filip123go Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Μόλις τώρα, SPY_oo7 είπε Γιατι γινεσαι κακός και μικροψυχος.Δεν νομιζω οτι σου εδωσα τετοιο δικαιωμα.Αν καπου διαφωνεις σχολιασε με επιχηρηματα και μην κοροιδευεις σαν μικρο παιδακι Spoiler Είμαι μικρό παιδακι.
SPY_oo7 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Μόλις τώρα, filip123go είπε Είμαι μικρό παιδακι.
umbrella co. Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, filip123go είπε Από το eshop του Γερμανου ζήτα το. Αυτοί είναι υπεύθυνοι. Γενικώς αυτοί είναι υπέυθυνοι για το οτιδήποτε. Εσύ με την Αstra Service αν δεν θέλεις δεν ασχολείσαι καθόλου. Το κατάστημα αγοράς είναι υποχρεωμενο να τρέξει. Όχι εσύ. Πριν λίγους μήνες είχα παρόμοια περίπτωση με τη δική σου από το e-shop του public με ένα galaxy s21 (εγώ βέβαια δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα) , αλλά με τη samsung hellas άκρη δεν έβγαλα. Το πήγα στο κατάστημα public στο mall και μου το άλλαξαν την ίδια στιγμή. Mε παρεπεμψαν απο την πρωτη στιγμη στην Astra Service και γραφουν μονιμως πως πρεπει η Astra Service να δωσει το ΟΚ για να προβουν αυτοι μετεπειτα σε πιστωση χρηματων ή αντικατασταση με καινουργια τηλεοραση. Πανε να αποποιηθουν την ευθυνη στελνοντας με στο αλαλουμ που λεγεται Astra Service? Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2022 από umbrella co.
SPY_oo7 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Το DOA εινα ευθηνη και παροχη του γερμανου.Ουδεμια σχεση εχει η τοσιμπα και η αστρα σερβισε.Εκει πρεπει να τους χτυπησεις.Ζητα απλως ενα χαρτι απο την αστρα που να λεει οτι η τηλ δεν λειτουργει. 1
greekfragma Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 2 minutes ago, umbrella co. said: Mε παρεπεμψαν απο την πρωτη στιγμη στην Astra Service και γραφουν μονιμως πως πρεπει η Astra Service να δωσει το ΟΚ για να προβουν αυτοι μετεπειτα σε πιστωση χρηματων ή αντικατασταση με καινουργια τηλεοραση. Πανε να αποποιηθουν την ευθυνη στελνοντας με στο αλαλουμ που λεγεται Astra Service? η Astra μπορεί να δώσει το οκ για επισκευή αντικατάσταση. αν εσύ καλέσεις το germanos eshop και επικαλεστείς ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ, βγάζεις από την εξίσωση την Astra και ευθύνη έχει απευθείας το Germanos e-shop.
filip123go Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, umbrella co. είπε ι γραφουν μονιμως πως πρεπει η Astra Service να δωσει το ΟΚ για να προβουν αυτοι μετεπειτα σε πιστωση χρηματων ή αντικατασταση με καινουργια τηλεοραση. Αυτό είναι σωστό. Πρέπει να πιστοποιήσει τεχνικός ότι υπάρχει πρόβλημα. Εϊναι υποχρεωμένοι αυτοί να σου κλείσουν ραντεβου κλπ κλπ κλπ. Anyway, αυτό το βήμα έγινε. Ήρθε τεχνικος. Το είδε. Τώρα το πρόβλημα που βρίσκεται.; Μόλις τώρα, greekfragma είπε η Astra μπορεί να δώσει το οκ για επισκευή αντικατάσταση. αν εσύ καλέσεις το germanos eshop και επικαλεστείς ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ, βγάζεις από την εξίσωση την Astra και ευθύνη έχει απευθείας το Germanos e-shop. Και αυτό σωστό. 1
umbrella co. Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, filip123go είπε Αυτό είναι σωστό. Πρέπει να πιστοποιήσει τεχνικός ότι υπάρχει πρόβλημα. Εϊναι υποχρεωμένοι αυτοί να σου κλείσουν ραντεβου κλπ κλπ κλπ. Anyway, αυτό το βήμα έγινε. Ήρθε τεχνικος. Το είδε. Τώρα το πρόβλημα που βρίσκεται.; Nαι, ηρθε ο τεχνικος, η τηλεοραση εχει οντως βλαβη, αλλα αρνηθηκε να την παρει. Ειπε οτι θα προωθησουν το αιτημα για DOA (επισης σημειωσε πως τα DOA εχουν αλλαξει τωρα προσφατα και οτι δεν ειναι σιγουρο οτι η κατασκευαστρια θα το δεχτει-τα γραφω ολα στο πρωτο post) και θα ειναι ετοιμο σε 1-2 ημερες. Αυτα στις 17-01. Μετα απο πιεση απο μερους μου, σημερα με καλουν και μου λενε πως για καποιο λογο το δικο μου αιτημα εχει καθυστερησει και δεν φταινε αυτοι, γιατι περιμενουν την Toshiba εξωτερικου ποτε θα απαντησει. Καταλαβαινεις για ποσο ανικανα και υπουλα ατομα μιλαμε εδω? 8 λεπτά πριν, greekfragma είπε η Astra μπορεί να δώσει το οκ για επισκευή αντικατάσταση. αν εσύ καλέσεις το germanos eshop και επικαλεστείς ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ, βγάζεις από την εξίσωση την Astra και ευθύνη έχει απευθείας το Germanos e-shop. Εχω ξεμεινει απο επιλογες οποτε μαλλον αυτο θα κανω διοτι η Astra Service δεν εχει ορεξη να με εξυπηρετησει και το e-sales του γερμανου νιπτει τας χειρας του.
yositosi Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Λοιπόν, 4 σελίδες εκτός θέματος και ουσίας! Δεν υπάρχει online αγορά, αλλά ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ (πχ θα μπορούσε να ειναι και τηλεφωνική υπό την έννοια του ΔΕΝ είδες φυσικά το προιόν σε μια έκθεση και εκεί λήγει το θέμα) Για να μην το κουράζουμε... https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation Στην ουσία... ΔΕΝ εισαι σε καλό δρόμο! 1. ότι λες ΓΡΑΠΤΑ για να έχεις ημερομηνίες. Και για απαντήσεις κυνήγα τα γραπτά γιατί θα σε βγάλουν στο τέλος όλοι τρελό!!! 2. στη συσκευή πρέπει να έχει στοιχέια εισαγωγέα. ΝΟΜΙΖΩ ότι ειναι η Westnet! Για το DOA κανονικά με τον υπεύθυνο εισαγωγέα μιλάς! 3. Εισαγωγέας ΔΕΝ είναι η ASTRA! ΔΕΝ πρέπει να μιλάς εσύ με την Αστρα. Χ3στηκες τι λέει η Αστρα! Είναι ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ εξωτερικός συνεργάτης που παρέχει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης και τίποτα παραπάνω. ΔΕΝ φέρει ευθύνες εισαγωγέα/διανομέα και επομένως σου τρώνε το χρόνο. Στην τελική και να θέλει πχ δεν μπορει να σου επιστρέψει χρήματα. 4. Αν δεν αναγράφονται στοιχεία εισαγωγέα τότε είναι παράνομο, και φέρει ευθύνη ΚΑΙ το κατάστημα που δεν το τσέκαρε. Ευθύνη απέναντι σου φέρει το κατάστημα που σου έκανε την πώληση. Το αν αγόρασες online στην πράξη δεν λέει κάτι ο Γερμανός είναι ΑΛΥΣΙΔΑ που φέρει κοινό ΑΦΜ (εκτός και αν μιλάμε για τυχόν καταστήματα franchise!). Μαμά εταιρεία που ΄κανει και τις αγορές τους είναι η Cosmote! 5. Αυτά που σου λένε για επικοινωνίες με εξωτερικό είναι μπούρδες. Με ποιόν μιλάνε δηλαδή? Σου το λέω γιατί η Toshiba είναι brand της Vestel (Τουρκίας), οι οποία έχει αν δεν απατώμαι ένα τμήμα πωλήσεων που ασχολείται με την πώληση των εν λόγω συσκευών. Γενικότερα παίζει μπαλίτσα να σε κάνουν να δεχτείς στο τέλος επιδίόρθωση, που θα είναι απλή γιατί μιλάμε είτε για DOA λεντόμπαρο που απλά αλλάζεται, είτε καμία μητρική (που αφού έχεις ήχο αλλά όχι εικόνα, το θέμα είναι στα λεντόμπαρα αλλά λέμε τώρα)!! Αν δεν την κρατήσεις θα πρέπει να φτιαχτεί, και να γίνει ξανά "Α" και να πουληθέι εκ νέου που τους είναι μανούρα (δεν πάει τίποτα για πέταμα φυσικά)! Σε όλες των περιπτώσεων εσύ πληρωσες τον Γερμανό! Οπότε απέναντι σου είναι πρωταρχικά υπόλογος ο Γερμανός! Ακόμα και μετά από την επιστροφή, Doa, moa, sk@toa τα λεφτά τα παίρνεις πίσω από εκεί όπου τα έδωσες (διαφορετικά λογιστικά δεν κλείνει και για αυτούς!), ενώ ο εισαγωγέας μόνο άλλη συσκευή μπορεί να σου δώσει. ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ! Αρχισε τις ανακοινώσεις γιατί όσο το συζητάς τους αφήνεις χώρο να σου κάνουν τα μαγικά τους, και ξεκίνα μια καταγγελία να τρέχει! Πραγματικά ντροπής πράγματα όμως το όλο σκηνικό! 7
umbrella co. Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, yositosi είπε Λοιπόν, 4 σελίδες εκτός θέματος και ουσίας! Δεν υπάρχει online αγορά, αλλά ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ (πχ θα μπορούσε να ειναι και τηλεφωνική υπό την έννοια του ΔΕΝ είδες φυσικά το προιόν σε μια έκθεση και εκεί λήγει το θέμα) Για να μην το κουράζουμε... https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation Στην ουσία... ΔΕΝ εισαι σε καλό δρόμο! 1. ότι λες ΓΡΑΠΤΑ για να έχεις ημερομηνίες. Και για απαντήσεις κυνήγα τα γραπτά γιατί θα σε βγάλουν στο τέλος όλοι τρελό!!! 2. στη συσκευή πρέπει να έχει στοιχέια εισαγωγέα. ΝΟΜΙΖΩ ότι ειναι η Westnet! Για το DOA κανονικά με τον υπεύθυνο εισαγωγέα μιλάς! 3. Εισαγωγέας ΔΕΝ είναι η ASTRA! ΔΕΝ πρέπει να μιλάς εσύ με την Αστρα. Χ3στηκες τι λέει η Αστρα! Είναι ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ εξωτερικός συνεργάτης που παρέχει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης και τίποτα παραπάνω. ΔΕΝ φέρει ευθύνες εισαγωγέα/διανομέα και επομένως σου τρώνε το χρόνο. Στην τελική και να θέλει πχ δεν μπορει να σου επιστρέψει χρήματα. 4. Αν δεν αναγράφονται στοιχεία εισαγωγέα τότε είναι παράνομο, και φέρει ευθύνη ΚΑΙ το κατάστημα που δεν το τσέκαρε. Ευθύνη απέναντι σου φέρει το κατάστημα που σου έκανε την πώληση. Το αν αγόρασες online στην πράξη δεν λέει κάτι ο Γερμανός είναι ΑΛΥΣΙΔΑ που φέρει κοινό ΑΦΜ (εκτός και αν μιλάμε για τυχόν καταστήματα franchise!). Μαμά εταιρεία που ΄κανει και τις αγορές τους είναι η Cosmote! 5. Αυτά που σου λένε για επικοινωνίες με εξωτερικό είναι μπούρδες. Με ποιόν μιλάνε δηλαδή? Σου το λέω γιατί η Toshiba είναι brand της Vestel (Τουρκίας), οι οποία έχει αν δεν απατώμαι ένα τμήμα πωλήσεων που ασχολείται με την πώληση των εν λόγω συσκευών. Γενικότερα παίζει μπαλίτσα να σε κάνουν να δεχτείς στο τέλος επιδίόρθωση, που θα είναι απλή γιατί μιλάμε είτε για DOA λεντόμπαρο που απλά αλλάζεται, είτε καμία μητρική (που αφού έχεις ήχο αλλά όχι εικόνα, το θέμα είναι στα λεντόμπαρα αλλά λέμε τώρα)!! Αν δεν την κρατήσεις θα πρέπει να φτιαχτεί, και να γίνει ξανά "Α" και να πουληθέι εκ νέου που τους είναι μανούρα (δεν πάει τίποτα για πέταμα φυσικά)! Σε όλες των περιπτώσεων εσύ πληρωσες τον Γερμανό! Οπότε απέναντι σου είναι πρωταρχικά υπόλογος ο Γερμανός! Ακόμα και μετά από την επιστροφή, Doa, moa, sk@toa τα λεφτά τα παίρνεις πίσω από εκεί όπου τα έδωσες (διαφορετικά λογιστικά δεν κλείνει και για αυτούς!), ενώ ο εισαγωγέας μόνο άλλη συσκευή μπορεί να σου δώσει. ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ! Αρχισε τις ανακοινώσεις γιατί όσο το συζητάς τους αφήνεις χώρο να σου κάνουν τα μαγικά τους, και ξεκίνα μια καταγγελία να τρέχει! Πραγματικά ντροπής πράγματα όμως το όλο σκηνικό! ΟΚ, καταγγελια. Επειδη δεν μου εχει ξανασυμβει, που πρεπει να απευθυνθω? Σε συνηγορο του καταναλωτη? καπου αλλου?
yositosi Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_faq1.html https://www.ekpizo.gr/καταναλωτές/δικαιώματα/προϊόνταυπηρεσίες/αγορές-από-το-ίντερνετ Ενημέρωσε και το κατάστημα αλλά και αυτούς γραπτά. Βασικά εγώ θα έπαιρνα την τηλεόραση στα χέρια, θα πήγαινα στο κατάστημα και θα έκανα μανούρα. Αν άρχιζαν τα μα-μου και το πη΄ρες από το Online, απλά και ξερά ένα "βρείτε τα μεταξύ σας, την ίδια ταμπέλα έχετε και αν δεν είσαστε το ίδιο τότε γιατί μου πήρατε τα λεφτά". Γενικά αν τους φέρεις σε δύσκολη θέση (ΧΩΡΙΣ βρισιές και τσιρίδες αλλά με τρέλα και κορδέλα) θα αναγκαστεί ο υπεύθυνος καταστήματος να σηκώσει το τηλέφωνο και να πάρει τα κατάλληλα άτομα στα κεντρικά για να λυθεί το θέμα. Μιλάμε ρε φίλε για μια τηλεόραση κόστους 130~140€!!! Ελεος δηλαδή... ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΦΥΣΙΚΑ επικοινωνία και με τον εισαγωγέα φίλε μου γιατι το αρχικό καραγκιοζιλικι από εκεί ξεκινάει! Αν ο εισαγωγέας έχει εύκολη και γρήγορη διαχείρηση τότε τα μαγαζιά σε εξυπηρετουν άμεσα γιατί και δεν έχουν φόβο να το φάνε στο τέλος, αλλά και για να σε ξεφορτωθούν!!! 1
filip123go Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 12 λεπτά πριν, yositosi είπε Δεν υπάρχει online αγορά, αλλά ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ Με μια μικρή επιφύλαξη, νομίζω ότι κάνεις λάθος. Αν ήταν έτσι και το e-shop.gr δεν θα δεχόταν τις 14 ημέρες. 13 λεπτά πριν, yositosi είπε ο Γερμανός είναι ΑΛΥΣΙΔΑ που φέρει κοινό ΑΦΜ Όχι αυτό δεν ισχύει, είναι franchise. 16 λεπτά πριν, yositosi είπε Στην ουσία... ΔΕΝ εισαι σε καλό δρόμο! Γιατί το λες αυτό; Από το λινκ ποιυ έδωσες: Αναφορά σε κείμενο 4. Συμβάσεις από απόσταση 4.1. Αγόρασα μέσω τηλεφώνου ένα προϊόν που διαφήμιζε μια εταιρεία στην τηλεόραση. Αυτή η συναλλαγή μου είναι σύμβαση από απόσταση ; Ναι, γιατί συνάφθηκε στο πλαίσιο ενός οργανωμένου συστήματος πωλήσεων από απόσταση, με αποκλειστική χρήση μέσων επικοινωνίας από απόσταση και χωρίς ταυτόχρονη φυσική παρουσία του προμηθευτή και του καταναλωτή. 4.2. Έκανα αγορά μέσω διαδικτύου και θέλω να γυρίσω το προϊόν πίσω. Ο προμηθευτής αρνείται, γιατί δεν είναι ελαττωματικό. Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τις συμβάσεις από απόσταση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
