Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

...και όταν οι μετρητες ειναι σε κατι υπογειαρες που δεν πιανει ουτε βραχέα😁 πως θα μεταδίδουν το σήμα 

Συμβαινει  και αυτο...Η SIM δεν μπορει να αποστειλει... Εξαλου οι μετρητες ( κινεζικοι) αυτοι μπαινουν τωρα δεν ειναι αυτοι που θα μπουν αργοτερα  και αυτοι που κερδισαν το διαγωνισμο για τους μετρητες...

 

https://ypodomes.com/exypnoi-metrites-pos-prochora-o-diagonismos-gia-ta-tessera-schimata-poy-symmetechoyn/

 

  • Sad 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει για να καταλάβω εάν έχω κάρτα sim;

Στην εικόνα του έξυπνου μετρητή εμφανίζονται 3-4 κάθετες γραμμές όπως στα σήματα της κινητής. Ωστόσο, μολονότι πέρασε αυτός του ΔΕΔΔΗΕ εδώ και 2 μήνες, δεν αποστέλεται τίποτα αυτόματα.

Έχω ή δεν έχω κάρτα sim; Νόμιζα πως θα μου είχε το εικονίδιο της κάρτας και όχι του σήματος.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Gatoskylo8 είπε

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει για να καταλάβω εάν έχω κάρτα sim;

Στην εικόνα του έξυπνου μετρητή εμφανίζονται 3-4 κάθετες γραμμές όπως στα σήματα της κινητής. Ωστόσο, μολονότι πέρασε αυτός του ΔΕΔΔΗΕ εδώ και 2 μήνες, δεν αποστέλεται τίποτα αυτόματα.

Έχω ή δεν έχω κάρτα sim; Νόμιζα πως θα μου είχε το εικονίδιο της κάρτας και όχι του σήματος.

Θα βοηθούσε πολύ να μας ανέβαζες μια φωτογραφία του μετρητή, κρύβοντας αν θες τα sn, να φαίνονται στο πάνω μέρος τα λαμπάκια PWR (πρέπει να είναι αναμμένο μόνιμα κόκκινο) και το NET (αναβοσβήνει πράσινο κάθε μισό δευτερόλεπτο). Επίσης στην οθόνη να υπάρχει ένδειξη σήματος κινητής, καθώς και να είναι αναμμένο το Alarm μόνιμα

Να φαίνεται το μέρος λίγο πάνω από την οθόνη και η οθόνη δηλαδή, οι ημερομηνίες και ώρες είναι σωστές;

  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Θα βοηθούσε πολύ να μας ανέβαζες μια φωτογραφία του μετρητή, κρύβοντας αν θες τα sn, να φαίνονται στο πάνω μέρος τα λαμπάκια PWR (πρέπει να είναι αναμμένο μόνιμα κόκκινο) και το NET (αναβοσβήνει πράσινο κάθε μισό δευτερόλεπτο). Επίσης στην οθόνη να υπάρχει ένδειξη σήματος κινητής, καθώς και να είναι αναμμένο το Alarm μόνιμα

Να φαίνεται το μέρος λίγο πάνω από την οθόνη και η οθόνη δηλαδή, οι ημερομηνίες και ώρες είναι σωστές;

Σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να μου απαντήσεις.
Μάλλον μου το έχουν ενεργοποιήσει πρόσφατα διότι μπήκα στο site του παρόχου μου (ΔΕΗ) και έχει εξαφανιστεί η δυνατότητα καταχώρησης ενδείξεων.
Έστειλα πάντως και ένα email στο telemetaring.

Καλό βράδυ και εάν το θυμηθώ αύριο θα τραβήξω μία φώτο.

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Gatoskylo8 είπε

Σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να μου απαντήσεις.
Μάλλον μου το έχουν ενεργοποιήσει πρόσφατα διότι μπήκα στο site του παρόχου μου (ΔΕΗ) και έχει εξαφανιστεί η δυνατότητα καταχώρησης ενδείξεων.
Έστειλα πάντως και ένα email στο telemetaring.

Καλό βράδυ και εάν το θυμηθώ αύριο θα τραβήξω μία φώτο.

Αν σου εξαφανίστηκε η καρτέλα καταμέτρηση, τότε εντάχθηκες λογικά στην μηνιαία καταμέτρηση, στείλε και μέιλ για επιβεβαίωση 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην εφαρμογη του ΔΕΔΔΗΕ σας ερχοντε ειδοποιησεις για επομενη καταμετρηση ?

Συμφωνα με την ΔΕΗ ειναι να γινει μεθαυριο καταμεριση αλλα δεν βλεπω κατι .Τις εχω ενεργες

Επίσης δεν με αφήνει να διαγράψω παλιές ενημερώσεις 

Λέει ότι... κάτι πήγε στραβά 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Στην εφαρμογη του ΔΕΔΔΗΕ σας ερχοντε ειδοποιησεις για επομενη καταμετρηση ?

Συμφωνα με την ΔΕΗ ειναι να γινει μεθαυριο καταμεριση αλλα δεν βλεπω κατι .Τις εχω ενεργες

Γιάννη καλημέρα, εμένα δεν μου έρχονται, στην περιοχή ξεκίνησαν μηνιαίες επιτόπιες καταμετρήσεις, αλλά είναι αρκετές μέρες (έως 10) νωρίτερα η πραγματική σε σχέση με την προγραμματισμένη, στις τηλεμετρούμενες παροχές είναι 3-4 μέρες πριν την προγραμματισμένη..

Αυτά σύμφωνα με τα διαστήματα χρέωσης που αναφέρουν οι λογαριασμοί 

Πχ λέει επόμενη καταμέτρηση 9/4 (νομίζω πέρασαν στη 1/4), ο λογαριασμός βγήκε από 1/3-1/4 εκκαθαριστικός, ενώ σε τηλεμέτρηση βγήκε από 1/3-5/4

Αν και αφού έχεις τηλεμέτρηση κάθε μήνα πλέον, δεν χρειάζεται να κοιτάς τις ημερομηνίες, εκτιμώ πως σιγά σιγά στους τηλεμετρούμενους θα τις πάνε στο διάστημα από αρχή έως τέλος ενός μήνα, ή μετά από 30 ημερολογιακές ήμερες..

*για να μην ζητάει κωδικούς συνέχεια η εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ,  πήγαινε ρυθμίσεις συναίνεσης και επέλεξε "Ναι"*

Επεξ/σία από Kozanitis1
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Γιάννη καλημέρα, εμένα δεν μου έρχονται, στην περιοχή ξεκίνησαν μηνιαίες επιτόπιες καταμετρήσεις, αλλά είναι αρκετές μέρες (έως 10) νωρίτερα η πραγματική σε σχέση με την προγραμματισμένη, στις τηλεμετρούμενες παροχές είναι 3-4 μέρες πριν την προγραμματισμένη..

Αυτά σύμφωνα με τα διαστήματα χρέωσης που αναφέρουν οι λογαριασμοί 

Πχ λέει επόμενη καταμέτρηση 9/4 (νομίζω πέρασαν στη 1/4), ο λογαριασμός βγήκε από 1/3-1/4 εκκαθαριστικός, ενώ σε τηλεμέτρηση βγήκε από 1/3-5/4

Αν και αφού έχεις τηλεμέτρηση κάθε μήνα πλέον, δεν χρειάζεται να κοιτάς τις ημερομηνίες, εκτιμώ πως σιγά σιγά στους τηλεμετρούμενους θα τις πάνε στο διάστημα από αρχή έως τέλος ενός μήνα, ή μετά από 30 ημερολογιακές ήμερες..

*για να μην ζητάει κωδικούς συνέχεια η εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ,  πήγαινε ρυθμίσεις συναίνεσης και επέλεξε "Ναι"*

Ευχαριστω!Καθε φορα ηθελε κωδικους ...

Το εκανα εκανα αποσυνδεση αλλα παλι τα ιδια 

Τους 2 προηγουμενενους μηνες ειχα ειδοποιηση μεσα απο την εφαρμογη που ειναι τηλεμετρουμενη 

Διόρθωση 

Έκανα επανεκκίνηση στο κινητό και συνδέθηκα χωρίς κωδικούς 

Ευχαριστω 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

@christos_uoa σου έχουν ενημερωθεί τα γραφήματα ισχύος στην εφαρμογή για μετά τον Ιανουάριο;

3 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ευχαριστω!Καθε φορα ηθελε κωδικους ...

Το εκανα εκανα αποσυνδεση αλλα παλι τα ιδια 

Τους 2 προηγουμενενους μηνες ειχα ειδοποιηση μεσα απο την εφαρμογη που ειναι τηλεμετρουμενη 

Καμία φορά τρώει φρίκες και ζητάει πάλι, αλλά αρκετά αραιότερα από πριν..

Αν έχετε προσέξει στους μετρητές σας, κάθε περίπου 1 λεπτό, αναβοσβήνει 3-4 φορές η ένδειξη ισχύος σήματος στην οθόνη;

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Kozanitis1 είπε

@christos_uoa σου έχουν ενημερωθεί τα γραφήματα ισχύος στην εφαρμογή για μετά τον Ιανουάριο;

Καμία φορά τρώει φρίκες και ζητάει πάλι, αλλά αρκετά αραιότερα από πριν..

Αν έχετε προσέξει στους μετρητές σας, κάθε περίπου 1 λεπτό, αναβοσβήνει 3-4 φορές η ένδειξη ισχύος σήματος στην οθόνη;

Έκανα διόρθωση πιο πάνω 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

@christos_uoa σου έχουν ενημερωθεί τα γραφήματα ισχύος στην εφαρμογή για μετά τον Ιανουάριο;

 

Τα γραφήματα ενημερώνονται κανονικά μέχρι και πριν από 2 μέρες και στην web και στην mobile εφαρμογή από τον μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ. Το πρόβλημα που είχα πάντα και παραμένει  εντέλει δεν είναι τα γραφήματα αλλά το γεγονός ότι δεν υπάρχει τηλεμέτρηση μεταξύ του μετρητή μου (παραγωγού) και ΔΕΔΔΗΕ οπότε δεν έχω γράφημα παραγωγής. Ο μετρητής μου είναι μια χαρά και καταγράφει και λαμβάνονται μετρήσεις διαζώσης, αλλά το πρόβλημα της τηλεμέτρησης παραμένει. Θυμίζω ότι έχω τον ELGAMA 100 που παίρνει εξωτερικό μοντεμ αυτό https://aenaoshop.gr/en/product/modem-mcl-elgama-gsm-gprs/ . Έχω αλλάξει δύο μοντεμ. Σύμφωνα με διάφορα πειράματα όλα ξεκινάνε και καταλήγουν μάλλον στην συνδεσμολογία μεταξύ μετρητή και μοντεμ. Συνδέονται με 2 καλωδιάκια (σήμα Α και Β) με ακροδέκτες RJ12 αλλά δεν έχουμε καταφέρει να βρούμε ποια δύο pins θα χρησιμοποιηθούν. Βρίσκω διαφορετικές οδηγίες στα manual (ποιο είναι το Α ποιο το Β και αν θα πάει το Α στο Β, και Β στο Α, ή Α στο Α και Β στο Β), ακόμα κα ο ΔΕΔΔΗΕ στις οδηγίες που είχε βγάλει https://deddie.gr/media/37430/odigies-sindesis-modem-metrites-apeuthias-sindesis-antimetopisis-provlimaton-epikoinonias.pdf δίνει το ένα από τα δύο καλώδια στο Ground (λάθος κατεμέ γιατί δε χρεισημοποιείς τα 5V από την RS485). Ουσιαστικά έχω μπλέξει με άσχετους τεχνικούς του ΔΕΔΔΕΗΕ (που στο φινάλε δεν είναι ευθύνη τους ο συγκεκριμένος μετρητής) και με άσχετους τεχνικούς εγκαταστάτη που μάλλον ήταν ο πρώτος elgama που έβαζαν και δεν είχαν ιδέα από συνδεσμολογία. Στην χειρότερη μπορεί να είναι χαλασμένη η θύρα του μετρητή οπότε θα χρειαστεί αλλαγή μετρητή. Τώρα μάλλον φορά κολλημένο modem. Το πρώτο modem μάλλον ήταν ΟΚ αλλά το είχαν συνδέσει λάθος δύο φορές.

Άσε φίλε μου έχουν σπάσει τα νεύρα μου...Και το αποκορύφωμα ήταν λόγω μη επικοινωνίας ήρθαν 3 λανθασμένοι εκκαθαριστικοί και ξεκαθάρισε στον τέταρτο μετά από 2 καταγγελίες στη ΡΑΕ και αμέτρητες επισκέψεις και μαλώματα σε ΔΕΗ, ΔΕΔΔΗΕ 

 

ΥΓ Αν κάποιος χριστιανός έχει elgama 100 και το παραπάνω modem, αν μπορεί να δει αν έχει ασφράγιστο, την συνδεσμολογία των καλωδίων στα RJ12 σε ποια pin κουμπώνουν ή να μου δώσει τηλέφωνο από τον εγκαταστάτη του να τον πάρω τηλέφωνο!

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, christos_uoa είπε

Τα γραφήματα ενημερώνονται κανονικά μέχρι και πριν από 2 μέρες και στην web και στην mobile εφαρμογή από τον μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ. Το πρόβλημα που είχα πάντα και παραμένει  εντέλει δεν είναι τα γραφήματα αλλά το γεγονός ότι δεν υπάρχει τηλεμέτρηση μεταξύ του μετρητή μου (παραγωγού) και ΔΕΔΔΗΕ οπότε δεν έχω γράφημα παραγωγής. Ο μετρητής μου είναι μια χαρά και καταγράφει και λαμβάνονται μετρήσεις διαζώσης, αλλά το πρόβλημα της τηλεμέτρησης παραμένει. Θυμίζω ότι έχω τον ELGAMA 100 που παίρνει εξωτερικό μοντεμ αυτό https://aenaoshop.gr/en/product/modem-mcl-elgama-gsm-gprs/ . Έχω αλλάξει δύο μοντεμ. Σύμφωνα με διάφορα πειράματα όλα ξεκινάνε και καταλήγουν μάλλον στην συνδεσμολογία μεταξύ μετρητή και μοντεμ. Συνδέονται με 2 καλωδιάκια (σήμα Α και Β) με ακροδέκτες RJ12 αλλά δεν έχουμε καταφέρει να βρούμε ποια δύο pins θα χρησιμοποιηθούν. Βρίσκω διαφορετικές οδηγίες στα manual (ποιο είναι το Α ποιο το Β και αν θα πάει το Α στο Β, και Β στο Α, ή Α στο Α και Β στο Β), ακόμα κα ο ΔΕΔΔΗΕ στις οδηγίες που είχε βγάλει https://deddie.gr/media/37430/odigies-sindesis-modem-metrites-apeuthias-sindesis-antimetopisis-provlimaton-epikoinonias.pdf δίνει το ένα από τα δύο καλώδια στο Ground (λάθος κατεμέ γιατί δε χρεισημοποιείς τα 5V από την RS485). Ουσιαστικά έχω μπλέξει με άσχετους τεχνικούς του ΔΕΔΔΕΗΕ (που στο φινάλε δεν είναι ευθύνη τους ο συγκεκριμένος μετρητής) και με άσχετους τεχνικούς εγκαταστάτη που μάλλον ήταν ο πρώτος elgama που έβαζαν και δεν είχαν ιδέα από συνδεσμολογία. Στην χειρότερη μπορεί να είναι χαλασμένη η θύρα του μετρητή οπότε θα χρειαστεί αλλαγή μετρητή. Τώρα μάλλον φορά κολλημένο modem. Το πρώτο modem μάλλον ήταν ΟΚ αλλά το είχαν συνδέσει λάθος δύο φορές.

Άσε φίλε μου έχουν σπάσει τα νεύρα μου...Και το αποκορύφωμα ήταν λόγω μη επικοινωνίας ήρθαν 3 λανθασμένοι εκκαθαριστικοί και ξεκαθάρισε στον τέταρτο μετά από 2 καταγγελίες στη ΡΑΕ και αμέτρητες επισκέψεις και μαλώματα σε ΔΕΗ, ΔΕΔΔΗΕ 

 

ΥΓ Αν κάποιος χριστιανός έχει elgama 100 και το παραπάνω modem, αν μπορεί να δει αν έχει ασφράγιστο, την συνδεσμολογία των καλωδίων στα RJ12 σε ποια pin κουμπώνουν ή να μου δώσει τηλέφωνο από τον εγκαταστάτη του να τον πάρω τηλέφωνο!

 

Κάτι μου λέει πως απλά καταργήθηκε η υποστήριξη αυτών των μετρητών/modem, από πότε δεν έχεις τηλεμέτρηση του μετρητή παραγωγής (ή απλά δεν δέχονται τοποθέτηση τους από 1-1-24 και μετά)

Αν κατάλαβα σωστά, το RJ12 από τη μεριά του μόντεμ πρέπει να δέχεται τροφοδοσία από τις θέσεις 3-ΑΣΠΡΟ και 4-ΜΠΛΕ, στην υποδοχή Χ2

Ενώ στον μετρητή στις θέσεις 2-ΑΣΠΡΟ και 3-ΜΠΛΕ

Η SIM είναι τοποθετημένη σωστά; αναβοσβήνουν με μπλε ή πράσινο, στην οθόνη έχει ένδειξη σήματος;

Επεξ/σία από Kozanitis1
Δημοσ.

Καλησπερα παιδια,απο 1/3 ειμαι και εγω με τον καινουργιο εξυπνο μετρητη,μεχρι και προσφατος ειχα την καρτελα καταμετρησης στο mydei,σημερα την εβγαλαν,μου επιβεβαιωσαν οτι εγινε αυτο λογο του εξυπνου μετρητη αλλα οταν μπαινω στον δεδδηε στα τηλεμετρικα δεδομενα μου βγαζει οτι στο αφμ μου δεν υπαρχει παροχη με εξυπνο μετρητη.

Το εχει παθει κανεις αλλος αυτο?

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Κάτι μου λέει πως απλά καταργήθηκε η υποστήριξη αυτών των μετρητών/modem, από πότε δεν έχεις τηλεμέτρηση του μετρητή παραγωγής (ή απλά δεν δέχονται τοποθέτηση τους από 1-1-24 και μετά)

Δεν τους κάνουν αποδεκτούς πλέον αλλά υποθέτω τους παλιούς τους υποστηρίζουν. Αλλιώς θα μου έλεγε ο ΔΕΔΔΗΕ επισήμως να τον αλλάξω. Από τότε που έκανα εγκατάσταση 2/2023 δεν έχω μετρήσεις καθόλου.

 

10 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Αν κατάλαβα σωστά, το RJ12 από τη μεριά του μόντεμ πρέπει να δέχεται τροφοδοσία από τις θέσεις 3-ΑΣΠΡΟ και 4-ΜΠΛΕ, στην υποδοχή Χ2

Ενώ στον μετρητή στις θέσεις 2-ΑΣΠΡΟ και 3-ΜΠΛΕ

Επειδή νιώθω ότι έχω κάνει "διδακτορικό" πλέον σε αυτά. Στο modm στο Χ2 ναι τα Α και Β είναι τα pin 3 και 4 (κλιπ επάνω). Δες εδώ σελίδα 10 πίνακα πάνω https://www.navitus.lt/wp-content/uploads/2016/07/MCL-5.10-user-manual_EN.pdf  και στο επόμενο σχήμα σου λέει  ότι το Α συνδέετε στη Β του μετρητή στη RS485 και το Β στο Α του μετρητή. Πας μετά στο manual του μετρητή εδώ και τα Α, Β είναι τα 3 και 4 https://www.manualslib.com/manual/1593760/Elgama-G1b-Series.html?page=60#manual (το κλιπ κάτω). Πρόσεξε ότι η αρίθμηση είναι για RJ12 αλλά στο γράφημα έχει 4 pin (RJ11) η πραγματική υποδοχή είναι RJ12 me 6 pins. Επίσης το manual αυτο΄https://docplayer.net/133720240-Controller-with-internal-gsm-gsm-r-gprs-modem-mcl-5-10-r-user-manual-version-1-0.html δίνει ότι το Α πάει στο Α και το Β στο Β (σελίδα 13).

37 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Η SIM είναι τοποθετημένη σωστά; αναβοσβήνουν με μπλε ή πράσινο, στην οθόνη έχει ένδειξη σήματος;

Άρα ανακεφαλαιώνοντας σίγουρα η σύνδεση χρησιμοποιείται για μεταφορά σήματος με δύο καλώδια Α και Β και όχι άλλες συνδέσεις πχ 5V γιατί παίρνει απευθείας με 220v. Οπότε συνδέονται τα μεσαία pins (3 kai 4)  και στα δύο άκρες. Το θέμα είναι το 3 στο 4 και το 4 στο 3 ή το 3 στο 3 και το 4 στο 3. Τα έχω δοκιμάσει και τα δύο αλλά δεν έχουν δουλέψει γιατί (αυτό το μοντεμ που φοράει το δεύτερο) έχει πάντα μπλε λαμπάκι operation αναμμένο και κάθε λεπτό ανάβουν σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο μια κόκκινα μια πράσινο και το άλλο λαμπάκι. Για αυτό λέω ότι είναι μάλλον κολλημένο γιατί όσο προσπαθούσαν αυτοί να το λύσουν το πρόβλημα κούμπωσαν στο πρώτο pin (ground ή 5V) και το κόλλησαν. Το πρώτο μοντεμ που φόρεσα αναβόσβηνε μπλε που σημαίνει ότι βρήκε δίκτυο αλλά ποτέ δεν μίλησε με τηλεμέτρηση γιατί το είχαν λάθος συνδέσει. έχω βγάλει και την κάρτα την σκούπισα την ξανακούμπωσα αλλά τα ίδια..

 

 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Drake27 είπε

Καλησπερα παιδια,απο 1/3 ειμαι και εγω με τον καινουργιο εξυπνο μετρητη,μεχρι και προσφατος ειχα την καρτελα καταμετρησης στο mydei,σημερα την εβγαλαν,μου επιβεβαιωσαν οτι εγινε αυτο λογο του εξυπνου μετρητη αλλα οταν μπαινω στον δεδδηε στα τηλεμετρικα δεδομενα μου βγαζει οτι στο αφμ μου δεν υπαρχει παροχη με εξυπνο μετρητη.

Το εχει παθει κανεις αλλος αυτο?

Μάλλον είναι θέμα ημερών να το δεις στην εφαρμογή 

Στείλε email στο [email protected] 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...