπαραγγελίας και δεν είναι υποχρεωμένη σε επιστροφή χρημάτων. Ειδικότερα η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα παρακράτησης οποιασδήποτε προκαταβολής τυχόν έχει καταβάλει ο καταναλωτής, ανεξαρτήτως της άρνησης παραλαβής των προϊόντων εκ μέρους του.

 

Προφανώς δεν κατανοείς τι γράφει αυτό που αναφέρεις?

Γιατί σου λέει στους όρους ακύρωση μέσα σε 24 ώρες και εσένα έχουν περάσει 5 μήνες....

Τι άλλο να συζητήσουμε παραπάνω?

 

Γενικώς καλό είναι να προσέχετε τι κάνετε σε κάθε συναλλαγή. Ακολούθησε την τηλεφωνική επικοινωνία με  και ότι σε συμβουλέψουν...

Καλή τύχη :) 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, kormos είπε

Προφανώς δεν κατανοείς τι γράφει αυτό που αναφέρεις?

Γιατί σου λέει στους όρους ακύρωση μέσα σε 24 ώρες και εσένα έχουν περάσει 5 μήνες....

Τι άλλο να συζητήσουμε παραπάνω?

Ακύρωση αν αλλάξει ο πελάτης γνώμη. Εδώ δεν έχει αλλάξει ο πελάτης γνώμη, αλλά το κατάστημα αδυνατεί να εξυπηρετήσει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Δηλαδή αν κάνει 10 χρόνια να το παραδώσει, είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να περιμένει? 

  • Like 1
Δημοσ.

Κάθε μαγαζί μπορεί να γράφει στους όρους του ότι θέλει. Εγώ μπορώ να γράφω ότι για επιστροφες θα πρέπει να με πληρώσεις 50 ευρώ και να κεράσεις και 2 πίτσες..  Δεν σημαίνει ότι ισχύουν κ όλας. Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη σε αυτές τις περιπτώσεις και εννοείται υπερισχύει του καθε ασχετου/ηλίθιου/καταχρηστικού όρου που κατεβάζουν οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων. 

  • Like 4
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Ακύρωση αν αλλάξει ο πελάτης γνώμη. Εδώ δεν έχει αλλάξει ο πελάτης γνώμη, αλλά το κατάστημα αδυνατεί να εξυπηρετήσει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Δηλαδή αν κάνει 10 χρόνια να το παραδώσει, είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να περιμένει? 

Όταν έχει κάνει Pre-Order ναι μπορεί να κάνει όσο θέλει... Μπορεί και να μην υλοποιηθεί ποτέ.

Οι όροι είναι όροι και οφείλει ο κάθε χρήστης να τους διαβάζει πράγμα που δεν κάνει κανείς.

8 λεπτά πριν, filip123go είπε

Κάθε μαγαζί μπορεί να γράφει στους όρους του ότι θέλει. Εγώ μπορώ να γράφω ότι για επιστροφες θα πρέπει να με πληρώσεις 50 ευρώ και να κεράσεις και 2 πίτσες..  Δεν σημαίνει ότι ισχύουν κ όλας. Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη σε αυτές τις περιπτώσεις και εννοείται υπερισχύει του καθε ασχετου/ηλίθιου/καταχρηστικού όρου που κατεβάζουν οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων. 

Μην είσαι απόλυτος....

  • Confused 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, kormos είπε

Μην είσαι απόλυτος....

Τι εννοείς; Η νομοθεσία υπερτερεί ΠΑΝΤΑ των όρων του καταστήματος. That's not my opinion, it's a fact. 

  • Like 3
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, filip123go είπε

Τι εννοείς; Η νομοθεσία υπερτερεί ΠΑΝΤΑ των όρων του καταστήματος. That's not my opinion, it's a fact. 

Όχι πάντα...

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...