vagnakis Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 MacBook 3μηνων σταμάτησε να δουλεύει ξαφνικά, το πήγα στο σέρβις του Κωτσόβολου απ όπου το έστειλαν στην apple. Ενώ είχα απενεργοποιήσει με υπάλληλο του Κωτσόβολου το find my advice έπρεπε μετά από 10 μέρες χωρίς να έχω καμία ενημέρωση να μιλήσω με το σέρβις της apple και να τους δώσω τους κωδικούς του Apple ID μου γιατί τελικά δεν είχε απενεργοποιηθεί και τώρα μου λένε ότι θα αλλαχτεί η μητρική γιατί κάηκε και πολύ πιθανόν να αργήσει και άλλο. Υπάρχει κάποιος τρόπος μέσω της εγγύησης να αντικατασταθεί το λαπτοπ ; Γνωρίζει κάποιος περι εγγύησης τι μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
GATE123 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 https://appleworldhellas.com/forum/topic/57-faq-τι-ισχύει-για-την-εγγύηση-της-apple-συσκευής-σου-και-όχι-μόνο-στην-ελλάδα/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα