gianniz_k Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Φίλε μην ακούς κανέναν. Τσουλάει το αμαξάκι; Δεν πειράζεις τίποτα. Άμα σε αφήσει πουθενά τότε το κοιτάς. Πες μόνο σε ποιους δρόμους κυκλοφορείς να τους αποφεύγουμε 1 1
halvas69 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Έφαγα κόλλημα με τα λάστιχα, μου φάνηκε τόσο extreme αυτό που διάβασα. "Μόνο" 35χλμ την ημέρα Χ 365 ημέρες που έχει ο χρόνος Χ 5 χρόνια από το 2016 μέχρι και το 2021 = σχεδόν 64,000χλμ Για να μην βάλουμε στην εξίσωση και την ηλικία των ελαστικών, τα περί καλοκαιριού είναι λάθος. 5 καλοκαίρια και χειμώνες έφαγαν στην μάπα και ξαφνικά μας νοιάζει το φετινό μόνο; Λάστιχα αλλάζουμε όταν δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους και όχι όταν έρχονται τα χελιδόνια. Σέρβις και έλεγχος του check engine σε συνεργείο που ειδικεύεται σε VAG, αλλαγή ελαστικών και ευθυγράμμιση τροχών. Δεν αφήνεις τίποτα για αργότερα, πρέπει να γίνουν όλα και να προσέχεις. 1
james01gr Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 αντί να θαυμάζετε το αυτοκίνητο που από το 2018 έχουν να του βάλουν λάδια και από τότε δεν έχει κάψει ούτε μισό λίτρο λάδι... μηχανή TSI κιόλας! η VAG τιμής ένεκεν θα πρέπει να πάρει αυτό το αυτοκίνητο να το βάλει στο μουσείο της και να το δείχνει σε κάτι γιαπωνεζάκια για το πως γίνεται η δουλίτσα. παίζει το αυτοκίνητο να έχει να μάθει και να πηγαίνει χωρίς λάδια.
Doubt Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Μετά από 3 σελίδες.. ο λόγος που δεν μπαίνω εδώ και καιρό στο θέμα για τα αυτοκίνητα. @GodzillaCoverΣτο ινσομνια είσαι, νέος πρέπει να είσαι. https://www.skroutz.gr/s/20424826/Διαγνωστικό-Αυτοκινήτου-ELM-327-OBD-2-με-Bluetooth.html https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torquefree&hl=el&gl=US Με αυτά τα 2 και το κινητό σου μπορείς να δεις (και να σβήσεις αν θυμάμαι καλά) τους κωδικούς βλάβης που είναι αποθηκευμένοι στον εγκέφαλο του ΙΧ. Πχ p0170 Κάνεις μετά ένα google search για τον κωδικό και βλέπεις πιθανά αίτια. Το ότι συνεργείο "δεν ασχολήθηκε" και "δεν βρήκε" είναι απλά απαράδεκτο. 1
Stam53 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Τις βλάβες μπορείς να τις δεις (σε OPEL) πατώντας φρένο + γκάζι + κλειδί στο ON και μπορείς να τις σβήσεις αφαιρώντας τα καλώδια από τους πόλους. Θα ξανακαταγραφούν βέβαια αν δεν διορθωθεί το πρόβλημα.
cumulus Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Μαλλον το λαμπακι εχει χαλασει.Απλη λογικη ειναι.Λαδια και μπουζι και αλλες βλακειες αλλαζουν μονο οι χαζοι.
AntonisKo Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2022 Αρχικά, γέμισε 2 ρεζερβουάρ με v power racing και πήγαινε το κόφτες συνεχώς να ξεμπουκωσει. Ποιος ξέρει και πόση μαυρίλα θα έχει μαζέψει στην εισαγωγή με τέτοια χρήση. Όλα τα tsi θέλουν και λίγο ξύλο. Επίσης τέτοια "χαζά" check engine (που στην περίπτωση σου μάλλον δεν θα είναι κιόλας) συνήθως έχουν να κάνουν με τον αισθητηρα "λ". 😁 1
nick#18 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Στις 19/1/2022 στις 11:49 ΜΜ, AntonisKo είπε Αρχικά, γέμισε 2 ρεζερβουάρ με v power racing και πήγαινε το κόφτες συνεχώς να ξεμπουκωσει. Οπως μας τα λεει το παλικαρι μπερδεμενα.. βλεπω τη βαλβιδοσουπα να ερχεται μαζι με τα κρυα της αλλης εβδομαδας..ο,τι πρεπει! Δεν το προτεινω παντως αυτο σαν λυση οταν ενα αμαξι ειναι μερικως "παρατημενο" στη μοιρα του..
tutuyo Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 και "ξυλο" κιολας σε αμαξι με αμφιβολα λαστιχα🙂 - πιο πιθανο να κανεις παρεα στον Παντελο
kostasbm Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 συνήθως είναι αισθητήρας η κακή καύση σε κάποιο κύλινδρο...τυχαία λεω ο 3ος η καμμία φορά να έχει φύγει το καλωδιακι από κάποιον αισθητήρα...πέσε από κάτω και ρίξε μια μάτια μην κρεμετε κάποιο καλώδιο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα