TROXOS Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 11/01 19:00 επικοινωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών (που δεν είναι δωρεάν) ότι έχω θέμα με το δορυφορικό πιάτο και δεν υπάρχει καθόλου σήμα. Μου έκλεισαν το τηλεφωνο ενώ μου εξηγούσαν τι μπορώ να κάνω για να διορθωθεί. Περίμενα και δεν με κάλεσαν ξανά πίσω.12/02 20:00 καλώ ξανά για τον ίδιο λόγο στο τεχνικό τμήμα να αναφέρω ξανά την βλάβη.Με προέτρεψαν να μιλήσω με το εμπορικό τμήμα για να γίνει αλλαγή του προγράμματός μου σε ΕΟΝ χωρίς αλλαγή συμβολαίου δέσμευσης και τιμής.Με σύνδεσαν στο εμπορικό τμήμα και είπαν πως αυτό γίνεται μόνο με ανανέωση και αναπροσαρμογή της τιμής αρκετά ακριβότερη από αυτήν που έχω.πληρώνω μόνο για nova sports pack 18,18€ (Κάποιοι άλλοι μόνο για nova sports pack πληρώνουν και 15€) και μου πρότειναν να το αλλάξω σε eon με περίπου 23-24€. Δεν επιθυμώ να πληρώνω τόσα πολλά για ένα υποβαθμισμένο προιόν χωρίς ελληνικό πρωτάθλημα,χωρίς champions league κτλ. Στην συνέχεια με σύνδεσαν ξανά με το τεχνικό τμήμα όπου η υπάλληλος διαρκώς έλεγε πως δεν με άκουγε και φταίει η γραμμή μου.Της εξηγούσα ότι στο ίδιο τηλεφώνημα έχω μιλήσει ήδη με 2 συναδέλφους της και με άκουγαν κανονικά.Πρότεινε να με καλέσει στο κινητό μου κλείσαμε ,απάντησα στην κλήση και μου το έκλεισε ξανά.Δεν με κάλεσαν ξανά. Επίσης ρωτούσα αν μπορώ να δω εον στην smart tv μου και οι ενημέρωση που είχα από κάθε έναν υπάλληλο ήταν διαφορετική.Το αποτέλεσμα είναι από 10/1 να μην βλέπω nova και δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον να επιλυθεί. Χρεώνομαι για να μιλήσω στην εξυπηρέτηση πελατών μου κλείνουν το τηλ και δεν με καλούν ξανά πίσω. 1
vision Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 τράβα σε άλλες εταιρίες. είναι γνωστό πως η εξυπηρέτηση πελατών νόβα είναι απ' τις χειρότερες παγκοσμίως. Με τηλεφωνητές μιλάς που ο καθένας θα σου πει μια διαφορετική ιστορία. Όσο παίζουν τα συστήματα είσαι οκ, αν τύχει και προκύψει πρόβλημα (ωνασου... που λέμε), τους χαιρετάς καλύτερα... 1
SPY_oo7 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) ΑΝ με τον αερα εχει κουνηθει το πιατο ΤΙ να σου κανει η νοβα και γιατι φταίει.Βρες ενα τεχνικο να τον πληρώσεις να στο φτιαξει.Οσο για την επικοινωνια με τοσο αερα που εχει αυτες τις μερες καταλαβαίνεις ποσοι θα εχουν παρει σαν και σενα τηλέφωνο αδικα την νοβα.Προφανώς καταλαβαίνεις οτι η εταιρια ουδεμια σχεση η ευθύνη εχει για το πιατο σου. Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου 2022 από SPY_oo7 1
vasilllis Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 4 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε ΑΝ με τον αερα Φοβήθηκε μην έπεσε ο δορυφορος.
