Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Επειδή δεν ξερεις ξεκινας απο λάθος παραδοχές .Για να μπεις στην εφαρμογή της όποιας τράπεζας θες κωδικό ή δακτυλικό.Και ξεκλείδωτο να είναι το κινητό εκείνη την στιγμή πάλι το ζητάει.Και να σου αρπάξει κάποιος το κινητό θα πρεπει να το ξεκλειδώσει εκείνο πρώτα για να σου πάρει τα otp αν ειναι σε sms .Ακόμα και νέο δακτυλικό να προσθέσεις θα σου ζητήσουν επιβεβαίωση με κωδικό οι τραπεζικές εφαρμογες  πριν σε αφήσουν να μπεις.Ασε που πολλές  ζητάνε να δώσεις εγκριση απο την εφαρμογή για μεταφορές ή πληρωμές..Εσύ δίνεις το κινητό στο έναν και στον άλλον;

Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω χρησιμοποιησει καποια εφαρμογη τραπεζας και ουτε ειχα σκοπο γιατι απλα δεν μου φαινεται ευχρηστο, γενικως, το κινητο. Δεν το χρησιμοποιω παρα μονο για τηλεφωνα, sms και για να μπαινω στο ιντερνετ που και που.

Αυτο ειναι καλο, αν και παλι βλεπω πολλους με θηκες-"τσανταντακια" με απειρες θηκουλες, οπου σιγουρα καπου εκει θα βρισκεται και χαρτακι "κωδικοι ΚατσαBANK" αλλα παλι παει στο αρχικο ζητημα περι γενικοτερης προσωπικης ευθυνης.

33 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Κοίταζα την eurobank,αυτή εχω απο ελληνικές τράπεζες, και έχει να κλειδώνεις την καρτα σου ωστε να είναι άχρηστη,να μην αφήνεις να λειτουργεί στο εξωτερικό ή για αγορές στο ιντερνετ.Πόσοι τα ξέρουν και το χρησιμοποιούν αυτα;

Εχει και η εθνικη. Κοντα στις 7-8 επιλογες. Αυτα που ειπες, συν απενεργοποιηση ανεπαφων συναλλαγων κτλ. Αν και τα ειχα ηδη ενεργοποιησει εγω στους γονεις μην τυχει και γινει τιποτα, ειχαν παει μονοι τους παλιοτερα να ρωτησουν στην τραπεζα γιατι κατι ειχαν ακουσει/διαβασει και τοτε για απατες και ηθελαν να ειναι σιγουροι.

Επεξ/σία από Clytoceyx
  • Like 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εγώ με τα app της eurobank/εθνικής και alpha πρέπει να βάλω δακτυλικό (παλαιότερα που δεν είχα συμβατή συσκευή ήθελε 4ψηφιο pin). 

Αν κάποιος σου κλέψει το κινητό και δεν έχεις ενεργοποιημένο βιομετρικο έλεγχο ή pin ή pattern (τα δύο τελευταία σε κινητά της σειράς που έχει ο μέσος Έλληνας φεύγουν σχετικά εύκολα) τότε δίνεις πρόσβαση και σε sms/Viber. Να μπεις στην εφαρμογή θα συνεχίσεις να μη μπορείς να μπεις εκτός κι αν έχεις και μια χρεωστική του θύματος ώστε να παίξεις με το forgot my password και να κάνεις generate νέο με τα στοιχεία της κάρτας και το ΟΤΡ. Ίσως ζητάει και έξτρα στοιχεία αλλά με ξεκλειδωτο κινητό και λίγο reverse engineering (browse στα μηνύματα να δεις ποτέ ήρθε ευχή γενεθλίων ώστε να βρεις ημνια γέννησης) όλα γίνονται.

Οπότε:

1.Ορισμός pin και χρήση δακτυλικου αποτυπώματος ή faceid στα iPhone. 

2.Διαφορετικο pin για ξεκλείδωμα συσκευής και για πρόσβαση σε banking app

3. Μέσα από τις ρυθμίσεις (Android phone) ορίζω να μη φαίνεται ευαίσθητο υλικό στην lockscreen.(έχει επιλογή να φαίνονται ξεκάθαρα όλες οι ειδοποιήσεις με το περιεχόμενο τους ή μόνο σε ποια εφαρμογή αφορά η ειδοποίηση).

