Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 782
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 minutes ago, xraxra said:

ΥΓ=Αν τα λεω σωστα ,εμαθε κιολας οτι εχει και νυχτερινό ρευμα το σπιτι(δεν το ηξερε γιατι μολις το νοικιασε και ηταν και ο πρωτος ενοικιαστής που μπήκε μέσα,και δεν του το ανεφερε ο ιδιοκτήτης,κρινοντας το Αανούσιο

Μην μπερδεύεσαι, άλλο η δυνατότητα που έχουν όλοι οι ψηφιακοί μετρητές να καταγράφουν ξεχωριστά την κατανάλωση νύχτας, και άλλο το εάν έχει ενεργοποιηθεί αυτή η υπηρεσία στον ΔΕΔΔΗΕ (κόστος 42,16€).

Με ένα τηλεφώνημα στην εξ. πελατών του ΔΕΔΔΗΕ θα πάρει 100% έγκυρη απάντηση για το εαν είναι ενεργοποιημένη ή όχι η υπηρεσία της χρονοχρέωσης.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Μην μπερδεύεσαι, άλλο η δυνατότητα που έχουν όλοι οι ψηφιακοί μετρητές να καταγράφουν ξεχωριστά την κατανάλωση νύχτας, και άλλο το εάν έχει ενεργοποιηθεί αυτή η υπηρεσία στον ΔΕΔΔΗΕ (κόστος 42,16€).

Με ένα τηλεφώνημα στην εξ. πελατών του ΔΕΔΔΗΕ θα πάρει 100% έγκυρη απάντηση για το εαν είναι ενεργοποιημένη ή όχι η υπηρεσία της χρονοχρέωσης.

Δεν το σκέφτηκα αυτό . Εχεις δικαιο. Θα πω να πάρει τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ.

 

Δημοσ.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Γνωρίζει κανείς απο προσωπική εμπειρία τι γίνεται με τον ΔΕΔΔΗΕ στο Μαρκόπουλο; Εχω κάνει αιτηση με ολα τα δικαιολογητικά εδω και δυο μήνες για επανηλεκτροδοτηση εργοταξιακού μετρητή και μετατροπή του σε μονιμο και δεν εχει γινει τιποτα. Το αποτελεσμα ειναι να μην μπορω να μπω στο σπίτι.  Στο τηλεφωνικό κεντρο δηλώνουν αγνοια και αρκουνται μονο να καταγραψουν το προβλημα μου.  Λέτε καποια καταγγελια στην ΡΑΕ να βοηθήσει; Οποιαδηποτε συμβουλη ευπροσδεκτη. 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, asus73g είπε

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Γνωρίζει κανείς απο προσωπική εμπειρία τι γίνεται με τον ΔΕΔΔΗΕ στο Μαρκόπουλο; Εχω κάνει αιτηση με ολα τα δικαιολογητικά εδω και δυο μήνες για επανηλεκτροδοτηση εργοταξιακού μετρητή και μετατροπή του σε μονιμο και δεν εχει γινει τιποτα. Το αποτελεσμα ειναι να μην μπορω να μπω στο σπίτι.  Στο τηλεφωνικό κεντρο δηλώνουν αγνοια και αρκουνται μονο να καταγραψουν το προβλημα μου.  Λέτε καποια καταγγελια στην ΡΑΕ να βοηθήσει; Οποιαδηποτε συμβουλη ευπροσδεκτη. 

Δύσκολη περιοχή του Δεδδηε.. Να στείλεις email στην περιοχή που ανήκεις.. Να σου πουν τι γίνεται.. 

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, takoulou είπε

Δύσκολη περιοχή του Δεδδηε.. Να στείλεις email στην περιοχή που ανήκεις.. Να σου πουν τι γίνεται.. 

Καλησπέρα, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Το ακίνητο βρισκεται στα Γλυκα Νερα όμως υπευθυνος ΔΕΔΔΗΕ είναι του Μαρκόπουλου, που έννοεις να στείλω email; Καλές γιορτές 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, asus73g είπε

Καλησπέρα, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Το ακίνητο βρισκεται στα Γλυκα Νερα όμως υπευθυνος ΔΕΔΔΗΕ είναι του Μαρκόπουλου, που έννοεις να στείλω email; Καλές γιορτές 

Εδω θα στειλεις..

[email protected]

 [email protected]

Τηλεφωνο 22990 20300 20305 20306

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. 

Είναι αναγκαστική η αλλαγή σε ψηφιακό μετρητή ρεύματος; Είμαι στο ενοίκιο οπότε δεν ξέρω κατά ποσο θα ασχοληθεί ο ιδιοκτήτης

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Tatofski64 είπε

Καλησπέρα σε όλους, έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. 

Είναι αναγκαστική η αλλαγή σε ψηφιακό μετρητή ρεύματος; Είμαι στο ενοίκιο οπότε δεν ξέρω κατά ποσο θα ασχοληθεί ο ιδιοκτήτης

Καλησπερα...Αναγκαστικα.. Τι θελεις εσυ;;

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Tatofski64 είπε

Καλησπέρα σε όλους, έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. 

Είναι αναγκαστική η αλλαγή σε ψηφιακό μετρητή ρεύματος; Είμαι στο ενοίκιο οπότε δεν ξέρω κατά ποσο θα ασχοληθεί ο ιδιοκτήτης

Τι ψαχνεις εσυ;  Εσυ τον θελεις;

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Tatofski64 είπε

Καλησπέρα σε όλους, έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. 

Είναι αναγκαστική η αλλαγή σε ψηφιακό μετρητή ρεύματος; Είμαι στο ενοίκιο οπότε δεν ξέρω κατά ποσο θα ασχοληθεί ο ιδιοκτήτης

Ο ιδιοκτήτης και πολύ περισσότερο ο ενοικιαστής δεν ασχολειται με την μετατροπή των μετρητών σε ψηφιακούς. Αυτή είναι μια υποχρέωση του ΔΕΔΔΗΕ που θα πραγματοποιηθεί σταδιακά ως το 2030. Αναγκαστική είναι η επιλογή των καταναλωτών στα νεα χρωματιστά τιμολόγια ρεύματος. Το τι θα επιλέξει ο καθε ενας εχει να κανει με το προφιλ καταναλωσης που έχει. Ουσιαστικα την μεγαλύτερη μεριδα καταναλωτων την αφορα το μπλέ και το πρασινο τιμολόγιο, καθως το πορτοκαλί και το κίτρινο εξυπηρευτει κυρίως επιχειρήσεις. Επιπλέον το πορτοκαλί μπορουν να το έχουν μόνο όσοι διαθέτουν εξυπνους ψηφιακούς μετρητές, που στην Ελλαδα το ποσοστό τους είναι τραγικά μικρό. Τελος αν δεν επιλέξεις χρωμα τιμολογίου, μπαινεις αυτοματα στο πρασινο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, asus73g είπε

Ο ιδιοκτήτης και πολύ περισσότερο ο ενοικιαστής δεν ασχολειται με την μετατροπή των μετρητών σε ψηφιακούς. Αυτή είναι μια υποχρέωση του ΔΕΔΔΗΕ που θα πραγματοποιηθεί σταδιακά ως το 2030. Αναγκαστική είναι η επιλογή των καταναλωτών στα νεα χρωματιστά τιμολόγια ρεύματος. Το τι θα επιλέξει ο καθε ενας εχει να κανει με το προφιλ καταναλωσης που έχει. Ουσιαστικα την μεγαλύτερη μεριδα καταναλωτων την αφορα το μπλέ και το πρασινο τιμολόγιο, καθως το πορτοκαλί και το κίτρινο εξυπηρευτει κυρίως επιχειρήσεις. Επιπλέον το πορτοκαλί μπορουν να το έχουν μόνο όσοι διαθέτουν εξυπνους ψηφιακούς μετρητές, που στην Ελλαδα το ποσοστό τους είναι τραγικά μικρό. Τελος αν δεν επιλέξεις χρωμα τιμολογίου, μπαινεις αυτοματα στο πρασινο.

Σε ευχαριστώ πολυ για την απάντηση ✌

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tatofski64 είπε

Καλησπέρα σε όλους, έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. 

Είναι αναγκαστική η αλλαγή σε ψηφιακό μετρητή ρεύματος; Είμαι στο ενοίκιο οπότε δεν ξέρω κατά ποσο θα ασχοληθεί ο ιδιοκτήτης

...όσον αφορά τους καταναλωτές, ούτε είναι αναγκαστικό/υποχρεωτικό να κάνουν κάτι από μεριά τους (ούτε καν αναφορικά με τις νέες "χρωματικές κατηγοριοποιήσεις" στα  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ των παρόχων ρεύματος - λόγος για τον οποίο ακούς "συνέχεια" εδώ και βδομάδες περί "νέων ψηφιακών έξυπνων μετρητών"...), ούτε και θα χρεωθούν κάτι για τυχούσα αλλαγή.

Αυτό που υφίσταται είναι ότι ήδη εδώ και χρόνια "έχει μπει στο πρόγραμμα" η αντικατάσταση των παλαιών τύπων μετρητών (αυτών με τις "κάθετες ροδέλες/γραναζιών αριθμών" και εκείνον τον οριζόντιο δίσκο που περιστρέφεται δείχνοντας ότι υπάρχει κατανάλωση)  και εξελίσσεται με αργούς ρυθμούς. Με κύριους στόχους την αποτροπή του "πειράγματος των ροδελών" ώστε να πληρώνει ο κάθε καπάτσος που το κάνει, πολύ λιγότερο (ταρίφα γύρω στα 80€ για "πείραγμα" ανά 4μηνο) και την δυνατότητα τηλεμέτρησης και γενικά εξ' αποστάσεως χειρισμού του μετρητή ώστε και λιγότερο προσωπικό να χρειάζεται και τα πάντα να γίνονται αυτοματοποιημένα/γρηγορότερα/ασφαλέστερα/σιγουρότερα/πιο ελεγχόμενα. Διαδικασία που φουλ "αναμένεται" να ολοκληρωθεί κατά το τέλος της δεκαετία, στην επικράτεια. 

Ως τώρα, νέοι μετρητές έρχονται "με το σταγονόμετρο" και μπαίνουν "με τον δοσομετρητή" (συν την λειψανδρεία στα συνεργεία, δυσανάλογα μάλιστα με τον όγκο βλαβών/δυσλειτουργειών που ανέκαθεν υπήρχε και πάντα έχουν ν' αντιμετωπίσουν), γι' αυτό και γίνεται κατά προτεραιότητα, με αφορμή κάποιο άλλο γεγονός ταυτόχρονα που χρήζει μετάβασης στον μετρητή , πχ  αίτημα για νυχτερινό ρεύμα ή κάποια βλάβη σε καλώδιο ΔΕΔΔΗΕ ή φυσικά στον ίδιο τον παλιό μετρητή. Με άλλα λόγια, αν σου αλλάξουν μετρητή, μάλλον δεν θα το πάρεις καν χαμπάρι (γενικά δεν ειδοποιούν καν κι όλας ότι επίκειται διακοπή ηλεκτροδότησης για μισή με μία ώρα που παίρνει για την αλλαγή...Άντε στην καλύτερη να σου χτυπήσουν κουδούνι την ώρα εκείνη).

Συνεπώς όχι δεν σε πολυαφορούν οι "νέοι, ωραίοι, έξυπνοι μετρητές με θεληματικά πηγούνια", είτε γενικά ως ενοικιαστή, είτε ως ενοικιαστή με ιδιοκτήτη από πίσω "που δεν νοιάζεται".. . Ίσως όμως σ' αφορούν εμμέσως, αν σ' ενδιαφέρει η "ειδική χρέωση κατανάλωσης ρεύματος σε συγκεκριμένες ζώνες του 24ώρου" (="το να βάλεις νυχτερινό ρεύμα"/"νυχτερινό τιμολόγιο"). Εξαρτάται από το ύψος κατανάλωσης που κάνεις και τις ωραριακές σου συνήθειες, και σε αφορά ακόμη περισσότερο αν τυχόν είσαι δικαιούχος "Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου", θέματα για τα οποία υπάρχουν αντίστοιχα threads στο forum.

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...