takoulou Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Στις 8/2/2025 στις 6:24 ΠΜ, sts4x4 είπε Διαδικασία, κόστος; Απλα θα περιμενεις αρκετα... Δεν γινεται επειδη ζητησες να μπει νεος μετρητης... Πηγαινουν με την σειρα τους.. Μονο αν ζητησεις να μπει νυχτερινο θα υπαρξει σχετικα γρηγορο αποτελεσμα...
sts4x4 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Στις 8/2/2025 στις 8:17 ΠΜ, jkoukos είπε Τα κλασικά. Αίτηση είτε online είτε στο υποκατάστημα της περιοχής σου, με κόστος περίπου 42€. Άγνωστο ωστόσο πότε θα υλοποιηθεί. Μπορεί μέσα στον μήνα, μπορεί μήνες αργότερα. Στις 8/2/2025 στις 9:52 ΠΜ, takoulou είπε Απλα θα περιμενεις αρκετα... Δεν γινεται επειδη ζητησες να μπει νεος μετρητης... Πηγαινουν με την σειρα τους.. Μονο αν ζητησεις να μπει νυχτερινο θα υπαρξει σχετικα γρηγορο αποτελεσμα... Στα καταστήματα δεν δέχονται αιτήσεις, είναι αρμοδιότητα του ΔΕΔΔΗΕ μου απάντησαν. Νυχτερινό έχω ήδη, θα κάνω μια αίτηση online και θα ενημερώσω για την εξέλιξή της.
d_gkal Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Σε νέες αρχικές συνδέσεις μπαίνουν οι νέοι μετρητές;
Weiss Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Στις 13/2/2025 στις 2:47 ΜΜ, d_gkal είπε Σε νέες αρχικές συνδέσεις μπαίνουν οι νέοι μετρητές; Ναι οι αναλογικοί έχουν καταργηθεί
gpapadakis Δημοσ. 7 Μαρτίου Δημοσ. 7 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στις 7/3/2025 στις 9:35 ΠΜ, varade είπε Αυτός ο μετρητής είναι με σιμ ? GSM/4G module γράφει οπότε σιγουρα... Έχει και μπάρες που δείχνουν πόσο σήμα πιάνει, πάνω δεξιά από την ενδειξη Επεξ/σία 7 Μαρτίου από gpapadakis
varade Δημοσ. 7 Μαρτίου Δημοσ. 7 Μαρτίου Στις 7/3/2025 στις 11:06 ΠΜ, gpapadakis είπε GSM/4G module γράφει οπότε σιγουρα το λαμπακι γιατι αναβει LOCAL?
takoulou Δημοσ. 7 Μαρτίου Δημοσ. 7 Μαρτίου Στις 7/3/2025 στις 11:10 ΠΜ, varade είπε το λαμπακι γιατι αναβει LOCAL? Ετσι αναβει μην σε ανησυχει..
perelevas Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου Έχω κάνει αίτηση για ψηφιακό μετρητή 1/2/20025. Να κάνω παράλληλα και αίτηση για διζωνικό, για να προχωρήσει πιο γρήγορα η διαδικασία;
takoulou Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στις 8/3/2025 στις 7:44 ΠΜ, perelevas είπε Έχω κάνει αίτηση για ψηφιακό μετρητή 1/2/20025. Να κάνω παράλληλα και αίτηση για διζωνικό, για να προχωρήσει πιο γρήγορα η διαδικασία; Καλημέρα... Μόνο αν κάνεις αίτηση για νυχτερινό θα σου τοποθετήσουν νέο μετρητή... Αυτό με νέο μετρητή δεν γίνεται... Επεξ/σία 8 Μαρτίου από takoulou
mr.Vox Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου Εγώ είχα αιτηθεί αλλαγή επειδή συνέχεια ο υπάλληλος έκανε λάθος καταγραφές. Ήταν πολύ παλιός με δείκτες παλιού ρολογιού. Μου τον έκαναν την αλλαγή. Αλλά ήρθαν χωρίς να με έχουν ειδοποιήσει (έτσι είχαμε συνεννοηθεί) και παραβίασαν την πόρτα της αυλής κάνοντας μου ζημιά. Ζήτησα αποζημίωση ακολουθώντας την διαδικασία που προβλέπεται. Δεν απάντησαν ποτέ. Προχώρησα μέχρι και τον συνήγορο του καταναλωτή αφού η ΔΕΔΗΕ δεν απαντούσε. Η ΔΕΔΗΕ δεν ανταποκρίθηκε ούτε στον συνήγορο του καταναλωτή οπότε μου απάντησε ότι η υπόθεση μπήκε αρχείο. Τελικά την καγκελόπορτα την επισκεύασα μόνος μου και επιβαρύνθηκα με καινούργια κλειδαριά γιατί αυτή που υπήρχε την είχαν σπάσει. Αλλιώς έπρεπε να πάω δικαστικά.
