Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Σε αυτοκίνητο turbo, σε συνθήκες γρήγορης-σβέλτης οδήγησης , όταν πάω να κατεβάσω ταχύτητα πχ από 4η σε 3η, νιώθω  μια πολύ μικρή δυσκολία στον συμπλέκτη (ίσως και ιδέα μου) , αλλά ακούω μεταλλικό ήχο τριβής σαν γρατζούνισμα από το σασμάν. Δυνατό ήχο όπως πχ αν γρατζουνάει η όπισθεν. Αυτό γίνεται ιδιαίτερα όταν νιώθεις την ροπή του αυτοκινήτου 3000 στροφές και πάνω, και ο μόνος τρόπος που μπορεί να μην τον ακούσω είναι αν αφήσω υπερβολικά αργά τον συμπλέκτη. Σε συνθήκες ήπιας οδήγησης που θα χρειαστεί να κατέβει ταχύτητα ενώ οι στροφές είναι κάτω από 3000-2500, δεν υπάρχει κάτι από όλα αυτά. Σαν πρόχειρη εκτίμηση, (χωρίς να το οδηγήσει ο ίδιος) ο μηχανικός μου είπε ότι είναι ελαττωματικά τα γρανάζια και καλύτερα να το οδηγώ προσεκτικά ,γιατί το κόστος επισκευής πάει  γύρω στα 600-700€. 

 

Έχει τύχει σε κανέναν άλλον; υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι πιο απλό όπως συγχρονιζέ; Αλλά και πάλι δεν θα το έκανε και στον ανέβασμα των ταχυτήτων;

Δημοσ.

rev matching θα έλεγα, ή μάλλον το γεγονός ότι δε το κάνεις. Αν η διαφορά ταχύτητας μεταξύ των σχέσεων είναι μεγάλη τα συγχρονιζέ σου ζορίζονται να βρούν θέση. Θυμάμαι σε ένα 126 χωρίς συγχρονιζέ, όταν μάθαινα, άκουγα σχεδόν κάθε αλλαγή να τρίβονται τα γρανάζια, όταν έμαθα που να κάνω τις αλλαγές όλα πήγαιναν ρολόι. Θα έλεγα λοιπόν να μην αφήνεις αργά το συμπλέκτη γιατι θα έχεις και μεγαλύτερες φθορές, αλλά να πατάς λίγο το γκάζι να φέρεις το μοτέρ εκεί που περιμένει η 3η να είναι.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, gleft είπε

rev matching θα έλεγα, ή μάλλον το γεγονός ότι δε το κάνεις. Αν η διαφορά ταχύτητας μεταξύ των σχέσεων είναι μεγάλη τα συγχρονιζέ σου ζορίζονται να βρούν θέση. Θυμάμαι σε ένα 126 χωρίς συγχρονιζέ, όταν μάθαινα, άκουγα σχεδόν κάθε αλλαγή να τρίβονται τα γρανάζια, όταν έμαθα που να κάνω τις αλλαγές όλα πήγαιναν ρολόι. Θα έλεγα λοιπόν να μην αφήνεις αργά το συμπλέκτη γιατι θα έχεις και μεγαλύτερες φθορές, αλλά να πατάς λίγο το γκάζι να φέρεις το μοτέρ εκεί που περιμένει η 3η να είναι.

Το δοκίμασα και όντως δεν ακούγεται τίποτα έτσι. Σε ευχαριστώ για την συμβουλή

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μηπως να αλλαξεις και μια βαλβολινη στο σαζμαν σου? Και αν συνεχισει να ριξεις και ενα βελτιωτικο μεσα? Γιατι μαλλον καποιο συγχρονιζε εχει αρχισει και εχει φθορα εκει μεσα.. η αν οχι συγχρονιζε κατι αλλο.. Γενικα πρεπει να ειναι ολα τελεια μεσα σε ενα σαζμαν, μικρες ανοχες δημιουργουν τετοια προβληματα και ενα καινουργιο λιπαντικο σε σχεση με ενα παλιο ειδικα αν εχει και πολλα χλμ, βοηθαει πολυ.. 

Επεξ/σία από nick#18
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nick#18 είπε

Μηπως να αλλαξεις και μια βαλβολινη στο σαζμαν σου? Και αν συνεχισει να ριξεις και ενα βελτιωτικο μεσα? Γιατι μαλλον καποιο συγχρονιζε εχει αρχισει και εχει φθορα εκει μεσα.. η αν οχι συγχρονιζε κατι αλλο.. Γενικα πρεπει να ειναι ολα τελεια μεσα σε ενα σαζμαν, μικρες ανοχες δημιουργουν τετοια προβληματα και ενα καινουργιο λιπαντικο σε σχεση με ενα παλιο ειδικα αν εχει και πολλα χλμ, βοηθαει πολυ.. 

Είχα αλλάξει, αλλά πέρα από την βελτιωμένη αίσθηση στην αλλαγή ο ήχος συνεχιζόταν. Λογικά δεν πρέπει να συμφέρει να ασχοληθώ περαιτέρω εφόσον οι επισκευές σασμάν είναι κοστοβόρες

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, panos_90 είπε

Είχα αλλάξει, αλλά πέρα από την βελτιωμένη αίσθηση στην αλλαγή ο ήχος συνεχιζόταν. Λογικά δεν πρέπει να συμφέρει να ασχοληθώ περαιτέρω εφόσον οι επισκευές σασμάν είναι κοστοβόρες

Ριξε ενα βελτιωτικο μεσα στις βαλβολινες.. εγω ειχα ενα θεματακι με 1η-οπισθεν που δεν κουμπωνε ευκολα και του εριξα μεσα το βελτιοτικο της wurth.. στανιαρε! 

Αξιζει ομως να το αφησεις και να σε αφησει καποια στιγμη? Γιατι πολυ πιθανο μια μερα να μην κουμπωνει με τιποτα... Μετα παιρνεις το ρισκο μεταχειρισμενου σαζμαν αγνωστης προελευσης ή μηπως να αξιζε να φτιαξεις το δικο σου πριν γινει μεγαλυτερη ζημια ? 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, nick#18 είπε

Ριξε ενα βελτιωτικο μεσα στις βαλβολινες.. εγω ειχα ενα θεματακι με 1η-οπισθεν που δεν κουμπωνε ευκολα και του εριξα μεσα το βελτιοτικο της wurth.. στανιαρε! 

Αξιζει ομως να το αφησεις και να σε αφησει καποια στιγμη? Γιατι πολυ πιθανο μια μερα να μην κουμπωνει με τιποτα... Μετα παιρνεις το ρισκο μεταχειρισμενου σαζμαν αγνωστης προελευσης ή μηπως να αξιζε να φτιαξεις το δικο σου πριν γινει μεγαλυτερη ζημια ? 

Θα το ψάξω για τα βελτιωτικά αν όντως αξίζει ή είναι προσωρινή λύση. Σίγουρα πρέπει να πάρω και δεύτερη γνώμη από ακόμη ένα συνεργείο.

Πάντως δεν αξίζει το μεταχειρισμένο, καλύτερα επισκευή στο υπάρχον.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...