SPY_oo7 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Για διαβασε κανα 1 λεπτό πριν, Kthulhou είπε το πιο άκυρο ever post !! δυο ποστ ποιο πανω να δεις τι εγινε που διαβασε 2 σελιδες και ετρεξες να προλάβεις μη χασεις 2 λεπτά πριν, umbrella co. είπε Η τηλεοραση ειναι στο σπιτι μου, δεν την εχει παραλαβει κανεις ακομη. Βαλε τις φωνες στην αστρα .Αυτη σε καθυστερει .Μπορει να κοιτανε να την φτιαξουν για να πληρωθουνε την εργασια απο την εγγύηση.Και για μενα κακώς κρατας καμενη τηλ στο σπιτι.Επρεπε να ειναι παραδομενη στο σερβιψε με χαρτι που να αναφερει το προβλημα γραπτως
umbrella co. Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε Για διαβασε κανα δυο ποστ ποιο πανω να δεις τι εγινε που διαβασε 2 σελιδες και ετρεξες να προλάβεις μη χασεις Βαλε τις φωνες στην αστρα .Αυτη σε καθυστερει .Μπορει να κοιτανε να την φτιαξουν για να πληρωθουνε την εργασια απο την εγγύηση.Και για μενα κακώς κρατας καμενη τηλ στο σπιτι.Επρεπε να ειναι παραδομενη στο σερβιψε με χαρτι που να αναφερει το προβλημα γραπτως Ηρθε ο τεχνικος στο σπιτι,την ελεγξε και του λεω γιατι δεν την παιρνετε? απαντηση: πρωτα το DOA και μετα θα ερθουν να την παραλαβουν! Το ατομο απο την αρχη μου μιλαγε να της κανει μια επισκευη στα γρηγορα για να τελειωνουμε και οταν του ειπα οτι θελω τα χρηματα πισω η αντικατασταση, απλα εβγαλε φωτο, ενημερωσε την προισταμενη του και αντιο! Αυτο το πραγμα δεν ειναι εταιρεια, κατι τυχαρπαστοι απατεωνες ειναι που παριστανουν τους τεχνικους! 1
insomniac01 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 17 λεπτά πριν, umbrella co. είπε Παιδια μιλουσα με την εξυπηρετηση του γερμανου ολο το πρωι σημερα, για επιστροφη της τν στο καταστημα ουτε λογος, και υπαναχωρηση δεν δεχονται διοτι ανοιχτηκε η συσκευασια και λενε πως δεν μπορουν να το πουλησουν πια για καινουργιο. Το μονο για το οποιο με διαβεβαιωσε η κυρια που μιλουσα στο τηλεφωνο ειναι πως θα ανοιχτει φακελος με την υποθεση μου απο εκεινη και πως το DOA δεν θα χαθει. Ολα αυτα φυσικα μονο προφορικα, αλλα εχει καταγραφει η συνομιλια μας απο αυτους με οτι σημαινει αυτο. Η ουσια ειναι πως τους εγινε καταγγελια, διοτι δεν νομιζω πως καταλαβαινουν απο κατι αλλο. Γενικα η γνωμη μου ειναι μακρια απο αυτους οσο μπορειτε επειδη ειναι οτι χειροτερο εχω συναντησει στη ζωη μου μαζι με mediamarkt και κωτσοβολο, και δυστυχως οτι και να γραφουμε εδω αυτοι τα ερμηνευουν οπως τους συμφερει επειδη οι νομοι ειναι μονο για να γραφονται στη χωρα αυτη. Κοιτά αν στην τελική δεν γίνεται τίποτα ΜΑ τίποτα, τότε αυτό που μπορείς να κανείς είναι απλά να ζητήσεις να στην φτιάξουν και όπως λες ποτέ ξανά σε αυτούς.
