Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχει η σύζυγος ένα fiat seicento παλιό και λέω ας του καθαρίσω εσωτερικά το σύστημα ψύξης με ειδικό υγρό.

Έκανα κανονικά τον καθαρισμό σύμφωνα με τις οδηγίες ξέπλυνα καλά και γέμισα με παραφλού. Έσφιξα κανονικά το κολάρο που άδειαζα το νερό κυκλοφόρησα όλα ωραία και καλά. Πάρκαρα το βράδυ πάω το πρωί να το πάρω βλέπω νερά στο δρόμο κοιτάζω και βλέπω ότι στάζει από το κολάρο που είχα βγάλει. Σφίγγω καλά το σφιγκτήρα με το ζόρι πήρε μισή στροφή σταματάει να στάζει κυκλοφορώ χτες όλη μέρα το αυτοκίνητο ωραία και καλά καμία διαρροή σε συχνό έλεγχο που έκανα.

Πάω σήμερα να το πάρω πάλι νερά στο δρόμο πάλι στάξιμο από το ίδιο κολάρο. Σήμερα λέω να βγάλω τελείως το κολάρο να το ελέγξω μήπως έχει καμία μικρή τρύπα αλλά και πάλι δεν θα έτρεχε όταν η θερμοκρασία του νερού είναι στους 90 βαθμούς όταν δουλεύει το αυτοκίνητο και τρέχει όταν είναι κρύο το νερό;;

Καμιά γνώμη τι μπορεί να συμβαίνει.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Έχει η σύζυγος ένα fiat seicento παλιό και λέω ας του καθαρίσω εσωτερικά το σύστημα ψύξης με ειδικό υγρό.

Έκανα κανονικά τον καθαρισμό σύμφωνα με τις οδηγίες ξέπλυνα καλά και γέμισα με παραφλού. Έσφιξα κανονικά το κολάρο που άδειαζα το νερό κυκλοφόρησα όλα ωραία και καλά. Πάρκαρα το βράδυ πάω το πρωί να το πάρω βλέπω νερά στο δρόμο κοιτάζω και βλέπω ότι στάζει από το κολάρο που είχα βγάλει. Σφίγγω καλά το σφιγκτήρα με το ζόρι πήρε μισή στροφή σταματάει να στάζει κυκλοφορώ χτες όλη μέρα το αυτοκίνητο ωραία και καλά καμία διαρροή σε συχνό έλεγχο που έκανα.

Πάω σήμερα να το πάρω πάλι νερά στο δρόμο πάλι στάξιμο από το ίδιο κολάρο. Σήμερα λέω να βγάλω τελείως το κολάρο να το ελέγξω μήπως έχει καμία μικρή τρύπα αλλά και πάλι δεν θα έτρεχε όταν η θερμοκρασία του νερού είναι στους 90 βαθμούς όταν δουλεύει το αυτοκίνητο και τρέχει όταν είναι κρύο το νερό;;

Καμιά γνώμη τι μπορεί να συμβαίνει.

Kοιτα μην εχει ρήγμα το ροξούνι που μπαίνει το κολάρο..Μπορεί να έχει καεί και το κολάρο με τα χρόνια οποτε να μην μην είναι ελαστικό και να σφραγίζει.Ισως λίγο τεφλόν;

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Kοιτα μην εχει ρήγμα το ροξούνι που μπαίνει το κολάρο..Μπορεί να έχει καεί και το κολάρο με τα χρόνια οποτε να μην μην είναι ελαστικό και να σφραγίζει.Ισως λίγο τεφλόν;

Το δεύτερο σκέφτηκα και εγώ γιατί αν ήταν το πρώτο θα πέταγε με πίεση όταν είναι ζεστό. Διάβασα ότι παίζει και αυτό με κάποιο κολάρο όταν κάνεις καθάρισμα με το ειδικό υγρό. Μιλάμε για αρκετή σκουριά. Μέχρι και στα  κολάρα ήταν κολημένη. Μάλλον θα κατέβω σήμερα κέντρο να πάρω ένα καινούργιο κολάρο 6-7 ευρώ κάνει. Περιμένω να ανοίξουν να δω που θα βρω. Θα επανέλθω με νεώτερα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Το δεύτερο σκέφτηκα και εγώ γιατί αν ήταν το πρώτο θα πέταγε με πίεση όταν είναι ζεστό. Διάβασα ότι παίζει και αυτό με κάποιο κολάρο όταν κάνεις καθάρισμα με το ειδικό υγρό. Μιλάμε για αρκετή σκουριά. Μέχρι και στα  κολάρα ήταν κολημένη. Μάλλον θα κατέβω σήμερα κέντρο να πάρω ένα καινούργιο κολάρο 6-7 ευρώ κάνει. Περιμένω να ανοίξουν να δω που θα βρω. Θα επανέλθω με νεώτερα.

Δοκίμασε ο σφιγκτήρας να μην παταει στο ίδιο σημείο που ήταν τοσα χρόνια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Έχει η σύζυγος ένα fiat seicento παλιό και λέω ας του καθαρίσω εσωτερικά το σύστημα ψύξης με ειδικό υγρό.

Έκανα κανονικά τον καθαρισμό σύμφωνα με τις οδηγίες ξέπλυνα καλά και γέμισα με παραφλού. Έσφιξα κανονικά το κολάρο που άδειαζα το νερό κυκλοφόρησα όλα ωραία και καλά. Πάρκαρα το βράδυ πάω το πρωί να το πάρω βλέπω νερά στο δρόμο κοιτάζω και βλέπω ότι στάζει από το κολάρο που είχα βγάλει. Σφίγγω καλά το σφιγκτήρα με το ζόρι πήρε μισή στροφή σταματάει να στάζει κυκλοφορώ χτες όλη μέρα το αυτοκίνητο ωραία και καλά καμία διαρροή σε συχνό έλεγχο που έκανα.

Πάω σήμερα να το πάρω πάλι νερά στο δρόμο πάλι στάξιμο από το ίδιο κολάρο. Σήμερα λέω να βγάλω τελείως το κολάρο να το ελέγξω μήπως έχει καμία μικρή τρύπα αλλά και πάλι δεν θα έτρεχε όταν η θερμοκρασία του νερού είναι στους 90 βαθμούς όταν δουλεύει το αυτοκίνητο και τρέχει όταν είναι κρύο το νερό;;

Καμιά γνώμη τι μπορεί να συμβαίνει.

Η σκουριά που ήταν κολλημένη μπορεί να κάλυπτε την διαρροή. Γενικά αυτά τα χημικά είναι για την συντήρηση του συστήματος, τώρα στο στάδιο που είχε φτάσει το δικό σου το λες και επισκευή και κατά την χρήση του θα έπρεπε να είχες βγάλει τον θερμοστάτη.

 Αλλάζεις θερμοστάτη, κολάρο και σφιγκτήρα, σωστή εξαέρωση και το οδηγάς για 3-4 μέρες να είσαι σίγουρος ότι όλα είναι οκ και δεν πέφτει η στάθμη, θέλει προσοχή εφόσον δεν είσαι ο οδηγός για να αντιληφθείς τυχόν αύξηση θερμοκρασίας άμεσα.

Επεξ/σία από Klausx
  • Like 3
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Klausx είπε

Η σκουριά που ήταν κολλημένη μπορεί να κάλυπτε την διαρροή. Γενικά αυτά τα χημικά είναι για την συντήρηση του συστήματος, τώρα στο στάδιο που είχε φτάσει το δικό σου το λες και επισκευή και κατά την χρήση του θα έπρεπε να είχες βγάλει τον θερμοστάτη.

 Αλλάζεις θερμοστάτη, κολάρο και σφιγκτήρα, σωστή εξαέρωση και το οδηγάς για 3-4 μέρες να είσαι σίγουρος ότι όλα είναι οκ και δεν πέφτει η στάθμη, θέλει προσοχή εφόσον δεν είσαι ο οδηγός για να αντιληφθείς τυχόν αύξηση θερμοκρασίας άμεσα.

Το έκανα γιατί ποτέ δεν βάζαμε παραφλού στο σύστημα ψύξης αλλά νερό της βρύσης και είχε γίνει σαν λάσπη από τις σκουριές άσε που ανέβαζε πολύ εύκολα θερμοκρασία. Πάντως καθάρισε , μάλλον σήμερα θα κέντρο  Αθήνα για καινούργιο κολάρο 6,5 ευρώ κάνει θα το βάλω και βλέπουμε. Για θερμοστάτη θα το παρακολουθήσω και αν δεν δουλεύει τον αλλάζω. 

Θα ήθελα κάτι άλλο να ρωτήσω αν ξέρει κανείς. Συνήθως όταν σταματήσω και πάρει μπροστά το βεντιλατέρ κατά το σταμάτημα δουλεύει για αρκετή ώρα 2-3 λεπτά μπορεί και παραπάνω κάτι που δεν συμβαίνει στην κίνηση που σταματάει νωρίτερα. Είναι φυσιολογικό ή μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο;;;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Θα ήθελα κάτι άλλο να ρωτήσω αν ξέρει κανείς. Συνήθως όταν σταματήσω και πάρει μπροστά το βεντιλατέρ κατά το σταμάτημα δουλεύει για αρκετή ώρα 2-3 λεπτά μπορεί και παραπάνω κάτι που δεν συμβαίνει στην κίνηση που σταματάει νωρίτερα. Είναι φυσιολογικό ή μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο;;;

Φυσικό είναι γιατί όταν σβηνεις μηχανή τότε δεν γυρνάει η αντλία νερού για να κυκλοφορεί το νερό και να ψύχει.Μένει στάσιμο και μέχρι να φτάσει το πιο κρυο απο το ψυγείο μέχρι τον αισθητήρα περνάει λίγη ωρα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

εγω προσωπικα θα αλλαζα και ψυγειο, ειναι πολυ ευκολη δουλεια εαν βγαλεις τον προφυλακτηρα, ενα εικοσαρικο το ψυγειο, αλλα τοσα το βεντιλατερ, αλλα ενα τριανταρι η φουσκα ψυγειου μαζι με τον αναλογο θερμοστατη, καλο καθαρισμα του κυκλωματος ψυξης γιατι παλι θα εχει πολυ σκουπιδι μεσα, (μπορεις να βαλεις λαστιχο απο την βρυση απο την μια και να αποσυνδεσεις το πανω κολλαρο απο το ψυγειο να κανει κανα δεκαλεπτο να φυγουν ολες οι βρωμιες απο μεσα) και μετα να βαλεις το καινουργιο ψυγειο

προπερυσι εκανα ανακατασκευη στο cinque της γυναικας και τα αλλαξα ολα οτι αφορουσαν την ψυξη, αλλο αυτοκινητο, πιο σωστες θερμοκρασιες, μεγαλυτερη οικονομια

 

σορρυ για το μακρυναρι

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, bezan είπε

εγω προσωπικα θα αλλαζα και ψυγειο, ειναι πολυ ευκολη δουλεια εαν βγαλεις τον προφυλακτηρα, ενα εικοσαρικο το ψυγειο, αλλα τοσα το βεντιλατερ, αλλα ενα τριανταρι η φουσκα ψυγειου μαζι με τον αναλογο θερμοστατη, καλο καθαρισμα του κυκλωματος ψυξης γιατι παλι θα εχει πολυ σκουπιδι μεσα, (μπορεις να βαλεις λαστιχο απο την βρυση απο την μια και να αποσυνδεσεις το πανω κολλαρο απο το ψυγειο να κανει κανα δεκαλεπτο να φυγουν ολες οι βρωμιες απο μεσα) και μετα να βαλεις το καινουργιο ψυγειο

προπερυσι εκανα ανακατασκευη στο cinque της γυναικας και τα αλλαξα ολα οτι αφορουσαν την ψυξη, αλλο αυτοκινητο, πιο σωστες θερμοκρασιες, μεγαλυτερη οικονομια

 

σορρυ για το μακρυναρι

Αντίθετα φίλε ωραία είναι να μοιραζόμαστε πληροφορίες και γνώση μεταξύ μας. Μπορεί το θέμα να μην έχει κλείσει σελίδα αλλά έμαθα πολλά πράγματα τα οποία δεν ήξερα.

Και όπως λέει και το ρητό "γηράσκω αεί διαδασκόμενος" 

Να ευχαριστήσω βέβαια όλους που ο καθένας έδωσε και τη γνώση του. Παρήγγειλα ήδη και θερμοστάτη που θα γίνει και αυτός αλλαγή προληπτικά έστω και αν δεν έχει κάποιο εμφανές πρόβλημα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Έχει η σύζυγος ένα fiat seicento παλιό και λέω ας του καθαρίσω εσωτερικά το σύστημα ψύξης με ειδικό υγρό.

Έκανα κανονικά τον καθαρισμό σύμφωνα με τις οδηγίες ξέπλυνα καλά και γέμισα με παραφλού. Έσφιξα κανονικά το κολάρο που άδειαζα το νερό κυκλοφόρησα όλα ωραία και καλά. Πάρκαρα το βράδυ πάω το πρωί να το πάρω βλέπω νερά στο δρόμο κοιτάζω και βλέπω ότι στάζει από το κολάρο που είχα βγάλει. Σφίγγω καλά το σφιγκτήρα με το ζόρι πήρε μισή στροφή σταματάει να στάζει κυκλοφορώ χτες όλη μέρα το αυτοκίνητο ωραία και καλά καμία διαρροή σε συχνό έλεγχο που έκανα.

Πάω σήμερα να το πάρω πάλι νερά στο δρόμο πάλι στάξιμο από το ίδιο κολάρο. Σήμερα λέω να βγάλω τελείως το κολάρο να το ελέγξω μήπως έχει καμία μικρή τρύπα αλλά και πάλι δεν θα έτρεχε όταν η θερμοκρασία του νερού είναι στους 90 βαθμούς όταν δουλεύει το αυτοκίνητο και τρέχει όταν είναι κρύο το νερό;;

Καμιά γνώμη τι μπορεί να συμβαίνει.

Παρε αρχικά νέο σφιγκτήρα   , και άλλαξε το συγκεκριμένο κολλαρο εάν συνεχίζει .

Με είχε ταλαιπωρήσει και εμένα σε ένα opel corsa c και μόλις το πρεσαρα το κύκλωμα ψύξης έχανε σιγά σιγά από το συγκεκριμένο κολλαρο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Αντίθετα φίλε ωραία είναι να μοιραζόμαστε πληροφορίες και γνώση μεταξύ μας. Μπορεί το θέμα να μην έχει κλείσει σελίδα αλλά έμαθα πολλά πράγματα τα οποία δεν ήξερα.

Και όπως λέει και το ρητό "γηράσκω αεί διαδασκόμενος" 

Να ευχαριστήσω βέβαια όλους που ο καθένας έδωσε και τη γνώση του. Παρήγγειλα ήδη και θερμοστάτη που θα γίνει και αυτός αλλαγή προληπτικά έστω και αν δεν έχει κάποιο εμφανές πρόβλημα.

 

5 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Παρε αρχικά νέο σφιγκτήρα   , και άλλαξε το συγκεκριμένο κολλαρο εάν συνεχίζει .

Με είχε ταλαιπωρήσει και εμένα σε ένα opel corsa c και μόλις το πρεσαρα το κύκλωμα ψύξης έχανε σιγά σιγά από το συγκεκριμένο κολλαρο.


Πως και δεν είχε αυτόματους σφιγκτήρες στο σημείο αυτό;

Screenshot_709.png.3b440ca7cccb7a3e3b900cadb18b9351.png

 

Πάρε και κανέναν τέτοιο @papoys1  αν βρεις, μπορεί να σε βοηθήσει αφού σφίγγει ανάλογα πόσο ζεστό είναι το κολάρο κτλ ή αν βρεις κάτι σε βιομηχανικού τύπου σφιγκτήρα γιατί γενικά οι απλοί δημιουργούν προβλήματα στο κολάρο.

  • Like 2
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Klausx είπε

 


Πως και δεν είχε αυτόματους σφιγκτήρες στο σημείο αυτό;

Screenshot_709.png.3b440ca7cccb7a3e3b900cadb18b9351.png

 

Πάρε και κανέναν τέτοιο @papoys1  αν βρεις, μπορεί να σε βοηθήσει αφού σφίγγει ανάλογα πόσο ζεστό είναι το κολάρο κτλ ή αν βρεις κάτι σε βιομηχανικού τύπου σφιγκτήρα γιατί γενικά οι απλοί δημιουργούν προβλήματα στο κολάρο.

Αυτοματο όπως της φωτογραφίας έβαλα . Κατέβηκα με δείγμα . 

 

  • Like 2
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ειναι οι καλυτεροι,

ακριβοι μεν αλλα οι καλυτεροι!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...