Sebu Δημοσ. 20 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Μια ερώτηση κ από εμένα για καινούριο ψηφιακό μετρητή στο πατρικό. Το power μένει μόνιμα αναμενο αλλά το net αναβοσβήνει πράσινο. Είναι φυσιολογικό το Net (δεύτερο φωτάκι από αριστερά) να αναβοσβήνει; τα αλλά δυο που μάλλον είναι του modem/τηλενημερωσης είναι σβηστά ενώ κ σε εμένα το Alarm είναι μόνιμα αναμενο μάλλον για τους λόγους που αναφέρθηκε. επίσης επειδή έχει λίγες μονάδες αντιλαμβάνομαι ότι το συνεργείο δεν τον ρυθμίζει μεταφέροντας τις μονάδες του παλιού μετρητή αλλά τον κουμπωνει με μηδέν του κουτιού κ πρέπει το «ιδιωτικό» συνεργείο του εργολάβου να επιστρέψει τον παλιό στον ΔΕΔΔΗΕ, ο ΔΕΔΔΗΕ να ενημερώσει τον πάροχο (ΔΕΗ) κ να γίνουν οι σχετικές προσαρμογές/εκκαθαρίσεις κτλ;; Οι γονεοι δεν γνώριζαν άρα δεν κράτησαν μετρήσεις από τον παλιό, όποτε ελπίζουμε ότι δεν θα γίνει καποια ματσακωνια στη μεταφορά/εκκαθάριση των μονάδων του παλιού. Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2023 από Sebu
takoulou Δημοσ. 20 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2023 51 λεπτά πριν, Sebu είπε Μια ερώτηση κ από εμένα για καινούριο ψηφιακό μετρητή στο πατρικό. Το power μένει μόνιμα αναμενο αλλά το net αναβοσβήνει πράσινο. Είναι φυσιολογικό το Net (δεύτερο φωτάκι από αριστερά) να αναβοσβήνει; τα αλλά δυο που μάλλον είναι του modem/τηλενημερωσης είναι σβηστά ενώ κ σε εμένα το Alarm είναι μόνιμα αναμενο μάλλον για τους λόγους που αναφέρθηκε. επίσης επειδή έχει λίγες μονάδες αντιλαμβάνομαι ότι το συνεργείο δεν τον ρυθμίζει μεταφέροντας τις μονάδες του παλιού μετρητή αλλά τον κουμπωνει με μηδέν του κουτιού κ πρέπει το «ιδιωτικό» συνεργείο του εργολάβου να επιστρέψει τον παλιό στον ΔΕΔΔΗΕ, ο ΔΕΔΔΗΕ να ενημερώσει τον πάροχο (ΔΕΗ) κ να γίνουν οι σχετικές προσαρμογές/εκκαθαρίσεις κτλ;; Οι γονεοι δεν γνώριζαν άκράτησαν μετρήσεις από τον παλιό, όποτε ελπίζουμε ότι δεν θα γίνει καποια ματσακωνια στη μεταφορά/εκκαθάριση των μονάδων του παλιού. Καλησπέρα... πολυ σωστά δουλεύει ο μετρητής.. Άρα δεν έχει τοποθετηθεί SMS..Τα έχουν πάρει όλα τα στοιχεία ... Αυτά θα τα δώσουν στο προμηθευτή.. 1
vassilis018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 Καλημέρα. Κατέβηκα το πρωί για να πάρω την ένδειξη του μετρητή και έβγαζε αυτό. Γνωρίζει κάποιος τι παίζει?
Ukforthemoment Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 4 λεπτά πριν, vassilis018 είπε Καλημέρα. Κατέβηκα το πρωί για να πάρω την ένδειξη του μετρητή και έβγαζε αυτό. Γνωρίζει κάποιος τι παίζει? New high score!!!!
Doubt Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 11 λεπτά πριν, vassilis018 είπε Καλημέρα. Κατέβηκα το πρωί για να πάρω την ένδειξη του μετρητή και έβγαζε αυτό. Γνωρίζει κάποιος τι παίζει? Αν δείχνει μόνιμα αυτό, δηλώνεις βλάβη.
vassilis018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 4 minutes ago, Doubt said: Αν δείχνει μόνιμα αυτό, δηλώνεις βλάβη. Θα δω και μέσα στο Σ/Κ αν αλλάξει, αν όχι θα π΄ρω ένα τηλ τις βλάβες να έρθουν να το κοιτάξουν. Ευχαριστώ
Kozanitis1 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 10 λεπτά πριν, vassilis018 είπε Θα δω και μέσα στο Σ/Κ αν αλλάξει, αν όχι θα π΄ρω ένα τηλ τις βλάβες να έρθουν να το κοιτάξουν. Ευχαριστώ Αν είναι κολλημένος σε αυτή την ένδειξη οθόνης και δεν τις εναλλάσσει κάθε λίγα δευτερόλεπτα, κλείσε γενικό στο σπίτι, κατέβα στο ρολόι και κλείσε για 30 δευτερόλεπτα την ασφάλεια του ρολογιού (θα σβήσει ο μετρητής), άνοιξε τη πάλι και δες αν επανήλθε κανονικά ή κάνει το ίδιο, αν επανέλθει άστο, αν όχι δήλωσε βλάβη να το δουν..
vassilis018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Kozanitis1 said: Αν είναι κολλημένος σε αυτή την ένδειξη οθόνης και δεν τις εναλλάσσει κάθε λίγα δευτερόλεπτα, κλείσε γενικό στο σπίτι, κατέβα στο ρολόι και κλείσε για 30 δευτερόλεπτα την ασφάλεια του ρολογιού (θα σβήσει ο μετρητής), άνοιξε τη πάλι και δες αν επανήλθε κανονικά ή κάνει το ίδιο, αν επανέλθει άστο, αν όχι δήλωσε βλάβη να το δουν.. τον προηγούμενο μήνα έδειχνε κανονικά ένδειξη, τώρα τι έπαθε δεν γνωρίζω. Θα δοκιμάσω την λύση σου. Ευχαριστώ Tώρα βγάζει αυτή την ένδειξη Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2023 από vassilis018
Kozanitis1 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 30 λεπτά πριν, vassilis018 είπε τον προηγούμενο μήνα έδειχνε κανονικά ένδειξη, τώρα τι έπαθε δεν γνωρίζω. Θα δοκιμάσω την λύση σου. Ευχαριστώ Tώρα βγάζει αυτή την ένδειξη Αυτό είναι αφού άνοιξες και έκλεισες την ασφάλεια;
tryfos Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 @Kozanitis1 βλέπω ότι είσαι γνώστης, για αυτό ρωτάω εσένα ή και οποιονδήποτε. Έχει γίνει σε μένα το εξής απίθανο: Ζήτησα μείωση Σ.Ι. από 35kva σε 15kva και εν πάση περιπτώσει μετά από χίλια δύο μύρια με τον ΔΕΔΔΗΕ την κατάφερα (ηλεκτρονικός μετρητής). Τι κάνανε όμως, και το παρατήρησα τώρα μετά από 1-2 μήνες που ήρθε ο λογαριασμός για την 35άρα σύνδεση (δηλαδή για το διάστημα πριν την αλλαγή): Μηδενίσανε το κοντέρ στον υπάρχοντα μετρητή όταν κάνανε τη μείωση προφανώς και έτσι ο πάροχος έλαβε μέτρηση όταν έπρεπε 0 ή εν πάση περιπτώσει κάτι πολύ χαμηλό. Είχε την προηγούμενη μεγαλύτερη μέτρηση (πχ. 9000), οπότε δεν ήξερε τι να χρεώσει και βγήκε 0 κατανάλωση! Θεωρητικά όσο δεν αλλάζω εμπορικό πρόγραμμα (από Γ22 σε Γ21), ώστε να στείλω μέτρηση εγώ, θα είμαι με 0 κατανάλωση μέχρι ο μετρητής να φτάσει άνω του 9000 (στο παραπάνω παράδειγμα); Πώς θα μπορούσανε να δούνε και να χρεώσουνε στο ενδιάμεσο διάστημα την κατανάλωση;
takoulou Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 59 λεπτά πριν, tryfos είπε @Kozanitis1 βλέπω ότι είσαι γνώστης, για αυτό ρωτάω εσένα ή και οποιονδήποτε. Έχει γίνει σε μένα το εξής απίθανο: Ζήτησα μείωση Σ.Ι. από 35kva σε 15kva και εν πάση περιπτώσει μετά από χίλια δύο μύρια με τον ΔΕΔΔΗΕ την κατάφερα (ηλεκτρονικός μετρητής). Τι κάνανε όμως, και το παρατήρησα τώρα μετά από 1-2 μήνες που ήρθε ο λογαριασμός για την 35άρα σύνδεση (δηλαδή για το διάστημα πριν την αλλαγή): Μηδενίσανε το κοντέρ στον υπάρχοντα μετρητή όταν κάνανε τη μείωση προφανώς και έτσι ο πάροχος έλαβε μέτρηση όταν έπρεπε 0 ή εν πάση περιπτώσει κάτι πολύ χαμηλό. Είχε την προηγούμενη μεγαλύτερη μέτρηση (πχ. 9000), οπότε δεν ήξερε τι να χρεώσει και βγήκε 0 κατανάλωση! Θεωρητικά όσο δεν αλλάζω εμπορικό πρόγραμμα (από Γ22 σε Γ21), ώστε να στείλω μέτρηση εγώ, θα είμαι με 0 κατανάλωση μέχρι ο μετρητής να φτάσει άνω του 9000 (στο παραπάνω παράδειγμα); Πώς θα μπορούσανε να δούνε και να χρεώσουνε στο ενδιάμεσο διάστημα την κατανάλωση; Καλησπέρα.. Να περιμενεις απο τον Δεδδηε τις μετρήσεις..
tryfos Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, takoulou είπε Καλησπέρα.. Να περιμενεις απο τον Δεδδηε τις μετρήσεις.. Πώς θα γίνει αυτό; Δεν κατάλαβα. Αφού ο λογαριασμός που κάλυπτε την περίοδο που είχα την 35άρα σύνδεση ήρθε μετά την αλλαγή από τον ΔΕΔΔΗΕ. Αν είχε στείλει το οτιδήποτε ο ΔΕΔΔΗΕ θα έπρεπε να χρεώσει ο πάροχος. Και αν το στείλει πιο μετά ο ΔΕΔΔΗΕ και μάλιστα αφού έχω φύγει από τον πάροχο, πώς θα χρεώσει ο παλιός πάροχος; Θα μου έχει βγάλει τελικό λογαριασμό όταν έφυγα και εγώ θα είμαι σε καινούριο πάροχο. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2023 από tryfos
takoulou Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, tryfos είπε Πώς θα γίνει αυτό; Δεν κατάλαβα. Αφού ο λογαριασμός που κάλυπτε την περίοδο που είχα την 35άρα σύνδεση ήρθε μετά την αλλαγή από τον ΔΕΔΔΗΕ. Αν είχε στείλει το οτιδήποτε ο ΔΕΔΔΗΕ θα έπρεπε να χρεώσει ο πάροχος. Και αν το στείλει πιο μετά ο ΔΕΔΔΗΕ και μάλιστα αφού έχω φύγει από τον πάροχο, πώς θα χρεώσει ο παλιός πάροχος; Θα μου έχει βγάλει τελικό λογαριασμό όταν έφυγα και εγώ θα είμαι σε καινούριο πάροχο. Για παρε τηλέφωνο τον Δεδδηε να δεις.. 8004004000 .. Να ρωτήσεις.. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2023 από takoulou
Joshua21 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 2 hours ago, tryfos said: @Kozanitis1 βλέπω ότι είσαι γνώστης, για αυτό ρωτάω εσένα ή και οποιονδήποτε. Έχει γίνει σε μένα το εξής απίθανο: Ζήτησα μείωση Σ.Ι. από 35kva σε 15kva και εν πάση περιπτώσει μετά από χίλια δύο μύρια με τον ΔΕΔΔΗΕ την κατάφερα (ηλεκτρονικός μετρητής). Τι κάνανε όμως, και το παρατήρησα τώρα μετά από 1-2 μήνες που ήρθε ο λογαριασμός για την 35άρα σύνδεση (δηλαδή για το διάστημα πριν την αλλαγή): Μηδενίσανε το κοντέρ στον υπάρχοντα μετρητή όταν κάνανε τη μείωση προφανώς και έτσι ο πάροχος έλαβε μέτρηση όταν έπρεπε 0 ή εν πάση περιπτώσει κάτι πολύ χαμηλό. Είχε την προηγούμενη μεγαλύτερη μέτρηση (πχ. 9000), οπότε δεν ήξερε τι να χρεώσει και βγήκε 0 κατανάλωση! Θεωρητικά όσο δεν αλλάζω εμπορικό πρόγραμμα (από Γ22 σε Γ21), ώστε να στείλω μέτρηση εγώ, θα είμαι με 0 κατανάλωση μέχρι ο μετρητής να φτάσει άνω του 9000 (στο παραπάνω παράδειγμα); Πώς θα μπορούσανε να δούνε και να χρεώσουνε στο ενδιάμεσο διάστημα την κατανάλωση; Καλημέρα, αυτό στα bold δεν ισχύει, ο μετρητής δεν μηδενίζεται ποτέ εκτός και αν αλλαχτεί. Υποψιάζομαι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει ενημερώσει σωστά τα συστήματα του για την μείωση ισχύος και την ένδειξη που πήραν την στιγμή της αλλαγής, για αυτό και το σύστημα έδωσε στον πάροχο μηδενική κατανάλωση. Αν έχω δίκιο τότε άκρη θα βρεις μόνο αν επικοινωνήσεις με το τοπικό παράρτημα ΔΕΔΔΗΕ.
tryfos Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 4 λεπτά πριν, takoulou είπε Για παρε τηλέφωνο τον Δεδδηε να δεις.. 8004004000 .. Να ρωτήσεις.. Να σου πω την αλήθεια, μου βγάλανε τόσο πολύ την ψυχή που δεν θέλω ούτε να τους βλέπω, ούτε απ' έξω να περνάω ούτε να τους ξανακούσω. 4 μήνες κάνανε για να καταφέρω τη μείωση, από Ιούνη το παλεύω. Με αποκορύφωμα περάσανε με τα 1000 ζόρια 10/9 και αλλάξανε τις ασφάλειες για τη μείωση (για το οποίο πλήρωσα 140€ χωρίς καν απόδειξη!!!!!) και από τότε μέχρι σήμερα δεν είχε περαστεί η μείωση συστημικά!!! Και μέχρι σήμερα φαινόμουν 35kva στις ΥΔΕ. Οπότε και επιτέλους άλλαξε μετά από 5 τηλέφωνα και 2-3 online αιτήματα. Σε ποια δημόσια υπηρεσία πλέον δίνεις λεφτά (και μάλιστα μέσω τραπέζης) και δεν σου δίνουν καν απόδειξη;;; Αν είναι δυνατόν... Οπότε μακριά, φτάνει... 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Υποψιάζομαι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει ενημερώσει σωστά τα συστήματα του για την μείωση ισχύος και την ένδειξη που πήραν την στιγμή της αλλαγής, Σήμερα περάστηκε η αλλαγή συστημικά και φαίνομαι 15kva. Ας κόψουνε το λαιμό τους, εγώ δεν έχω να κάνω τίποτα όσο υπάρχει μηδενική κατανάλωση, εγώ ό,τι είχα να κάνω το έκανα. Σιγά μη τους κυνηγάω και για να τους πληρώσω. ΥΓ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΟΠΙΚO ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΕΔΔΗΕ. ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ (τηλ, email, TA ΠΑΝΤΑ).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα