Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Με λίγη προσπάθεια θα καταλάβαινες τις διαφορές.Ουτε εγω θέλω να γίνω κουραστικός οπότε χ3στο.

Αυτό ακριβώς χ$στο και μην απαντάς, άσε να γράφουμε τις απόψεις μας.

  • Confused 2
  • Sad 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Finn είπε

Ρε μόλις έβαλα και σε 5 λεπτά είχα κλήση. Τώρα μιλάω!

Screenshot_20220117-175156.png

Θα μπορουσε να ειναι και ανέκδοτο και μαλιστα απο τα καλύτερα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, painK είπε

Με λίγη προσπάθεια θα μπορούσες κάπως να το συνδυάσεις αλλά για να μην γίνω κουραστικός στο αφήνω για μελέτη κάποια μέρα που θα έχεις κέφια.

Άρα προτείνεις να μην τους μαζέψουν;
Μέχρι να καταλήξουν να εξαπατήσουν και κάποιον δικό σου φίλο/συγγενή ή και εσένα, με κάποιον νέο τρόπο τον οποίο απλά δεν έχεις ακόμη προλάβει να αναγνωρίσεις ή να υποπτευθείς.

Κατ επέκταση αυτής της λογικής του ποιός φταίει, για να μην έχουμε "φταίχτες", οπουδήποτε πραγματοποιείται κάποια πώληση μεταχειρισμένου, με τον φόβο της εξαπάτησης, θα έπρεπε να διακοπεί κάθετα (εδώ, xe, car, fb, ebay). Να τα κλείσουμε όλα ρε παιδί μου, "να μην φταίει κανέις".

Γενικά η ιδέα πίσω από αυτή την ανάρτηση, είναι να ενημερωθεί ο κόσμος, ώστε να μην χρειαστεί να περάσει τα ίδια με όσα πέρασαν άλλοι. Είτε λιγότερο είτε περισσότερο τυχεροί.

Τώρα το "tough love" και το "τα λεγα γω..." είναι για τους περαστικούς που κοιτάνε το τροχαίο και σταματάνε την κίνηση...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Θα μπορουσε να ειναι και ανέκδοτο και μαλιστα απο τα καλύτερα

Με το που χτυπάει το τηλ λέω "καλώς τα τα παιδιά". Ειλικρινά τέτοια αστραπιαία αντίδραση μόνο από αυτά τα ψευτοκυκλωματα. Ο τύπος δε ζήτησε καν διαστάσεις για τα κουφώματα. Έδειξε ένα ψευτοενδιαφερον τύπου αν έχω και κάνα παράθυρο και ποια μεταφορική θα χρησιμοποιήσω.

Νωρίτερα έγραψα και στο άλλο θέμα με το Viber ότι οι πρακτικές τους είναι οι ίδιες. Πχ αντικείμενο χαμηλού ενδιαφέροντος, η απόσταση δεν είναι εμπόδιο και δε χρειάζεται να δούνε καν το προϊόν. Στη δική μου περίπτωση με το που είπε Κινέτα του είπα άστο φίλε να το πάρει κάποιος από εδώ κοντά αλλά επέμενε ότι θα κάνει κατάθεση δεν υπάρχει πρόβλημα. Ένας που θέλει πολύ τα λεφτά θα πέσει εύκολα θύμα για να μη χάσει την ευκαιρία της πώλησης.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, painK είπε

Μα γιατί να τους μαζέψουν αφού "εμείς" φταίμε που του δίνουμε τους κωδικούς."Εμείς" φταίμε που είναι απατεώνες και μας ξεγελάνε με τον πιο ξεδιάντροπο τρόπο.Γενικά το οτι η φάση από την στιγμή που κάποιος σε εξαπατά και φταις εσύ που δεν είσαι υποψιασμένος έχει χιλιοειπωθεί σε αυτό το θέμα.
Να σκέφτεστε όταν από την πρώτη στιγμή κατηγορείται το θύμα και να του λέτε οτι αφού του έδωσες OTP/PIN καλά σου έκανε.
Εξάλλου τι δουλειά είχες σε πάρτι δωματίου ξενοδοχείου, δεν ήσουν υποψιασμένη?
 

Δεν ξέρω γιατί, αλλά πάντα έτσι γίνονταν, ακόμα και την εποχή που έκλεψαν απ την αυλή το γάιδαρο του Χοτζα.  Πήγε λοιπόν όλο το χωριό να του συμπαρασταθεί και όλοι έριχναν το φταίξιμο σ΄αυτόν και κανένας στους κλέφτες!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την πρώτη στιγμή της ανάρτησης προσπάθησα να βρω με ποιόν τρόπο συνδέθηκαν στο ebanking του ανθρώπου και ποτέ δεν έκανα σχόλιο τύπου "Ε αφου εδωσες τους κωδικους τι αλλο να σου εκανε και η τραπεζα".Είναι έτσι όμως?
Όταν ανιχνευεται νέο login από διαφορετικό κινήτο από διαφορετική τοποθεσία ,όταν αυξάνεται το όριο από αυτήν την συσκευή από 1000 σε 15000 ευρω και γίνεται καπάκι η συναλλαγη ,είμαστε σίγουροι οτι η τραπέζα εξαντλησε ολες τις δικλειδες ασφαλειας?Θα μου πείτε μα τι να κάνουν και αυτοί?Είναι τυχαίο οτι οι επιτηδειοι θελουν μονο Alpha bank ή Eθνικη?

Επεξ/σία από painK
  • Like 7
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Stam53 είπε

Δεν ξέρω γιατί, αλλά πάντα έτσι γίνονταν, ακόμα και την εποχή που έκλεψαν απ την αυλή το γάιδαρο του Χοτζα.  Πήγε λοιπόν όλο το χωριό να του συμπαρασταθεί και όλοι έριχναν το φταίξιμο σ΄αυτόν και κανένας στους κλέφτες!

Δε νομίζω ότι μπορούμε να εξισώσουμε τα παραπάνω. Είναι εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις. Στη συγκεκριμένη  ο απατεώνας προσπαθεί να μας πείσει να κάνουμε πράγματα τα οποία αν έιχαμε μερικά λεπτά παραπάνω θα βλέπαμε ότι δε στέκουν. Γι αυτό και βασίζονται σε τεχνικές πίεσης απειλώντας μας ότι αν δε στείλουμε τώρα τον κωδικό θα χαθεί η ευκαιρία. 

Και στην τελική από τα λάθη μας μαθαίνουμε, απλά στην συγκεκριμένη περίπτωση κάποιοι αυτο το μάθημα το πληρώνουν πολύ ακριβά.

 

Υ.Γ Πίσω στο μακρινό 2003 ήθελα πάρα πολύ να πάρω τα Sony v700dj για να ξεκινήσω το DJing. Για κάποιο ηλιθιο λόγο τότε το ebay έδινε φάτσα φόρα το email των bidders και ένας επικοινώνησε μαζί μου, αφού κέρδισα τη δημοπρασία, να μου πει ότι πρέπει να πληρώσω με Western Union για τα ακουστικά. Εν τω μεταξύ ο αληθινός πωλητής είχε όρο ότι δε στέλνει εκτός Αμερικής κι εγώ ο καημένος να τον πρήζω ότι τον πλήρωσα με WU, να του αφήνω αρνητική αξιολόγηση και ο απατεώνας να συνεχίζει να απαντάει στα ημέηλ ζητώντας κι άλλα λεφτά γιατί έγινε κάποιο λάθος στο shipping. Με 120 ευρώ χαμένα πήρα ένα πολύ καλό μάθημα και από τότε δε την έχω ξαναπατήσει.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, mourouzis2005 είπε

Αγαπητε συμφορουμιτη αμφιβαλλω πολυ αν ισχυει αυτο. Το μοναδικο mail που στελνει η τραπεζα ειναι οτι δεν προκειται να σου ζητησει κωδικους μεσα απο mail. Κανε forward ενα τετοιο μηνυμα που ελαβες ωστε να φαινεται ο αποστολεας και ανεβασε screenshot. Προφανως και δεν εισαι υποχρεωμενος να το κανεις αλλα θα ηταν βοηθητικο γιατι αν υπαρχει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΡΑΠΕΖΑ που επεσε σε αυτο το ολισθημα θα ηθελα να το ξερω και να κλεισω τους λογαριασμους μου σε αυτ

δεν γραφω ποια τραπεζα μηπως και μπλεξω σε καμμια ιστορια δυσφημησης

σου παραθετω καποιες απαντησεις που πηρα

Αξιότιμε πελάτη,

 

Σε απάντηση του μηνύματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με το στιγμιότυπο της οθόνης που μας αποστείλατε, δεν αποτυπώνεται κάποια προσπάθεια phishing. Το Phishing επιχειρείται συνήθως με την αποστολή κάποιου spam email, το οποίο ισχυρίζεται -ψευδώς- ότι αποστέλλεται από κάποια υπαρκτή και νόμιμη εταιρεία (τράπεζα, ηλεκτρονικό κατάστημα, υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών κλπ.), σε μία προσπάθεια να παραπλανήσει τον παραλήπτη και να του αποσπάσει απόρρητα προσωπικά και οικονομικά δεδομένα.

  

Επιπρόσθετα, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι:

·         ο κάθε χρήστης του διαδικτύου θα πρέπει να έχει απόλυτη επίγνωση πως μπορεί να δεχθεί κάποιου είδους  ηλεκτρονική επίθεση και να είναι πολύ επιφυλακτικός και προσεκτικός στις ενέργειες του.

·         είναι προσωπική ευθύνη του κάθε χρήστη να εφαρμόζει τα απαραίτητα μέτρα αυτοπροστασίας (μπορείτε εύκολα να τα βρείτε και από την ιστοσελίδα μας) προκειμένου να αποφεύγει ανεπιθύμητες καταστάσεις.

·         Η Τράπεζα σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται ούτε είναι αρμόδια για την προστασία και τον έλεγχο των προσωπικών υπολογιστών και της λειτουργίας των περιηγητών που χρησιμοποιεί ο εκάστοτε χρήστης.

 

Για τη μέγιστη ασφάλειά σας, θα σας προτείναμε:μπλα μπλα τα γνωστα

τελικη απαντηση

Αξιότιμε πελάτη,


Σας ευχαριστούμε για το μήνυμα σας. Η (τραπεζα) ακολουθεί ήδη ένα πολύ αυστηρό πρωτόκολλο ασφαλείας και ελέγχου όλων των συναλλαγών χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, προκειμένου να διαφυλάξει τόσο την ίδια όσο και τους πελάτες της από ανεπιθύμητες καταστάσεις. Το πρωτόκολλο αυτό δεν περιλαμβάνει όσα μας προτείνετε. Σε κάθε περίπτωση θα λάβουμε υπόψη μας το αίτημα σας και εφόσον χρειαστεί να προβούμε σε επιπλέον ενέργειες μην έχετε αμφιβολία πως θα το πράξουμε.

Αυτό που μπορούμε εμείς να σας προτείνουμε είναι να ακολουθείτε σχολαστικά τις οδηγίες ασφαλείας που μπορείτε να βρείτε στο

Αυτο που τους προτεινα ηταν να μην ξαναστειλουν λινκς και μαλιστα κρυμενα λινκς κατω απο την λεξη ΕΔΩ μεσα σε email και απαντουν οτι δεν ειναι στα πρωτοκολλα τους

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, georgiouu είπε

δεν γραφω ποια τραπεζα μηπως και μπλεξω σε καμμια ιστορια δυσφημησης

σου παραθετω καποιες απαντησεις που πηρα

Αξιότιμε πελάτη,

 

Σε απάντηση του μηνύματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με το στιγμιότυπο της οθόνης που μας αποστείλατε, δεν αποτυπώνεται κάποια προσπάθεια phishing. Το Phishing επιχειρείται συνήθως με την αποστολή κάποιου spam email, το οποίο ισχυρίζεται -ψευδώς- ότι αποστέλλεται από κάποια υπαρκτή και νόμιμη εταιρεία (τράπεζα, ηλεκτρονικό κατάστημα, υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών κλπ.), σε μία προσπάθεια να παραπλανήσει τον παραλήπτη και να του αποσπάσει απόρρητα προσωπικά και οικονομικά δεδομένα.

  

Επιπρόσθετα, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι:

·         ο κάθε χρήστης του διαδικτύου θα πρέπει να έχει απόλυτη επίγνωση πως μπορεί να δεχθεί κάποιου είδους  ηλεκτρονική επίθεση και να είναι πολύ επιφυλακτικός και προσεκτικός στις ενέργειες του.

·         είναι προσωπική ευθύνη του κάθε χρήστη να εφαρμόζει τα απαραίτητα μέτρα αυτοπροστασίας (μπορείτε εύκολα να τα βρείτε και από την ιστοσελίδα μας) προκειμένου να αποφεύγει ανεπιθύμητες καταστάσεις.

·         Η Τράπεζα σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται ούτε είναι αρμόδια για την προστασία και τον έλεγχο των προσωπικών υπολογιστών και της λειτουργίας των περιηγητών που χρησιμοποιεί ο εκάστοτε χρήστης.

 

Για τη μέγιστη ασφάλειά σας, θα σας προτείναμε:μπλα μπλα τα γνωστα

τελικη απαντηση

Αξιότιμε πελάτη,


Σας ευχαριστούμε για το μήνυμα σας. Η (τραπεζα) ακολουθεί ήδη ένα πολύ αυστηρό πρωτόκολλο ασφαλείας και ελέγχου όλων των συναλλαγών χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, προκειμένου να διαφυλάξει τόσο την ίδια όσο και τους πελάτες της από ανεπιθύμητες καταστάσεις. Το πρωτόκολλο αυτό δεν περιλαμβάνει όσα μας προτείνετε. Σε κάθε περίπτωση θα λάβουμε υπόψη μας το αίτημα σας και εφόσον χρειαστεί να προβούμε σε επιπλέον ενέργειες μην έχετε αμφιβολία πως θα το πράξουμε.

Αυτό που μπορούμε εμείς να σας προτείνουμε είναι να ακολουθείτε σχολαστικά τις οδηγίες ασφαλείας που μπορείτε να βρείτε στο

δεν λεει κιολας οτι αυτοί το έστειλαν 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

δεν λεει κιολας οτι αυτοί το έστειλαν 

ΤΟ λεει εμμεσως πλην σαφως

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με το στιγμιότυπο της οθόνης που μας αποστείλατε, δεν αποτυπώνεται κάποια προσπάθεια phishing

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, georgiouu είπε

ΤΟ λεει εμμεσως πλην σαφως

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με το στιγμιότυπο της οθόνης που μας αποστείλατε, δεν αποτυπώνεται κάποια προσπάθεια phishing

Δεν ειναι το ιδιο.

_____________________________________________________________________

Σημείωση
 
Μην απαντάτε σε αυτό το μήνυμα. Για οτιδήποτε χρειαστείτε, τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking στο 2109555000.
 
Η Eurobank δεν θα σας αποστείλει ποτέ μήνυμα (π.χ. email, SMS) για να σας ζητήσει να αποκαλύψετε τα προσωπικά στοιχεία σας, όπως στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κωδικούς ΑΤΜ και κωδικούς εισόδου στις υπηρεσίες e‑Banking, Eurobank Mobile App ή EuroPhone Banking. Αγνοήστε οποιοδήποτε μήνυμα σας ζητά να αποκαλύψετε προσωπικά στοιχεία σας και τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking για να μας ενημερώσετε. Ειδικά για την υπηρεσία PaF ‑ Pay a Friend, μπορεί να λάβετε SMS από χρήστη που σας έχει στείλει χρήματα μέσω της υπηρεσίας. Στο μήνυμα αυτό θα υπάρχει ασφαλής υπερσύνδεσμος της Eurobank που θα σας οδηγεί σε ασφαλή ιστοσελίδα, όπου θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε μόνο τον ΙΒΑΝ και το ονοματεπώνυμό σας για να λάβετε τα χρήματα.
 
Πιστοποίηση ασφάλειας ηλεκτρονικού μηνύματος
 
Στην αρχή του μηνύματος θα δείτε την περιοχή πιστοποίησης ασφάλειας. Σκοπός της είναι να πιστοποιεί την αυθεντικότητα του μηνύματος, ώστε η Eurobank να σας προστατεύει από κακόβουλες ενέργειες (phishing emails). Να ελέγχετε πάντα ότι στη συγκεκριμένη περιοχή αναγράφονται σωστά τα στοιχεία του λογαριασμού σας.
 
Τράπεζα Eurobank ΑΕ, Όθωνος 8, 10557 Αθήνα, Αρ. ΓΕΜΗ 154558160000

To reassure you that this email is from us, we've included the second part of your postcode at the top. If you have not provided us with this information or you have changed address recently please contact the team at Virgin Money on 0800 121 7365 to update your details.

Please note we will never contact you via email asking you for any personal, security or account information such as your PIN, full banking password or Internet Banking login details.

If for any reason you think this email is not from the team at Virgin Money please forward it to us at [email protected] (please note no acknowledgement will be sent).

Επεξ/σία από Ukforthemoment
  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν ειναι το ιδιο.

δηλαδη αφου απαντουν οτι δεν ειναι phishing το μειλ ποιος αλλος θα μπορουσε να στειλει μειλ σε μενα με διευθυνση τραπεζας;;;; 😂🙃:-) 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, georgiouu είπε

δηλαδη αφου απαντουν οτι δεν ειναι phishing το μειλ ποιος αλλος θα μπορουσε να στειλει μειλ σε μενα με διευθυνση τραπεζας;;;; 😂🙃:-) 

"σύμφωνα με το στιγμιότυπο της οθόνης που μας αποστείλατε, δεν αποτυπώνεται κάποια προσπάθεια phishing "

Δεν ξερω τι έχεις στειλει.Και παλι δεν λεει ότι είναι επίσημο απο την τράπεζα.Τωρα αν εσυ το καταλαβαίνεις ότι είναι legit ......οκ πασο.Μακάρι για να μην εχεις καποιο πρόβλημα.

 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 16/1/2022 στις 9:58 ΜΜ, cpc464 είπε

Όταν έκανα web banking εθνικής γιατί ο εργοδότης μου είχε συνεργασία με αυτούς την διαδικασία την έκανα μέσω pc, κανένας δεν μου ζήτησε πιν, βεβαιώθηκα ότι η σελίδα ήταν https και τα στοιχεία τα έβαλα μόνος μου, έλαβα το otp μέσω κινητού και έκανα την ταυτοποίηση, δεν ξέρω αν έχουν και τηλεφωνική υπηρεσία αλλά είναι παράξενο αυτό που λες,εγώ το λιγότερο που θα έκανα θα ήταν να αλλάξω πιν και θα έλεγχα κινήσεις λογαριασμού.

Ζητάει PIN κανονικά στην εγγραφή απο κινητό και PC κατα την εμπιρεία μου

Δημοσ.
4 ώρες πριν, tiki123l είπε

Ζητάει PIN κανονικά στην εγγραφή απο κινητό και PC κατα την εμπιρεία μου

Ζητάει η εφαρμογή αλλά δεν παίρνεις τηλέφωνο να δώσεις ψηφία , επιπλέον πάντα θα έρθει otp με κωδικό επιβεβαίωσης.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...