Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπάρχουν πολλοι τρόποι που μπορείς να ασφαλίσεις το μηχανάκι σου όπως συναγερμός,κλείδωμα δισκοφρένου(με συναγερμό) και ανοίγεις τρύπα στο πεζοδρόμιο και βάζεις μια βάση για κουλούρα (όχι φθηνιάρικη να ειναι απο ατσάλι).Όλα αυτα μαζί γυρω στα 200-250 ευρώ βγαίνουν και δεν πρόκειται να κάτσουν να στο πάρουν γιατί θα θέλουν χρόνο.

Εφόσον είσαι αρχάριος καλύτερα να πας σε σκούτερ αν και προτιμάω τα παπιά για λόγους αξιοπιστίας και φθηνότερου σερβις

Απο παπιά yamaha crypton s,honda astrea grand,daytona sprinter 125,crypton x(Αν βρεις σε καλη κατασταση και όχι απο πιτσιρικά ειναι λαχείο)

Από σκούτερ εχεις πολλές επιλογές όπως sym kymco πολυ καλο ειναι και το symphony 200 της συμ αν δεν εχεις προβλημα με το διπλωμα,δεν ειναι ακριβως 200αρι σαν 150 πάει.Honda pcx,piaggio medley,yamaha n max ειναι οι καλύτερες λύσεις πάντως!

Αν βρεις και κανα liberty 125-150 και αυτα καλα σκουτερακια ειναι.

Απλά χρειάζεται οπωςδήποτε έμπιστος μηχανικός να τα ελέγξει,κατα προτίμηση να είναι κάτω απο 30-40κ χιλιόμετρα μην πάρεις κανένα φορτωμένο με χιλιόμετρα.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

@vaas93 Το σκέφτηκα και εγώ αυτό για την ασφάλεια. Nmax και PCX όντως κάνουν μπαμ λόγω εμφάνισης. ABS θα ήθελα να έχει, δεν θέλω εκπτώσεις στην ασφάλεια γιατί δεν έχω εμπειρία.

@Sorath Ωραίο είναι, μοιάζει με το Vision οπτικά. Θα το βάλω στις επιλογές αν και αυτό χωρίς ABS.

@visualizer Δεν έχεις άδικο, είναι όντως πολύ πιθανό να υπάρξει κάποια πτώση και να μακελέψω το καινούριο μηχανάκι. Από την άλλη, δεν έχω κάποιον μηχανικό μοτοσυκλετών στον κύκλο μου, θέλει ψάξιμο που δεν έχω την όρεξη να ασχοληθώ να σου πω την αλήθεια.

 @thanasisxask Δεν θέλω να πάω σε περισσότερα κυβικά/βάρος/γκάζι εφόσον με καλύπτει έστω και οριακά η κατηγορία των 125. Προτιμώ κάτι στα μέτρα μου, παρά κάτι που θα φοβίζει ή θα με βάζει σε πειρασμό να πατήσω και λόγω απειρίας θα καταλήξω σε κανένα χωράφι στην καλύτερη. 

@pano Έχω ποδήλατο και το χρησιμοποιώ συχνά. Η απόσταση όντως δεν είναι τίποτα, την κάνω αρκετές φορές μέσα στον χρόνο για βόλτα, αλλά επειδή πιάνω δουλειά στις 6 το πρωί, δεν θέλω με τίποτα να βγω με ποδήλατο στις 5:30 στον επαρχιακό που έχει φορτηγά και ελάχιστα φώτα. Βλέπω (μάλλον καλύτερα ΔΕΝ βλέπω) κάποιους αλλοδαπούς που κυκλοφορούν εκείνη την ώρα με ποδήλατα, δεν είναι και το πιο ασφαλές πράγμα που θα μπορούσα να κάνω. Επίσης, ψώνια με τη σύζυγο με το ποδήλατο δικάβαλο δεν παίζει... 

@TRILOBYTER Είμαστε κοντά στα κιλά, είμαι 77-78 με ύψος 1,73. Δεν έχει κανένα από τα 2 ABS, έχουν CBS αλλά όπως είπα και πριν θα το βάλω στη λίστα το Vision.

10 ώρες πριν, vaas93 είπε

Το είχα 7 χρόνια το συγκεκριμένο, όποτε έβγαινα σε ανοιχτό δρόμο (π.χ Κηφισός) έκανα τον σταυρό μου για να μην με πάρει ο αέρας ή κανένα αυτοκίνητο. Μέχρι τα 80 πάει σβέλτα, μετά ανεβαίνει με δυσκολία και σε ανηφορικό δρόμο δεν πάει παραπάνω. Τα αναγράφω αυτά επειδή ο TS αναφέρεται σε επαρχιακό οδικό δίκτυο και ανάλογα με το τι εννοεί μπορεί να μην του κάνει η κατηγορία των 125. Το ABS χρειάζεται στον αρχάριο (και όχι μόνο), τρεις φορές χρειάστηκε να φρενάρω απότομα και τις τρεις έπεσα.

Ο συγκεκριμένος είναι μία λωρίδα ανα κατεύθυνση, μέτρια άσφαλτος, χωρίς στροφές, αλλά με λίγα φώτα. Είναι ο δρόμος που περνάνε όσοι έρχονται από Αθήνα και πάνε προς νότια Εύβοια, από την ψηλή γέφυρα και μετά. 1 φανάρι σε όλη μου τη διαδρομή.

10 ώρες πριν, phanispal είπε

Πάντως μέχρι 125cc παίρνει δίπλωμα χωρίς εξετάσεις και λοιπές ταλαιπωρίες με το νέο νομοσχέδιο.

Μαθήματα μπορεί (και πρέπει) να κάνει βέβαια, ούτως ή άλλως προβλέπτονται πέντε (5) υποχρεωτικά.

Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που το αποφάσισα. Είναι καλή κατηγορία για έναν εντελώς αρχάριο σαν εμένα. Μαθήματα θα κάνω εννοείται, το είπα και στο αρχικό post.

 

7 ώρες πριν, mp123 είπε

Μην παρεις χοντα , γιαμαχα , πιατζιο .Ασ ξεκινησουμε απο αυτο.

Αυτά τα κλεβουν αφου θα το αφηνεις εξω. 

Βλεπε συμ , κυμκο., κιγουει  , ντειτονα κλπ . Αυτα δεν εχουν φοβο. Και ξεκλειδωτο να το αφηνεις κανεις δεν το κλεβει.

Από αξιοπιστία αξίζουν όμως? Κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο?

6 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Υπάρχουν πολλοι τρόποι που μπορείς να ασφαλίσεις το μηχανάκι σου όπως συναγερμός,κλείδωμα δισκοφρένου(με συναγερμό) και ανοίγεις τρύπα στο πεζοδρόμιο και βάζεις μια βάση για κουλούρα (όχι φθηνιάρικη να ειναι απο ατσάλι).Όλα αυτα μαζί γυρω στα 200-250 ευρώ βγαίνουν και δεν πρόκειται να κάτσουν να στο πάρουν γιατί θα θέλουν χρόνο.

Εφόσον είσαι αρχάριος καλύτερα να πας σε σκούτερ αν και προτιμάω τα παπιά για λόγους αξιοπιστίας και φθηνότερου σερβις

Απο παπιά yamaha crypton s,honda astrea grand,daytona sprinter 125,crypton x(Αν βρεις σε καλη κατασταση και όχι απο πιτσιρικά ειναι λαχείο)

Από σκούτερ εχεις πολλές επιλογές όπως sym kymco πολυ καλο ειναι και το symphony 200 της συμ αν δεν εχεις προβλημα με το διπλωμα,δεν ειναι ακριβως 200αρι σαν 150 πάει.Honda pcx,piaggio medley,yamaha n max ειναι οι καλύτερες λύσεις πάντως!

Αν βρεις και κανα liberty 125-150 και αυτα καλα σκουτερακια ειναι.

Απλά χρειάζεται οπωςδήποτε έμπιστος μηχανικός να τα ελέγξει,κατα προτίμηση να είναι κάτω απο 30-40κ χιλιόμετρα μην πάρεις κανένα φορτωμένο με χιλιόμετρα.

Θέλω κάτι από το δήμο για αυτό? 

Μου αρέσουν τα scooters περισσότερο είναι η αλήθεια.

Δεν θα ήθελα να ανέβω σε κυβικά, τα 125 νομίζω θα με καλύψουν για τη χρήση που το θέλω. Πολύ ωραίο το meddley που ανέφερες.

Δημοσ.

Εφόσον χρησιμοποιείς ποδήλατο έχεις μια εμπειρία σε διτροχα. 

Τα σκούτερ είναι πιο βολικά, έχουν χώρο αποθήκευσης αλλά έχουν μικρότερους τροχούς, συνήθως περισσότερες βλάβες αναλόγως την εταιρία, ακριβότερο σέρβις 

 

Τα παπιά έχουν μεγαλύτερες ρόδες που σημαίνει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά τουλάχιστον για μέσα στην πόλη που έχει περισσότερες λακκούβες , λιγότερες βλάβες αναλόγως την εταιρία, φθηνότερο σέρβις, δεν έχουν χώρο αποθήκευσης και θα χρειαστείς μια μπαγκαζιέρα για το κράνος

 

Πήγαινε σε κάποιο κατάστημα ή αν έχει κάποιος φίλος σου να οδηγήσεις κάποιο η έστω να ανέβεις επάνω. 

 

Πάρε κάτι μεταχειρισμένο, ελαφρύ σε καλή κατάσταση και μετά από 1-2 χρόνια οδήγησης θα καταλάβεις τι είναι καλύτερο για εσένα και σε εξυπηρετεί καλύτερα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

@nullindexΝτάξει δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, πολιτισμένα μηχανάκια είναι, αλλά πίστεψέ με θα σε βολέψει τόσο πολύ που σε λίγο καιρό θα χρειαστείς μεγαλύτερο. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, vaas93 είπε

Το είχα 7 χρόνια το συγκεκριμένο, όποτε έβγαινα σε ανοιχτό δρόμο (π.χ Κηφισός) έκανα τον σταυρό μου για να μην με πάρει ο αέρας ή κανένα αυτοκίνητο. Μέχρι τα 80 πάει σβέλτα, μετά ανεβαίνει με δυσκολία και σε ανηφορικό δρόμο δεν πάει παραπάνω. Τα αναγράφω αυτά επειδή ο TS αναφέρεται σε επαρχιακό οδικό δίκτυο και ανάλογα με το τι εννοεί μπορεί να μην του κάνει η κατηγορία των 125. Το ABS χρειάζεται στον αρχάριο (και όχι μόνο), τρεις φορές χρειάστηκε να φρενάρω απότομα και τις τρεις έπεσα.

Αν ειχες το παλιο βιζιον, το καινουργιο του 21 που εχω εγω ειναι αλλο σκαφος, αυτο για τα φρενα το εχω ακουσει και εγω απο κατοχους του παλιου και ειδικα τα πρωτα του 11 12 κλπ. Στο καινουργιο δεν ισχυει, ειναι πολυ καλα τα φρενα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, nullindex είπε

Test Drive γίνεται σε καταστήματα ή μπορείς απλά να ανέβεις και να δεις πώς κάθεσαι, το βάρος του κλπ?

μπορεις να ανεβεις στο μαγαζι, αν εχεις διπλωμα και βολτα θα στο δωσουν αν εχουν.. Εχω κανει τεστ ντραιβ στη γιαμαχα αρκετες φορες, τιποτα δε μου ζητησαν, αλλα με ξερουν εκει. Εσενα μονο διπλωμα μαλλον θα σου ζητησουν.

12 λεπτά πριν, nullindex είπε

Test Drive γίνεται σε καταστήματα ή μπορείς απλά να ανέβεις και να δεις πώς κάθεσαι, το βάρος του κλπ?

Αποφασισε μια τι θες, ξαπλωτη η καθιστη θεση οδηγησης; Πατωμα θελεις; Κυβικα και λεφτα;

Επεξ/σία από TRILOBYTER
  • Thanks 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, TRILOBYTER είπε

μπορεις να ανεβεις στο μαγαζι, αν εχεις διπλωμα και βολτα θα στο δωσουν αν εχουν.. Εχω κανει τεστ ντραιβ στη γιαμαχα αρκετες φορες, τιποτα δε μου ζητησαν, αλλα με ξερουν εκει. Εσενα μονο διπλωμα μαλλον θα σου ζητησουν.

Αποφασισε μια τι θες, ξαπλωτη η καθιστη θεση οδηγησης; Πατωμα θελεις; Κυβικα και λεφτα;

Λοιπόν, scooter, 125cc, χρήματα έως 3500-3800 χωρίς εξοπλισμό. Για τον εξοπλισμό το budget είναι ξεχωριστό.

Πάτωμα και θέση οδήγησης πρέπει να ανέβω για να το αποφασίσω, δεν ξέρω ακόμα. 

Θα ήθελα να έχω 3-4 μοντέλα υπόψιν για να μην πάω εντελώς στα τυφλά, έχω κρατήσει κάποια από αυτά που αναφέρατε όπως το Vision. Θέλω να δω και τα PCX, Nmax που μου αρέσουν πιο πολύ οπτικά.

  • Moderators
Δημοσ.
3 ώρες πριν, nullindex είπε

Λοιπόν, scooter, 125cc, χρήματα έως 3500-3800 χωρίς εξοπλισμό. Για τον εξοπλισμό το budget είναι ξεχωριστό.

Πάτωμα και θέση οδήγησης πρέπει να ανέβω για να το αποφασίσω, δεν ξέρω ακόμα. 

Θα ήθελα να έχω 3-4 μοντέλα υπόψιν για να μην πάω εντελώς στα τυφλά, έχω κρατήσει κάποια από αυτά που αναφέρατε όπως το Vision. Θέλω να δω και τα PCX, Nmax που μου αρέσουν πιο πολύ οπτικά.

Αν το θες για μικρό μετακινήσεις μέσα στη πόλη, κοίταξε κάτι με πάτωμα (piaggio medley, sym synohony st 125, kymco agility 125)

  • Thanks 1
Δημοσ.

Νομίζω οτι το Piaggio Medley μου κλείνει το μάτι. Μου αρέσει οπτικά, έχει αρκετούς χώρους, abs και μεγάλους τροχούς.

Είναι αξιόπιστη σαν μάρκα?

Δημοσ.
3 ώρες πριν, nullindex είπε

Νομίζω οτι το Piaggio Medley μου κλείνει το μάτι. Μου αρέσει οπτικά, έχει αρκετούς χώρους, abs και μεγάλους τροχούς.

Είναι αξιόπιστη σαν μάρκα?

Ναι είναι αλλά όχι τόσο αξιόπιστη όπως ειναι honda,yamaha.

Το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι πολύ καλό πάντως ακριβό μεν αλλα πιστεύω τα αξιζει 

Δημοσ.

αν ειναι να φτασεις 3800 τοτε παρε το kymco x town που κανει περιπου 4000 και ειναι 300αρι. 3500-4000 για 150αρι ουτε καν ομως. Αλλιως vision/sh mode 125 . 

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Πέρασε ο καιρός και ακόμα δεν υπάρχει πρόοδος, ούτε απόφαση.

Όσο όμως χαζεύω στο internet, τόσο πιο πολύ μου αρέσουν τα 125άρια μηχανάκια, τύπου MT 125, CB125R κλπ..

Εντάξει, ξεχνάω χώρους και ευκολία λόγω μη αυτόματου κιβωτίου, αλλά μήπως είναι καλύτερα σαν μηχανάκια συνολικά? Πιο θελκτικά στο να τα πάρεις για βόλτα? Για δικάβαλο κάνουν για καμιά βόλτα πιο μακρία, μιλάμε για περίπου 140 κιλά συνολικά τα 2 άτομα?

Δημοσ.

Εγώ έχω να πω μην πάρεις 125 κυβικά πήγαινε για κάτι μεγαλύτερο γιατί αυτά τα κυβικά μπορεί να ήταν αρκετά για 20 χρόνια πίσω αλλά με τα σημερινά δεδομένα για euro πρότυπα με injection ψεκασμούς για οικονομία κλπ κλπ τα 125 κυβικά είναι τάφος.

Και δεν το λέω με την προοπτική του να τρέχεις αλλά λίγο γκάζι έστω και για μια προσπέραση θα σου χρειαστεί.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...