kostakiswwe Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Παιδιά καλημέρα. Έχω ένα nissan micra 1000 cc Κ11 του 1999 και μου παρουσίασε το εξής: Το πήρα πρόπερσι μεταχειρισμένο με 200.000 χιλιόμετρα. Από την αρχή όταν το έβαζα μπροστά αργούσε μερικά δευτερόλεπτα για να πάρει. Δεν μπορούσε κανείς να βρει τι έχει παρά μόνο αν το πιάσει από την αρχή μία-μία περίπτωση. Τον τελευταίο μήνα χειροτέρεψε το πρόβλημα και ξεκινήσαμε να του αλλάζουμε ένα-ένα κάποια ανταλλακτικά για να δούμε τι φταίει. Αλλάξαμε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης......τίποτα. Αλλάξαμε μπουζοκαλώδια....τίποτα. Αλλάξαμε τρισιμπιτέρ .....τίποτα. Κι όχι μόνο τίποτα: Σταμάτησε τελείως να παίρνει εμπρός. Μόνο μίζαρε κούφια χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στη συνέχεια βάζουμε πάνω το συμπιεσόμετρο και δείχνει πολύ χαμηλή συμπίεση, ιδίως στον ένα κύλινδρο ήταν σχεδόν μηδενική. (Αυτό μου ακούστηκε λίγο περίεργο γιατί μέχρι πρότινος που λειτουργούσε το αυτοκίνητο, είχε καλό τράβηγμα και ανταπόκριση στο γκάζι, οπότε, που χάθηκε ξαφνικά όλη αυτή η συμπίεση;) . Τότε είπαν ότι το θέμα είναι πολύ πιο βαθύ....και θα πρέπει να το λύσουμε όλο το μοτέρ βήμα-βήμα ώσπου να δούμε τι φταίει. Μπορεί κάποιος να μου πει κάποια άλλη ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; (δεν πάει το μυαλό μου.....και οι μάστορες στη συνέχεια είπαν ότι μπορεί να είναι και κάτι από πολύ απλό έως κάτι πολύ σοβαρό....θα το δούνε μόνο αν το λύσουν όλο). Εσείς τι θα κάνατε;
paylidis Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, kostakiswwe είπε Εσείς τι θα κάνατε; αυτο... 4
stefan123 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Προφανως παρέδωσε πνεύμα ο κινητήρας..Το να το πετάξει ειναι μια αλφα λυση αλλα αν δεν υπαρχουν φραγκα σκεφτεσαι και αλλες λυσεις... Τώρα δείτε αν φτιαχνετε με σχετικα λογικο κοστος η αν συμφέρει αλλαγη με μεταχειρισμενο κινητηρα...Βλεποντας και κανοντας...
Klausx Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 15 λεπτά πριν, kostakiswwe είπε Παιδιά καλημέρα. Έχω ένα nissan micra 1000 cc Κ11 του 1999 και μου παρουσίασε το εξής: Το πήρα πρόπερσι μεταχειρισμένο με 200.000 χιλιόμετρα. Από την αρχή όταν το έβαζα μπροστά αργούσε μερικά δευτερόλεπτα για να πάρει. Δεν μπορούσε κανείς να βρει τι έχει παρά μόνο αν το πιάσει από την αρχή μία-μία περίπτωση. Τον τελευταίο μήνα χειροτέρεψε το πρόβλημα και ξεκινήσαμε να του αλλάζουμε ένα-ένα κάποια ανταλλακτικά για να δούμε τι φταίει. Αλλάξαμε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης......τίποτα. Αλλάξαμε μπουζοκαλώδια....τίποτα. Αλλάξαμε τρισιμπιτέρ .....τίποτα. Κι όχι μόνο τίποτα: Σταμάτησε τελείως να παίρνει εμπρός. Μόνο μίζαρε κούφια χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στη συνέχεια βάζουμε πάνω το συμπιεσόμετρο και δείχνει πολύ χαμηλή συμπίεση, ιδίως στον ένα κύλινδρο ήταν σχεδόν μηδενική. (Αυτό μου ακούστηκε λίγο περίεργο γιατί μέχρι πρότινος που λειτουργούσε το αυτοκίνητο, είχε καλό τράβηγμα και ανταπόκριση στο γκάζι, οπότε, που χάθηκε ξαφνικά όλη αυτή η συμπίεση;) . Τότε είπαν ότι το θέμα είναι πολύ πιο βαθύ....και θα πρέπει να το λύσουμε όλο το μοτέρ βήμα-βήμα ώσπου να δούμε τι φταίει. Μπορεί κάποιος να μου πει κάποια άλλη ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; (δεν πάει το μυαλό μου.....και οι μάστορες στη συνέχεια είπαν ότι μπορεί να είναι και κάτι από πολύ απλό έως κάτι πολύ σοβαρό....θα το δούνε μόνο αν το λύσουν όλο). Εσείς τι θα κάνατε; Το κακό είναι ότι το αυτοκίνητο έχει μείνει στο συνεργείο που έμαθε πάνω στο δικό σου αλλάζοντας 10 πράγματα χωρίς λόγο. Αν όντως έχει μηχανικό πρόβλημα υπολογίζεις στο 1000ρικο+ 9 λεπτά πριν, paylidis είπε αυτο... Και οι μηχανικοί του να πάνε να δουλέψουν σε αυτές τις μάντρες γιατί για να χαλάνε καλοί είναι.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 32 λεπτά πριν, kostakiswwe είπε Παιδιά καλημέρα. Έχω ένα nissan micra 1000 cc Κ11 του 1999 και μου παρουσίασε το εξής: Το πήρα πρόπερσι μεταχειρισμένο με 200.000 χιλιόμετρα. Από την αρχή όταν το έβαζα μπροστά αργούσε μερικά δευτερόλεπτα για να πάρει. Δεν μπορούσε κανείς να βρει τι έχει παρά μόνο αν το πιάσει από την αρχή μία-μία περίπτωση. Τον τελευταίο μήνα χειροτέρεψε το πρόβλημα και ξεκινήσαμε να του αλλάζουμε ένα-ένα κάποια ανταλλακτικά για να δούμε τι φταίει. Αλλάξαμε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης......τίποτα. Αλλάξαμε μπουζοκαλώδια....τίποτα. Αλλάξαμε τρισιμπιτέρ .....τίποτα. Κι όχι μόνο τίποτα: Σταμάτησε τελείως να παίρνει εμπρός. Μόνο μίζαρε κούφια χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στη συνέχεια βάζουμε πάνω το συμπιεσόμετρο και δείχνει πολύ χαμηλή συμπίεση, ιδίως στον ένα κύλινδρο ήταν σχεδόν μηδενική. (Αυτό μου ακούστηκε λίγο περίεργο γιατί μέχρι πρότινος που λειτουργούσε το αυτοκίνητο, είχε καλό τράβηγμα και ανταπόκριση στο γκάζι, οπότε, που χάθηκε ξαφνικά όλη αυτή η συμπίεση;) . Τότε είπαν ότι το θέμα είναι πολύ πιο βαθύ....και θα πρέπει να το λύσουμε όλο το μοτέρ βήμα-βήμα ώσπου να δούμε τι φταίει. Μπορεί κάποιος να μου πει κάποια άλλη ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; (δεν πάει το μυαλό μου.....και οι μάστορες στη συνέχεια είπαν ότι μπορεί να είναι και κάτι από πολύ απλό έως κάτι πολύ σοβαρό....θα το δούνε μόνο αν το λύσουν όλο). Εσείς τι θα κάνατε; Θα πήγαινα σε άλλο συνεργείο.
bill999r Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Γενικά το μοτέρ σου έτρεμε, κρατούσε ρελαντί κτλ; Πόσες μιζιες έδινες για να πάρει; Έχει αέριο μήπως; Το ότι δεν έχει συμπίεση δείχνει κάποια βλάβη στις βαλβιδες αρχικά η οποία με τον καιρό σίγουρα θα επεκτάθηκε κ στον κύλινδρο ώστε να φτάσει σε μηδενική συμπίεση. Δυστυχώς θα μπορούσες να προλάβεις τα χειρότερα αν γινόταν σωστή διάγνωση εξαρχής. Από εδώ κ πέρα για εμένα καλύτερα είναι να αλλάξεις μοτέρ. Με 300 ευρώ περίπου, ίσως κ λιγότερα, μπορείς να βρεις ένα μεταχειρισμένο, βάζεις πάνω κ ότι έχεις αλλάξει από το υπάρχον κ δίνεις νέα ζωή στο αυτοκίνητο σου. Η επισκευή του δικού σου θα σου βγει ακριβότερη. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2022 από bill999r 2
meletis_m Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, kostakiswwe είπε Παιδιά καλημέρα. Έχω ένα nissan micra 1000 cc Κ11 του 1999 και μου παρουσίασε το εξής: Το πήρα πρόπερσι μεταχειρισμένο με 200.000 χιλιόμετρα. Από την αρχή όταν το έβαζα μπροστά αργούσε μερικά δευτερόλεπτα για να πάρει. Δεν μπορούσε κανείς να βρει τι έχει παρά μόνο αν το πιάσει από την αρχή μία-μία περίπτωση. Τον τελευταίο μήνα χειροτέρεψε το πρόβλημα και ξεκινήσαμε να του αλλάζουμε ένα-ένα κάποια ανταλλακτικά για να δούμε τι φταίει. Αλλάξαμε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης......τίποτα. Αλλάξαμε μπουζοκαλώδια....τίποτα. Αλλάξαμε τρισιμπιτέρ .....τίποτα. Κι όχι μόνο τίποτα: Σταμάτησε τελείως να παίρνει εμπρός. Μόνο μίζαρε κούφια χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στη συνέχεια βάζουμε πάνω το συμπιεσόμετρο και δείχνει πολύ χαμηλή συμπίεση, ιδίως στον ένα κύλινδρο ήταν σχεδόν μηδενική. (Αυτό μου ακούστηκε λίγο περίεργο γιατί μέχρι πρότινος που λειτουργούσε το αυτοκίνητο, είχε καλό τράβηγμα και ανταπόκριση στο γκάζι, οπότε, που χάθηκε ξαφνικά όλη αυτή η συμπίεση;) . Τότε είπαν ότι το θέμα είναι πολύ πιο βαθύ....και θα πρέπει να το λύσουμε όλο το μοτέρ βήμα-βήμα ώσπου να δούμε τι φταίει. Μπορεί κάποιος να μου πει κάποια άλλη ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; (δεν πάει το μυαλό μου.....και οι μάστορες στη συνέχεια είπαν ότι μπορεί να είναι και κάτι από πολύ απλό έως κάτι πολύ σοβαρό....θα το δούνε μόνο αν το λύσουν όλο). Εσείς τι θα κάνατε; Σαφώς δε αξίζει να ρίξεις λεφτά στο συγκεκριμένο μοτέρ αφου έχει και χαμηλή συμπίεση, και δεν ξέρεις εάν το ανοίξεις πόσο θα ξεφύγεις . Κράτησε τα νεα περιφερειακά που έχει αλλάξει εάν σχετικά καινούργια. Βρές ένα μεταχειρισμένο μοτέρ απο μάντρα συνήθως στα συνεργεία τα κοιτάζουν και ξέρουν πάνω κάτω και βάλτου ενα μετ/σμένο , εάν δε έχεις οικονομική δυνατότητα να αλλάξεις όχημα .