perelevas Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου Στις 8/3/2025 στις 8:11 ΠΜ, takoulou είπε Καλημέρα... Μόνο αν κάνεις αίτηση για νυχτερινό θα σου τοποθετήσουν νέο μετρητή... Αυτό με νέο μετρητή δεν γίνεται... Χορήγηση/Κατάργηση Διζωνικής Μειωμένης Τιμολόγησης Αυτό έβαλα στο αίτημα.Σωστά;
jkoukos Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Στις 8/3/2025 στις 9:29 ΠΜ, mr.Vox είπε Προχώρησα μέχρι και τον συνήγορο του καταναλωτή αφού η ΔΕΔΗΕ δεν απαντούσε. Η ΔΕΔΗΕ δεν ανταποκρίθηκε ούτε στον συνήγορο του καταναλωτή οπότε μου απάντησε ότι η υπόθεση μπήκε αρχείο. Συγνώμη αλλά μου χτύπησε στο μάτι το οριστικό άρθρο. Είτε θα γράψουμε " η ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ" είτε "ο ΔΕΔΗΕ". Η χρήση του οριστικού άρθρου έχει να κάνει με το υποκείμενο (ΔΕΔΔΗΕ) και το κατηγορούμενο (ΑΕ).
mariosnik_ Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου Στις 8/3/2025 στις 9:29 ΠΜ, mr.Vox είπε Εγώ είχα αιτηθεί αλλαγή επειδή συνέχεια ο υπάλληλος έκανε λάθος καταγραφές. Ήταν πολύ παλιός με δείκτες παλιού ρολογιού. Μου τον έκαναν την αλλαγή. Αλλά ήρθαν χωρίς να με έχουν ειδοποιήσει (έτσι είχαμε συνεννοηθεί) και παραβίασαν την πόρτα της αυλής κάνοντας μου ζημιά. Ζήτησα αποζημίωση ακολουθώντας την διαδικασία που προβλέπεται. Δεν απάντησαν ποτέ. Προχώρησα μέχρι και τον συνήγορο του καταναλωτή αφού η ΔΕΔΗΕ δεν απαντούσε. Η ΔΕΔΗΕ δεν ανταποκρίθηκε ούτε στον συνήγορο του καταναλωτή οπότε μου απάντησε ότι η υπόθεση μπήκε αρχείο. Τελικά την καγκελόπορτα την επισκεύασα μόνος μου και επιβαρύνθηκα με καινούργια κλειδαριά γιατί αυτή που υπήρχε την είχαν σπάσει. Αλλιώς έπρεπε να πάω δικαστικά. Επέκταση Μόνο δικαστήριο για τέτοιες αποζημιώσεις. Ο ΔΕΔΔΗΕ μόνο για βλάβες σε συσκευές λόγω σφάλματος ουδέτερου παίζει να σε αποζημιώσει.
PhoneKiller Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Έχω παλιό μετρητή και επειδή έχω και κοινωνικό τιμολόγιο ΚΟΤ οι μλκες δεν μου επιτρέπουν να καταχωρήσω καταναλώσεις μόνος μου και μου έρχονται κατά προσέγγιση απο τις περσινές περιόδους. Εαν κάνω αίτηση για ψηφιακό θα πληρώσω 40-50 Ευρώ που διάβασα κάπου? Γιατί εαν περιμένω να αλλάξουν μόνοι τους τον μετρητή δεν πρόκειτε να γίνει ποτέ. Επεξ/σία 11 Μαρτίου από PhoneKiller
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα