Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Δηλαδη τι ακριβως ενημερωση περιμενεις?Υπαρχουν 10.000.000 λογαριασμοι που καθημερινα μετακινουνται χρηματα.Θα εχουν 5.000.000 υπαλληλους να παιρνουν τηλεφωνο αν οντως μεταφερετε χρηματα ή οχι?

Ενταξει καλα ειναι να υπαρχουν δικλειδες,αλλα να λεμε και πραγματα που στεκουν.

Δηλαδή φίλε Βασίλη, σου φαίνεται λογικό να ενημερώνουν -τηλεφωνικώς μάλιστα- για ύποπτες κινήσεις καρτών, όπου μιλάμε συνήθως και για μικροποσά, και όχι για κινήσεις πεντε και δέκα χιλιάδων ευρώ, τα χαράματα, σε άσχετους με το ιστορικό σου λογαριασμούς, από άσχετες με σένα ip; Είπαμε να μην υπάρχει ενσυναίσθηση, αλλά κάπου χάνεται και η απλή λογική.

Θα σου φαινόταν πολύ περίπλοκο όταν εντοπίζει ο αλγόριθμος της τράπεζας ασυνήθιστες κινήσεις ή/και σε ασυνήθιστες ώρες να στέλνει ενημερωτικό sms στο κινητό που έχεις δηλώσει, ακόμα κι αν δεν έχεις ενεργοποιήσει τα αλερτς; Θα κοστίσει τρομερά στην τράπεζα αυτό; Ένα τέτοιο να είχε σταλεί, η απώλεια θα ήταν πολύ μικρότερη. Υπάρχουν άπειρες λύσεις εάν θέλουν να τις εφαρμόσουν. Δεν θέλουν και δεν θα θέλουν μέχρι να αναγκαστούν. Πράγμα που θα γίνει -ήδη γίνεται στο εξωτερικό, όπου πολλοί από αυτούς που εσείς κοροϊδεύετε, αποζημιώνονται. Αλλά μάλλον είναι ηλίθιοι οι κουτόφραγκοι που τους αποζημιώνουν.

Είπα δεν θα γράψω άλλο, αλλά μπήκα για να ενημερώσω για το εξής: μου ήρθε νωρίτερα ένα phishing mail για την Εθνική. Προσπάθησα να ενημερώσω τη Δίωξη (όπου όμως δεν κάνουν τίποτα), την τράπεζα (που μου είπε στείλε το mail να το εξετάσουν οι ειδικοί) και τελικά βρήκα ότι υπάρχει σελίδα της google όπου μπορείς να δηλώσεις ύποπτους συνδέσμους. Δεν ξέρω αν ήταν αυτός ο λόγος, πάντως λίγο μετά που δήλωσα το λινκ, τόσο στο chrome όσο και στο edge δηλώθηκε, και βγαίνει κόκκινη οθόνη προειδοποίησης.

Οπότε εσείς εδώ οι πραγματικά ενημερωμένοι, μπορείτε να σώσετε τους ηλίθιους (αν θέλετε φυσικά), χρησιμοποιώντας αυτήν τη δυνατότητα. Ίσως το βάλω και σε χωριστή ανάρτηση.

https://safebrowsing.google.com/safebrowsing/report_phish/?hl=el

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Υπάρχουν πολλοί εκει εξω!

"Ανυποψίαστος" ο ξενοδόχος του έδωσε τους κωδικούς του

https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/8218027/trikala-ypodythike-ton-pelati-tou-xenodocheiou-tou-kai-tou-eklepse-15-000-evro

Ενα αλλο κολπο που συνηθιζεται στις αγγελιες ειναι ο υποτιθεμενος αγοραστης να ζηταει τα στοιχεια της καρτας σου για να καταθεσει τα λεφτα.

Δημοσ.
Στις 16/1/2022 στις 4:30 ΜΜ, Basilhs23___ είπε

Φυσικά και φταίει η τράπεζα που του το έδωσε δάνειο. Παλιά μπορούσες να πάρεις πανεύκολα δάνειο χωρίς την προσκόμιση αρκετών στοιχείων για την οικονομική σου κατάσταση και χωρίς έναν ενδελεχή έλεγχο από την τράπεζα για την φερεγγυότητα του πελάτη. Έτσι διαδώθηκε η νοοτροπία ότι αφού ο τάδε ακόμα χρωστάει, πήρε αμάξια, έχτισε βίλες και ακόμα δεν του τα κατεσχεσαν και δεν τον κυνηγάνε, τα αφήνει απλήρωτα και περνάει καλά με τα λεφτά του, ας πάρω και εγώ που δεν έχω την ανάλογη οικονομική άνεση.

Μην ακούσω τα κλασσικά περί παιδείας από το σπίτι και από τους γονείς ότι δεν βάζουμε το χέρι μας βαθύτερα από εκεί που αντέχει η τσέπη μας και τα γνωστά. Ωραία όλα αυτά, και εγώ αυτή την παιδεία έλαβα, αλλά όταν βλέπεις τα παραπάνω που ανέφερα είναι σχετικά εύκολο να δελεαστεις και να την πατήσεις. Οι τράπεζες είναι συν-υπεύθυνες λοιπον για αυτή την κατάσταση. 

Όσο για τα σημερινά προβλήματα με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσπαθούν να επιβάλλουν με το στανιο σε πολλά άτομα που δεν το έχουν καθόλου με την τεχνολογία, είναι εξίσου συνυπευθυνες και απαράδεκτες για αυτό. Κρίμα για τους ηλικιωμένους που δεν βλέπουν να διαχειριστουν τέτοια συστήματα. 

Από κάτι τέτοια που γίνονται έχω αναγκάσει την μάνα μου που δεν δύναται να μάθει τιποτα νέο να βγάλει κάρτα για να καλύπτουμε το όριο των ηλεκτρονικών κολοαποδειξεων του Κουλη αφού ενέταξαν και τα εισοδήματα από ενοίκια εκεί, το ποσοστό αναπηρίας της δεν φτάνει για τις εξαιρέσεις. Της έβγαλα κινητό αναγκαστικά που πάλι άχρηστο είναι γιατί δεν ξέρει να το χρησιμοποιήσει μόνο και μόνο για την κάρτα την τραπεζα και διαχειριζομαι τα πάντα εγώ γιατί αυτή είναι αδύνατον. Τώρα που έκλεισαν και τα γκισέ τρέχω εγώ έξω στο ΑΤΜ που είμαι καρδιοπαθης με άλλα και κουράζομαι για να έχουμε μετρητά στο σπίτι να ψωνίζει η μάνα μου τα ψώνια και τα απαραίτητα.

Η μεν θεία μου όταν θέλει να αγοράσει κάτι διαδικτυακά παίρνει τηλέφωνο τον ξάδελφό μου για να την κατευθυνει με τους κωδικούς μην κάνει τίποτε λάθος από το Web και την κλέψουν, ο ξάδερφος είναι στην δουλειά του και εκνευρίζεται όταν τον καλεί στο τηλ. Και η θεία δεν έχει εισοδήματα αλλά επειδη της βάζουν τεκμαρτή δαπάνη λόγω του ακινήτου δεν φτάνει που πληρώνει κερατιάτικα αλλά τώρα πρέπει να μαζεύει το 30% του τεκμαρτου με αποδείξεις από δική της κάρτα ενώ στην τελική ο μόνος που εργάζεται στο σπίτι τους είναι ο σύζυγος της. 

Μας έχουνε βάλει τα δύο μας πόδια σε ένα παπούτσι κυβέρνηση κράτος και κολοτραπεζες, μας τα τρώνε και από τις προμήθειες ενώ δεν δίνουν τίποτα από επιτόκια. Κάποιοι προσπαθείτε να τις υπερασπιστείτε κιόλας. 

Ευτυχώς που ξέρω τι ψηφίζω στις εκλογές και δεν έχω κανένα μερίδιο ευθύνης ούτε πρακτικά ούτε ηθικά σε αυτό το μπάχαλο που έφεραν και κοιτάνε να δυσκολέψουν την ζωη από μια μερίδα πολιτων. 

Ελα ρε φιλε, γινεσαι υπερβολικος νομιζω. Αφου ανεβασαν τον βασικο 2%, απο 550 εγινε 560, ζωαρα κανουμε στην Ελλαδαρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και αναφέρθηκε η Αγγλία για αποζημιώσεις. 

Authorised Push Payment Scams | Security - HSBC UK

Να τονίσουμε ότι ο τύπος απάτης όπου το θύμα δίνει τα στοιχεία του είτε μέσω σελίδας phishing, είτε μέσω τηλεφώνου για πλήρη πρόσβαση στον λογαριασμό του, είτε πέφτει θύμα hacking προς το παρόν δεν επιδέχεται αποζημίωσης ούτε στην Αγγλία. (τουλάχιστον με τον νόμο που πάει να ψηφιστεί). 

Οι τύποι APPF ή APPS ή APP όπου θα περάσει ο νόμος για αποζημιώσεις είναι οι παρακάτω όπου το θύμα στέλνει το ίδιο τα χρήματα στον απατεώνα.

Authorized push payment fraud - Wikipedia

Αυτά καθαρά ενημερωτικά.

Επεξ/σία από dkmaster
Δημοσ.

Μαρίνα, κρίμα για όλα όσα συνέβησαν. Μακάρι να αλλάξει κάτι και να βρείτε τα χρήματά σας.

Σε αυτό που λες για ενημέρωση εκ μέρους της τράπεζας για ασυνήθιστες μεταφορές χρημάτων, δεν έχεις πολύ άδικο. Πριν 2 χρόνια μετέφερα από ένα λογαριασμό που έχω σε άλλο (της ίδιας τράπεζας) σημαντικό ποσό και με κάλεσαν στο τηλέφωνο να με ρωτήσουν για την κατάθεση και από που προέρχονται τα χρήματα.

Τέλος να ρωτήσω όλους κάτι: χρησιμοποιώ τακτικά Web Banking αλλά έχω αποφύγει να εγκαταστήσω την εφαρμογή στο κινητό διότι δεν το θεωρούσα ασφαλές μήπως και κλαπεί (το κινητό). Από όσα διάβασα στις αναρτήσεις της Μαρίνας, αυτό απεδείχθη λάθος διότι έτσι κατάφεραν οι απατεώνες να περάσουν τα στοιχεία του λογαριασμού της Μαρίνας πιο εύκολα (με λιγότερες δικλίδες ασφαλείας) στο δικό τους mobile app. Τελικά είναι πιο καλή επιλογή από πλευράς ασφάλειας να έχεις mobile banking app ή όχι; Δεν εννοώ από πλευράς χρηστικότητας αλλά από πλευράς ασφαλείας.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, soc_h είπε

Μαρίνα, κρίμα για όλα όσα συνέβησαν. Μακάρι να αλλάξει κάτι και να βρείτε τα χρήματά σας.

Σε αυτό που λες για ενημέρωση εκ μέρους της τράπεζας για ασυνήθιστες μεταφορές χρημάτων, δεν έχεις πολύ άδικο. Πριν 2 χρόνια μετέφερα από ένα λογαριασμό που έχω σε άλλο (της ίδιας τράπεζας) σημαντικό ποσό και με κάλεσαν στο τηλέφωνο να με ρωτήσουν για την κατάθεση και από που προέρχονται τα χρήματα.

Τέλος να ρωτήσω όλους κάτι: χρησιμοποιώ τακτικά Web Banking αλλά έχω αποφύγει να εγκαταστήσω την εφαρμογή στο κινητό διότι δεν το θεωρούσα ασφαλές μήπως και κλαπεί (το κινητό). Από όσα διάβασα στις αναρτήσεις της Μαρίνας, αυτό απεδείχθη λάθος διότι έτσι κατάφεραν οι απατεώνες να περάσουν τα στοιχεία του λογαριασμού της Μαρίνας πιο εύκολα (με λιγότερες δικλίδες ασφαλείας) στο δικό τους mobile app. Τελικά είναι πιο καλή επιλογή από πλευράς ασφάλειας να έχεις mobile banking app ή όχι; Δεν εννοώ από πλευράς χρηστικότητας αλλά από πλευράς ασφαλείας.

Εγω σου λεω οτι σου κλέβουν το κινητο

Εχεις κωδικό ή δακτυλικό  για να ξεκλειδώσεις το κινητό ,έχεις κωδικό ή δακτυλικό για να μπεις στην εφαρμογή της τράπεζας.

Θα στα σπάσουν όλα αυτά;Δεν θα έχεις ειδοποιήσει την τράπεζα σου στο μεταξύ;

 

Επίσης σε κάλεσαν για την κατάθεση και όχι για την ανάληψη.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Επίσης σε κάλεσαν για την κατάθεση και όχι για την ανάληψη.

Ναι γνωρίζω τη διαφορά. Όμως, εφόσον έχουν αλγόριθμους που "χτυπάνε καμπανάκι" στη μια περίπτωση, θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν αλγόριθμους που να "χτυπάνε καμπανάκι" σε ασυνήθιστη κίνηση μεταφορών χρημάτων (αναλήψεις).

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, soc_h είπε

Τέλος να ρωτήσω όλους κάτι: χρησιμοποιώ τακτικά Web Banking αλλά έχω αποφύγει να εγκαταστήσω την εφαρμογή στο κινητό διότι δεν το θεωρούσα ασφαλές μήπως και κλαπεί (το κινητό). Από όσα διάβασα στις αναρτήσεις της Μαρίνας, αυτό απεδείχθη λάθος διότι έτσι κατάφεραν οι απατεώνες να περάσουν τα στοιχεία του λογαριασμού της Μαρίνας πιο εύκολα (με λιγότερες δικλίδες ασφαλείας) στο δικό τους mobile app. Τελικά είναι πιο καλή επιλογή από πλευράς ασφάλειας να έχεις mobile banking app ή όχι; Δεν εννοώ από πλευράς χρηστικότητας αλλά από πλευράς ασφαλείας.

Χθές, yesterday ότι γλώσσα θέλεις.

9 ώρες πριν, vasilllis είπε

Δεν αφηνω στο απυροβλητο κανεναν.Προσπαθω να καταλαβω το μεριδιο ευθυνης που εχει η τραπεζα.

 

κ

Δηλαδη τι ακριβως ενημερωση περιμενεις?Υπαρχουν 10.000.000 λογαριασμοι που καθημερινα μετακινουνται χρηματα.Θα εχουν 5.000.000 υπαλληλους να παιρνουν τηλεφωνο αν οντως μεταφερετε χρηματα ή οχι?

Ενταξει καλα ειναι να υπαρχουν δικλειδες,αλλα να λεμε και πραγματα που στεκουν.

Αυτο με τα παγωμα των λογαριασμων ακουγεται ωραια ιδεα.Φαντασου τι θα γινει σε αγοραπωλησιες .Να παιρνεις τα λεφτα για το οικοπεδακι σου ή για το αυτοκινητο σου και την επομενη μερα να σου παγωνουν τον λογαριασμο....Καλη φάση.

Δεν αλλαζεις γνωμη γιατι δεν θελεις να παραδεχτεις οτι φταις εσυ και ψαχνεις να βρεις συνενοχο στο φταιξιμο.Λες και είναι ευκολο να κανεις απο μια οθονη υπολογιστη και μια αθλια φωτογραφια ταυτοτητας 10ετιας στην καλυτερη περιπτωση ταυτοποιηση προσωπου για ανοιγμα λογαριασμου.

 

και ενα email apo ta spam

 

 
 
 

Αγαπητέ πελάτη,

Αυτή είναι μια τρίτη ειδοποίηση, η ΕΤΕ έχει βελτιώσει τα μέτρα ασφαλείας για διαδικτυακές συναλλαγές και απαιτεί υποχρεωτική επιβεβαίωση εκ μέρους σας.

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να ενεργοποιήσετε ξανά τις διαδικτυακές δυνατότητες:

 
 


Προσοχη το Link σε κατευθυνει σε fake site της εθνικης τραπεζας.Μην ξεγελαστειτε.

Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, παρακαλούμε απαντήστε σε αυτό το email

 

Τις καλύτερες ευχές,
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος

Αυτό, εφόσον είσαι πελάτης της τράπεζας, πρέπει να τους το στείλεις κι εκείνοι μετά να πράξουν τα δέοντα.

Φαντάσου να είχες eshop και κάποιος κάπου να το είχε αντιγράψει, δεν θα τον κυνηγούσες;

 

Υ.Γ.

Δεν κρατήθηκα κι έκανα το report στη Google.

Μετά την υποβολή εμφανίζει αυτό.😄

Αναφορά σε κείμενο

Η αναφορά εστάλη  Σας ευχαριστούμε για την αποστολή αναφοράς στην Google. Τώρα που έχετε κάνει την καλή σας πράξη για σήμερα, μπορείτε ελεύθερα:  1. Να κάνετε ένα μικρό διάλλειμα για να χαρείτε το γεγονός ότι έχετε συμβάλλει και εσείς στη δημιουργία ενός πιο ασφαλούς ιστού.  2. Να πάρετε τηλέφωνο, να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή να γράψετε σε έναν γείτονα, φίλο ή συγγενή και να τους ενημερώσετε σχετικά με τι είναι το ηλεκτρονικό "ψάρεμα" (phishing) και πώς μπορούν να προστατευτούν.  3. Να μάθετε περισσότερα σχετικά με κακόβουλα προγράμματα που μπορούν να μολύνουν τον υπολογιστή σας στον ιστότοπο Stopbadware.org.

 

Επεξ/σία από Doubt
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, marinna είπε

Κρατάω τις ευχές και ευχαριστώ για τη συζήτηση -όσο κι αν με στενοχωρεί αυτή η επιμονή στην ατομική ευθύνη σε ένα ζήτημα που θα γίνεται ολοένα και πιο σύνθετο και που ο καθένας μπορεί να το βρει μπροστά του αργά ή γρήγορα, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, καταλαβαίνω πώς μπορεί κανείς να αισθάνεται πως δεν τον αφορά, επειδή ξέρει πέντε πράγματα για το phishing. Κι εγώ αυτό πίστευα, μέχρι πρότινος 🙃

Διαβασα όλο το thread και το απόσταγμα είναι τρομερή ευθυνοφοβια και ότι για όλα φταίνε οι κακίες τράπεζες που δεν κάνουν αυτό αυτό αυτό μπλα μπλα μπλα. Οι Τράπεζες έχουν πάρα πολύ υψηλά επίπεδα ασφάλειας και αυτό ΦΑΊΝΕΤΑΙ καθημερινά από τις δις συναλλαγές που πραγματοποιούνται.

Τωρα εάν ο πελάτης είναι "αφελής", ανίδεος μην πω και τπτ άλλο δεν φταίει καμία τράπεζα αλλά οι ευκολόπιστοι. Αποζημιώσεις η Τράπεζα για καταστάσεις ΠΟΥ δεν ευθύνεται ΔΕΝ δίνονται πουθενά.

Αποζημιώσεις για εσφαλμένη χρήση και δημοσίευση προσωπικών στοιχείων από τον πελάτη ΔΕΝ δίνονται πουθενά.

Το γράφουν παντού ΜΗΝ δίνετε τα στοιχεία σας, η τράπεζα ΔΕΝ ΘΑ σας τα ζητήσει ΠΟΤΕ.

 Εάν δεν υπάρχει η αντίληψη για το τι πρέπει κ το τι όχι, δεν φταίει κανείς άλλος πέρα από τον πελάτη.

Γράφεις κ γράφεις κ γράφεις. Sorry not sorry αλλά δικό σου λάθος. Την επόμενη φορά που θα σε συναντήσει κάποιος στον δρόμο και σου πει είναι πχ υδραυλικός άνοιξε του το σπίτι να μπούνε.

Το τι έχω ακούσει στο τμήμα που πηγαίνω δεν περιγράφεται... Ενημερωθείτε και γίνετε πιο πονηροί. Το ίντερνετ δεν είναι μόνο φβ κ ινστα. 

Επεξ/σία από TNT2
  • Like 4
  • Confused 2
Δημοσ.

Καλημέρα σας, με την μικρή εμπειρία που έχω στο θέμα θέλω να πω ότι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων για να «μπει» κάποιος και να κλέψει πρέπει πρώτα, κάποιος να του «ανοίξει» μια πόρτα. Είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει με άλλο τρόπο. 
Απο την άλλη η τράπεζα πρέπει να προστατεύει τον πελάτη της , πριν την απάτη (νομιζω το κάνει) και μετά την απάτη  (όχι σε ικανοποιητικό βαθμό).

Πείτε μου ομως τι έγινε στη δίκη μου ιστορία;
 Πήραν από το λογαριασμό της μητέρας μου περίπου 2κ, με συνεχόμενες μεταφορές ποσών και αγορές στο iTunes επί  μια εβδομάδα (και με ΣΚ μέσα). 
Μιλάμε για λογαριασμό που λειτουργουσε μόνο με την κάρτα ανάληψης μετρητών και με εξυπηρέτηση στα ταμεία. 
Για 4 εργάσιμες ημέρες κανένας από την τράπεζα δεν ενημερωσε ότι γίνονται για ύποπτες κινήσεις στον λογαριασμό παρότι η κίνηση του μέχρι τότε ήταν πολύ διαφορετική. 4 μέρες στα π@π@ρι@ τους. Πιστεύω ότι θα μπορούσαν να κάνουν κάτι. 
Και για να κλείσω εδώ. Τα χρήματα επιστράφηκαν πριν στείλουμε δεύτερο email αν θυμάμαι σε πολύ λίγες εργάσιμες ημέρες.
 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mnlskps είπε

Καλημέρα σας, με την μικρή εμπειρία που έχω στο θέμα θέλω να πω ότι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων για να «μπει» κάποιος και να κλέψει πρέπει πρώτα, κάποιος να του «ανοίξει» μια πόρτα. Είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει με άλλο τρόπο. 
Απο την άλλη η τράπεζα πρέπει να προστατεύει τον πελάτη της , πριν την απάτη (νομιζω το κάνει) και μετά την απάτη  (όχι σε ικανοποιητικό βαθμό).

Πείτε μου ομως τι έγινε στη δίκη μου ιστορία;
 Πήραν από το λογαριασμό της μητέρας μου περίπου 2κ, με συνεχόμενες μεταφορές ποσών και αγορές στο iTunes επί  μια εβδομάδα (και με ΣΚ μέσα). 
Μιλάμε για λογαριασμό που λειτουργουσε μόνο με την κάρτα ανάληψης μετρητών και με εξυπηρέτηση στα ταμεία. 
Για 4 εργάσιμες ημέρες κανένας από την τράπεζα δεν ενημερωσε ότι γίνονται για ύποπτες κινήσεις στον λογαριασμό παρότι η κίνηση του μέχρι τότε ήταν πολύ διαφορετική. 4 μέρες στα π@π@ρι@ τους. Πιστεύω ότι θα μπορούσαν να κάνουν κάτι. 
Και για να κλείσω εδώ. Τα χρήματα επιστράφηκαν πριν στείλουμε δεύτερο email αν θυμάμαι σε πολύ λίγες εργάσιμες ημέρες.
 

Στο 2ο σκέλος φαίνεται η υπευθυνότητα της τράπεζας. Χωρίς πολλά πολλά σου επέστρεψε τα χρήματα. Στις προηγούμενες περιπτώσεις μιλάμε όμως για εμβάσματα τα οποία φαινομενικά έγιναν από τον κάτοχο του λογαριασμου προς τρίτους. 

Τόσες σελίδες γράφτηκαν, ένας δεν έμαθε αυτά τα εμβάσματα που πήγαν; Υπάρχουν statements.

  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, mnlskps είπε

Μιλάμε για λογαριασμό που λειτουργουσε μόνο με την κάρτα ανάληψης μετρητών και με εξυπηρέτηση στα ταμεία. 
Για 4 εργάσιμες ημέρες κανένας από την τράπεζα δεν ενημερωσε ότι γίνονται για ύποπτες κινήσεις στον λογαριασμό παρότι η κίνηση του μέχρι τότε ήταν πολύ διαφορετική. 4 μέρες στα π@π@ρι@ τους.

Άρα, δεν υπήρχε εγκατεστημένη εφαρμογή, ούτε υπήρχε τρόπος να έρχονται sms για τις συναλλαγές εφόσον δεν ενεργοποιήθηκαν αυτές οι δικλίδες από πλευράς του πελάτη.

Επίσης, αυτές οι κινήσεις δεν είναι ύποπτες από πλευράς της τράπεζας. Εγώ π.χ. είχαν τον λογαριασμό στην τράπεζα ακούνητο για 2-3 χρόνια, έπειτα άρχισα αγορές μέσω ίντερνετ και αγόραζα κάθε μέρα. Γιατί αυτό να είναι ύποπτη κίνηση για την τράπεζα; Για τις τράπεζες ύποπτες κινήσεις είναι οι εισροές χρημάτων που μπορεί να είναι αποτέλεσμα ξεπλύματος χρήματος και όχι οι εκροές. 

Οι τράπεζες θεσπίζουν και ημερήσια όρια και δίνουν εργαλεία ελέγχου στον πελάτη. Αν δε μπορεί να τα ενεργοποιήσει κάποιος (τηλέφωνα, emails, sms, web banking) λόγω προβλήματος ή ηλικίας τότε, αυτό θα πρέπει να το αναλάβει κάποιος συγγενής ή φίλος.

Μπράβο στην τράπεζα που επέστρεψε τα χρήματα και μακάρι να το κάνουν σε όλες τις περιπτώσεις. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι ε αφού θα μας αποζημιώσει η τράπεζα ας είμαστε και εμείς χαλαροί.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Finn είπε

Στο 2ο σκέλος φαίνεται η υπευθυνότητα της τράπεζας. Χωρίς πολλά πολλά σου επέστρεψε τα χρήματα. Στις προηγούμενες περιπτώσεις μιλάμε όμως για εμβάσματα τα οποία φαινομενικά έγιναν από τον κάτοχο του λογαριασμου προς τρίτους. 

Τόσες σελίδες γράφτηκαν, ένας δεν έμαθε αυτά τα εμβάσματα που πήγαν; Υπάρχουν statements.

Καλημέρα. Και να μάθεις που πήγαν τα εμβάσματα, θα κερδίσεις νομίζεις τπτ από την στιγμή που θα τα έχουν κάνει ανάληψη? Τις περισσότερες φορές οι λογαριασμοί ανήκουν είτε σε άσχετα άτομα, τα οποία για ένα μικρό ποσό "δανείζουν" τον λογαριασμό τους είτε σε αχυράνθρωπους (καλή ώρα όπως τα κινητά).

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...