Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όχι βέβαια, δεν μηδενίζει, συνεχίζει από εκεί που ήταν.

 

6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

 

Ο μετρητής ξεκινα απο εκει που σταμάτησε οταν διέκοψες

Δεν το γνώριζα. Σας ευχαριστώ 

Επεξ/σία από AlpineLemon
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 782
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
On 07/11/2023 at 14:43, AlpineLemon said:

Μετά από επαναηλεκρεδότηση σε διαμέρισμα ο μετρητής από τα πρώτα λεπτά έχει ήδη καταγεγραμμένες κιλοβατώρες. Δεν θα έπρεπε να ξεκινάει με μηδενικές ενδείξεις;

Η μονη στιγμη που ξεκιναει απο το μηδεν ειναι οταν εγκαθισταται ως καινουριος. Το ξερω γιατι λογω βλαβης μας αλλαξαν τον παλιο με τη ροδελα με καινουριο ψηφιακο και ο καινουριος οντας του κουτιου ξεκινησε απο το μηδεν.

Δημοσ.

Ρε παιδιά γνωρίζει κανείς αν αυτοί οι μετρητές (ψηφιακοί) είναι οι "έξυπνοι" μετρητές που αναφέρουν ότι είναι η προϋπόθεση για τα πορτοκαλί τιμολόγια?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, doom26 είπε

Ρε παιδιά γνωρίζει κανείς αν αυτοί οι μετρητές (ψηφιακοί) είναι οι "έξυπνοι" μετρητές που αναφέρουν ότι είναι η προϋπόθεση για τα πορτοκαλί τιμολόγια?

όχι , θέλει sim και συνεχόμενη μέτρηση , μόνο κάποια επαγγελματικά έχουν αλλά μου είπαν στο νήμα των φ/β οτι έχουν smart μετρητές

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλησπερα παιδες.

Εχω ιδια απορια. Ο μετρητης ειναι καινουριος, ψηφιακος, αντικατεστησε λογω βλαβης τον παλιο.

Προς στιγμη βεβαια δεν στελνει δεδομενα.

Υπαρχει καποια ενεργεια που μπορει να κανει ο πελατης (λχ αιτημα στον ΔΕΔΔΗΕ) ωστε να ενεργοποιηθει η τηλεμετρηση για να μπορεσει στη συνεχεια να ζητησει πορτοκαλι τιμολογιο απο τον παροχο του, με χρεωση αναλογα την ωρα της μερας και το πραγματικο μειγμα καυσιμου (αν λχ οι ΑΠΕ ειναι φουλ και μηδενιζουν να εχει μικρη χρεωση στις ωρες του peak των ΑΠΕ λχ 10.00-15.00).

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Sebu είπε

Καλησπερα παιδες.

Εχω ιδια απορια. Ο μετρητης ειναι καινουριος, ψηφιακος, αντικατεστησε λογω βλαβης τον παλιο.

Προς στιγμη βεβαια δεν στελνει δεδομενα.

Υπαρχει καποια ενεργεια που μπορει να κανει ο πελατης (λχ αιτημα στον ΔΕΔΔΗΕ) ωστε να ενεργοποιηθει η τηλεμετρηση για να μπορεσει στη συνεχεια να ζητησει πορτοκαλι τιμολογιο απο τον παροχο του, με χρεωση αναλογα την ωρα της μερας και το πραγματικο μειγμα καυσιμου (αν λχ οι ΑΠΕ ειναι φουλ και μηδενιζουν να εχει μικρη χρεωση στις ωρες του peak των ΑΠΕ λχ 10.00-15.00).

Καλησπέρα.. Ακόμα αυτό δεν μπορεί να γίνει.. Κάποια στιγμή αργότερα.. Δεν εφαρμόζεται η τηλεμετρηση ακόμα.. Μόνο σε ειδικούς πελάτες.. 

Δημοσ.
Just now, takoulou said:

Καλησπέρα.. Ακόμα αυτό δεν μπορεί να γίνει.. Κάποια στιγμή αργότερα.. Δεν εφαρμόζεται η τηλεμετρηση ακόμα.. Μόνο σε ειδικούς πελάτες.. 

Ευχαριστω.

Αρα προς το παρον η ανακοινωση υπαρξης του πορτοκαλι λογαριασμου ειναι μουφα εφοσον δεν αφορα την πλειοψηφια των καταναλωτων ως παρεχομενη δυνατοτητα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Sebu είπε

Καλησπερα παιδες.

Εχω ιδια απορια. Ο μετρητης ειναι καινουριος, ψηφιακος, αντικατεστησε λογω βλαβης τον παλιο.

Προς στιγμη βεβαια δεν στελνει δεδομενα.

Υπαρχει καποια ενεργεια που μπορει να κανει ο πελατης (λχ αιτημα στον ΔΕΔΔΗΕ) ωστε να ενεργοποιηθει η τηλεμετρηση για να μπορεσει στη συνεχεια να ζητησει πορτοκαλι τιμολογιο απο τον παροχο του, με χρεωση αναλογα την ωρα της μερας και το πραγματικο μειγμα καυσιμου (αν λχ οι ΑΠΕ ειναι φουλ και μηδενιζουν να εχει μικρη χρεωση στις ωρες του peak των ΑΠΕ λχ 10.00-15.00).

Κάποια ενέργεια εσύ δεν χρειάζεται-μπορείς να κάνεις, απ'όσο ξέρω τουλάχιστον.

Πριν κάνα μήνα στην περιοχή μου, περνούσαν 2 τεχνικοί του τοπικού ΔΕΔΔΗΕ και έβαζαν sim σε όποια κατοικία είχε τους καινούργιους ψηφιακούς μετρητές. Απ΄ ότι μου παν δεν θα ενεργοποιηθεί ακόμη η τηλεμέτρηση αλλά προετοιμάζονται σιγά σιγά για την μετάβαση.

Επίσης, στις αρχές του 2023 είχε κάνει λάθος μέτρηση ο υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ στον μετρητή μου. Το πήρα χαμπάρι, επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον τοπικό ΔΕΔΔΗΕ και πάνω στο κράξιμο που τους έριξα μου πε ότι στο άμεσο μέλλον θα γίνει η μετάβαση στην τελεμέτρηση και δεν θα υπάρχει ξανά τέτοιο πρόβλημα. Τώρα το τι εστί άμεσο μέλλον για τον ΔΕΔΔΗΕ είναι σχετικό, όπως και το να μου λεγε μπαρούφες για να με ξεφορτωθεί πιθανότατο.

Βέβαια παραπάνω ο κοράκιος γράφει ότι μόνο οι επαγγελματικοί μετρητές παίρνουν sim. Αν αυτό ισχύει, δεν ξέρω τι στο καλό έκαναν στον δικό μου, πάντως εγκατάσταση sim μου παν.

Επεξ/σία από alexmpl
Δημοσ.
13 minutes ago, alexmpl said:

Κάποια ενέργεια εσύ δεν χρειάζεται-μπορείς να κάνεις, απ'όσο ξέρω τουλάχιστον.

Πριν κάνα μήνα στην περιοχή μου, περνούσαν 2 τεχνικοί του τοπικού ΔΕΔΔΗΕ και έβαζαν sim σε όποια κατοικία είχε τους καινούργιους ψηφιακούς μετρητές. Απ΄ ότι μου παν δεν θα ενεργοποιηθεί ακόμη η τηλεμέτρηση αλλά προετοιμάζονται σιγά σιγά για την μετάβαση.

Επίσης, στις αρχές του 2023 είχε κάνει λάθος μέτρηση ο υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ στον μετρητή μου. Το πήρα χαμπάρι, επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον τοπικό ΔΕΔΔΗΕ και πάνω στο κράξιμο που τους έριξα μου πε ότι στο άμεσο μέλλον θα γίνει η μετάβαση στην τελεμέτρηση και δεν θα υπάρχει ξανά τέτοιο πρόβλημα. Τώρα το τι εστί άμεσο μέλλον για τον ΔΕΔΔΗΕ είναι σχετικό, όπως και το να μου λεγε μπαρούφες για να με ξεφορτωθεί πιθανότατο.

Βέβαια παραπάνω ο κοράκιος γράφει ότι μόνο οι επαγγελματικοί μετρητές παίρνουν sim. Αν αυτό ισχύει, δεν ξέρω τι στο καλό έκαναν στον δικό μου, πάντως εγκατάσταση sim μου παν.

Ευχαριστω

Δεν μπορει να παιρνουν μονο οι επαγγελματικοι sim. Και οι απλοι οικιακοι ψηφιακοι εχουν modem. Αν δεν παρουν sim δεν μπορουν να κανουν μεταδοση δεδομενων, εκτος και αν εχει βρει τροπο ο ΔΕΔΔΗΕ να παιρνει data μεσω του ζωντανου καλωδιου ρευματος (οπως γινεται στα power lines στο σπιτι). Αλλα αν γινοταν δεν θα εβαζε sim στα επαγγελματικα, εκτος και αν βαζει τις sim στα επαγγελματικα ως backup.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/11/2023 στις 6:14 ΜΜ, doom26 είπε

Ρε παιδιά γνωρίζει κανείς αν αυτοί οι μετρητές (ψηφιακοί) είναι οι "έξυπνοι" μετρητές που αναφέρουν ότι είναι η προϋπόθεση για τα πορτοκαλί τιμολόγια?

επιβεβαιώνω κι εγω πως πριν κανα δίμηνο πέρασαν και εγκατεστησαν το μόντεμ σε ψηφιακό μετρητή (διαμέρισμα σε πολυκατοικία) που είχε μπει προ τριετίας μαζί με νυχτερινό.Δε ξέρω αν έχει σιμ μέσα , πάντως τα λαμπάκια αναβοσβήνουν ...

Επεξ/σία από kurupakis
Δημοσ.
Spoiler
58 λεπτά πριν, alexmpl είπε

έβαια παραπάνω ο κοράκιος γράφει ότι μόνο οι επαγγελματικοί μετρητές παίρνουν sim.

άλλο έγραψα

Δημοσ.

Πριν 5 μέρες μου άλλαξαν το ρολόι από παλιό σε έξυπνο και ρώτησα και μου είπαν ότι έβαλαν και Sim μέσα και είναι έτοιμο να στείλει τα στοιχεία με το που πατήσουν το κουμπί μου λέει εσύ θα είσαι έτοιμος

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, MorcyGr είπε

Πριν 5 μέρες μου άλλαξαν το ρολόι από παλιό σε έξυπνο και ρώτησα και μου είπαν ότι έβαλαν και Sim μέσα και είναι έτοιμο να στείλει τα στοιχεία με το που πατήσουν το κουμπί μου λέει εσύ θα είσαι έτοιμος

οικιακό ?

έχεις φ/β ?

υπάρχει επιλογή να αρνηθείς ?

ποια η νέα χρέωση ΔΕΔΔΗΕ ανα έτος ? 141,421€/έτος συν ΦΠΑ αντί X kva παροχής σου επί 4,434 συν ΦΠΑ ?

μπορείς να επιλέξεις κίτρινο/πράσινο τιμολόγιο ή πας στα δυναμικά απαραίτητα ?

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, korakios είπε

οικιακό ?

έχεις φ/β ?

υπάρχει επιλογή να αρνηθείς ?

ποια η νέα χρέωση ΔΕΔΔΗΕ ανα έτος ? 141,421€/έτος συν ΦΠΑ αντί X kva παροχής σου επί 4,434 συν ΦΠΑ ?

μπορείς να επιλέξεις κίτρινο/πράσινο τιμολόγιο ή πας στα δυναμικά απαραίτητα ?

Ναι οικιακό! όχι δεν εχω φ/β.

δεν με ενημέρωσαν για χρέωση (έχουν πει ότι θα ειναι Extra?), μονο τα ~43€ στην αλλαγη , εγω είδα να βγάζουν sim και μάλιστα ήταν της Vodafon και να την βαζει και ρώτησα! για τα τιμολόγια δεν ξερω αλλά θα πάρω τηλ να δω για το πορτοκαλή! 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, MorcyGr είπε

δεν με ενημέρωσαν για χρέωση (έχουν πει ότι θα ειναι Extra?)

απο Μάιο πληρώνεις ετήσιο πάγιο ΔΕΔΔΗΕ X kva παροχής σου επί 4,434 συν ΦΠΑ , όπου Χ 8 συνήθως σε μονοφασικό ή 25 συνήθως σε τριφασικό το έτος

και πριν πλήρωνες αλλά ήταν μικρότερη η χρέωση

Η χρέωση βρίσκεται στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις του λογαριασμού σου (δεν έχει σχέση με πάροχο)

στους ωριαίους μετρητές αναφέρεται απο το Μάιο για 141,421€/έτος (συν ΦΠΑ) ,χωρίς να έχει παίζει ρόλο η ισχύς του μετρητή σου ,  αν μπορείς ρώτα

8 λεπτά πριν, MorcyGr είπε

για τα τιμολόγια δεν ξερω αλλά θα πάρω τηλ να δω για το πορτοκαλή!

αυτό στον πάροχο μάλλον το ρωτάς , το θέμα είναι αν υπάρχει επιλογή να μην πας σε πορτοκαλί (δυναμικό τιμολόγιο) ή αν είναι υποχρεωτικό . Ενημέρωσέ μας :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...