Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 26/1/2022 στις 11:28 ΠΜ, dkmaster είπε

Δεν το παίζεις έξυπνα όμως. Πατάς στον σύνδεσμο, δίνεις τα στοιχεία, σου αδειάζουν τον λογαριασμό, κράζεις την τράπεζα, περιμένεις 4-5 χρόνια και παίρνεις και τα χρήματά σου πίσω και τόκους. Έτσι γίνονται οι σωστές δουλειές.

 

Κάντο βρε @dkmaster, είναι τόσο απλά τα πράγματα. Και σε καλή μεριά τα κέρδη.  (Το ότι ενώ ξέρετε πως διαβάζουν το θρεντ  θύματα, γράφετε τέτοια, με ξεπερνάει. Αλλά οκ, αρκεί που το διασκεδάζετε)

  • Like 2
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι. 

Πήρε χθες η μανα  μου τηλ στον Κωτσοβολο για να αγοράσει κάτι αλλά ήθελε να το κάνεις με δώσεις. 

Η συνομιλία καταγράφτηκε από αυτούς και όταν έφτασε στο σημείο να της ζητήσει τα στοιχεία της πιστωτικής την είπαν ότι σταματάει η καταγραφή για ασφάλεια. Έδωσε τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας (αριθμό, ημερομηνία λήξεις και από πίσω τα 3 ψηφία).

Οταν μου το είπε έβαλα τις φωνές που δεν το έκανε ηλεκτρονικά και έδωσε τα στοιχεία σε μια υπάλληλο. 

Λέτε να έχει κάποιο θέμα με την κάρτα?

Ή να μείνω ήσυχος επειδή είναι ο Κωτσόβολος και λογικα αυτό το κάνουν καθημερινά και υπάρχει ασφάλεια?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pavloa είπε

Να ρωτήσω κάτι. 

Πήρε χθες η μανα  μου τηλ στον Κωτσοβολο για να αγοράσει κάτι αλλά ήθελε να το κάνεις με δώσεις. 

Η συνομιλία καταγράφτηκε από αυτούς και όταν έφτασε στο σημείο να της ζητήσει τα στοιχεία της πιστωτικής την είπαν ότι σταματάει η καταγραφή για ασφάλεια. Έδωσε τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας (αριθμό, ημερομηνία λήξεις και από πίσω τα 3 ψηφία).

Οταν μου το είπε έβαλα τις φωνές που δεν το έκανε ηλεκτρονικά και έδωσε τα στοιχεία σε μια υπάλληλο. 

Λέτε να έχει κάποιο θέμα με την κάρτα?

Ή να μείνω ήσυχος επειδή είναι ο Κωτσόβολος και λογικα αυτό το κάνουν καθημερινά και υπάρχει ασφάλεια?

Το θέμα είναι πως ΔΕΝ θα έπρεπε να το κάνουν. Για αυτό υπάρχουν οι πλατφόρμες πληρωμών, αλλά το κάνουν έτσι για να κάνουν την πώληση επιτόπου και να τελειώνουν.

Απαράδεκτη τακτική και δεν είναι η μόνη εταιρεία που το κάνει εν έτη 2022....

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, skritikos είπε

Το θέμα είναι πως ΔΕΝ θα έπρεπε να το κάνουν. Για αυτό υπάρχουν οι πλατφόρμες πληρωμών, αλλά το κάνουν έτσι για να κάνουν την πώληση επιτόπου και να τελειώνουν.

Απαράδεκτη τακτική και δεν είναι η μόνη εταιρεία που το κάνει εν έτη 2022....

 

Και το θέμα είναι ότι την είπαν αν κάνει τηλεφωνικά την παραγγελία θα προχωρήσει πιο γρήγορα ενώ ηλεκτρονικά μπορεί να το δουν την άλλη μέρα. 

