Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NickTG είπε

45 σελίδες μετά πάντως και ευθύνη έχουν μόνο οι τράπεζες.

Εμείς που δίνουμε ότι μας ζητήσουν καμία ευθύνη.

Ο λαός είναι σοφος, όπως λέει και ενα ρητό

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 ώρες πριν, marinna είπε

Το έστειλα βασικά επειδή και αυτοί mobile banking χρησιμοποιούσαν - δεν έχει διαφορά, το θέμα είναι να μην ακολουθήσεις λινκ, εδώ από sms.

Καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά υπάρχει διαφορά με την εξής λογική: Στο mobile banking δεν μπαίνεις (μετά τη δημιουργία του λογαριασμού πάντα) με user/pass, μπαίνεις είτε με ένα pin που έχεις ορίσει είτε με το δακτυλικό αποτύπωμα. Σε χώρες που δεν ασχολούνται καθόλου με web banking (όπου μπαίνεις με user/pass), δεν πιάνουν αυτό του είδους τα σκαμ γιατί όλοι ξέρουν ότι οποιαδήποτε ειδοποίηση η τράπεζα τη στέλνει μέσω της εφαρμογής και όχι με sms. 

 

6 ώρες πριν, marinna είπε

Προσπαθώ, αλλά πραγματικά δεν γίνεται, αλλάζουν συνεχώς. Εδώ και 3 μέρες ας πούμε η εφαρμογή μου δεν δέχεται fingerprint. Συμβαίνει μόνο σε μένα; Πρέπει να παίρνω τηλέφωνο και να περιμένω μισή ώρα κάθε φορά στο τηλεφωνικό κέντρο με την ελπίδα ότι θα πετύχω έναν υπάλληλο που θα ξέρει ακριβώς τι γίνεται και γιατί; 

Αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα όντως.

6 ώρες πριν, marinna είπε

Δεν ισχύει,  έχουν πει πολλοί και σε αυτό το θρεντ και σε άλλα παρεμφερή ότι κάποιοι αξίζει να χάσουν τα λεφτά τους, αφού είναι τόσο ΒΛΑΚΕΣ - αλλά εγώ από όσο θυμάμαι στον @Bitbit το είπα αρχικά, γιατί αυτός νομίζω είναι ο πιο επίμονος εκφραστής του just world hypothesis εδώ μέσα, αν και όχι ο χειρότερος. Αλλά δεν νομίζω να το διάβασε.

Αυτό είναι σαφώς λάθος αν όντως υπάρχει τέτοια λογική. Εγώ προσωπικά παρότι θεωρώ 100% υπεύθυνο το θύμα στις συγκεκριμένες περιπτώσεις γιατί έχει και ευθύνες μαζί με τα δικαιώματά του πάνω στον τραπεζικό του λογαριασμό, το σπίτι του κ.λπ. σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι αξίζει σε κάποιον να χάσει χρήματα.

6 ώρες πριν, marinna είπε

Ειλικρινά δεν νομίζω ότι κάποιος που την έχει πατήσει έτσι, θα την ξαναπατήσει. Άρα κάπως καταρρέει αυτό το επιχείρημα. Το πρόβλημα προφανώς δεν είναι αυτοί που ήδη την πάτησαν, είναι οι επόμενοι -και για να προστατευθούν αυτοί, πρέπει να τους βοηθήσουν αυτοί που ξέρουν και μπορούν, άρα αν όντως σας ενδιαφέρει να μην την πατάνε οι άνθρωποι, πρέπει να κοιτάξετε τον καθ' ύλην αρμόδιο για αυτό, που ναι, είναι η Τράπεζα. Αυτή ΞΕΡΕΙ, ΜΠΟΡΕΙ και ΠΡΕΠΕΙ να προστατεύσει, σε τεράστιο βαθμό. Στον βαθμό που δεν το κάνει, είτε στο επίπεδο της ενημέρωσης/πρόληψης, είτε στο επίπεδο της διάρκειας της απάτης (συστήματα ελέγχου), είτε στο επίπεδο του τι γίνεται μετά (πόσο γρήγορα κινείται για να εξυπηρετήσει όσο μπορεί τον πελάτη της), έχει την ανάλογη ευθύνη. 

Στο πρώτο σκέλος δυστυχώς γνωρίζω άτομα που κάνουν ξανά και ξανά τα ίδια λάθη (όχι απαραίτητα στο scamming) γι' αυτό και είπα αυτό που είπα. Στο δεύτερο σκέλος, επειδή διαφωνώ δε νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω ν' απαιτηθεί κάτι παραπάνω από την Τράπεζα. Και εξηγώ το γιατί: έχω λογαριασμό στην Πειραιώς, όταν μπήκα πρώτη φορά στο web banking έγραφε σε ένα banner πάνω πάνω ότι η τράπεζα δε θα σας ζητήσει ποτέ κωδικούς, από εκείνη τη μέρα λοιπόν, οτιδήποτε έχει σύνδεσμο είτε sms, είτε viber, είτε email, απλά το αγνοώ και καλώ στην τράπεζα για να ενημερωθώ αν ισχύει το περιεχόμενο τη μηνύματος (έκλεισε ο λογαριασμός, έγινε το τάδε ή το άλλο). Από τη στιγμή που εμένα με καλύπτει πλήρως η καμπάνια προστασίας της τράπεζας δε νομίζω ότι μπορώ να απαιτήσω κάτι άλλο.

  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ.

Ρε, άμα τους πιάσουν και τους εκτελέσουν ή τους κόψουν τα χέρια δεν θα σταματήσουν αυτά; ποιος νόμος λέει ότι φταίει το θύμα; αυτά είναι γνώμες. Όποιος νομίζει πως είναι ξύπνιος θα πονάει περισσότερο όταν τον πιει. Ναι, όλοι τον πίνουμε κάποια στιγμή.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους,

ας πω και εγώ την δικιά μου οπτική, θα είναι λίγο μακροσκελή, οπότε για όσους διαφωνούν για να μη κουράζω λέω  από τώρα, ότι το πρόβλημα δεν είναι ούτε των τραπεζών ούτε των συστημάτων (που κανένα δεν είναι αδιάβλητο φυσικά) αλλά καθαρά του κόσμου με πολοούς παράγοντες να το επηρεάζουν όπως η έλειψη επιμόρφωσης-παιδείας (δεν εννοώ να είναι κάποιος μορφωμένος), η βαρεμάρα, το γενικό πλαίσιο του να τα κάνουμε εύκολα όλα κτλ κτλ. Και εξηγούμε.

Στο σχολείο υποτίθεται μας μαθαίνουν κριτική σκέψη και κα΄ποιες βασικές γνώσεις, αυτό έχει καταργηθεί εδώ και πολύ καιρό με αποτέλεσμα όσοι το τελείωνουν (ένα μεγάλο ποσοστό) να μην διαθέτουν πλεόν. Επιπλέον οι γνώσεις που αποκτούν είναι τυποποιημένες σε βαθμό αν περάσουν τη τάξη και τέλος μέχρι εκεί.

Ο βαθμός αυτού του θέματος έχει φτάσει σε επίπεδο πολλοί πλέον να μην κατανοούν ούτε τι διαβάζουν και αν χρειάζεται κάποιος άλλος να τους εξηγήσει.

Δεν είναι κακό να μην πάρεις γνώσεις και κριτική σκέψη, αλλά απο εκεί και πέρα πρέπει να συνεχίσεις μόνος σου να επιμορφώνεσαι να διαβάζεις τουλάχιστον για τα πράγματα που σε ενδιαφέρουν, γιατί ο κόσμος γύρω μας αλλάζει και εξελίσσεται συνεχώς. Όταν λοιπόν γυρνάς σπίτι σου απο τη δουλειά κουρασμένος, αηδιασμένος κτλ, αντί να  ψαχτείς για κάτι που σε ενφιαφέρει, κάθεσαι να δεις GNTP, survivor, τουρκοσήριαλ, την κονσούελα, των κ@λ@ της Τούνησ το instagram να κάνεις like στο κεϊκ που έφτιαξε η θεία Μαριγώ και ανέβασε στο fb κτλ κτλ. Και αυτά θα τα δεις φυσικά αλλά ψάξου και λίγο, σε ενδιαφέρει πως γίνεται ένα πράγμα, πως δουλεύει ο θερμοστάτης του καυστήρα, ε ψάξτο λίγο στο internet κατά ένα μεγάλο ποσσοτό κάτι θα βρεις. Αντι αυτού στη καλύτερη περίπτωση, να αρχψίσεις να παίρνεις τηλέφωνα μήκως κάποιςο γνωστός ή φίλος έχει τον ίδιο με σένα για να μάθεις τι κάνει εκεί το κουμπί που δεν έχεις πατήσει ποτέ, στην καλύτερη ε, σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει, αλλιώς απλά τον ανοίγεις και τον κλείνειι με το χέρι, ενώ πχ θα μπορούσες να το κάνεις απο το κινητό από τη δουλειά.

Το ίδιο σε όλα τα πράγματα και δεν είναι θέμα μεγάλου σε ηλικία ή μικρού.

Αλήθεια πόσοι απο εσάς δεν γνωρίζεται ούτε έναν, που έχει πάρει νέα τηλεόραση πχ (ένα αγαθό που βρίσκεται εδώ και 50 χρόνια στα σπίτια μας) και δεν μπορεί, δεν έχει διάθεση ούτε να την σετάρει και σε παίρνει τηλ (και δεν μιλάω για high tv smart) να κατεβάσεις εφαρμογές κτλ, ούτε το τηλεκοντρόλ δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν αν δεν τους δείξει κα΄ποιος το manual απλά το πετάνε με τη συσκευασία!

Αυτά εφαρμόζονται παντού και φυσικά και στο ebanking. Παλιότερα "βρίζαμε" τους μεγάλους σε ηλικία που πιάνανε ουρές στα γκισέ να δούν τους τόκους στο λογαριασμο, αν κάνουν ενημέρωση του βιβλιαρίου, πόσοθ ειλικρινά δεν το κάνανε και ακόμα απο αυτούς που έχουν πέσει τώρα θύματα απάτης με ebanking. Ο παρονομαστής είανι κοινός, δεν θέλω να ενημερωθώ επιμορφωθώ σε νεά πράγματα. Και το χειρότερο είναι ότι το φαινόμενο πιάνει και νέους, όχι μόνο ηλικιωμένους που έστω έχουν και μια δικαιολογία.

Γνωρίζω εταιρεία που πλήρωνε το προσωπικό στέλνωντας άτομο για καταθέσεις χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Ο υπεύθυνος της μισθδοσίας ποτέ δεν έψαξε αν γίνεται με άλλον τρόπο ηλεκτρονικά πχ και δεν μιλάω να ψαχτεί στο google, ένα τηλ στη τράπεζα.

Έχω άτομα στη δουλειά που δεν μπορύν να κάνουν ενα πίνακα στο excel. Δεν γενήθηκαν όλοι με γνώσεις οκ, αλλά έλα να σου δείξω, μάθε το και κάντο, αφού σχεδόν κάθε ημε΄ρα θα το χρειάζεσαι. Απάντησ: ε κάντο εσύ τώρα ναι ναι α ετσι γίνεται οκ, μετά παό μια εβδομάδα, πως το κάνω αυτό; έ όχι ρε φίλε.

Γι αν μη κουράζω, ότανο άνθρωπος δεν ψάχνεται να μάθει να δει πως γίνεται το ένα, τι θέματα έχει το άλλο, (ακόμα και να ρωτήσει σε κάποιο γνωστό συγγενή του, αλλά όχι μόνο για να το κάνει εκείνη τη στιγμή) πχ πως ρε φίλε θα βάλω το netflix στη tv γιατι θέλω να βλέπω, για πράγματα που τον ενδιαφέρουν, και απλά μέρα μπείνει μέρα βγαίνει, τόσο θα παραμένει πισω και τόσο θα υπάρχουν πάντα ευκαιρίες για επιτήσειςους να του φάνε τα λεφτά, να του σηκώσουν το σπίτι, να να να.

Σορρυ αν ακούγεται κάπως όλο αυτό και για να προλάβω καταστάσεις, το post δεν έχει καμιά σχέση με σνομπισμό, ανωτερότητα, εσείς οι κακοί εμείς οι καλοί, εσείς οι αμαθής εμείς οι γνώστες κτλ κτλ.

 

  • Like 3
Δημοσ.
8 hours ago, DisRaptor said:

Όμως το γεγονός οτι οι χακερς προτιμούν 2 συγκεκριμένες τράπεζες δεν σου λέει τίποτα?

Εννοείται πως όλοι πρέπει να προσέχουμε, αλλά μην γυρνάμε και στην αλλή λογική, οτι καλα να πάθει οποιος την πάτησε.

Ποιοι χακερς? Σιγά μην είναι και οι Anonymous. Όλα έτοιμα τους τα δίνουν. 

Δεν θυμάμαι να έγραψα κάπου καλά να πάθει όποιος την πάτησε. 

2 hours ago, Shinji ikari said:

Ναι, όλοι τον πίνουμε κάποια στιγμή.

Δεν δίνουμε όλοι κωδικούς όπου να ναι πάντως. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Ποιοι χακερς? Σιγά μην είναι και οι Anonymous. Όλα έτοιμα τους τα δίνουν. 

Δεν θυμάμαι να έγραψα κάπου καλά να πάθει όποιος την πάτησε. 

Δεν δίνουμε όλοι κωδικούς όπου να ναι πάντως. 

Δεν ειπες καλα να παθουν, αλλα συνεχιζεις να επαναλαμβανεις οτι δεν φταινε οι τραπεζες. Αυτο το ειπες ξεκαθαρα. 

Εγω βλεπω τουλαχιστον 2 χοντρα λαθη που εχουν κανει οι τραπεζες (δεν θα τα ξαναπω) αλλα φαινεται πως οχι μονο δεν σε ενδιαφερει (δικαιωμα σου), αλλα εκμηδενιζεις το θεμα οταν το γυρνας σε επιχειρηματα του στυλ 'ε τοσο χαζοι που ηταν θα τους τους κλεβαν οτι και να κανανε' ή 'δεν δινουμε κωδικους'

Αν εχεις να σχολιασεις κατι σχετικα με το αν το viber ειναι ασφαλης επιλογη, η το login σε ebanking με τα στοιχεια της χρεωστικης ειναι καλη ιδεα, η εχεις να προτεινεις κατι για καλυτερη ασφαλεια, μοιρασου το.

Αλλα μην ξαναλες οτι δεν δινουμε κωδικους, το καλυψαμε αυτο, και δεν διαφωνει κανενας

Επεξ/σία από DisRaptor
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, DisRaptor είπε

Δεν ειπες καλα να παθουν, αλλα συνεχιζεις να επαναλαμβανεις οτι δεν φταινε οι τραπεζες. Αυτο το ειπες ξεκαθαρα. 

Εγω βλεπω τουλαχιστον 2 χοντρα λαθη που εχουν κανει οι τραπεζες (δεν θα τα ξαναπω) αλλα φαινεται πως οχι μονο δεν σε ενδιαφερει (δικαιωμα σου), αλλα εκμηδενιζεις το θεμα οταν το γυρνας σε επιχειρηματα του στυλ 'ε τοσο χαζοι που ηταν θα τους τους κλεβαν οτι και να κανανε' ή 'δεν δινουμε κωδικους'

Αν εχεις να σχολιασεις κατι σχετικα με το αν το viber ειναι ασφαλης επιλογη, η το login σε ebanking με τα στοιχεια της χρεωστικης ειναι καλη ιδεα, η εχεις να προτεινεις κατι για καλυτερη ασφαλεια, μοιρασου το.

Αλλα μην ξαναλες οτι δεν δινουμε κωδικους, το καλυψαμε αυτο, και δεν διαφωνει κανενας

Το δε δίνουμε τους κωδικούς το λένε και οι τράπεζες, είναι και αυτό κακό;

Αναφορικά με το viber, είναι η μοναδική επιλογή ή υπάρχει και η επιλογή του sms; Αν υπάρχουν και οι δύο επιλογές τότε μια χαρά λειτουργεί η τράπεζα εφόσον σου δίνει το δικαίωμα να επιλέξεις τι θεωρείς εσύ πιο ασφαλές. 

Για το login στο ebanking αυτό με τα στοιχεία της χρεωστικής το ζητάει κάθε φορά που θες ν' ανοίξεις την εφαρμογή; (Ρωτάω πραγματικά γιατί δε γνωρίζω με τις ελληνικές τράπεζες τι παίζει). Αν το ζητάει μόνο την πρώτη φορά για τη δημιουργία του λογαριασμού, είναι και αυτός ένας τρόπος ταυτοποίησης. Δεν ξέρω αν είναι ή όχι ο ιδανικός, πάντως στη winbank σίγουρα δεν το είχε ζητήσει, ούτε το ζητάει σε κάθε σύνδεση.

Να κάνω αντερώτηση πάνω σε αυτό όμως, δεν είναι καλή ιδέα όντως να ζητά τα στοιχεία της χρεωστικής, είναι καλή ιδέα να ζητήσει φωτό την ταυτότητα για ταυτοποίηση; Πόσοι θα το θεωρούσαν πιο ασφαλές; Η πιο ασφαλής λύση θα ήταν να γίνεται η δημιουργία του λογαριασμού του ebanking μέσα στην τράπεζα (αυτό γίνεται σε κάποιες χώρες όντως) όπου ο υπάλληλος έχει ένα τερματικό, σου ζητά να δημιουργήσεις ένα pin και αυτό συνδέεται με την εφαρμογή σου.

Αν λοιπόν, κατά τη γνώμη μου υπάρχει λάθος, αυτό είναι 1 και είναι ίσως αυτό με τη χρεωστική που λες. Το viber εφόσον δεν είναι μονόδρομος δεν είναι λάθος.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dkmaster είπε

Το δε δίνουμε τους κωδικούς το λένε και οι τράπεζες, είναι και αυτό κακό;

Αναφορικά με το viber, είναι η μοναδική επιλογή ή υπάρχει και η επιλογή του sms; Αν υπάρχουν και οι δύο επιλογές τότε μια χαρά λειτουργεί η τράπεζα εφόσον σου δίνει το δικαίωμα να επιλέξεις τι θεωρείς εσύ πιο ασφαλές. 

Για το login στο ebanking αυτό με τα στοιχεία της χρεωστικής το ζητάει κάθε φορά που θες ν' ανοίξεις την εφαρμογή; (Ρωτάω πραγματικά γιατί δε γνωρίζω με τις ελληνικές τράπεζες τι παίζει). Αν το ζητάει μόνο την πρώτη φορά για τη δημιουργία του λογαριασμού, είναι και αυτός ένας τρόπος ταυτοποίησης. Δεν ξέρω αν είναι ή όχι ο ιδανικός, πάντως στη winbank σίγουρα δεν το είχε ζητήσει, ούτε το ζητάει σε κάθε σύνδεση.

Να κάνω αντερώτηση πάνω σε αυτό όμως, δεν είναι καλή ιδέα όντως να ζητά τα στοιχεία της χρεωστικής, είναι καλή ιδέα να ζητήσει φωτό την ταυτότητα για ταυτοποίηση; Πόσοι θα το θεωρούσαν πιο ασφαλές; Η πιο ασφαλής λύση θα ήταν να γίνεται η δημιουργία του λογαριασμού του ebanking μέσα στην τράπεζα (αυτό γίνεται σε κάποιες χώρες όντως) όπου ο υπάλληλος έχει ένα τερματικό, σου ζητά να δημιουργήσεις ένα pin και αυτό συνδέεται με την εφαρμογή σου.

Αν λοιπόν, κατά τη γνώμη μου υπάρχει λάθος, αυτό είναι 1 και είναι ίσως αυτό με τη χρεωστική που λες. Το viber εφόσον δεν είναι μονόδρομος δεν είναι λάθος.

Λοιπον το viber ειναι η default επιλογη. Αν δεν εχεις viber, η δεν εχεις internet access, η εχεις μπλοκαρει την τραπεζα στο viber, ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ στελνουν sms. Αυτο κανει η Εθνικη και δεν δινει επιλογη opt out απο OTP σε viber. Αρα ειναι μονοδρομος, και μαλιστα οχι ξεκαθαρος. Θα επρεπε τουλαχιστον να δινεται ξεκαθαρη επιλογη στον χρηστη, μαζι με επιπλεον ενημερωση για το πως να προστατεψεις το viber σου και τους επιπλεον κινδυνους σε σχεση με το sms. 

Στο θεμα της συνδεσης με χρεωστικη, αυτο που πιστευω οτι δεν καταλαβαινεις ειναι το εξης: οι περισσοτεροι απο εμας εχουμε 'εκπαιδευσει' τους γονεις μας να μην μοιραζονται τους κωδικους web banking, ενω ειναι εξεοικειωμενοι με το να χρησιμοποιουν τον 16ψηφιο κωδικο για αγορες. Πιστευω οτι καπου εκει πατανε και ξεγελανε οι σκαμερς τον κοσμο. Σου λενε 'δεν θελω  iban, δωσε μου τον κωδικο της καρτας σου καλυτερα, τωρα θα σου ερθει ενας κωδικος για να σιγουρευτουμε οτι ειναι ο λογαριασμος σου'. Το θυμα νομιζει οτι θα παρει χρηματα, και το κλειδι ειναι οτι ΔΕΝ ΠΑΕΙ το μυαλο του σε ebanking.

Νομιζω οτι οι τραπεζες λοιπον εχουν ανοιξει τρυπες ασφαλειας και χρησιμοποιουν μη στανταρισμενες διαδικασιες συνδεσης, για τις οποιες γενικα δεν υπαρχει ΕΠΑΡΚΗΣ ενημερωση. Νομιζω αυτο ειναι αυταποδεικτο πλεον δεδομενου οτι ειμαστε στις 46 σελιδες και δεν ξερουμε ακομα πως κανεις login με τα στοιχεια της χρεωστικης, και αν ειναι default επιλογη το viber.

Επεξ/σία από DisRaptor
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dkmaster είπε

Αναφορικά με το viber, είναι η μοναδική επιλογή ή υπάρχει και η επιλογή του sms; Αν υπάρχουν και οι δύο επιλογές τότε μια χαρά λειτουργεί η τράπεζα εφόσον σου δίνει το δικαίωμα να επιλέξεις τι θεωρείς εσύ πιο ασφαλές. 

τραγικά το κανει enforce η alpha. Αυτο ειναι το default ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ Και οταν μιλας στο support σου λεει οτι αν θες σαν λυση κλεισε τα data για να σου ερθει με SMS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και ο λογος που εχει viber η μητερα μου ειναι γιατι υπαρχει το grοup ΑΛΕΡΤ - Ν ΒΟΥΤΖΑΣ με 1400 μελη που καθε καλοκαιρι προστατευουμε τον τοπο μας. Αλλα η alpha σου λεει εχεις viber, αυτο θα παιξεις. 

Ξαναγραφω οι λύσεις "κλεισε τα data" ή "κανε block την alpha" ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΕΣ.

Εγω μαζι σου, δωσε επιλογη, αν δωσουν επιλογη κανενα προβλημα, να βαλουν και ICQ 

  • Thanks 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, DisRaptor είπε

Νομιζω αυτο ειναι αυταποδεικτο πλεον δεδομενου οτι ειμαστε στις 46 σελιδες και δεν ξερουμε ακομα πως κανεις login με τα στοιχεια της χρεωστικης, και αν ειναι default επιλογη το viber.

Login ή εγγραφή μία φορά για απόκτηση username και password; Έχει διαφορά.

Επίσης, πέραν του μικρότερου κόστους για τις τράπεζες, τον πρώτο καιρό που εφαρμόστηκε η εναλλακτική του viber ήταν -για όσους προσέχουν και είναι υποψιασμένοι- μάλλον ασφαλέστερη επιλογή. Τουλάχιστον, μέχρι να γίνουν γνωστά στα ΜΜΕ κάποια περιστατικά με sim swapping (συνήθως σε επαρχιακές πόλεις που συχνά υπάρχει πιο έντονο το αίσθημα της οικειότητας και της διάθεσης να εξυπηρετηθεί ο άλλος, έστω και παράτυπα) και να γίνουν πιο υποψιασμένοι οι υπάλληλοι των καταστημάτων κινητής.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, DisRaptor είπε

Λοιπον το viber ειναι η default επιλογη. Αν δεν εχεις viber, η δεν εχεις internet access, η εχεις μπλοκαρει την τραπεζα στο viber, ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ στελνουν sms. Αυτο κανει η Εθνικη και δεν δινει επιλογη opt out απο OTP σε viber. Αρα ειναι μονοδρομος, και μαλιστα οχι ξεκαθαρος. Θα επρεπε τουλαχιστον να δινεται ξεκαθαρη επιλογη στον χρηστη, μαζι με επιπλεον ενημερωση για το πως να προστατεψεις το viber σου και τους επιπλεον κινδυνους σε σχεση με το sms. 

Στο θεμα της συνδεσης με χρεωστικη, αυτο που πιστευω οτι δεν καταλαβαινεις ειναι το εξης: οι περισσοτεροι απο εμας εχουμε 'εκπαιδευσει' τους γονεις μας να μην μοιραζονται τους κωδικους web banking, ενω ειναι εξεοικειωμενοι με το να χρησιμοποιουν τον 16ψηφιο κωδικο για αγορες. Πιστευω οτι καπου εκει πατανε και ξεγελανε οι σκαμερς τον κοσμο. Σου λενε 'δεν θελω  iban, δωσε μου τον κωδικο της καρτας σου καλυτερα, τωρα θα σου ερθει ενας κωδικος για να σιγουρευτουμε οτι ειναι ο λογαριασμος σου'. Το θυμα νομιζει οτι θα παρει χρηματα, και το κλειδι ειναι οτι ΔΕΝ ΠΑΕΙ το μυαλο του σε ebanking.

Νομιζω οτι οι τραπεζες λοιπον εχουν ανοιξει τρυπες ασφαλειας και χρησιμοποιουν μη στανταρισμενες διαδικασιες συνδεσης, για τις οποιες γενικα δεν υπαρχει ενημερωση. Πανω σε αυτο το μπερδεμα εχει στηθει η κομπινα που συζηταμε 46 σελιδες πλεον

Δεν έχω Εθνική και δε γνωρίζω τι παίζει με το viber. Στη σελίδα τους όμως βλέπω αυτά. Δεν ισχύουν;

Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους αλλά οι γονείς μου δεν ξέρουν τον 16ψηφιο κωδικό για τις αγορές τους.

Screenshot_3.png

Screenshot_4.png

Screenshot_5.png

11 λεπτά πριν, great είπε

τραγικά το κανει enforce η alpha. Αυτο ειναι το default ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ Και οταν μιλας στο support σου λεει οτι αν θες σαν λυση κλεισε τα data για να σου ερθει με SMS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και ο λογος που εχει viber η μητερα μου ειναι γιατι υπαρχει το grοup ΑΛΕΡΤ - Ν ΒΟΥΤΖΑΣ με 1400 μελη που καθε καλοκαιρι προστατευουμε τον τοπο μας. Αλλα η alpha σου λεει εχεις viber, αυτο θα παιξεις. 

Ξαναγραφω οι λύσεις "κλεισε τα data" ή "κανε block την alpha" ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΕΣ.

Εγω μαζι σου, δωσε επιλογη, αν δωσουν επιλογη κανενα προβλημα, να βαλουν και ICQ 

Αυτό δεν αντικαθιστά το viber;

Screenshot_6.png

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Αυτό δεν αντικαθιστά το viber;

Screenshot_6.png

οχι

γιατι δεν διαβαζεις τι γραφουμε καλά. νομιζω οτι ολοι εχουν καταλαβει τι γινεται με το viber εκτος απο εσενα. Δεν εχει νοημα η αντιπαραθεση να αποδειξουμε κατι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, great είπε

οχι

γιατι δεν διαβαζεις τι γραφουμε καλά. νομιζω οτι ολοι εχουν καταλαβει τι γινεται με το viber εκτος απο εσενα. Δεν εχει νοημα η αντιπαραθεση να αποδειξουμε κατι.

Δεν υπάρχει αντιπαράθεση. Είμαι κάτοικος εξωτερικού και προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει. Αν λοιπόν όταν η τράπεζα, η εταιρεία λέει, viber ή sms, και λέει και πώς να το κάνεις, και δεν ισχύει αυτό που λέει, μήπως θα έπρεπε να εξετάσετε το ενδεχόμενο μήνυσης;

Δεν ζητάω να αποδείξετε τίποτα, λέει η τράπεζα ή viber ή sms, αν δεν ισχύει όπως λέτε τότε θα πρέπει να κάνετε τις απαραίτητες κινήσεις εναντίον της τράπεζας. Αυτός δεν είναι ο τρόπος να διορθωθεί η κατάσταση;.

Επεξ/σία από dkmaster
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Δεν έχω Εθνική και δε γνωρίζω τι παίζει με το viber. Στη σελίδα τους όμως βλέπω αυτά. Δεν ισχύουν;

Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους αλλά οι γονείς μου δεν ξέρουν τον 16ψηφιο κωδικό για τις αγορές τους.

Screenshot_3.png

Screenshot_4.png

Screenshot_5.png

Αυτό δεν αντικαθιστά το viber;

Screenshot_6.png

Τι εννοεις δεν ξερουν τον 16ψηφιο κωδικο? Ειναι πανω στην καρτα τους με την οποια κανουν αναληψη.

Τα screenshots που στελνεις, επιβεβαιωνουν αυτα που σου ειπαμε. το viber ειναι η default επιλογη.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, DisRaptor είπε

Τι εννοεις δεν ξερουν τον 16ψηφιο κωδικο? Ειναι πανω στην καρτα τους με την οποια κανουν αναληψη.

Τα screenshots που στελνεις, επιβεβαιωνουν αυτα που σου ειπαμε. το viber ειναι η default επιλογη.

Επιβεβαιώνουν ότι είναι επιλογή, σωστά.

1 ώρα πριν, DisRaptor είπε

ενω ειναι εξεοικειωμενοι με το να χρησιμοποιουν τον 16ψηφιο κωδικο για αγορες.

Ξέρω πού είναι ο κωδικός της κάρτας. Λες είναι εξοικειωμένοι δηλαδή ότι γνωρίζουν απ' έξω τον κωδικό; Εγώ αυτό κατάλαβα και πάνω σε αυτό απάντησα ότι δε τον γνωρίζουν απ' έξω δηλαδή.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...