Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συχνά βλέπουμε σε διάφορα ποστ  για πχ ενέργεια ,αεριού ,προϊόντα, υπηρεσίες ,παρόχους την φράση "Κανε καταγγελία"

Μιλάμε για αρμόδιες αρχες όπως η ΕΕΤΤ, η ΡΑΕ , ο Συνήγορος του Καταναλωτή κτλ 

Από την εμπειρία σας από όταν  κάνατε την καταγγελία σε ποσο καιρό πήρατε απάντηση?

Λυθηκε το πρόβλημα σας ?

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ.

Καλά, αν κάναμε ακριβώς ότι μας λένε οι συμφορουμίτες θα 'πρεπε να 'μασταν συνέχεια στα δικαστήρια και στα τμήματα.

Κάνε μήνυση, κάνε καταγγελία 😄

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, k_w_t είπε

Συχνά βλέπουμε σε διάφορα ποστ  για πχ ενέργεια ,αεριού ,προϊόντα, υπηρεσίες ,παρόχους την φράση "Κανε καταγγελία"

Μιλάμε για αρμόδιες αρχες όπως η ΕΕΤΤ, η ΡΑΕ , ο Συνήγορος του Καταναλωτή κτλ 

Από την εμπειρία σας από όταν  κάνατε την καταγγελία σε ποσο καιρό πήρατε απάντηση?

Λυθηκε το πρόβλημα σας ?

Έχω κάνει σε ΕΕΤΤ μόνο, στα άλλα δεν ξέρω πως λειτουργεί. Σε μια πειρπτωση που είχα 100% δίκιο λύθηκε το θέμα μου και πιστωθηκαν κάτι παραπάνω χρεώσεις. Σε άλλη περίπτωση που αφορούσε θέμα απο 1 χρονο πριν δεν δικαιώθηκα. Αλλά γενικά στην εεττ είναι τόσο εύκολη διαδικασία απλα στέλνεις μειλ και τελος. Καμια σχέση με δικαστήρια και μηνύσεις που αναφέρει ο φίλος από πανω

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Fabricated είπε

Καμια σχέση με δικαστήρια και μηνύσεις που αναφέρει ο φίλος από πανω

Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα. Δεν πειράζει. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειχα κανει κάποτε διπλη καταγγελια (ΣτΚ + ΕΕΤΤ) για την αειμνηστη Altec telecom που ειχα προπληρωσει συνδρομή dsl 24mbps 1 έτους και στον 1 μηνα εκλεισαν... Ακομα περιμενω να βρω το δικιο μου (παιζει να εχουν περασει πλεον 14-15 χρονια). Βεβαια εχει και 8-9 χρονια που αλλαξα διευθυνση οποτε και να πηγε κατι απαντητικο με φακελο χλωμο να το λαμβανα (αλλα ουτε τηλεφωνο ουτε μειλ ηρθε ουδεποτε)

Επεξ/σία από paylidis
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

είχα κάνει καταγγελία σε μεγάλη αλυσίδα που βάζει μούφα προσφορές συνέχεια ,

δέχεται παραγγελίες και στο τέλος σου επιστρέφει τα χρήματα αφού τα έχει καταχραστεί για αρκετές μέρες έως και μήνες ,

σου λέει και ένα ξερό συγνώμη γιατί φταίει και καλά ο προμηθευτής .

Το πρόβλημα δεν λύθηκε γιατί μου ακύρωσαν την παραγγελία και μου επέστρεψαν τα χρήματα ,

αφού τα είχαν στην κατοχή τους επί 20 ημέρες χωρίς να έχω το προϊόν ,

αλλά  η αλυσίδα έφαγε ένα καλό και βαρβάτο πρόστιμο για καταχρηστική ακύρωση παραγγελίας και παραπλανητικές προσφορές.

 

Επεξ/σία από makis269
  • Like 1
Δημοσ.

Ειχα κανει στη ΡΑΕ καταγγελια κατα του ΔΕΔΔΗΕ επειδη ειχα προβλημα με το δικτυο στο σπιτι και αδιαφορουσαν.

Πηρε καπου 2 μηνες να προχωρησει ολο το θεμα ,καθως η πρωτη καταγγελια που ειχα κανει μεσω της πλατφορμας τους,εξαφανιστηκε,αλλα με το που προωθηθηκε μειλ απο τη ΡΑΕ στο ΔΕΔΔΗΕ μετα απο λιγες μερες τσακιστηκαν και ηρθαν και εσκαψαν για να αντικαταστησουν κομματι της καλωδιωσης της χαμηλης τασης.

Εχω κανει καταγγελια στο Κωτσοβολο στο ΙΝΚΑ (νομιζω σε αυτο ηταν,δεν ειμαι σιγουρος γιατι εχουν περασει χρονια) γιατι μετα απο επιστροφη ελαττωματικου προιοντος αργουσαν να επιστρεψουν τα χρηματα.Μετα απο 1 μηνα τα επεστρεψαν και μετα απο λιγο καιρο τους ενοχλησε και ο φορεας αλλα το θεμα ειχε λυθει ουσιαστικα.

Γενικα αργουν αλλα γινεται συνηθως δουλεια.

Και ναι κανονικα πρεπει με καθε αφορμη να κανουμε καταγγελιες και μηνυσεις γιατι αλλιως δε θα στρωσει ποτε τιποτα.

  • Like 3
Δημοσ.

Έχω κάνει στη ΕΕΤΤ για τη Nova. Μου ζητούσε για την διακοπή 24μηνου συμβολαίου, με 30€ πάγιο, στον 22ο μήνα, 220€. Μετά από καμιά 20ρια μέρες απάντησε η Nova επισήμως πως τα τέλη διακοπής τελικά ήταν γύρω στο 20ρικο και το θέμα έληξε εκεί.
Ο φορέας δεν ενδιαφέρθηκε καν για το ότι πήγαν να με εξαπατήσουν, παρ' όλο που πιάστηκαν με τη γίδα στην πλάτη.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, k_w_t είπε

Καλησπέρα... Απλά υπάρχει πολυ δουλειά.. Και δεν ξέρουν πως να απαντήσουν στα αιτήματα..Μπορει να μην βγάζουν άκρη στην εκάστοτε συμβαση που δίνουν οι παροχοι για υπογραφή στον πελατη με  τα ψιλά γράμματα.. 

  • Like 1
Δημοσ.

Είχα κάνει στην ΕΕΤΤ για την wind που μου ζητούσε 200 ευρώ για ακύρωση παραγγελίας, την οποία είχα αναιρέσει την επόμενη μέρα της τηλεφωνικής συνομιλίας, δηλαδή μέσα στο 14ήμερο υπαναχώρησης και είχα στείλει όλα τα χαρτιά που μου ζήτησαν αμέσως.

Με είχαν αφήσει ένα μήνα χωρίς τηλέφωνο, γιατί παρόλο που είχαν διακόψει τη σύνδεση και είχα επιστρέψει το μόντεμ, δεν μπορούσε να κάνει τη σύνδεση ο άλλος πάροχος γιατί στο σύστημα φαινόμουν ότι ήμουν πελάτης της wind!

Μόλις όμως τους κοινοποίησα το email που έστειλα στην ΕΕΤΤ με όλες τις πληροφορίες, ποια μέρα και ώρα μίλησα, με ποιον υπάλληλο και τι ακριβώς ειπώθηκε και συμφωνήθηκε, την επόμενη μέρα ήρθε ειδοποίηση ότι έγινε λάθος και ότι δεν χρωστάω τίποτε και μπόρεσα τελικά να συνδεθώ στον άλλο πάροχο!

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΕΕΤΤ για 5ψήφια , επιστροφή χρημάτων και η εταιρία μου έκανε και δώρο πάγια (λιγότερο απο μήνα)

ΣτΚ για προϊόν λάπτοπ εντός εγγύησης που είχε χαλάσει το drv-rw και επειδή είχα κάνει αναβάθμιση ram/ssd δεν το παίρνανε (2 μήνες)

ΣτΚ για παραλαβή χτυπημένου ψυγείου (αντικατάσταση) , ελαττωματικού πλυντηρίου (αντικατάσταση) , καθυστέρηση προϊόντος (επιστροφή χρημάτων)  , παραλαβή άλλου προϊόντος (επιστροφή μεταφορικών) (1-3 μηνες)

ΣτΚ για πάροχο ενέργειας (αποχώρηση αζημίως)  (3+ μήνες)

ΡΑΕ δεν έχω δοκιμάσει , αλλά απο ότι διαβάζω καθυστερούν , ούτε προστασία καταναλωτή

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.

Δύο φορές σε ΣτΚ. Καμιά 3 βδομάδες για την πρώτη ενημέρωση, μετά την οποία, και τις δύο φορές τα καταστήματα -που έως τότε σφύριζαν τα δικά τους- έπραξαν αυτό που έπρεπε άμεσα. 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 17/1/2022 στις 2:53 ΜΜ, unforgiven είπε

Έχω κάνει στη ΕΕΤΤ για τη Nova. Μου ζητούσε για την διακοπή 24μηνου συμβολαίου, με 30€ πάγιο, στον 22ο μήνα, 220€. Μετά από καμιά 20ρια μέρες απάντησε η Nova επισήμως πως τα τέλη διακοπής τελικά ήταν γύρω στο 20ρικο και το θέμα έληξε εκεί.
Ο φορέας δεν ενδιαφέρθηκε καν για το ότι πήγαν να με εξαπατήσουν, παρ' όλο που πιάστηκαν με τη γίδα στην πλάτη.

Ακριβώς το ίδιο σκηνικό. 2 μήνες πριν τη λήξη 24μηνου συμβολαίου με €18 πάγιο ζητούσαν ~€200. Στη δική μου περίπτωση ήταν μετάθεση (αναγκαστική), ζήτησα να μεταφερθεί η γραμμή στη νέα κατοικία που νοίκιασα αλλά η περιοχή δεν καλυπτόταν από τη Nova. Οπότε επανήλθαν με πρόταση να αφήσω τη γραμμή σε ένα φίλο μου ή στον επόμενο ενοικιαστή στο σπίτι που άφηνα ώστε να γλυτώσω τη ρήτρα και κάτι άλλα τραγελαφικά...

Γράφτηκαν όλα στην καταγγελία και στο τέλος απάντησαν ότι το υπόλοιπο είναι μηδενικό και δεν ξανασχολήθηκε κανένας.

  • Like 3
Δημοσ.
18 ώρες πριν, takoulou είπε

Καλησπέρα... Απλά υπάρχει πολυ δουλειά.. Και δεν ξέρουν πως να απαντήσουν στα αιτήματα..Μπορει να μην βγάζουν άκρη στην εκάστοτε συμβαση που δίνουν οι παροχοι για υπογραφή στον πελατη με  τα ψιλά γράμματα.. 

Θα έπρεπε κανονικά οι συβάσεις που βγάζουν οι παροχοι να ελεγχθούνε απο την ΡΑΕ . 

Οπως εβγαλε και ειδικο πρωτυπο για τους λογαριασμους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...