Το θέμα είναι ότι τώρα έγινε αλλά να έχω το μυαλό μου ή να μείνω ήσυχος λόγο ότι είναι αλυσίδα και υπάρχει μια σχετική ασφάλεια?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, pavloa είπε

Και το θέμα είναι ότι την είπαν αν κάνει τηλεφωνικά την παραγγελία θα προχωρήσει πιο γρήγορα ενώ ηλεκτρονικά μπορεί να το δουν την άλλη μέρα. 

Το θέμα είναι ότι τώρα έγινε αλλά να έχω το μυαλό μου ή να μείνω ήσυχος λόγο ότι είναι αλυσίδα και υπάρχει μια σχετική ασφάλεια?

Στο ίδιο σύστημα καταχωρούν όλες τις παραγγελίες. Οπότε πιστεύω πως λένε ψέματα για να κάνουν επιτόπου την πώληση.

Θέλει καταγγελία στην τράπεζα κανονικά. Και να το πάρουν εκείνοι να δούνε τι πρέπει να γίνει.

Ασφάλεια να υπάρχει σε τι; Ένας υπάλληλος είναι που παίρνει όλα τα στοιχεία της κάρτας. Κάνεις έκκληση στις καλές προθέσεις του δηλαδή.

Προσωπικά, θα ακύρωνα την κάρτα.

ΥΓ. Αν ήταν τόσο απαραίτητη μια αγορά με τέτοιο τρόπο θα την έκανα με virtual card που μετά θα έσβηνα.

 

Επεξ/σία από skritikos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pavloa είπε

Και το θέμα είναι ότι την είπαν αν κάνει τηλεφωνικά την παραγγελία θα προχωρήσει πιο γρήγορα ενώ ηλεκτρονικά μπορεί να το δουν την άλλη μέρα. 

Το θέμα είναι ότι τώρα έγινε αλλά να έχω το μυαλό μου ή να μείνω ήσυχος λόγο ότι είναι αλυσίδα και υπάρχει μια σχετική ασφάλεια?

Παρε την καρτα απο τους δικου σου γραψε καπου το cvv και μετα με ενα μαρκαδόρο σβήστο απο την κάρτα, ετσι δεν κινδυνεύεις για το μέλλον, αλλα ουτε απο κάποιον που θα προσπαθήσει να την αντιγράψει την ωρα που την εχει στο χέρι του για καποια πληρωμή. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Παρε την καρτα απο τους δικου σου γραψε καπου το cvv και μετα με ενα μαρκαδόρο σβήστο απο την κάρτα, ετσι δεν κινδυνεύεις για το μέλλον, αλλα ουτε απο κάποιον που θα προσπαθήσει να την αντιγράψει την ωρα που την εχει στο χέρι του για καποια πληρωμή. 

Πολύ σωστή κίνηση. Ειδικά για ανθρώπους που δεν καταλαβαίνουν το ρίσκο ούτε και θέλουν να μάθουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, marinna είπε

 

Κάντο βρε @dkmaster, είναι τόσο απλά τα πράγματα. Και σε καλή μεριά τα κέρδη.  (Το ότι ενώ ξέρετε πως διαβάζουν το θρεντ  θύματα, γράφετε τέτοια, με ξεπερνάει. Αλλά οκ, αρκεί που το διασκεδάζετε)

Θα το έκανα, αφού στην Αγγλία συμβαίνει τόσο συχνά, είναι καλή περίπτωση να βγάλεις χρήμα. Δυστυχώς, στη χώρα που βρίσκομαι, 1) δεν παίζουν τέτοιες απάτες (υπάρχουν άλλες όμως), 2) οι τράπεζες δεν αποζημιώνουν ακόμη και όταν κλέβουν οι ίδιοι οι υπάλληλοι χρήματα, οπότε δε μπορώ να το δοκιμάσω.

Τα θύματα έχουν κάνει τις ενέργειές τους για να δικαιωθούν και μακάρι να δικαιωθούν. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός πως αν δεν έχουν το 100% της ευθύνης, έχουν το 99%. Ο λόγος που διακωμωδήσαμε τα τελευταία 2-3 μηνύματα, είναι καθαρά για τις εικόνες που πόσταραν οι συμφορουμίτες, οι οποίες κάνουν μπαμ ότι είναι phising mails. Όποιος την πατήσει, τα είπαμε σε προηγούμενα μηνύματα.

Και με αστεία στην άκρη, θα ήταν πραγματικά να ενδιαφέρον να ενημερωθούμε για την έκβαση της υπόθεσης, ώστε μπαίνοντας στο θέμα άλλα θύματα να δουν αν υπάρχει ή όχι φως στο τούνελ σε τέτοιες περιπτώσεις.

Επεξ/σία από dkmaster
Δημοσ.
2 ώρες πριν, pavloa είπε

Λέτε να έχει κάποιο θέμα με την κάρτα?

Ή να μείνω ήσυχος επειδή είναι ο Κωτσόβολος και λογικα αυτό το κάνουν καθημερινά και υπάρχει ασφάλεια?

Να υποθεσω οτι εχεις ηδη ανοιξει αλλο κενο λογαριασμο με τον οποιο συνεδεσες αποκλειστικα την καρτα, ενεργοποιησες ολα τα ορια και τις ειδοποιησεις και απενεργοποιησες την δυνατοτητα για online πληρωμες;

Ξερω ατομα τα οποια χαριν ευκολιας εχουν δωσει τα στοιχεια της καρτας τους σε μαγαζια που πηγαινουν χρονια και απλα κανουν παραγγελια τηλεφωνικα λεγοντας ονομα. Υπαρχουν και συνοικιακα μαγαζια που λειτουργουν με αυτο το συστημα. Και μιλαμε για τις μοναδικες καρτες που εχουν για ολες τις δουλειες. Δεν  υπαρχει περιπτωση να το εκανα ποτε. Και να εμπιστευομουν τον αλλο για την τιμιοτητα του, δεν θα εμπιστευομουν την ικανοτητα του να προστατεψει τετοιες πληροφοριες. Αν οπως λεει ο @mypagio υπηρξε διαρροη στοιχειων απο το e-food, φαντασου τι πανηγυρι θα γινει οταν ο αλλος θα εχει, υποπτευομαι, ενα απλο αρχειο word με τα στοιχεια ολων των καρτων μεσα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, pavloa είπε

Και το θέμα είναι ότι την είπαν αν κάνει τηλεφωνικά την παραγγελία θα προχωρήσει πιο γρήγορα ενώ ηλεκτρονικά μπορεί να το δουν την άλλη μέρα. 

Το θέμα είναι ότι τώρα έγινε αλλά να έχω το μυαλό μου ή να μείνω ήσυχος λόγο ότι είναι αλυσίδα και υπάρχει μια σχετική ασφάλεια?

Κάνε τα παράπονα σου στον Κωτσόβολο με κοινοποίηση στην τράπεζα, νομίζω είναι το πιο σωστό.

Υποθέτω πως η παραγγελία συνδυάζεται με το όνομα του υπαλλήλου και δεν θα ρισκάρει κανείς τη δουλειά του (και τη φυλακή) για να σηκώσει 2000€. Αλλά κάλιο γαϊδουρόδενε που λένε..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dkmaster είπε

Θα το έκανα, αφού στην Αγγλία συμβαίνει τόσο συχνά, είναι καλή περίπτωση να βγάλεις χρήμα. Δυστυχώς, στη χώρα που βρίσκομαι, 1) δεν παίζουν τέτοιες απάτες (υπάρχουν άλλες όμως), 2) οι τράπεζες δεν αποζημιώνουν ακόμη και όταν κλέβουν οι ίδιοι οι υπάλληλοι χρήματα, οπότε δε μπορώ να το δοκιμάσω.

Τα θύματα έχουν κάνει τις ενέργειές τους για να δικαιωθούν και μακάρι να δικαιωθούν. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός πως αν δεν έχουν το 100% της ευθύνης, έχουν το 99%. Ο λόγος που διακωμωδήσαμε τα τελευταία 2-3 μηνύματα, είναι καθαρά για τις εικόνες που πόσταραν οι συμφορουμίτες, οι οποίες κάνουν μπαμ ότι είναι phising mails. Όποιος την πατήσει, τα είπαμε σε προηγούμενα μηνύματα.

Και με αστεία στην άκρη, θα ήταν πραγματικά να ενδιαφέρον να ενημερωθούμε για την έκβαση της υπόθεσης, ώστε μπαίνοντας στο θέμα άλλα θύματα να δουν αν υπάρχει ή όχι φως στο τούνελ σε τέτοιες περιπτώσεις.

Σε ποια χώρα μπορεί να ΜΗΝ γίνονται τέτοιες απάτες; Ειλικρινά μου είναι δύσκολο να φανταστώ. Παρεμπιπτόντως, οι τράπεζες ξέρουν πού πηγαίνουν τα λεφτά, οπότε όχι, δεν μπορείς να τις εξαπατήσεις, μια ευκαιρία χαμένη ακόμα και για τους Άγγλους 😛 

Τα θύματα ειδικά στην Ελλάδα σπανίως "κάνουν τις ενέργειές τους", γιατί το θεσμικό πλαίσιο είναι τέτοιο που δεν τους το επιτρέπει καν, επί της ουσίας (κοστίζει περισσότερο από αυτά που έχουν χάσει, τις περισσότερες φορές, και δεν υπάρχουν ακόμα τελεσίδικες αποφάσεις, για να ξέρεις πού πατάς). Αμφιβάλλω ότι γίνονται καν οι αντίστοιχες μηνύσεις - συν τοις άλλοις κουβαλάνε και το στίγμα του αφελούς ή ακούνε και ότι αυτοί έφταιγαν, οπότε δεν έχουμε καν σωστά στατιστικά. 

Το "κάνουν μπαμ" ότι είναι phishing mails, το λένε όσοι ξέρουν τι είναι αυτά και πώς να τα εντοπίζουν. Δεν γεννήθηκαν με αυτήν την γνώση, την απέκτησαν σταδιακά και με τη βοήθεια ΑΛΛΩΝ (όπως αυτό που γίνεται εδώ πέρα). Το ότι δεν είναι καμιά τρομερή γνώση,  κι ότι χρειάζεται περίπου δέκα λεπτά για να τη μεταφέρεις ακόμα και στον πιο αδαή, δείχνει α) ότι δεν είναι θέμα ευφυίας β) ότι είναι απλώς θέμα γνώσης γ) ότι είναι εγκληματικό ότι ακόμα κάποιοι αγνοούν αυτήν την γνώση. Αλλά δεν είναι έγκλημά ΤΟΥΣ, διότι δεν το ΕΠΕΛΕΞΑΝ αυτοί. Και αυτό σας διαφεύγει εξακολουθητικά εδώ πέρα. Ρίχνετε την ευθύνη γιατί θεωρείτε πως ΕΧΟΥΝ ευθύνη, ότι πήραν μια ΑΠΟΦΑΣΗ συνειδητή. Δεν είναι έτσι, δυστυχώς.

Το μάντρα που είχαν καταφέρει οι τράπεζες να διδάξουν στους πελάτες τους, ήταν το "δεν δίνουμε πουθενά τους κωδικούς μας". Και το εμπέδωσαν, οι περισσότεροι.  Δεν δίνουν τους κωδικούς τους αν κάποιος ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ τους ζητήσει. Στα phishing mail ομως θεωρούν πως ΕΙΝΑΙ στην τράπεζα. Τώρα πρέπει να μάθουν καινούριο μάντρα - δεν ακολουθούμε λινκ από μεηλ, sms, viber κτλ. (Συν ελέγχουμε ΕΤΣΙ τον αποστολέα, ΕΤΣΙ το ύφος/περιεχόμενο κτλ του μηνύματος.) Το πόσοι θα το μάθουν γρήγορα είναι ευθύνη ΚΥΡΙΩΣ της τράπεζας/του όποιου φορέα έχει αναλάβει την ενημέρωση των καταναλωτών. Για τους μικρότερους των 18 θα έλεγα ότι είναι ευθύνη ακόμα και του σχολείου - αλλά σιγά μην ασχοληθεί με κάτι χρήσιμο όντως ποτέ. Εδώ τα μικρά δεν ξέρουν καλά καλά να χρησιμοποιούν το mail. Για ρωτήστε κανένα πώς βλέπουμε πού πάει ένα link χωρίς να το πατήσουμε, να δούμε τι θα σας πουν, και ποιος θα φταίει μετά που θα αδειάζουν οι κοινοί λογαριασμοί.

Είπαμε χίλια πράγματα που μπορούν να κάνουν οι τράπεζες (αφού αυτές ΞΕΡΟΥΝ και ως εκ τούτου ΕΧΟΥΝ agency, δηλαδή ευθύνη), επιμένετε να τα αγνοείτε, οκ. Θεωρώ ότι είναι ψυχολογικό μπλοκάζ, και σηκώνω τα χέρια ψηλά. 

Για τα νεότερα της υπόθεσης, μέχρι στιγμής πάντως, σε εμάς δεν έχει απαντήσει κανείς, για τίποτα. Ούτε αυτό το στοιχειώδες δηλαδή δεν γίνεται - σε ποια εταιρεία θα είχες χάσει λεφτά και κανείς δεν θα σου μιλούσε; Όσο για την προσπάθεια που έκανα να βρω πού πήγαν, η Εθνική μπλόκαρε το δικό ΜΟΥ ebanking στον δεύτερο που προσπάθησα να βρω, υποτίθεται για να με προστατεύσει (ασχέτως αν δεν μπήκε στον κόπο να με ενημερώσει). Ο δικός του λογαριασμός ήταν πάντως ανοιχτός, το ευρώ έφυγε. Μου είπαν να μην συνεχίσω γιατί μπορεί να βρω τον μπελά μου. Λογικά αυτό συνέβη επειδή έχουμε κάνει τη σχετική μήνυση - και πέρασε καιρός, οπότε είναι αυτοί οι λογαριασμοί είναι μάλλον υπό επιτήρηση. Ωστόσο αυτό δείχνει ότι μία τράπεζα μπορεί άμεσα να παρέμβει, ΟΤΑΝ θέλει. Κρίμα που δεν είχε αυτά τα αντανακλαστικά και η Alpha όταν έφευγαν κάτι χιλιάδες ευρώ σε άσχετους λογαριασμούς.

 

 

 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, marinna είπε

 

Το μάντρα που είχαν καταφέρει οι τράπεζες να διδάξουν στους πελάτες τους, ήταν το "δεν δίνουμε πουθενά τους κωδικούς μας". Και το εμπέδωσαν, οι περισσότεροι.  Δεν δίνουν τους κωδικούς τους αν κάποιος ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ τους ζητήσει. Στα phishing mail ομως θεωρούν πως ΕΙΝΑΙ στην τράπεζα. Τώρα πρέπει να μάθουν καινούριο μάντρα - δεν ακολουθούμε λινκ από μεηλ, sms, viber κτλ. (Συν ελέγχουμε ΕΤΣΙ τον αποστολέα, ΕΤΣΙ το ύφος/περιεχόμενο κτλ του μηνύματος.) Το πόσοι θα το μάθουν γρήγορα είναι ευθύνη ΚΥΡΙΩΣ της τράπεζας/του όποιου φορέα έχει αναλάβει την ενημέρωση των καταναλωτών. Για τους μικρότερους των 18 θα έλεγα ότι είναι ευθύνη ακόμα και του σχολείου - αλλά σιγά μην ασχοληθεί με κάτι χρήσιμο όντως ποτέ. Εδώ τα μικρά δεν ξέρουν καλά καλά να χρησιμοποιούν το mail. Για ρωτήστε κανένα πώς βλέπουμε πού πάει ένα link χωρίς να το πατήσουμε, να δούμε τι θα σας πουν, και ποιος θα φταίει μετά που θα αδειάζουν οι κοινοί λογαριασμοί.