4. Ότι και να μου έρθει το οποίο αναφέρει ότι κλείδωσε κάτι και πρέπει να κάνω login για να το διορθώσω, τότε το κάνω μπαίνοντας απευθείας στη σελίδα της τράπεζας.

5. Όχι, η χρήση καρτών για πληρωμές δεν είναι επικίνδυνη από μόνη της εκτός κι αν πας να πάρεις από αμφιβόλου προέλευσης μαγαζί Montclair στα 60€ προσφορά σε όλα τα μεγέθη.

6. Όχι, το να ζητάς απο φιλο να πραγματοποιήσει αγορές με την κάρτα σου για εσένα (επειδή και καλά δεν έχει λεφτά ή δική σου αλλά όλοι ξέρουμε πόσο ευθυνοφοβος είσαι) δεν είναι κουλ.

Υ.Γ Οποιαδήποτε ομοιότης με τον υποφαινόμενο είναι τυχαία. 

  • Like 3
Δημοσ.


https://www.epiruspost.gr/paristanontas-ton-trapeziko-tis-pire-3-5/

Άλλη μια απάτη. Άντε πείτε μου τώρα τι θα μπορούσε να κάνει εδώ η τράπεζα γιατί μας έχετε πρήξει με τις ευθύνες των τραπεζών.

Να ρωτάει σε κάθε ανάληψη και κατάθεση για που προορίζονται τα χρήματα;

 

  • Confused 1
Δημοσ.

Το να είσαι αφελής ή ευκολόπιστος δεν διώκεται ποινικά, η απάτη διώκεται.

Στη συγκεκριμένη ιστορία εμπλέκεται και 3ο πρόσωπο και ίσως η "ημεδαπή" να γνώριζε πρόσωπα και πράγματα.

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Bitbit είπε


https://www.epiruspost.gr/paristanontas-ton-trapeziko-tis-pire-3-5/

Άλλη μια απάτη. Άντε πείτε μου τώρα τι θα μπορούσε να κάνει εδώ η τράπεζα γιατί μας έχετε πρήξει με τις ευθύνες των τραπεζών.

Να ρωτάει σε κάθε ανάληψη και κατάθεση για που προορίζονται τα χρήματα;

 

Αυτό ακριβώς έχουν υποχρεωθεί να κάνουν στην Αγγλία, όταν η κατάθεση γίνεται σε νέο (για τον συγκεκριμένο πελάτη) δικαιούχο, όταν γίνεται τηλεφωνικώς ή σε γκισέ, ενώ όταν πας να το κάνεις από mobile app ή online banking σου βγαίνουν ένα σωρό μηνύματα που σε ρωτάνε αν είσαι σίγουρος ότι αυτός που σου ζητάει λεφτά είναι οκ, και δεν είσαι θύμα απάτης κτλ κτλ. Γιατί ο τραπεζικός τους διαμεσολαβητής τις ανάγκαζε να αποζημιώνουν τον πελάτη και μάλιστα με τόκο και επιπλέον λεφτά για ηθική βλάβη, αν δεν τον είχαν βοηθήσει επαρκώς να καταλάβει ότι είναι θύμα απάτης.

Εδώ μια απόφαση του ombudsman για απάτη τύπου "safe account" (τους παίρνουν και δηλώνουν τραπεζικοί και ότι πρέπει να μεταφέρουν τα λεφτά τους σε έναν ασφαλή λογαριασμό γιατί ο δικός τους έχει παραβιαστεί) https://www.financial-ombudsman.org.uk/decision/DRN6096133.pdf

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, marinna είπε

Αυτό ακριβώς έχουν υποχρεωθεί να κάνουν στην Αγγλία, όταν η κατάθεση γίνεται σε νέο (για τον συγκεκριμένο πελάτη) δικαιούχο, όταν γίνεται τηλεφωνικώς ή σε γκισέ, ενώ όταν πας να το κάνεις από mobile app ή online banking σου βγαίνουν ένα σωρό μηνύματα που σε ρωτάνε αν είσαι σίγουρος ότι αυτός που σου ζητάει λεφτά είναι οκ, και δεν είσαι θύμα απάτης κτλ κτλ. Γιατί ο τραπεζικός τους διαμεσολαβητής τις ανάγκαζε να αποζημιώνουν τον πελάτη και μάλιστα με τόκο και επιπλέον λεφτά για ηθική βλάβη, αν δεν τον είχαν βοηθήσει επαρκώς να καταλάβει ότι είναι θύμα απάτης.

Εδώ μια απόφαση του ombudsman για απάτη τύπου "safe account" (τους παίρνουν και δηλώνουν τραπεζικοί και ότι πρέπει να μεταφέρουν τα λεφτά τους σε έναν ασφαλή λογαριασμό γιατί ο δικός τους έχει παραβιαστεί) https://www.financial-ombudsman.org.uk/decision/DRN6096133.pdf

Κοίτα να δεις που οι βλάκες είναι προνομιούχοι. Με τόκο κιόλας ε; Δηλαδή ο,τι και να γίνει, ο βλάκας δε φταίει.

Είναι αυτό που λένε ότι ...

Ο νεκρός δεν ξέρει πως είναι νεκρός. Οι γύρω του υποφέρουν μόνο. Το ίδιο συμβαίνει με τον μαλάκα!

  • Confused 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, marinna είπε

Αυτό ακριβώς έχουν υποχρεωθεί να κάνουν στην Αγγλία, όταν η κατάθεση γίνεται σε νέο (για τον συγκεκριμένο πελάτη) δικαιούχο, όταν γίνεται τηλεφωνικώς ή σε γκισέ, ενώ όταν πας να το κάνεις από mobile app ή online banking σου βγαίνουν ένα σωρό μηνύματα που σε ρωτάνε αν είσαι σίγουρος ότι αυτός που σου ζητάει λεφτά είναι οκ, και δεν είσαι θύμα απάτης κτλ κτλ. Γιατί ο τραπεζικός τους διαμεσολαβητής τις ανάγκαζε να αποζημιώνουν τον πελάτη και μάλιστα με τόκο και επιπλέον λεφτά για ηθική βλάβη, αν δεν τον είχαν βοηθήσει επαρκώς να καταλάβει ότι είναι θύμα απάτης.

Εδώ μια απόφαση του ombudsman για απάτη τύπου "safe account" (τους παίρνουν και δηλώνουν τραπεζικοί και ότι πρέπει να μεταφέρουν τα λεφτά τους σε έναν ασφαλή λογαριασμό γιατί ο δικός τους έχει παραβιαστεί) https://www.financial-ombudsman.org.uk/decision/DRN6096133.pdf

Εχεις ψάξει σε τι ύψη φτάνει η τραπεζική  απάτη  στην Αγγλία;

https://www.reuters.com/world/uk/welcome-britain-bank-scam-capital-world-2021-10-14/

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Κοίτα να δεις που οι βλάκες είναι προνομιούχοι. Με τόκο κιόλας ε; Δηλαδή ο,τι και να γίνει, ο βλάκας δε φταίει.

Είναι αυτό που λένε ότι ...

Ο νεκρός δεν ξέρει πως είναι νεκρός. Οι γύρω του υποφέρουν μόνο. Το ίδιο συμβαίνει με τον μαλάκα!

Δηλαδή εσύ ξέρεις καλύτερα από τον Άγγλο Ombudsman? αυτό μας λες.

Και στο ζευγάρι 70 και βάλε που εξαπατήθηκε θα τους έλεγες "είσαστε μαλάκες, καλά να πάθετε"

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Clytoceyx είπε

Κατι ασχετο, αλλα να πω και εγω κατι που μου κατεβηκε στο μυαλο.

Μεσα απο την συζητηση, βλεπω πολλοι οτι χρησιμοποιειτε τα apps των τραπεζων. Ξερω οτι διευκολυνουν, αλλα ποσο ασφαλη ειναι; Αν βουτηξει καποιος το κινητο η αν χαθει; Υποθετω οτι δεν βαζετε καθε φορα κωδικο για να μπειτε στην εφαρμογη (μπορει βεβαια να κανω και λαθος). Αλλα οποιος εχει προσβαση στο κινητο/app θα εχει και προσβαση στα otp, γιατι αποκλειω να εχετε βαλει παραληπτη otp νουμερο που δεν χρησιμοποιειται παρα μονο γι' αυτη την δουλεια, δεν το εχετε δωσει πουθενα και η sim βρισκεται σε παλιου τυπου κινητο το οποιο παραμενει ως επι το πλειστον αχρησιμοποιητο σε ασφαλες σημειο. Προστασιες οθονης κτλ, αν ειναι ενεργοποιημενες, θεωρω δεδομενο οτι θα υπαρχουν ηδη μερικες εκατονταδες tutorials πως να τα παρακαμπτεις. Με το app στο κινητο ειναι σα να τους τα προσφερεις ολα στο πιατο. Κανει ο πιτσιρικας φερμα το κινητο για να πουλησει μαγκια και του ερχεται μπονους και τραπεζικος λογαριασμος.

Εχω και εγω πολλα θεματα με τις τραπεζες (σχετικα και ασχετα με το θεμα), αλλα γιατι να περιμενω απο αλλους να προστατεψουν τα δικα μου χρηματα, τα οποια αν τα χασω το πιο πιθανο ειναι να μου ερθει το πλαγιο μια και καλη, χωρις να κανω πρωτα εγω οτι περισσοτερο μπορω; Και ειδατε, δεν λεω καν για να πατας ατσεκαριστα links, αλλα απο που χρησιμοποιεις υπηρεσιες e-banking.

Μπορει να ειμαι υπερβολικος αλλα, επειδη διαχειριζομαι και λογαριασμους συνταξιουχων γονεων, εχω 2ο λαπτοπ πληρως ενημερωμενο (περισσοτερο και απο το main μπορω να πω) το οποιο χρησιμοποιειται μονο για e-banking και παντα υστερα απο διαφορα check-ups που μπορει να διαρκουν στο συνολο μεχρι και μισαωρο. Καθε μα καθε φορα που θελω να χρησιμοποιησω e-banking. Το γεγονος οτι μπορει να το εχεις ευκαιρο ανα πασα στιγμη, δεν σημαινει οτι ειναι αντιστοιχο με το να μπεις να δεις τα e-mails σου. Αυτο νομιζω οτι ειναι η χειροτερη παγιδα, που δεν εχει και σχεση ουτε με τις τραπεζες. Ειναι εντελως αλλη νοοτροπια χρησης υπολογιστη, ιντερνετ κτλ. Οχι οτι εγω ειμαι κανενας ξυπνιος, απλα ακολουθω παντα οτι λενε οι ειδικοι περι ασφαλειας, και απλα τωρα με το e-banking το παω οσο πιο πολυ στα ακρα μπορω.

Κι εμείς έτσι σκεφτόμασταν και για αυτό δεν είχαμε κατεβάσει εφαρμογή σε κινητό, οπότε δεν ξέραμε και τι μπορεί να κάνει ή να γίνει, συν ότι ήταν "ελεύθερη" η δυνατότητα να δηλωθεί συσκευή στο ebanking, αφού δεν είχαμε βάλει δική μας. Ίσως, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει, να είναι εφικτό να εγκαταστήσεις την εφαρμογή στο κινητό σου, ώστε να συνδεθεί αυτή η συσκευή στο ebanking, και μετά αν δεν τη θες να τη σβήσεις από το κινητό αλλά να παραμείνει αυτό ως μόνη authorised συσκευή στο ebanking σου. Ξαναλέω δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά μπορείς να το τσεκάρεις, τουλάχιστον για τις τράπεζες που δέχονται μόνο μία τέτοια συσκευή συνδεδεμένη.

Όσο για την ασφάλεια, είναι θεωρητικά πιο ασφαλής, ειδικά αν το κινητό σου δεν είναι rooted - γιατί πλέον γίνονται διάφορα κουλά, που ξεκίνησαν στη Νότιο Κορέα και εξαπλώνονται: 

https://www.trendmicro.com/vinfo/it/security/news/cybercrime-and-digital-threats/south-korean-fake-banking-app-scam

https://cisomag.eccouncil.org/fbi-warns-about-fake-mobile-banking-apps-trojans/

Γενικώς, μετά το αυτονόητο μην πέφτετε θύματα phishing, καλό είναι επίσης κάποιος να έχει ενεργοποιήσει όλα τα αλερτς που μπορεί, ανάλογα με το τι προσφέρει η κάθε τράπεζα.

9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Εχεις ψάξει σε τι ύψη φτάνει η τραπεζική  απάτη  στην Αγγλία;

https://www.reuters.com/world/uk/welcome-britain-bank-scam-capital-world-2021-10-14/

Μα αυτό δεν είναι το πρόβλημα; Ότι ενώ οι άνθρωποι δεν έγιναν ξαφνικά πιο ηλίθιοι από ό,τι ήταν πριν δέκα χρόνια, τα νέα μέσα και οι νέες απάτες οδηγούν σε τρελές απώλειες χρημάτων, που δεν υπήρχαν παλιότερα. Αυτό αναγκάζει τους πάντες να προσπαθούν συνεχώς να βελτιώσουν την κατάσταση και να περιορίσουν το πρόβλημα. Είναι ένας συνεχής αγώνας δρόμου.

Επεξ/σία από marinna
Δημοσ.
Στις 15/1/2022 στις 11:19 ΜΜ, GeG είπε

εχει κανεις eurobank , σε κατι συνναλαγες με μεταφορα χρηματων ζητανε το 1ο και τελευταιο ψηφιο απο το pin , αυτο τι φαση ειναι ; το εχει παρατηρησει αλλος;

Φίλε εγώ. Ναι μου έχει τύχει κάποιες φορές. Το έχω κάνει νομίζω μια φορά. Από ότι καταλαβαίνω είναι για ασφάλεια. Μέχρι στιγμής δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Μεγάλη προσοχή όμως με τις ηλεκτρονικές αγορές . (Προτείνω paypal, μου έχει λύσει τα χέρια)

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, marinna είπε

Κι εμείς έτσι σκεφτόμασταν και για αυτό δεν είχαμε κατεβάσει εφαρμογή σε κινητό, οπότε δεν ξέραμε και τι μπορεί να κάνει ή να γίνει, συν ότι ήταν "ελεύθερη" η δυνατότητα να δηλωθεί συσκευή στο ebanking, αφού δεν είχαμε βάλει δική μας. Ίσως, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει, να είναι εφικτό να εγκαταστήσεις την εφαρμογή στο κινητό σου, ώστε να συνδεθεί αυτή η συσκευή στο ebanking, και μετά αν δεν τη θες να τη σβήσεις από το κινητό αλλά να παραμείνει αυτό ως μόνη authorised συσκευή στο ebanking σου. Ξαναλέω δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά μπορείς να το τσεκάρεις, τουλάχιστον για τις τράπεζες που δέχονται μόνο μία τέτοια συσκευή συνδεδεμένη.

Όσο για την ασφάλεια, είναι θεωρητικά πιο ασφαλής, ειδικά αν το κινητό σου δεν είναι rooted - γιατί πλέον γίνονται διάφορα κουλά, που ξεκίνησαν στη Νότιο Κορέα και εξαπλώνονται: 

https://www.trendmicro.com/vinfo/it/security/news/cybercrime-and-digital-threats/south-korean-fake-banking-app-scam

https://cisomag.eccouncil.org/fbi-warns-about-fake-mobile-banking-apps-trojans/

 

Φοβόσαστε την εφαρμογή στο κινητό αλλά δώσατε τους κωδικούς ebanking και τα OTP και δεν ξέρω τι άλλο.

Αυτά στα άρθρα υποκλέπτουν υποτίθεται τους κωδικούς από το κινητό και τους δίνουν σε απατεώνες, όταν όμως κάνουν την "κίνηση" τους θα έρθει η επιβεβαίωση στο κινητό τους, θα τη δώσουν την επιβεβαίωση; Αν είναι έτσι, βιβλιάριο/ταυτότητα και γκισέ. Δεν υπάρχει σωτηρία.

 

  • Like 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Αυτά στα άρθρα υποκλέπτουν υποτίθεται τους κωδικούς από το κινητό και τους δίνουν σε απατεώνες, όταν όμως κάνουν την "κίνηση" τους θα έρθει η επιβεβαίωση στο κινητό τους, θα τη δώσουν την επιβεβαίωση; Αν είναι έτσι, βιβλιάριο/ταυτότητα και γκισέ. Δεν υπάρχει σωτηρία.

Είναι πιο περίπλοκο, από την ώρα που θα εγκατασταθεί το malware δεν ξαναπαίρνεις ούτε sms, ούτε κλήση. Εδώ τα λέει πιο αναλυτικά, δεν το έβαλα πριν γιατί είναι ταυτόχρονα διαφήμιση του mcafee. 

https://www.mcafee.com/blogs/other-blogs/mcafee-labs/phishing-attack-replaces-android-banking-apps-with-malware/

Δημοσ.

Και είναι λόγος αυτός να μην κατεβάσει κάποιος την mobile banking εφαρμογή στην Ελλάδα από μη rooted κινητό;

Ίσως να φταίει το πρόσφατο πάθημα, αλλά δεν σκέφτεστε λογικά.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Doubt είπε

Και είναι λόγος αυτός να μην κατεβάσει κάποιος την mobile banking εφαρμογή στην Ελλάδα από μη rooted κινητό;

Ίσως να φταίει το πρόσφατο πάθημα, αλλά δεν σκέφτεστε λογικά.

Όχι, πλέον θεωρώ ότι πρέπει κάποιος να κατεβάσει την εφαρμογή, για πολλούς λόγους, με βασικότερο το να έχει αυτός τον έλεγχο του ποια συσκευή δηλώνεται στο ebanking. Γι' αυτό και την κατέβασα,. Αλλά επειδή έπεσα σε αυτό χθες, οφείλω να το αναφέρω, γιατί φαντάζομαι δεν θα αργήσει να έρθει και εδώ, οπότε όσο πιο πολλά ξέρεις, τόσο πιο ασφαλής είσαι

Δημοσ.
1 ώρα πριν, marinna είπε

Αυτό ακριβώς έχουν υποχρεωθεί να κάνουν στην Αγγλία, όταν η κατάθεση γίνεται σε νέο (για τον συγκεκριμένο πελάτη) δικαιούχο, όταν γίνεται τηλεφωνικώς ή σε γκισέ, ενώ όταν πας να το κάνεις από mobile app ή online banking σου βγαίνουν ένα σωρό μηνύματα που σε ρωτάνε αν είσαι σίγουρος ότι αυτός που σου ζητάει λεφτά είναι οκ, και δεν είσαι θύμα απάτης κτλ κτλ. Γιατί ο τραπεζικός τους διαμεσολαβητής τις ανάγκαζε να αποζημιώνουν τον πελάτη και μάλιστα με τόκο και επιπλέον λεφτά για ηθική βλάβη, αν δεν τον είχαν βοηθήσει επαρκώς να καταλάβει ότι είναι θύμα απάτης.

Εδώ μια απόφαση του ombudsman για απάτη τύπου "safe account" (τους παίρνουν και δηλώνουν τραπεζικοί και ότι πρέπει να μεταφέρουν τα λεφτά τους σε έναν ασφαλή λογαριασμό γιατί ο δικός τους έχει παραβιαστεί) https://www.financial-ombudsman.org.uk/decision/DRN6096133.pdf

που κολλαει η Αγγλια... καμιά σχέση σαν κουλτούρα, δεν θα βρεις κοσμο με λεφτα κατω απο το στρωμα και ως αποτελεσμα η κεφαλαιοποιηση των τραπεζων ειναι πολυ μεγαλυτερη, που σημαινει μεγαλύτερη κερδοφορια και ως αποτελεσμα καλυτερες υπηρεσιες.

Επισης πηρε 4 χρονια η υποθεση που περιγράφεις, νομίζω το βλέπεις

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...