Προς το περιεχόμενο

Οι Αμερικάνικες αεροπορικές εταιρείες προειδοποιούν ότι τα δίκτυα C-Band 5G ενδέχεται να προκαλέσουν συμβάν με καταστροφικές συνέπειες


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, dr_frozenarm είπε

Εχει να κάνει το αλτιμετρο των αεροπλανων, που παίζει σημαντικό ρόλο στις προσγειώσεις των αεροπλάνων όταν έχει μειωμένη ορατότητα. 

515jMp.gif.8fbcc2f45e768123806ceb80a565ffd4.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έτσι που το καταλαβάινω 4G πιο χαμηλή συχνότητα πιο δυνατό σήμα πάει πιο μακρια, 5G πιο υψηλή συχνότητα πιο αδύναμο το σήμα πάει πιο κοντα(περνάνε όμως περισσότερα δεδομενα).  Γενικά όλα τα  ραδιοκύματα (ηλεκτρομαγνητικά κύματα) φοβούνται δύο πράγματα το νερό και τα μέταλλα.Ακόμα και ένα λεπτό φύλλο αλουμινόχαρτου που έχουμε όλοι στο σπίτι μας μπορεί να τα σταματήσει στο 100% οποιοδήποτε ραδιοκύματα.Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα δημιουργήσει πρόβλημα σε ένα μεταλλικό αεροπλάνο!

Επεξ/σία από xenofonlive
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, xenofonlive είπε

Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα δημιουργήσει πρόβλημα σε ένα μεταλλικό αεροπλάνο!

δεν προκαλεί προβλήματα στο κέλυφος του αεροσκάφους αλλά στον δέκτη του υψομέτρου που λειτουργεί σε παρόμοια συχνότητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, xenofonlive είπε

Εγώ έτσι που το καταλαβάινω 4G πιο χαμηλή συχνότητα πιο δυνατό σήμα πάει πιο μακρια, 5G πιο υψηλή συχνότητα πιο αδύναμο το σήμα πάει πιο κοντα(περνάνε όμως περισσότερα δεδομενα).  Γενικά όλα τα  ραδιοκύματα (ηλεκτρομαγνητικά κύματα) φοβούνται δύο πράγματα το νερό και τα μέταλλα.Ακόμα και ένα λεπτό φύλλο αλουμινόχαρτου που έχουμε όλοι στο σπίτι μας μπορεί να τα σταματήσει στο 100% οποιοδήποτε ραδιοκύματα.Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα δημιουργήσει πρόβλημα σε ένα μεταλλικό αεροπλάνο!

Αυτού του τύπου τα altimeter είναι εξωτερικά τοποθετημένα, σε ένα ή περισσότερα σημεία της ατράκτου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nvel είπε

δεν προκαλεί προβλήματα στο κέλυφος του αεροσκάφους αλλά στον δέκτη του υψομέτρου που λειτουργεί σε παρόμοια συχνότητ

8 λεπτά πριν, xenofonlive είπε

.Ακόμα και ένα λεπτό φύλλο αλουμινόχαρτου που έχουμε όλοι στο σπίτι μας μπορεί να τα σταματήσει στο 100% οποιοδήποτε ραδιοκύματα.Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα δημιουργήσει πρόβλημα σε ένα μεταλλικό αεροπλάνο!

 

Άρα, τυλιγουμε τον δέκτη του υψομέτρου με αλουμινόχαρτο και τελειώσαμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, skritikos είπε

Αυτού του τύπου τα altimeter είναι εξωτερικά τοποθετημένα, σε ένα ή περισσότερα σημεία της ατράκτου.

Διάβασα θα βλάψουν τα ηλεκτρονικά συστήματα! Αλλά και πάλι οι κεραιες ειναι κατευθυντικες!

15 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Άρα, τυλιγουμε τον δέκτη του υψομέτρου με αλουμινόχαρτο και τελειώσαμε. 

Διάβασα θα βλάψουν τα ηλεκτρονικά συστήματα! Αλλά και πάλι οι κεραιες ειναι κατευθυντικες!

Επεξ/σία από xenofonlive
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, xenofonlive είπε

Διάβασα θα βλάψουν τα ηλεκτρονικά συστήματα! Αλλά και πάλι οι κεραιες ειναι κατευθυντικες!

Ποιες κεραίες είναι κατευθυντικές?

Επεξ/σία από flyer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, xenofonlive είπε

Διάβασα θα βλάψουν τα ηλεκτρονικά συστήματα! Αλλά και πάλι οι κεραιες ειναι κατευθυντικες!

Διάβασα θα βλάψουν τα ηλεκτρονικά συστήματα! Αλλά και πάλι οι κεραιες ειναι κατευθυντικες!

Ηλεκτρονικό σύστημα είναι και το altimeter. Και μάλιστα σημαντικότατο σε πολλές στιγμές. Ειδικά στις αυτόματα ελεγχόμενες προσεγγίσεις στους διαδρόμους.