SPY_oo7 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, umbrella co. είπε Αλλα εκκρεμει η αναγνωριση του DOA απο την Toshiba εξωτερικου Εμενα αυτο μου φενεται λιγο ακυρο.DΟΑ προσφερει ο γερμανος(ειναι θεμα εξυπηρέτησης του πελατη απο το μαγαζι) η τοσιμπα εγγύηση.Τι σχεση εχει το DOA με την τοσιμπα λεω εγω..... 10 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε Μπορει να κοιτανε να την φτιαξουν για να πληρωθουνε την εργασια απο την εγγύηση Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2022 από SPY_oo7
umbrella co. Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Yositosi, εαν παρακολουθεις ακομη το νημα, εστειλα μηνυμα στη westnet και σημερα μου απαντησαν πως εισαγωγέας των τηλεοράσεων Toshiba είναι η εταιρεία Info Quest. Το παρακάτω μοντέλο δεν έχει γίνει διακίνηση από την εταιρεία μας. Τωρα εστειλα μηνυμα σε αυτους για να μαθω τι ισχυει τελικα. 22 λεπτά πριν, insomniac01 είπε Κοιτά αν στην τελική δεν γίνεται τίποτα ΜΑ τίποτα, τότε αυτό που μπορείς να κανείς είναι απλά να ζητήσεις να στην φτιάξουν και όπως λες ποτέ ξανά σε αυτούς. 21 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε Εμενα αυτο μου φενεται λιγο ακυρο.DΟΑ προσφερει ο γερμανος η τοσιμπα εγγυηση.Τι σχεση εχει το DOA με την τοσιμπα λεω εγω..... Ολα οσα λενε ειναι ψεματα και το ξερω. Εγω θελω να τους στριμωξω στο θεμα του DOA. Eιλικρινα δεν θα μου κανει καμια εντυπωση αν μου απαντησουν οτι η Toshiba μου αρνηθηκε το DOA για οποιονδηποτε λογο. Εν αναμονη και θα ενημερωθειτε. Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2022 από umbrella co.
SPY_oo7 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Η αστρα εχει το σερβισε της τοσιμπα στην ελλαδα.Δεν εχει το σερβισε του γερμανου ουτε καμία σχεση με αυτον
MrRush Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 23 ώρες πριν, greekfragma είπε το παλικάρι έχει το email της παραγγελίας ως αποδεικτικό....τι μου λες τώρα και επιμένεις. Ισχύει δυστυχώς αυτό που λέει. Για τις εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως παραγγελίες ισχύει η υπαναχώρηση.
SabotazNic Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 11 λεπτά πριν, MrRush είπε Ισχύει δυστυχώς αυτό που λέει. Για τις εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως παραγγελίες ισχύει η υπαναχώρηση. Κανεις λαθος.
umbrella co. Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Kατι τελευταιο απο εμενα. Παρακαλω τους moderators που παρακολουθουν τη συζητηση να αφησουν το θεμα ανοιχτο μεχρι να ενημερωσω για την τελικη εκβαση του ζητηματος μου. Ευχαριστω.
kazantzidis Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 12 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Κανεις λαθος. Εσύ κάνεις λάθος...... 1
