Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. MacBook 3μηνων σταμάτησε να δουλεύει ξαφνικά, το πήγα στο σέρβις του Κωτσόβολου απ όπου το έστειλαν στην apple. Ενώ είχα απενεργοποιήσει με υπάλληλο του Κωτσόβολου το find my advice έπρεπε μετά από 10 μέρες χωρίς να έχω καμία ενημέρωση να μιλήσω με το σέρβις της apple και να τους δώσω τους κωδικούς του Apple ID μου γιατί τελικά δεν είχε απενεργοποιηθεί και τώρα μου λένε ότι θα αλλαχτεί η μητρική γιατί κάηκε και πολύ πιθανόν να αργήσει και άλλο. Μέσω της εγγύησης υπάρχει κάποιος τρόπος να αντικατασταθεί το λαπτοπ ; Γνωρίζει κάποιος περι εγγύησης τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις και αν έχω δικαίωμα αντικατάστασης ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, vagnakis είπε

Καλησπέρα. MacBook 3μηνων σταμάτησε να δουλεύει ξαφνικά, το πήγα στο σέρβις του Κωτσόβολου απ όπου το έστειλαν στην apple. Ενώ είχα απενεργοποιήσει με υπάλληλο του Κωτσόβολου το find my advice έπρεπε μετά από 10 μέρες χωρίς να έχω καμία ενημέρωση να μιλήσω με το σέρβις της apple και να τους δώσω τους κωδικούς του Apple ID μου γιατί τελικά δεν είχε απενεργοποιηθεί και τώρα μου λένε ότι θα αλλαχτεί η μητρική γιατί κάηκε και πολύ πιθανόν να αργήσει και άλλο. Μέσω της εγγύησης υπάρχει κάποιος τρόπος να αντικατασταθεί το λαπτοπ ; Γνωρίζει κάποιος περι εγγύησης τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις και αν έχω δικαίωμα αντικατάστασης ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Μίλα με την Apple απευθείας. Αλλά αντικατάσταση στην Ελλάδα δε παίζει. Μόνο εξωτερικό τα κάνουν αυτά. Εδώ απλά θα στο επισκευάσουν...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...