Γιατί σου φαίνεται παράξενο να μπορεί να βρεθεί με λάθος δεδομένα από ένα δίκτυο που εκπέμπει κοντά στο φάσμα των δικών του συχνοτήτων;

Ειδικά όταν το αεροπλάνο κάνει προσέγγιση και το συνεχώς μειούμενο ύψος του είναι ήδη μέσα στην full ισχύ του 5G transmission;

 

Επεξ/σία από skritikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xenofonlive είπε

Εγώ έτσι που το καταλαβάινω 4G πιο χαμηλή συχνότητα πιο δυνατό σήμα πάει πιο μακρια, 5G πιο υψηλή συχνότητα πιο αδύναμο το σήμα πάει πιο κοντα(περνάνε όμως περισσότερα δεδομενα).  Γενικά όλα τα  ραδιοκύματα (ηλεκτρομαγνητικά κύματα) φοβούνται δύο πράγματα το νερό και τα μέταλλα.Ακόμα και ένα λεπτό φύλλο αλουμινόχαρτου που έχουμε όλοι στο σπίτι μας μπορεί να τα σταματήσει στο 100% οποιοδήποτε ραδιοκύματα.Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα δημιουργήσει πρόβλημα σε ένα μεταλλικό αεροπλάνο!

Φαντάσου τις συχνότητες σαν φούσκες μεγάλες φούσκες, εκεί που συμπίπτουν οι φούσκες (όπως και στο 2,4 και 5,8 GHZ δίκτυο) σε αυτό το σημείο είναι το τρίγωνο των βερμούδων εκει που συμπίπτουν τα δίκτυα διότι κανένα κύμα δεν αρχίζει εκεί που τελειώνει κάποιο άλλο εκεί είναι το πάρτι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xenofonlive είπε

Εγώ έτσι που το καταλαβάινω 4G πιο χαμηλή συχνότητα πιο δυνατό σήμα πάει πιο μακρια, 5G πιο υψηλή συχνότητα πιο αδύναμο το σήμα πάει πιο κοντα(περνάνε όμως περισσότερα δεδομενα).  Γενικά όλα τα  ραδιοκύματα (ηλεκτρομαγνητικά κύματα) φοβούνται δύο πράγματα το νερό και τα μέταλλα.Ακόμα και ένα λεπτό φύλλο αλουμινόχαρτου που έχουμε όλοι στο σπίτι μας μπορεί να τα σταματήσει στο 100% οποιοδήποτε ραδιοκύματα.Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα δημιουργήσει πρόβλημα σε ένα μεταλλικό αεροπλάνο!

Για 100% δεν το γνωρίζω και φαντάζομαι ότι είναι ανάλογο με την ένταση και την συχνότητα του σήματος αλλά ναι, σε γενικές γραμμές το αλουμίνιο και ακόμα καλύτερα το νικέλιο λειτουργούν σαν καθρέπτες στα ηλεκτρομαγνιτικά κύματα, αυτό που μου προκαλεί εντύπωση είναι ότι το αλτίμετρο δεν δουλεύει με εκπομπή κάποιου σήματος αλλά με την μέτρηση της ατμοσφαιρικής πίεσης, ήταν ένα πλήρως μηχανικό όργανο  και σήμερα το όργανο μέτρησης παραμένει το ίδιο απλός στέλνει την μέτρηση σε μία οθόνη αντί για μηχανικό καντράν που είχαν παλαιότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, orgixmh είπε

αυτό που μου προκαλεί εντύπωση είναι ότι το αλτίμετρο δεν δουλεύει με εκπομπή κάποιου σήματος αλλά με την μέτρηση της ατμοσφαιρικής πίεσης, ήταν ένα πλήρως μηχανικό όργανο  και σήμερα το όργανο μέτρησης παραμένει το ίδιο απλός στέλνει την μέτρηση σε μία οθόνη αντί για μηχανικό καντράν που είχαν παλαιότερα.

άλλο υψόμετρο, άλλο ραδιουψόμετρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, panther_512 είπε

Άρα, τυλιγουμε τον δέκτη του υψομέτρου με αλουμινόχαρτο και τελειώσαμε. 

Κανονίστε να έχουμε έλλειψη σε αλουμινόχαρτο και να μην παίρνω τυρόπιτες από την μάνα μου.

 

Επισης δεν βγάζουν και τίποτα να εκπέμπει στην μπάντα τον MizoHz μπας και έχουν παρεμβολές στην Βουλή;

Επεξ/σία από Dimitris_1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, kokoviosR είπε

Το δικό μου ερώτημα είναι, αν το 5G μπορει να δημιουργησει προβληματα σε συσκευες ενός αεροπλάνου που γενικα υπάρχει μια στοιχειώδης πρόβλεψη για αποφυγή παρεμβολών, τι προβλήματα μπορεί να δημιουργησει στον κοινο οικιακο εξοπλισμο;

¨Εχουν γινει μελέτες ή (το πιθανοτερο) θα μαθουμε στου κασίδη το κεφάλι;

 

φαντάσου τι θα κάνουν τα 5g στον ανθρώπινο οργανισμό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, The_Judas είπε

φαντάσου τι θα κάνουν τα 5g στον ανθρώπινο οργανισμό 

Τα λεγανε οι ειδικοι του φορουμ αλλα τα συμφεροντα τους φιμωναν.

Το 5g ερχεται , μετανοειτε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...