yositosi Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, SPY_oo7 είπε Εμενα αυτο μου φενεται λιγο ακυρο.DΟΑ προσφερει ο γερμανος(ειναι θεμα εξυπηρέτησης του πελατη απο το μαγαζι) η τοσιμπα εγγύηση.Τι σχεση εχει το DOA με την τοσιμπα λεω εγω..... συγγνώμη ρε φίλε, αλλά σε βλέπω εμμονικά να κολλάς και να ποστάρεις κάποια πράγματα εντελώς άκυρα! Μπερδεύεις άσκοπα έναν άνθρωπο που έχει το ζόρι του αυτή τη στιγμή! Ο Γερμανός έχει την ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ απέναντι στον καταναλωτή. Το DOA σαν DOA κανονικά το αναλαμβάνει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ (κατασκευαστής για την Ε.Ε. ορίζεται αυτός που βάζει στην αγορά τη συσκευή). Επομένως είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος της TOSHIBA, όπου αν δεν υπάρχει για την Ελληνική αγορά (πρακτικά χλωμό ως αδύνατο) τότε φέρει την ευθύνη της επικοινωνίας μαζί του το κατάστημα, το οποίο φυσικά απο κάπου αγόρασε τη συσκευή. Αυτό έχει πανευρωπαική ισχύ! Αυτό για το DOA σαν DOA! Εσύ έχεις κάνει έναν αχταρμά και παίρνεις bits and parts από διάφορα πράγματα και τα κάνεις ενίοτε έναν αχταρμά. ΕΝΤΕΛΩΣ ΦΙΛΙΚΑ σου το λέω!!! (για αυτό και τόσα post δεν έχω κάνει αναφορά για να μην τυχόν σε προσβάλω αναίτια!) Η ουσία μας εδώ είναι οτι η συσκευή ΔΕΝ λειτουργεί με τις ιδιότητες που όφειλε. Ο Γερμανός σαν Γερμανός φέρει την ευθύνη να τρέξει και να του βγάλει άκρη του πελάτη. Π.χ. ο Κώτσος θα την έπαιρνε πίσω, θα την άλλαζε και υπό μορφή ανακοινωθέντος θα την επέστρεφε στον εισαγωγέα/διανομέα γιατί έχει τη δύναμη και τα κυβικά να το κάνει. Σε όλες των περιπτώσεων ένα μαγαζί για να δώσει τα λεφτά πίσω ΠΑΝΤΑ πρώτα απαιτεί την έγκριση από τον εισαγωγέα γιατί μετά θα το μετακυλήσει σε αυτόν. Αν δεν έχει πάρει οκ, τότε θα τσινίσει γιατί φοβάται μην το φάει αυτός! Τόσο απλά είναι όλα στην πράξη. Καφριλίκια στην πλάτη του πελάτη. Στην προκειμένη η έμφαση δίνεται στο μαγαζί που πήρε και φράγκα και παρέδωσε κάτι μη λειτουργικό (ως όφειλε) και για αυτό εκεί η όλη πίεση, ΣΥΝ τον εισαγωγέα φυσικά στην καταγγελία!!! 2
SPY_oo7 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 50 λεπτά πριν, yositosi είπε Το DOA σαν DOA κανονικά το αναλαμβάνει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ (κατασκευαστής για την Ε.Ε. ορίζεται αυτός που βάζει στην αγορά τη συσκευή). Επομένως είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος της TOSHIBA, όπου αν δεν υπάρχει για την Ελληνική αγορά (πρακτικά χλωμό ως αδύνατο) τότε φέρει την ευθύνη της επικοινωνίας μαζί του το κατάστημα, το οποίο φυσικά απο κάπου αγόρασε τη συσκευή. Αυτό έχει πανευρωπαική ισχύ! Αυτό για το DOA σαν DOA! Το DOA ειναι εμπορικη πρακτικη και αφορα παροχη του καταστηματοσ προς τον πελατη του.Δεν ειναι καν υποχρεωτικο απο τον νομο σαν παροχη.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ DOA.Ο κατασκευαστής παρεχει διετή εγγύηση μεσω του καταστήματος αγορας.DOA της τοσιμπα δεν υπαρχει ουτε της σοσνυ ουτε της σαμσουνγ.Υπαρχει DOA του γερμανου το πλαισιου του ε-σοπ κτλ κτλ........... Αυτό για το DOA σαν DOA! Απο εκει και περα το κατστημα προωθει την προβληματικη συσκευη στο σερβισε και κανονικα εφοσον αποδειχτει προβληματικη την αντικαθιστα με καινουρια ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΙ.ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΑΡΟΧΗ DOA ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ. Επι του παρόντος η συσκευη ειναι στο σερβισε για γνωμοδοτηση.Αρα μεχρι εδω καλα επραξε το καταστημα.Ξερω και τη παίζεται και με το σερβισε αλλα θα στα πω αργοτερα οταν θα εχουμε εξελιξεις. 50 λεπτά πριν, yositosi είπε Η ουσία μας εδώ είναι οτι η συσκευή ΔΕΝ λειτουργεί με τις ιδιότητες που όφειλε. Ο Γερμανός σαν Γερμανός φέρει την ευθύνη να τρέξει και να του βγάλει άκρη του πελάτη. Π.χ. ο Κώτσος θα την έπαιρνε πίσω, θα την άλλαζε και υπό μορφή ανακοινωθέντος θα την επέστρεφε στον εισαγωγέα/διανομέα γιατί έχει τη δύναμη και τα κυβικά να το κάνει. Σε όλες των περιπτώσεων ένα μαγαζί για να δώσει τα λεφτά πίσω ΠΑΝΤΑ πρώτα απαιτεί την έγκριση από τον εισαγωγέα γιατί μετά θα το μετακυλήσει σε αυτόν. Αν δεν έχει πάρει οκ, τότε θα τσινίσει γιατί φοβάται μην το φάει αυτός! Τόσο απλά είναι όλα στην πράξη. Καφριλίκια στην πλάτη του πελάτη. Στην προκειμένη η έμφαση δίνεται στο μαγαζί που πήρε και φράγκα και παρέδωσε κάτι μη λειτουργικό (ως όφειλε) και για αυτό εκεί η όλη πίεση, ΣΥΝ τον εισαγωγέα φυσικά στην καταγγελία!!! Και αυτο εκανε ο γερμανος.Την προώθησε στον αρμοδιο αντιπρόσωπο σερβις της τοσιμπα στην ελλαδα και αναμενει τα νεότερα.Γιατι να φοβηθεί λοιπον την καταγελεια.Ο πελατης ανακατευει την τραπουλα γιατι ψυχανεμίζεται οτι θα παρει επισκευασμένη την ιδια Οσο για τον κοτσο μη φασ εχει γλαροσουπα............ΤΑ ιδια ακριβώς κανει και τρις χειροτερα μην σου πω Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2022 από SPY_oo7
yositosi Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε Το DOA ειναι εμπορικη πρακτικη και αφορα παροχη του καταστηματοσ προς τον πελατη του.Δεν ειναι καν υποχρεωτικο απο τον νομο σαν παροχη.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ DOA.Ο κατασκευαστής παρεχει διετή εγγύηση μεσω του καταστήματος αγορας.DOA της τοσιμπα δεν υπαρχει ουτε της σοσνυ ουτε της σαμσουνγ.Υπαρχει DOA του γερμανου το πλαισιου του ε-σοπ κτλ κτλ........... Αυτό για το DOA σαν DOA! Απο εκει και περα το κατστημα προωθει την προβληματικη συσκευη στο σερβισε και κανονικα εφοσον αποδειχτει προβληματικη την αντικαθιστα με καινουρια ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΙ.ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΑΡΟΧΗ DOA ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ. Επι του παρόντος η συσκευη ειναι στο σερβισε για γνωμοδοτηση.Αρα μεχρι εδω καλα επραξε το καταστημα.Ξερω και τη παίζεται και με το σερβισε αλλα θα στα πω αργοτερα οταν θα εχουμε εξελιξεις. Και αυτο εκανε ο γερμανος.Την προώθησε στον αρμοδιο αντιπρόσωπο σερβις της τοσιμπα στην ελλαδα και αναμενει τα νεότερα.Γιατι να φοβηθεί λοιπον την καταγελεια.Ο πελατης ανακατευει την τραπουλα γιατι ψυχανεμίζεται οτι θα παρει επισκευασμένη την ιδια Οσο για τον κοτσο μη φασ εχει γλαροσουπα............ΤΑ ιδια ακριβώς κανει και τρις χειροτερα μην σου πω Το Dead On Arrival (DOA) είναι όρος που χρησιμοποιείται στην αγορά για να υποδηλώσει συσκευές οι οποίες είναι de-facto προβληματικές χωρίς ενδεχόμενο/περίπτωση κακής χρήσης ή λοιπής περίπτωσης ακύρωσης των όρων εγγύησης μιας και ειχαν αστοχια κατευθείαν από την πρώτη χρήση. Κατά τα άλλα, οι όροι εγγύησης ισχύουν ίδιοι και απαράλαχτοι, από την 1η ημέρα αγοράς ως το τέλος της 2ετίας. Αλλά θα επιμείνω ότι πλατιάζουμε και είμαστε εκτός θέματος. Αγόρασε συσκευή, η συσκευή δεν κανει αυτο που οφειλει, αρα πρεπει ειτε να αποζημιωθει, ειτε να του δοθει νεα συσκευη λειτουργική, είτε να του επιδιορθωθει αναλογα με αυτο που θα επιλεξει ο καταναλωτης! Η ευθύνη διαχείρισης/επίλυσης βαραίνει το καταστημα πρωταρχικά! (ΔΕΝ μας κάνει καμια διαφορά το αν είναι η δεν είναι ηλεκτρονική αγορά - που είναι αλλά μην το πλατιάσουμε και αυτό) https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_el.htm Ορίστε το βάζω ξανά. Δεν ειναι και πολλά... και το ρημάδι τα λέει ξεκάθαρα!!! Τώρα το γιατί έχει καταλήξει το όλο θέμα σχεδόν 10 σελίδες όπου πάει και έρχεται το "ξέρω εγώ δεν ξέρεις εσύ.... όχι ξέρω εγώ δεν ξέρεις εσύ" και ένας σκασμός "θόρυβος" με σχετικά/άσχετα σχόλια για κάτι πολύ συγκεκριμένο που αντιμετωπίζει ένας άνθρωπος, πραγματικά δεν καταλαβαίνω που τον βοηθάει τον άνθρωπο! Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2022 από yositosi
SPY_oo7 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Μιλας γενικα και αοριστα περιγράφοντας νομους στους οποιούς δεν διαφωνω σε κατι.Όπως και ο γερμανος απο την μερια του δεν εχει κανει κατι λαθος στην διαδικασια βαση των νομων που παραθετεις μεχρι τωρα.Μεσολαβησε προώθησε την συσκευη στο σερβισε και αναμένει την απαντηση.ΘΑ κανει λάθος εφοσον επισκευασει την τηλεοραση αντι να την αντικαταστησει με καινουργια οπως πρεπει βαση του DOA που παρεχει ο ιδιος και κανενας αλλος στον πελατη του. Οποτε υπομονη για νεωτερα 1 ώρα πριν, SPY_oo7 είπε Το DOA ειναι εμπορικη πρακτικη και αφορα παροχη του καταστηματοσ προς τον πελατη του.Δεν ειναι καν υποχρεωτικο απο τον νομο σαν παροχη.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ DOA.Ο κατασκευαστής παρεχει διετή εγγύηση μεσω του καταστήματος αγορας.DOA της τοσιμπα δεν υπαρχει ουτε της σοσνυ ουτε της σαμσουνγ.Υπαρχει DOA του γερμανου το πλαισιου του ε-σοπ κτλ κτλ........... Αυτό για το DOA σαν DOA! 51 λεπτά πριν, yositosi είπε Τώρα το γιατί έχει καταλήξει το όλο θέμα σχεδόν 10 σελίδες όπου πάει και έρχεται το "ξέρω εγώ δεν ξέρεις εσύ.... όχι ξέρω εγώ δεν ξέρεις εσύ" και ένας σκασμός "θόρυβος" με σχετικά/άσχετα σχόλια για κάτι πολύ συγκεκριμένο που αντιμετωπίζει ένας άνθρωπος, πραγματικά δεν καταλαβαίνω που τον βοηθάει τον άνθρωπο! Ο πελατης ανακατευει την τραπουλα γιατι ψυχανεμίζεται οτι θα παρει επισκευασμένη την ιδια και εσυ γραφεις τα σχετικα/ασχετα σχολια. Με το ανεκδοτο με τον κοτσο ακομα γελαω. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2022 από SPY_oo7
geominas Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Παιδιά να πω κι εγώ την περιπέτειά μου εδώ. Έχω μια Android 50αρα Toshiba παρόμοιο μοντέλο αγορασμενη 7ο 2020 από Γερμανό online. Στις 2 του μήνα εμφάνισε κάθετες γραμμές που τρεμόπαιζαν. Μίλησα με astra και την έστειλα στις 3. Μου έλεγαν συνεχώς ότι περιμένουν εντολή από το εξωτερικό. Καμμένες λεντομπαρες η ετυμηγορία. Χθες μου ανακοίνωσαν ότι ήρθε η εντολή για αντικατάσταση. Την έστειλαν στο Γερμανό και επικοινώνησαν μαζί μου. Θέλουν να μου στείλει η astra 5ην τηλεόραση (μένω σε νησί) και να τη στείλω ξανά πίσω στο Γερμανό. Επίσης πρέπει να είναι στην αρχική συσκευασία και τα λοιπά. Επίσης δεν έχει το ίδιο μοντέλο και μπορούν να μου επιστρέψουν τα χρήματα ή να πληρώσω τη διαφορά για άλλο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις