Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Finn είπε

Η φίλη μαρίνα απ ότι κατάλαβα θεωρεί foul το ότι η τράπεζα επιτρέπει:

α. Έχοντας τα credentials κι ένα αρχικό OTP να γίνει είσοδος στο λογαριασμό από app εγκατεστημένο σε τρίτη συσκευή (αν και νομίζω υπάρχει όριο για το πόσες συσκευές μπορείς να κάνεις pair)

β.Εχοντας κάνει επιτυχώς είσοδο μέσω του app, με ένα δεύτερο OTP ενεργοποιείς στο app biometric access and confirmation οπότε μέσω του app πλέον οι συναλλαγές δεν απαιτούν νέο ΟΤΡ.

Το μεγάλο φάουλ είναι ότι πάτησαν στο λινκ απο το email.Τιποτα δεν θα γινόταν αν δεν έκαναν αυτή την λαθος κινηση.Μετα έδωσαν και τα αρχικά ΟΤΡ .

Και δεν είχαν και την εφαρμογή στο κινητό που θα ζήταγε επιβεβαίωση για όλες τις ενέργειες.

  • Like 3
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φυσικά το θέμα δεν είναι μόνο αυτά, είναι ένα ολόκληρο πλέγμα προστασίας που είτε υπάρχει είτε δεν υπάρχει - πχ δεδομένου ότι σε εμάς η απάτη γινόταν επί μία βδομάδα, μια οποιοδήποτε ενημέρωση στο ενδιάμεσο από την τράπεζα, θα είχε σώσει τα υπόλοιπα λεφτά. Πχ φεύγουν χρήματα μόλις εγκαταστήσατε την εφαρμογή, σε άσχετους με εσάς λογαριασμούς, εσείς το εγκρίνατε; 

Ή, και αυτό το ζητάει τώρα η Ευρωπαική ένωση, να υπάρχει 24/7 υπηρεσία καταγγελίας με την οποία συνεργάζονται ιδρύματα και αρχές ώστε να εντοπίζονται αμέσως τα δίκτυα μεταφοράς λογαριασμών και να παγώνουν. Εγώ ακόμα δνε έχω μάθει πού πήγαν τα λεφτά και κανείς δεν τα ψάχνει. Το παράθυρο είναι πολύ μικρό και το να μην υπάρχουν σχετικοί θεσμοί χειροτερεύει την κατάσταση.

Επεξ/σία από marinna
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, marinna είπε

Για απλό άνοιγμα ebanking, η alpha ζητάει αυτά https://www.alpha.gr/el/idiotes/myalpha/ergaleia/upostiriksi-eggrafi-online - δηλαδή @Tewton στην αντίστοιχη με την Barclays η Άλφα αφαιρεί/δεν έχει otp. Αν έχεις ήδη ebanking, θέλει απλώς να βάλεις username/password του ebanking, otp εισόδου στο ebanking, οtp για συσκευή. Τίποτα άλλο. 

Ίδια διαδικασία είναι.

Στην Barclays βάσει του βίντεο ανοίγεις ebanking (phone banking για αυτούς) με μια κάρτα σου και το κινητό.

Στην Alpha θέλει κάρτα, κινητό και email. Δηλαδή απαιτεί και έναν παράγοντα παραπάνω, αυτόν του email.

759007416_2022-01-2017_11_02.png.c2fc1dbbfd091acd4bd89c1a4eaa5071.png

 

EDIT: Βασικά ούτε email θέλει, είναι ακριβώς ίδια με της Barclays:

https://www.youtube.com/watch?v=sCbcebX51pg

 

Επεξ/σία από Tewton
  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, marinna είπε

Μπερδεύεις αρκετά πράγματα: η διαδικασία για εγκατάσταση της εφαρμογής για νέο πελάτη της τράπεζας απαιτεί βιντεοκλήση, ανέβασμα ταυτότητας κτλ.

Είπες ακριβώς αυτό, για εγκατάσταση της εφαρμογής απαιτείται κλήση. Πάνω σε αυτό σε διόρθωσα. Τίποτα δεν είναι αυτονόητο και προφανές. Για πολλούς είναι προφανές ότι δε θα πατούσαν εξ' αρχής τον σύνδεσμο και δε θα έδιναν και τα otp αέρα. Από εκεί και πέρα δεν πρόκειται να σου αλλάξουμε γνώμη, μάλλον πλέον χάνουμε τον χρόνο μας να εξηγούμε πώς έχει η κατάσταση. Να δούμε πόσα θέματα θα ανοίξουν μετά αν ξεκινήσουν οι τράπεζες να κάνουν κλήσεις για κάθε συναλλαγή ότι τους έχουν πρήξει, και φυσικά να μην λαμβάνουμε κανένα μέτρο μόνοι μας απλά να δείχνουμε με το δάχτυλο τους άλλους.

15 λεπτά πριν, marinna είπε

Εγώ ακόμα δνε έχω μάθει πού πήγαν τα λεφτά και κανείς δεν τα ψάχνει.

Σε αυτό είμαι 100000% μαζί σου. Θα έπρεπε να κινούνται ταχύτερα διαδικασίες για την εύρεση των απατεώνων, αν και μάλλον δεν θα είχαμε ιδιαίτερα αποτελέσματα γιατί πρόκειται για μεγάλα κυκλώματα, αλλά τουλάχιστον θα λέγαμε οκ το έψαξαν.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 η διαδικασία για εγκατάσταση της εφαρμογής για νέο πελάτη της τράπεζας απαιτεί βιντεοκλήση, ανέβασμα ταυτότητας κτλ.

@dkmasterΓια ΝΕΟ πελάτη. Είπα αυτό που ισχύει δηλαδή. Και δεν είπα ποτέ ότι πρέπει να γίνεται αυτό σε κάθε συναλλαγή, αλλά ίσως θα έπρεπε να γίνεται για εγκατάσταση mobile app (εδώ πρέπει να πω ότι προφανώς εννοώ και να την ενεργοποιήσεις - χρησιμοποιήσεις; να το πω. Άρα εννοώ για την πρώτη φορά.) edit: τώρα κατάλαβα ότι με το κλήση για κάθε συναλλαγή εννοούσες τις ύποπτες συναλλαγές που ανέφερα. Δεν πείραξε κανέναν ποτέ που του τηλεφωνούσαν για τις ύποπτες συναλλαγές στις κάρτες, και δεν νομίζω άνθρωποι με λογαριασμούς που μέχρι πρότινος πλήρωναν απλώς ΔΕΗ και ΟΤΕ να ενοχληθούν όταν τους πάρουν για να τους ρωτήσουν αν αυτοί αποφάσισαν να αδειάσουν με τέτοια ταχύτητα τους λογαριασμούς αυτούς. Πόσες φορές θα το κάνουν δηλαδή στη ζωή τους;

Αν προσπαθείς να μου αλλάξεις γνώμη στο ότι έχει ευθύνη και η τράπεζα, ναι, προφανώς δεν θα αλλάξω γνώμη - σε όλον τον κόσμο προσπαθούν να βελτιώσουν την κατάσταση δουλεύοντας ταυτόχρονα σε τρεις κατευθύνσεις, ενημέρωση του κοινού, βελτίωση της ασφάλειας των τραπεζών, έγκαιρη και πολύπλευρη αντιμετώπιση από τη στιγμή που θα συμβεί. Δεν νομίζω ότι είμαι καμιά εξαίρεση λοιπόν όταν μιλάω για συνευθύνη. 

18 λεπτά πριν, Tewton είπε

Στην Barclays βάσει του βίντεο ανοίγεις ebanking (phone banking για αυτούς) με μια κάρτα σου και το κινητό.

Στην Alpha θέλει κάρτα, κινητό και email. Δηλαδή απαιτεί και έναν παράγοντα παράγοντα παραπάνω, αυτόν του email.

Βασικά είδα ότι στην barclays έστειλε sms (otp), ενώ στη σελίδα της alpha δεν αναφέρεται αυτό - αλλά ίσως συμβαίνει στη συνέχεια. Δεν μπορώ να κάνω αυτή τη διαδικασία, όπως δοκίμασα τις υπόλοιπες, οπότε βασίστηκα στις πληροφορίες που έδινε η τράπεζα - μπορεί να συνεχίζεται με επιπλέον ανάγκη για ταυτοποίηση.

Επεξ/σία από marinna
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, marinna είπε

 η διαδικασία για εγκατάσταση της εφαρμογής για νέο πελάτη της τράπεζας απαιτεί βιντεοκλήση, ανέβασμα ταυτότητας κτλ.

@dkmasterΓια ΝΕΟ πελάτη. Είπα αυτό που ισχύει δηλαδή. Και δεν είπα ποτέ ότι πρέπει να γίνεται αυτό σε κάθε συναλλαγή, αλλά ίσως θα έπρεπε να γίνεται για εγκατάσταση mobile app (εδώ πρέπει να πω ότι προφανώς εννοώ και να την ενεργοποιήσεις - χρησιμοποιήσεις; να το πω. Άρα εννοώ για την πρώτη φορά.) 

Αν προσπαθείς να μου αλλάξεις γνώμη στο ότι έχει ευθύνη και η τράπεζα, ναι, προφανώς δεν θα αλλάξω γνώμη - σε όλον τον κόσμο προσπαθούν να βελτιώσουν την κατάσταση δουλεύοντας ταυτόχρονα σε τρεις κατευθύνσεις, ενημέρωση του κοινού, βελτίωση της ασφάλειας των τραπεζών, έγκαιρη και πολύπλευρη αντιμετώπιση από τη στιγμή που θα συμβεί. Δεν νομίζω ότι είμαι καμιά εξαίρεση λοιπόν όταν μιλάω για συνευθύνη. 

Δεν υπάρχει εγκατάσταση εφαρμογής για νέο πελάτη, όσο και να επιμένεις. Υπάρχει ενεργοποίηση λογαριασμού για νέο πελάτη. Εγκατάσταση και ενεργοποίηση δεν είναι συνώνυμες λέξεις. Για την ενεργοποίηση είδαμε ότι ζητάνε πράγματα αρκετά ασφαλή. 

Δε θα συνεχίσω άλλο καθώς πάμε σε αδιέξοδο. Επίσης, εχθές πέτυχαν οι γονείς μου σποτ στην τηλεόραση από τράπεζα που έλεγε ότι δεν ζητούν ποτέ κωδικούς κ.λπ.,το ίδιο γράφουν και σε banners στις σελίδες τους. Ασφάλεια παρέχουν, ενημέρωση παρέχουν, έγκαιρη και πολύπλευρη αντιμετώπιση δεν το γνωρίζω, εκπαίδευση πελάτη για να μην συμβαίνουν αυτά σίγουρα δεν προσφέρουν και ούτε πρόκειται. 

Καλή συνέχεια, εύχομαι να βρείτε και να πάρετε τα χρήματα σας και να είστε πιο προσεκτικοί στο μέλλον. 

  • Like 5
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Δεν υπάρχει εγκατάσταση εφαρμογής για νέο πελάτη, όσο και να επιμένεις. Υπάρχει ενεργοποίηση λογαριασμού για νέο πελάτη. Εγκατάσταση και ενεργοποίηση δεν είναι συνώνυμες λέξεις. Για την ενεργοποίηση είδαμε ότι ζητάνε πράγματα αρκετά ασφαλή. 

Δε θα συνεχίσω άλλο καθώς πάμε σε αδιέξοδο. Επίσης, εχθές πέτυχαν οι γονείς μου σποτ στην τηλεόραση από τράπεζα που έλεγε ότι δεν ζητούν ποτέ κωδικούς κ.λπ.,το ίδιο γράφουν και σε banners στις σελίδες τους. Ασφάλεια παρέχουν, ενημέρωση παρέχουν, έγκαιρη και πολύπλευρη αντιμετώπιση δεν το γνωρίζω, εκπαίδευση πελάτη για να μην συμβαίνουν αυτά σίγουρα δεν προσφέρουν και ούτε πρόκειται. 

Καλή συνέχεια, εύχομαι να βρείτε και να πάρετε τα χρήματα σας και να είστε πιο προσεκτικοί στο μέλλον. 

Κρατάω τις ευχές και ευχαριστώ για τη συζήτηση -όσο κι αν με στενοχωρεί αυτή η επιμονή στην ατομική ευθύνη σε ένα ζήτημα που θα γίνεται ολοένα και πιο σύνθετο και που ο καθένας μπορεί να το βρει μπροστά του αργά ή γρήγορα, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, καταλαβαίνω πώς μπορεί κανείς να αισθάνεται πως δεν τον αφορά, επειδή ξέρει πέντε πράγματα για το phishing. Κι εγώ αυτό πίστευα, μέχρι πρότινος 🙃

  • Like 6
Δημοσ.
Μόλις τώρα, NikosKallithea είπε

Και μη χειρότερα να λες😋

Πρέπει να αλλάξει το γνωστό ρητό .Απο το πουλί  και την υπογραφή θα πρέπει να προσθέσουμε και τους κωδικούς ebanking να προσέχουμε που τους βάζουμε.

Μας εχουν πάρει χαμπάρι οι της γης απατεώνες και μας τρυγάνε.Καθε μέρα και καινούργιο θύμα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

Υπάρχουν πολλοί εκει εξω!

"Ανυποψίαστος" ο ξενοδόχος του έδωσε τους κωδικούς του

https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/8218027/trikala-ypodythike-ton-pelati-tou-xenodocheiou-tou-kai-tou-eklepse-15-000-evro

Ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι δημόσιος κίνδυνος (αν έγιναν έτσι τα πράγματα) και τραγουδάτε όσο θέλετε μερικοί για ευθύνες τραπεζών.

Ακόμα μας φταίνει οι τράπεζες φαντάζομαι ε; και συζητάμε για τα μέτρα ασφαλείας που δεν έχουν πάρει;

Ελπίζω να μείνει ανοιχτό το θέμα να γελάμε τώρα τις κρύες νύχτες που έρχονται.

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φίλη marinna είναι πραγματικά κρίμα αυτό που έχει συμβεί και απαράδεκτο απο τις τράπεζες που δεν μπορούν να κάνουν κάτι παραπάνω να σταματήσουν την ροή του χρήματος, απ την στιγμή που ο νόμιμος δικαιούχος του λογαριασμού λέει ΣΤΟΠ. Σκεφτείτε και για αγωγή. Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει και η ασυδοσία των τραπεζών, τραπεζιτών.

Ομως αυτό που λές δεν έχεις δίκιο με τα ΟΤΡ ότι φταίνε γιατι αφήνουν να ενεργοποήσεις τα push..

Το πρόβλημα είναι ότι εχεις ήδη δώσει 2 Alpha code (OTP ας πούμε ), δεν αναφέρομαι καν στα credentials :( και μάλλον θα έδινες κι αλλο αν χρειαζόταν 

καi αν δεν ήτανε τα push, θα σου είχανε αλλάξει το viber , αφού και πάλι θα έδινες κωδικό ενεργοποίησης σε άλλη συσκευή.. 

δυστυχώς έτσι είναι, εχεις ήδη δώσει πολλά... εντωμεταξυ λες OTP και γνωρίζεις τι ειναι.. ξερεις οτι αυτα ζητούνται για πληρωμες, μεταφορές, σύνδεση αν μπαινες απο icognito, δεν τα βαζεις ετσι.. επισης γραφει τι ειναι ΟΤP συνδεση ΟΤP eposDEI.. ΟΤP πληρωμη ιντεραμερικαν, ΟΤΠ εγκριση συναλλαγης.. λες ο συζυγος σου δεν θυμαται πως τα εβαλε και που και τι ζητουσε τι.. δεν ξερω τι να πω 

Για μένα χρειάζεται να ρίξουν λίγο χρήμα οι τράπεζες σε ενημέρωση για τα phising mail και ας λένε μπαίνουμε μόνο απο το site της τραπεζας.. 

 

Επεξ/σία από tounion
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, marinna είπε

Ότι σε αυτή τη χώρα πάντως είμαστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να αφήσουμε στο απυρόβλητο τον ισχυρό και να μεταφέρουμε όλη την ευθύνη στον εκάστοτε ανίσχυρο, με ξεπερνάει, αλλά δεν είναι άσχετο με την όλη κατάσταση της χώρας. Καμία κουλτούρα προστασίας καταναλωτή ή πολίτη.

Στο uk πάλι, που είναι λίγο πιο σοβαροί όλοι, ετοιμάζονται να νομοθετήσουν υποχρεωτική αποζημίωση των θυμάτων από τις τράπεζες, ενώ ήδη ο δικός τους τραπεζικός μεσολαβητής το κάνει, απλώς με καθυστέρηση. 

https://www.computerweekly.com/news/252509701/Government-to-legislate-to-make-APP-fraud-reimbursement-mandatory#:~:text=APP fraud%2C also known as,embedded into the banking system.

Εντωμεταξύ μέσα στο λινκ λέει Banking systems have automated security checks on suspicious activity, making it more difficult for criminals to steal money. Κανένα τέτοιο τσεκ στις ελληνικές τράπεζες. Νάδα. 

Και καμία ταχύτητα στο μπλοκάρισμα λογαριασμών, την ενημέρωση αρχών και τη μεταξύ τους συνεργασία, παρότι υπάρχει οδηγία της ΕΕ σχετική με αυτά ακριβώς τα εγκλήματα που το επιβάλει. Τι θα πει τι να σου κάνει και η τράπεζα μετά; Μπορεί να κάνει πολλά. Πάρα πολλά. 

 

Λέω ότι δεν είναι λινκ. Δεν είναι ιστότοπος. Είναι trojan ή ιός. Κατεβάζει κακόβουλο λογισμικό στη συσκευή σου.

Δεν αφηνω στο απυροβλητο κανεναν.Προσπαθω να καταλαβω το μεριδιο ευθυνης που εχει η τραπεζα.

 

κ

6 ώρες πριν, marinna είπε

Φυσικά το θέμα δεν είναι μόνο αυτά, είναι ένα ολόκληρο πλέγμα προστασίας που είτε υπάρχει είτε δεν υπάρχει - πχ δεδομένου ότι σε εμάς η απάτη γινόταν επί μία βδομάδα, μια οποιοδήποτε ενημέρωση στο ενδιάμεσο από την τράπεζα, θα είχε σώσει τα υπόλοιπα λεφτά. Πχ φεύγουν χρήματα μόλις εγκαταστήσατε την εφαρμογή, σε άσχετους με εσάς λογαριασμούς, εσείς το εγκρίνατε; 

Ή, και αυτό το ζητάει τώρα η Ευρωπαική ένωση, να υπάρχει 24/7 υπηρεσία καταγγελίας με την οποία συνεργάζονται ιδρύματα και αρχές ώστε να εντοπίζονται αμέσως τα δίκτυα μεταφοράς λογαριασμών και να παγώνουν. Εγώ ακόμα δνε έχω μάθει πού πήγαν τα λεφτά και κανείς δεν τα ψάχνει. Το παράθυρο είναι πολύ μικρό και το να μην υπάρχουν σχετικοί θεσμοί χειροτερεύει την κατάσταση.

Δηλαδη τι ακριβως ενημερωση περιμενεις?Υπαρχουν 10.000.000 λογαριασμοι που καθημερινα μετακινουνται χρηματα.Θα εχουν 5.000.000 υπαλληλους να παιρνουν τηλεφωνο αν οντως μεταφερετε χρηματα ή οχι?

Ενταξει καλα ειναι να υπαρχουν δικλειδες,αλλα να λεμε και πραγματα που στεκουν.

Αυτο με τα παγωμα των λογαριασμων ακουγεται ωραια ιδεα.Φαντασου τι θα γινει σε αγοραπωλησιες .Να παιρνεις τα λεφτα για το οικοπεδακι σου ή για το αυτοκινητο σου και την επομενη μερα να σου παγωνουν τον λογαριασμο....Καλη φάση.

6 ώρες πριν, marinna είπε

 η διαδικασία για εγκατάσταση της εφαρμογής για νέο πελάτη της τράπεζας απαιτεί βιντεοκλήση, ανέβασμα ταυτότητας κτλ.

@dkmasterΓια ΝΕΟ πελάτη. Είπα αυτό που ισχύει δηλαδή. Και δεν είπα ποτέ ότι πρέπει να γίνεται αυτό σε κάθε συναλλαγή, αλλά ίσως θα έπρεπε να γίνεται για εγκατάσταση mobile app (εδώ πρέπει να πω ότι προφανώς εννοώ και να την ενεργοποιήσεις - χρησιμοποιήσεις; να το πω. Άρα εννοώ για την πρώτη φορά.) edit: τώρα κατάλαβα ότι με το κλήση για κάθε συναλλαγή εννοούσες τις ύποπτες συναλλαγές που ανέφερα. Δεν πείραξε κανέναν ποτέ που του τηλεφωνούσαν για τις ύποπτες συναλλαγές στις κάρτες, και δεν νομίζω άνθρωποι με λογαριασμούς που μέχρι πρότινος πλήρωναν απλώς ΔΕΗ και ΟΤΕ να ενοχληθούν όταν τους πάρουν για να τους ρωτήσουν αν αυτοί αποφάσισαν να αδειάσουν με τέτοια ταχύτητα τους λογαριασμούς αυτούς. Πόσες φορές θα το κάνουν δηλαδή στη ζωή τους;

Αν προσπαθείς να μου αλλάξεις γνώμη στο ότι έχει ευθύνη και η τράπεζα, ναι, προφανώς δεν θα αλλάξω γνώμη - σε όλον τον κόσμο προσπαθούν να βελτιώσουν την κατάσταση δουλεύοντας ταυτόχρονα σε τρεις κατευθύνσεις, ενημέρωση του κοινού, βελτίωση της ασφάλειας των τραπεζών, έγκαιρη και πολύπλευρη αντιμετώπιση από τη στιγμή που θα συμβεί. Δεν νομίζω ότι είμαι καμιά εξαίρεση λοιπόν όταν μιλάω για συνευθύνη. 

Βασικά είδα ότι στην barclays έστειλε sms (otp), ενώ στη σελίδα της alpha δεν αναφέρεται αυτό - αλλά ίσως συμβαίνει στη συνέχεια. Δεν μπορώ να κάνω αυτή τη διαδικασία, όπως δοκίμασα τις υπόλοιπες, οπότε βασίστηκα στις πληροφορίες που έδινε η τράπεζα - μπορεί να συνεχίζεται με επιπλέον ανάγκη για ταυτοποίηση.

Δεν αλλαζεις γνωμη γιατι δεν θελεις να παραδεχτεις οτι φταις εσυ και ψαχνεις να βρεις συνενοχο στο φταιξιμο.Λες και είναι ευκολο να κανεις απο μια οθονη υπολογιστη και μια αθλια φωτογραφια ταυτοτητας 10ετιας στην καλυτερη περιπτωση ταυτοποιηση προσωπου για ανοιγμα λογαριασμου.

 

και ενα email apo ta spam

 

 
 
 

Αγαπητέ πελάτη,

Αυτή είναι μια τρίτη ειδοποίηση, η ΕΤΕ έχει βελτιώσει τα μέτρα ασφαλείας για διαδικτυακές συναλλαγές και απαιτεί υποχρεωτική επιβεβαίωση εκ μέρους σας.

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να ενεργοποιήσετε ξανά τις διαδικτυακές δυνατότητες:

 
 


Προσοχη το Link σε κατευθυνει σε fake site της εθνικης τραπεζας.Μην ξεγελαστειτε.

Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, παρακαλούμε απαντήστε σε αυτό το email

 

Τις καλύτερες ευχές,
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος

Επεξ/σία από vasilllis
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...