daPro Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Είχα παρόμοιο θέμα στο getz και ήταν η μίζα..
kostakiswwe Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, bill999r είπε Γενικά το μοτέρ σου έτρεμε, κρατούσε ρελαντί κτλ; Πόσες μιζιες έδινες για να πάρει; Έχει αέριο μήπως; Το ότι δεν έχει συμπίεση δείχνει κάποια βλάβη στις βαλβιδες αρχικά η οποία με τον καιρό σίγουρα θα επεκτάθηκε κ στον κύλινδρο ώστε να φτάσει σε μηδενική συμπίεση. Δυστυχώς θα μπορούσες να προλάβεις τα χειρότερα αν γινόταν σωστή διάγνωση εξαρχής. Από εδώ κ πέρα για εμένα καλύτερα είναι να αλλάξεις μοτέρ. Με 300 ευρώ περίπου, ίσως κ λιγότερα, μπορείς να βρεις ένα μεταχειρισμένο, βάζεις πάνω κ ότι έχεις αλλάξει από το υπάρχον κ δίνεις νέα ζωή στο αυτοκίνητο σου. Η επισκευή του δικού σου θα σου βγει ακριβότερη. το μοτέρ δεν έτρεμε καθόλου. Μία ή δύο μιζιές ήθελε αλλά λίγο παρατεταμένες. Δεν έχω αέριο, είναι μόνο βενζίνη. Δούλευε καλά, ούτε λάδια έχανε παρόλη την ηλικία του. 7 λεπτά πριν, kostakiswwe είπε το μοτέρ δεν έτρεμε καθόλου. Μία ή δύο μιζιές ήθελε αλλά λίγο παρατεταμένες. Δεν έχω αέριο, είναι μόνο βενζίνη. Δούλευε καλά, ούτε λάδια έχανε παρόλη την ηλικία του. επιπλέον ξέχασα να σου πω ότι σήμερα ρυθμίσανε και τις βαλβίδες οι οποιες ΄γταν σε άριστη κατάσταση. 1
meletis_m Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 53 λεπτά πριν, kostakiswwe είπε το μοτέρ δεν έτρεμε καθόλου. Μία ή δύο μιζιές ήθελε αλλά λίγο παρατεταμένες. Δεν έχω αέριο, είναι μόνο βενζίνη. Δούλευε καλά, ούτε λάδια έχανε παρόλη την ηλικία του. επιπλέον ξέχασα να σου πω ότι σήμερα ρυθμίσανε και τις βαλβίδες οι οποιες ΄γταν σε άριστη κατάσταση. Δές το ρυθμιστη πίεσης καυσίμου συνήθως είναι επάνω στη μπεκιέρα . Πίεση αντλίας καυσίμου έχει μετρηθεί; Ρίξε ενα καθαριστικό για μπέκ μέσα στο ρεζερβουάρ καυσίμου. Η μπαταρία σε τι κατάσταση είναι ; 1
bc00l Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 5 ώρες πριν, jmmys είπε Θα πήγαινα σε άλλο συνεργείο. ^ αυτο Πηγαινε σε γνωστες του αμαξιου σου αυτοι δεν φαινεται να το εχουν
JOHN ONLY Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δε θα μπορούσε να είναι και η αντλία βενζίνης; 1 1
bill999r Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 11 λεπτά πριν, JOHN ONLY είπε Δε θα μπορούσε να είναι και η αντλία βενζίνης; Πολλα θα μπορούσαν να είναι αλλά το κακο στην ιστορία είναι η συμπίεση στον κύλινδρο. Για αντλία πάντως συνήθως τα φτύνει μια κ έξω. Πάντως η αλήθεια είναι ότι σε δύσκολες εκκινήσεις την κοιτάνε πρώτα... Τώρα που το ανέφερες απορώ πως κ δεν το τσεκαραν. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα