vagnakis Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Καλησπέρα. MacBook 3μηνων σταμάτησε να δουλεύει ξαφνικά, το πήγα στο σέρβις του Κωτσόβολου απ όπου το έστειλαν στην apple. Ενώ είχα απενεργοποιήσει με υπάλληλο του Κωτσόβολου το find my advice έπρεπε μετά από 10 μέρες χωρίς να έχω καμία ενημέρωση να μιλήσω με το σέρβις της apple και να τους δώσω τους κωδικούς του Apple ID μου γιατί τελικά δεν είχε απενεργοποιηθεί και τώρα μου λένε ότι θα αλλαχτεί η μητρική γιατί κάηκε και πολύ πιθανόν να αργήσει και άλλο. Μέσω της εγγύησης υπάρχει κάποιος τρόπος να αντικατασταθεί το λαπτοπ ; Γνωρίζει κάποιος περι εγγύησης τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις και αν έχω δικαίωμα αντικατάστασης ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, vagnakis είπε Καλησπέρα. MacBook 3μηνων σταμάτησε να δουλεύει ξαφνικά, το πήγα στο σέρβις του Κωτσόβολου απ όπου το έστειλαν στην apple. Ενώ είχα απενεργοποιήσει με υπάλληλο του Κωτσόβολου το find my advice έπρεπε μετά από 10 μέρες χωρίς να έχω καμία ενημέρωση να μιλήσω με το σέρβις της apple και να τους δώσω τους κωδικούς του Apple ID μου γιατί τελικά δεν είχε απενεργοποιηθεί και τώρα μου λένε ότι θα αλλαχτεί η μητρική γιατί κάηκε και πολύ πιθανόν να αργήσει και άλλο. Μέσω της εγγύησης υπάρχει κάποιος τρόπος να αντικατασταθεί το λαπτοπ ; Γνωρίζει κάποιος περι εγγύησης τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις και αν έχω δικαίωμα αντικατάστασης ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων Μίλα με την Apple απευθείας. Αλλά αντικατάσταση στην Ελλάδα δε παίζει. Μόνο εξωτερικό τα κάνουν αυτά. Εδώ απλά θα στο επισκευάσουν...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα