Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, christos_uoa είπε

Δες το προηγούμενο ποστ μου. Λάθος μενού. Απο την αρχική σελίδα στο κάτω οριζόντιο μενού πας μετρήσεις κτλ

Μαλιστα..Το βρηκα και εκανα συνδεση .Βλεπει και ενα ηλκτρονικο αιτημα που ειχα κανει 

Παω για ιστορικο κλπ αλλα γραφει οτι ...κατι πηγε λαθος 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, christos_uoa είπε

Τα τραβάει αυτά τα κολήματα, βγες ξανα μπες, κάποια στιγμή θα ξεκολήσει

Μουλαρωσε...Μεχρι και επεγκατασταση της εφαρμογης εκανα και την ξαναβαλα αλλα τα ιδια 

Κατι πηγε στραβα !!!

Πατάω πάνω στην παροχή αλλά τίποτα και μετά στο ιστορικό δεν την βλέπει 

Από υπολογιστή δεν γινοντε όλα αυτά; 

Screenshot_20240209_150029_My DEDDiE App.jpg

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

Εγώ έχω τηλεμέτρηση, με κίνηση στα tx rx led αλλά στο app στο μενού καταναλώσεων μου βγάζει πως δεν βρέθηκε κανένας αριθμός παροχής στο ΑΦΜ μου. Μια χαρά!

Screenshot_2024-02-09-16-33-08-673_gr.appart.powercut.jpg

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, CMOS_Z είπε

Εγώ έχω τηλεμέτρηση, με κίνηση στα tx rx led αλλά στο app στο μενού καταναλώσεων μου βγάζει πως δεν βρέθηκε κανένας αριθμός παροχής στο ΑΦΜ μου. Μια χαρά!

Screenshot_2024-02-09-16-33-08-673_gr.appart.powercut.jpg

Το ίδιο και σε μένα 

  • Like 1
Δημοσ.

Το ίδιο και σε εμένα που το πρωί ήταν εντάξει. Το κάνει πολλές φορές. Λογικά αύριο θα στρώσει μην ανησυχείτε!!!

6 ώρες πριν, Kozanitis1 είπε

@christos_uoa στον μετρητή σου το NET είναι μονίμως αναμμένο πράσινο; αναβοσβήνει το Rx & Tx καθόλου ή η ένδειξη σήματος στην οθόνη;

Αναβοσβηνει πράσινο το net με συχνότητα 1 sec περίπου ( on off)

Ούτε η web σελίδα δουλεύει. Μπήκαμε καμία δεκαριά insomnias και κρέμασε παιδιά. Αυτό ήταν τελείωσε. Ευσεβείς πόθοι....

 

Screenshot_2024-02-09-19-22-06-299_com.android.chrome.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Αν εχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο της παροχής σας, μετά από αλλαγή παρόχου, τότε δεν λειτουργεί η καταμέτρηση. Θα πρέπει να ενημερώσει ο παροχος τον δεδδηε για την αλλαγή.

Δείτε το pdf με τις οδηγίες στο site της καταμέτρησης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/9/2022 στις 12:17 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

Για τον καταναλωτή προς στιγμή τίποτα σημαντικό. Για τον ΔΕΔΔΗΕ από ότι λένε είναι πιο δύσκολη η ρευματοκλοπη και στο μέλλον ίσως μπορεί να γίνει τηλεμετρηση

Και πιο εύκολη διακοπή της παροχής σε περίπτωση οφειλής καθώς και επανασύνδεση,  χωρίς να χρειάζεται το συνεργείο να ανοίγει το καπάκι της "χελώνας"

Επεξ/σία από iceman79
Δημοσ.
1 ώρα πριν, EchiDNA είπε

Αν εχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο της παροχής σας, μετά από αλλαγή παρόχου, τότε δεν λειτουργεί η καταμέτρηση. Θα πρέπει να ενημερώσει ο παροχος τον δεδδηε για την αλλαγή.

Δείτε το pdf με τις οδηγίες στο site της καταμέτρησης.

Σε μενα δεν εχει αλλαξει απολυτως τιποτα .

37 χρονια εχω την παροχη (αρχικη) και παντα σε ΔΕΗ αλλα δεν λειτουργει

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε μενα δεν εχει αλλαξει απολυτως τιποτα .

37 χρονια εχω την παροχη (αρχικη) και παντα σε ΔΕΗ αλλα δεν λειτουργει

Ξαναδοκιμαστε, χθες είχε θέμα, τώρα έστρωσε (αλλά πάει αργά)

Δημοσ.

Φαίνεται να έχει στρώσει.., βέβαια έχω την εντύπωση πως από την εφαρμογή τα δεδομένα στέλνονται απευθείας από το μετρητή, χωρίς να παρεμβάλλεται κάποια βάση δεδομένων..

Αυτό το στηρίζω στα λεγόμενα γνωστού μου που η παροχή του είναι σε απομακρυσμένο σημείο με κακή κάλυψη σήματος κινητής, όπου στιγμές που η ένδειξη της ισχύς του σήματος του μετρητή είναι πολύ χαμηλή, αργεί να φορτώσει ή βγάζει σφάλμα στην εφαρμογή, ενώ όταν έχει καλό καιρό (και χαμηλή υγρασία) τότε φορτώνουν με τη μία, αλλά και το σήμα στο μετρητή είναι φουλ. Στην περιοχή εκεί έχει μόνο 2G

Μπορεί να το ρωτήσει κάποιος ώστε να επιβεβαιωθεί @Γιάννης Platano ? (αν τα δεδομένα μένουν μόνο στον μετρητή και τα βλέπουμε live από εκεί ή ανεβαίνουν σε κάποια βάση δεδομένων;)

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Φαίνεται να έχει στρώσει.., βέβαια έχω την εντύπωση πως από την εφαρμογή τα δεδομένα στέλνονται απευθείας από το μετρητή, χωρίς να παρεμβάλλεται κάποια βάση δεδομένων..

Αυτό το στηρίζω στα λεγόμενα γνωστού μου που η παροχή του είναι σε απομακρυσμένο σημείο με κακή κάλυψη σήματος κινητής, όπου στιγμές που η ένδειξη της ισχύς του σήματος του μετρητή είναι πολύ χαμηλή, αργεί να φορτώσει ή βγάζει σφάλμα στην εφαρμογή, ενώ όταν έχει καλό καιρό (και χαμηλή υγρασία) τότε φορτώνουν με τη μία, αλλά και το σήμα στο μετρητή είναι φουλ. Στην περιοχή εκεί έχει μόνο 2G

Μπορεί να το ρωτήσει κάποιος ώστε να επιβεβαιωθεί @Γιάννης Platano ? (αν τα δεδομένα μένουν μόνο στον μετρητή και τα βλέπουμε live από εκεί ή ανεβαίνουν σε κάποια βάση δεδομένων;)

Ναι οντως εχει στρωσει αν και σε μενα δεν βλεπω διαγραμμα για τηλεμετρησεις 

Ισως γιατι αυτο το μηνα για πρωτη φορα αν και υποστηριζοταν η τηλεμετρηση εδωσε στοιχεια ο ΔΕΔΔΗΕ ανα μηνα στην ΔΕΗ και στο mydei δεν μπορουσα να καταχωρησω οπως μεχρι τον Ιανουαριο εκανα

Δεν νομιζω να βλεπουμε live τα δεδομενα στον μετρητη . Εχω γνωστους παλιους συναδελφους σε ΔΕΔΔΗΕ αλλα κυριως σε τεχνικα θεματα γιατι παρολο που ημουν διοικητικος σε τεχνικη υπηρεσια εργαζομουν

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Η aade ειναι ενταξει τωρα αλλα το προβλημα παραμενει

Ναι δεν βγάζει μήνυμα στο app τώρα αλλά δεν έχει δεδομένα τηλεμετρήσεων (σύγκριση παλιών μετρήσεων έχει)

Από το https://apps.deddie.gr/mdp/indications.html

Βγάζει μήνυμα

"Ενημέρωση. Δε βρέθηκαν αριθμοί παροχής συνδεδεμένοι με αυτό το ΑΦΜ"

3 ώρες πριν, EchiDNA είπε

Αν εχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο της παροχής σας, μετά από αλλαγή παρόχου, τότε δεν λειτουργεί η καταμέτρηση. Θα πρέπει να ενημερώσει ο παροχος τον δεδδηε για την αλλαγή.

Δείτε το pdf με τις οδηγίες στο site της καταμέτρησης.

Ούτε εμένα άλλαξε κάτι, δεν έχω αλλάξει πάροχο εδώ και 3 χρόνια ΔΕΗ. Από το προφίλ φαίνονται σωστά. Θα στείλω email να δούμε τι θα απαντήσουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...