 

Οι τράπεζες λενε πχ

Η Eurobank δεν θα σας ζητήσει με κανέναν τρόπο και για κανένα λόγο να αποκαλύψετε προσωπικά σας στοιχεία, όπως στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κωδικούς ΑΤΜ και κωδικούς εισόδου στις υπηρεσίες e-Banking, m-Banking ή Europhone Banking. Αγνοήστε οποιοδήποτε μήνυμα σας καλεί να αποκαλύψετε προσωπικά σας στοιχεία και ενημερώστε μας άμεσα καλώντας την υπηρεσία Europhone Banking.

και 

Σημείωση

 

Μην απαντάτε σε αυτό το μήνυμα. Για οτιδήποτε χρειαστείτε, τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking στο 2109555000.

 

Η Eurobank δεν θα σας αποστείλει ποτέ μήνυμα (π.χ. email, SMS) για να σας ζητήσει να αποκαλύψετε τα προσωπικά στοιχεία σας, όπως στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κωδικούς ΑΤΜ και κωδικούς εισόδου στις υπηρεσίες e‑Banking, Eurobank Mobile App ή EuroPhone Banking. Αγνοήστε οποιοδήποτε μήνυμα σας ζητά να αποκαλύψετε προσωπικά στοιχεία σας και τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking για να μας ενημερώσετε. Ειδικά για την υπηρεσία PaF ‑ Pay a Friend, μπορεί να λάβετε SMS από χρήστη που σας έχει στείλει χρήματα μέσω της υπηρεσίας. Στο μήνυμα αυτό θα υπάρχει ασφαλής υπερσύνδεσμος της Eurobank που θα σας οδηγεί σε ασφαλή ιστοσελίδα, όπου θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε μόνο τον ΙΒΑΝ και το ονοματεπώνυμό σας για να λάβετε τα χρήματα.

Βέβαια είναι ψιλά γράμματα και ποιος κάθεται να τα διαβάσει.

 

Ποιος σε απείλησε ότι θα βρεις τον μπελά σου????

  • Confused 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Η Eurobank δεν θα σας ζητήσει με κανέναν τρόπο και για κανένα λόγο να αποκαλύψετε προσωπικά σας στοιχεία

Δες λίγο τι συμβαίνει με αυτήν τη διατύπωση. Είναι τελείως μπερδευτική για όποιον δεν έχει καταλάβει τι είναι τα phishing mail, δεν τον βοηθάει δηλαδή ΚΑΘΟΛΟΥ - γιατί πολύ απλά, η Eurobank, η Alpha κτλ, ΣΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ.

Πού; Όταν κάνεις είσοδο στο ebanking.

Και στο phishing mail δεν σου λένε "δώσε μας τα στοιχεία σου", σου λένε, να εδώ κάνεις ΕΙΣΟΔΟ στο ebanking. Επί της ουσίας, κάνεις ακριβώς ό,τι θα έκανες κανονικά. ΔΕΝ μπορεί να βοηθήσει κανέναν αυτή η διατύπωση, αν ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΗΔΗ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ. ΔΕΝ είναι πληροφοριακή, αποτελεσματική κτλ. Πρέπει να λέει "δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να κάνετε είσοδο μέσω link - ή πιο απλά να λέει ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΣΟΔΟ μέσω sms, viber, email, κτλ. 

Δεν με απείλησε, με ενημέρωσε ότι αν συνεχίσω μάλλον θα κλειδώσει ξανά το ebanking και δεν θα είναι εύκολο να εξηγήσω τι έγινε ώστε να ξαναξεκλειδώσει - και ότι ναι, μπορεί να βρω και τον μπελά μου (αλλά δεν ήταν απειλή)

  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, marinna είπε

Δες λίγο τι συμβαίνει με αυτήν τη διατύπωση. Είναι τελείως μπερδευτική για όποιον δεν έχει καταλάβει τι είναι τα phishing mail, δεν τον βοηθάει δηλαδή ΚΑΘΟΛΟΥ - γιατί πολύ απλά, η Eurobank, η Alpha κτλ, ΣΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ.

Πού; Όταν κάνεις είσοδο στο ebanking.

Και στο phishing mail δεν σου λένε "δώσε μας τα στοιχεία σου", σου λένε, να εδώ κάνεις ΕΙΣΟΔΟ στο ebanking. Επί της ουσίας, κάνεις ακριβώς ό,τι θα έκανες κανονικά. ΔΕΝ μπορεί να βοηθήσει κανέναν αυτή η διατύπωση, αν ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΗΔΗ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ. ΔΕΝ είναι πληροφοριακή, αποτελεσματική κτλ. Πρέπει να λέει "δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να κάνετε είσοδο μέσω link - ή πιο απλά να λέει ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΣΟΔΟ μέσω sms, viber, email, κτλ. 

Δεν με απείλησε, με ενημέρωσε ότι αν συνεχίσω μάλλον θα κλειδώσει ξανά το ebanking και δεν θα είναι εύκολο να εξηγήσω τι έγινε ώστε να ξαναξεκλειδώσει - και ότι ναι, μπορεί να βρω και τον μπελά μου (αλλά δεν ήταν απειλή)

Η Eurobank δεν θα σας αποστείλει ποτέ μήνυμα (π.χ. email, SMS) για να σας ζητήσει να αποκαλύψετε τα προσωπικά στοιχεία σας, όπως στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κωδικούς ΑΤΜ και κωδικούς εισόδου στις υπηρεσίες e‑Banking, Eurobank Mobile App ή EuroPhone Banking. Αγνοήστε οποιοδήποτε μήνυμα σας ζητά να αποκαλύψετε προσωπικά στοιχεία σας και τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking για να μας ενημερώσετε.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Η Eurobank δεν θα σας αποστείλει ποτέ μήνυμα (π.χ. email, SMS) για να σας ζητήσει να αποκαλύψετε τα προσωπικά στοιχεία σας, όπως στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κωδικούς ΑΤΜ και κωδικούς εισόδου στις υπηρεσίες e‑Banking, Eurobank Mobile App ή EuroPhone Banking. Αγνοήστε οποιοδήποτε μήνυμα σας ζητά να αποκαλύψετε προσωπικά στοιχεία σας και τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking για να μας ενημερώσετε.

 

Δες λίγο τι συμβαίνει με αυτήν τη διατύπωση. Είναι τελείως μπερδευτική για όποιον δεν έχει καταλάβει τι είναι τα phishing mail, δεν τον βοηθάει δηλαδή ΚΑΘΟΛΟΥ - γιατί πολύ απλά, η Eurobank, η Alpha κτλ, ΣΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ.

Πού; Όταν κάνεις είσοδο στο ebanking.

Και στο phishing mail δεν σου λένε "δώσε μας τα στοιχεία σου", σου λένε, να εδώ κάνεις ΕΙΣΟΔΟ στο ebanking. Επί της ουσίας, κάνεις ακριβώς ό,τι θα έκανες κανονικά. ΔΕΝ μπορεί να βοηθήσει κανέναν αυτή η διατύπωση, αν ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΗΔΗ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ. ΔΕΝ είναι πληροφοριακή, αποτελεσματική κτλ. Πρέπει να λέει "δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να κάνετε είσοδο μέσω link - ή πιο απλά να λέει ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΣΟΔΟ μέσω sms, viber, email, κτλ. 

(😘)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...