Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

MacBook 3μηνων σταμάτησε να δουλεύει ξαφνικά, το πήγα στο σέρβις του Κωτσόβολου απ όπου το έστειλαν στην apple. Ενώ είχα απενεργοποιήσει με υπάλληλο του Κωτσόβολου το find my advice έπρεπε μετά από 10 μέρες χωρίς να έχω καμία ενημέρωση να μιλήσω με το σέρβις της apple και να τους δώσω τους κωδικούς του Apple ID μου γιατί τελικά δεν είχε απενεργοποιηθεί και τώρα μου λένε ότι θα αλλαχτεί η μητρική γιατί κάηκε και πολύ πιθανόν να αργήσει και άλλο. Υπάρχει κάποιος τρόπος μέσω της εγγύησης να αντικατασταθεί το λαπτοπ ; Γνωρίζει κάποιος περι εγγύησης τι μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση ; 
Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...