TROXOS Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2022 On 14/1/2022 at 7:10 ΜΜ, SPY_oo7 said: ΑΝ με τον αερα εχει κουνηθει το πιατο ΤΙ να σου κανει η νοβα και γιατι φταίει.Βρες ενα τεχνικο να τον πληρώσεις να στο φτιαξει.Οσο για την επικοινωνια με τοσο αερα που εχει αυτες τις μερες καταλαβαίνεις ποσοι θα εχουν παρει σαν και σενα τηλέφωνο αδικα την νοβα.Προφανώς καταλαβαίνεις οτι η εταιρια ουδεμια σχεση η ευθύνη εχει για το πιατο σου. δεν ανέφερα πουθενά ότι ευθύνεται για τυχόν θέμα με το πιάτο. Την απαράδεκτη εξυπηρέτηση σημειώνω και την έλλειψη ενδιαφέροντος να βοηθήσουν.Πχ έχουν εξουσιοδοτημένους τεχνικούς να στείλουν. Μετά από 8 μέρες δεν μου έχουν προτείνει λύσεις για μια υπηρεσία που την πληρώνω και δεν μου παρέχεται. Επίσης να προσθέσω ότι οι εργαζόμενοι δεν ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό. Οδηγίες ακολουθούν τα παιδιά .
SPY_oo7 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) On 14/1/2022 at 11:59 ΠΜ, TROXOS said: 11/01 19:00 επικοινωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών (που δεν είναι δωρεάν) ότι έχω θέμα με το δορυφορικό πιάτο και δεν υπάρχει καθόλου σήμα. Το πιατο εχει κουνηθεί και το ξέρεις και εσυ και αυτοι .Εδω κοντεψε να παρει τα σπιτια ο αερας,εξου και η γειωση καθως δεν ειναι δικια τούς ευθύνη.Εξωτερικους συνεργατες εχουν.Το πολυ να σου διναν κανενα τηλ για ραντεβου ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ.Αλλα επειδη καταλάβανε οπως και εμείς εδω μεσα οτι εισαι τσαμπεογλου σε γειωσανε....... Βρες ενα δικο σου τεχνικο να στο φτιαξει ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ. Με την νοβα τσαμπα τραβιέσαι Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2022 από SPY_oo7
TROXOS Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 19 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε Το πιατο εχει κουνηθεί και το ξέρεις και εσυ και αυτοι .Εδω κοντεψε να παρει τα σπιτια ο αερας,εξου και η γειωση καθως δεν ειναι δικια τούς ευθύνη.Εξωτερικους συνεργατες εχουν.Το πολυ να σου διναν κανενα τηλ για ραντεβου ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ.Αλλα επειδη καταλάβανε οπως και εμείς εδω μεσα οτι εισαι τσαμπεογλου σε γειωσανε....... Βρες ενα δικο σου τεχνικο να στο φτιαξει ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ. Με την νοβα τσαμπα τραβιέσαι από μια σοβαρή εταιρία περιμένεις ενημέρωση και όχι γείωση. Αν χρειάζεται να πληρώσω να με ενημερώσουν, αν χρειάζεται οτιδήποτε να με ενημερώσουν. Όπως ήρθε δικός τους τεχνικός για να το εγκαταστήσει και να ξεκινήσουμε συνεργασία ,περιμένω αντίστοιχο ενδιαφέρον και τώρα που προέκυψε τεχνικό θέμα. Δεν είπα ποτέ ότι δεν διατίθεμαι να πληρώσω. Μετά από 15 λεπτά αναμονής, όταν πέφτει η γραμμή περιμένεις να σε καλέσουν οι ίδιοι εκείνη την στιγμή ,να μην χρειαστεί ξανά αναμονή και ξανά η ίδια περιγραφή από πλευράς μας σε διαφορετικό εκπρόσωπο της εταιρίας.
vision Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 σου εξήγησα πιο πάνω τι να κάνεις. Μόνο για τα λεφτά ενδιαφέρονται γι' αυτό και σε παρέπεμψαν στο εμπορικό τμήμα να κάνεις και καλά νέο πακέτο με internet που να μην χρειάζεται το πιάτο... Πες τους Άντε Γειά ή κάλεσε δικό σου τεχνικό. Θα στο ξαναπώ άλλη μια φορά: "Οι άνθρωποι έχουν τη χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών παγκοσμίως." 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα