Προς το περιεχόμενο

Οι Αμερικάνικες αεροπορικές εταιρείες προειδοποιούν ότι τα δίκτυα C-Band 5G ενδέχεται να προκαλέσουν συμβάν με καταστροφικές συνέπειες


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η αεροπορική βιομηχανία στις Ηνωμένες Πολιτείες προειδοποιεί ότι ενδέχεται να εκδηλωθεί ένα «καταστροφικό» γεγονός» την Τετάρτη, στις 19 Ιανουαρίου του 2022 όταν και οι εταιρείες AT&T και Verizon ενεργοποιήσουν τα νέα τους C-Band 5G δίκτυα.

Σε μία επιστολή που απέστειλαν -και η οποία έφτασε στα χέρια των δημοσιογράφων του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι πολλών διακεκριμένων αεροπορικών εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των Delta, United και Southwest, προειδοποιούν ότι οι παρεμβολές από τους πύργους κινητής τηλεφωνίας 5G θα μπορούσαν να επηρεάσουν τον ευαίσθητο εξοπλισμό ασφαλείας στα αεροπλάνα τους.

«Εκτός και αν οι κύριοι κόμβοι μας λάβουν άδεια να πετάξουν, η συντριπτική πλειοψηφία του ταξιδιωτικού και ναυτιλιακού κοινού θα παραμείνει ουσιαστικά ακινητοποιημένο στο έδαφος» αναφέρουν στην επιστολή τους, η οποία στάλθηκε στους επικεφαλής του Οικονομικού Συμβουλίου του Λευκού Οίκου, της Ομοσπονδιακής Διοίκησης Αεροπορίας και της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών όπως και στον Γραμματέα Μεταφορών Pete Buttigieg. «Απαιτείται άμεση παρέμβαση για να αποφευχθούν σημαντικές διαταραχές στη λειτουργία των αεροπορικών μεταφορών, στην επιβατική κίνηση, στις αποστολές προϊόντων και αγαθών, στην αλυσίδα εφοδιασμού και στην παράδοση κρίσιμης σημασίας ιατρικών προμηθειών».

256db950-77d5-11ec-9775-15f76ddbe587.webp

Οι αεροπορικές εταιρείες ζήτησαν από την AT&T και τη Verizon να μην ξεκινήσουν να προσφέρουν υπηρεσίες 5G σε απόσταση 2 μιλίων από μερικά από τα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια της χώρας. Προτρέπουν επίσης την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να διασφαλίσει ότι «το 5G θα ξεκινήσει να λειτουργεί με εξαίρεση τους πύργους ελέγχου  που βρίσκονται πολύ κοντά στους διαδρόμους των αεροδρομίων έως ότου η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας καθορίσει πως μπορεί να μπορεί να επιτευχθεί η εφαρμογή του με ασφάλεια και χωρίς καταστροφικές διαταραχές». Η υπηρεσία, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, δημιούργησε ζώνες προστασίας 5G σε 50 αεροδρόμια στις 7 Ιανουάριου φέτος.

Η επιστολή είναι η πιο πρόσφατη εξέλιξη στο συνεχιζόμενο πέρα δώθε μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών και των παρόχων υπηρεσιών τηλεπικοινωνίας. Η AT&T, η T-Mobile και η Verizon ξόδεψαν σχεδόν $80 δισεκατομμύρια στις αρχές του 2021 για να αξιοποιήσουν το φάσμα συχνοτήτων C-Band που είχε βγάλει σε δημοπρασία η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Τον Νοέμβριο, η AT&T και η Verizon συμφώνησαν να καθυστερήσουν την αξιοποίηση της φάσματος C-Band έως τις 5 Ιανουαρίου για να βοηθήσουν την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας να αντιμετωπίσει τις όποιες ανησυχίες για παρεμβολές. Αργότερα πρότειναν τον περιορισμό της παραγωγής ισχύος σε πύργους κυψέλης που βρίσκονται κοντά σε αεροδρόμια και συμφώνησαν σε περαιτέρω καθυστέρηση δύο εβδομάδων μέχρι τις 4 Ιανουαρίου.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Στην Ευρώπη τι διαφορά έχει το συγκεκριμένο φάσμα συχνοτήτων ή δεν το έχουμε αξιοποιήσει ακόμα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τους συνωμοσιολόγους το περίμεναν.. απο τις αεροπορικές ήρθε 😅. Γενικά πάντως πιστεύω θα διορθωθεί το θέμα. Δεν είναι και κάτι τραγικό αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Thresh είπε

Στην Ευρώπη τι διαφορά έχει το συγκεκριμένο φάσμα συχνοτήτων ή δεν το έχουμε αξιοποιήσει ακόμα?

https://www.forbes.com/sites/suzannerowankelleher/2022/01/04/c-band-5g-airlines-telecoms/

ένα γρήγορο μικρό review του θέματος της διαμάχης. Ακούγεται σοβαρό αλλά υποθέτω θα την βρούνε την λύση!

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δικό μου ερώτημα είναι, αν το 5G μπορει να δημιουργησει προβληματα σε συσκευες ενός αεροπλάνου που γενικα υπάρχει μια στοιχειώδης πρόβλεψη για αποφυγή παρεμβολών, τι προβλήματα μπορεί να δημιουργησει στον κοινο οικιακο εξοπλισμο;

¨Εχουν γινει μελέτες ή (το πιθανοτερο) θα μαθουμε στου κασίδη το κεφάλι;

 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας απο το άρθρο στο ArsTechnica:

Λέει

""

5G services have been introduced in other countries without sparking the same concern among airlines. According to the FAA, the services planned in the US differ in several ways, including operating at frequencies closer to those used by aircraft equipment, and at higher power levels.

""

Οποτε κατι εχει να κανει με τις συχνοτητες λειτουργιας των κεραιων εδώ Αμερική και με τον εξοπλισμο των αεροπλανων. Μάλλον σε άλλες χώρες λειτουργούν σε διαφορετικές συχνότητες.

Επισης απο το άρθρο:

"""

The planned 5G services use frequencies in the C-band radio spectrum, which can be close to those used by altimeters that measure an aircraft’s height from the ground and feed information into navigation instruments and other onboard safety systems.

"""

Εχει να κάνει το αλτιμετρο των αεροπλανων, που παίζει σημαντικό ρόλο στις προσγειώσεις των αεροπλάνων όταν έχει μειωμένη ορατότητα. 

Αλλά απορώ τόσο καιρό τοποθετούν τις κειραιες τώρα αντιληφθηκαν ότι προκύπτει τέτοιο πρόβλημα με τα αεροπλάνα?

 

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Thresh είπε

Στην Ευρώπη τι διαφορά έχει το συγκεκριμένο φάσμα συχνοτήτων ή δεν το έχουμε αξιοποιήσει ακόμα?

https://en.wikipedia.org/wiki/C_band_(IEEE)

 

https://www.everythingrf.com/community/5g-frequency-bands-in-europe

 

Στην Ευρώπη το σκέφτηκαν λίγο παραπάνω μάλλον

15 λεπτά πριν, skritikos είπε

https://www.forbes.com/sites/suzannerowankelleher/2022/01/04/c-band-5g-airlines-telecoms/

ένα γρήγορο μικρό review του θέματος της διαμάχης. Ακούγεται σοβαρό αλλά υποθέτω θα την βρούνε την λύση!

 

Μάλλον η λύση είναι να μοιραστούν πιο ορθολογικά οι συχνότητες αφού η T-Mobile τους πήρε τα φιλέτα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, kokoviosR είπε

Το δικό μου ερώτημα είναι, αν το 5G μπορει να δημιουργησει προβληματα σε συσκευες ενός αεροπλάνου που γενικα υπάρχει μια στοιχειώδης πρόβλεψη για αποφυγή παρεμβολών, τι προβλήματα μπορεί να δημιουργησει στον κοινο οικιακο εξοπλισμο;

¨Εχουν γινει μελέτες ή (το πιθανοτερο) θα μαθουμε στου κασίδη το κεφάλι;

Θα σου πουν ότι εχουν γινει μελέτες. 

Στην πραγματικότητα θα τα μάθουμε όλα, μετά. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...