SPY_oo7 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, filip123go είπε Με μια μικρή επιφύλαξη, νομίζω ότι κάνεις λάθος. Αν ήταν έτσι και το e-shop.gr δεν θα δεχόταν τις 14 ημέρες. Το εισοπ δεν εχει λιανικη παρα μονο σημεια παραλαβης.Ο γερμανοσ εχει πωληση κανονικα στα καταστηματα του. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2022 από SPY_oo7
yositosi Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, filip123go είπε Με μια μικρή επιφύλαξη, νομίζω ότι κάνεις λάθος. Αν ήταν έτσι και το e-shop.gr δεν θα δεχόταν τις 14 ημέρες. Όχι αυτό δεν ισχύει, είναι franchise. Γιατί το λες αυτό; Από το λινκ ποιυ έδωσες: 1. Μην κολλάς, το ίδιο λέμε! Τόνισα ότι γενικότερα το concept είναι στα μέτρα προστασίας για "απομακρυσμένες αγορές" όπου στην πραξη δεν βλέπεις ζωντανή συσκευή. Το θέμα μας όμως εδώ δεν ειναι αρχικά η υπαναχώρηση αλλα΄το ότι η συσκευή out of the box δεν κανει αυτό που πρέπει να κάνει (δεν ειναι τηλεόραση αλλα σκέτο τηλέ χωρίς την όραση!). Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του DOA και άρα δεν παει καν στους όρους εμπορικής εγγύησης (όπου θα μπορούσαν να επικαλεστούν και αν αξιώσουν επιδίόρθση) 2. Δεν νομίζω ότι όλα τα καταστήματα είναι franchise φιλε μου. Καποια είναι ιδιόκτητα της Cosmote. Αυτό φαίνεται εύκολα φυσικά και από το ΑΦΜ στην απόδειξη αλλά και την ονομασία στην απόδειξη. Αν ειναι της Γερμανός/Cosmote τότε το κατάστημα ας κόψει το κεφάλι του να τα βρουν μεταξύ τους εσωτερικά 3. Δεν ειναι σε καλό δρόμο για τό καλό του εννοω΄. ΠΟΛΥ το συζητάει, και όσο συζητάς δίνεις πάτημα να σου απαντάνε και με τις βλακείς και τα καφριλίκια του 1
SPY_oo7 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 14 λεπτά πριν, filip123go είπε 4. Συμβάσεις από απόσταση 4.1. Αγόρασα μέσω τηλεφώνου ένα προϊόν που διαφήμιζε μια εταιρεία στην τηλεόραση. Αυτή η συναλλαγή μου είναι σύμβαση από απόσταση ; Ναι, γιατί συνάφθηκε στο πλαίσιο ενός οργανωμένου συστήματος πωλήσεων από απόσταση, με αποκλειστική χρήση μέσων επικοινωνίας από απόσταση και χωρίς ταυτόχρονη φυσική παρουσία του προμηθευτή και του καταναλωτή. Εδω εχουμε φυσικη παρουσια και του πωλητη και του καταναλωτη στο κατασημα και στο ταμειο οποτε δεν εινα συμβαση απο αποσταση
umbrella co. Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Λοιπον, θα δοκιμασω την τυχη μου με το καταστημα αυριο οπως γραφει ο yositosi γιατι μου τα μασανε πολυ αγρια. Το καταστημα ειναι αυτο: germanow boreioy hpeiroy - Google Search Εστειλα Mail και στον εισαγωγεα (westnet). Η συνεχεια αυριο. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2022 από umbrella co.
Προτεινόμενες αναρτήσεις