Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Προσεξε τι θα υπογραψεις γιατι αυτα τα 20% μου φαινονται υποπτη προμηθεια δικηγορου.

 

Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι... Εϊχα ακριβώς ίδιο θέμα τον Αύγουστο (με τράκαραν και βγήκε ασύμφορο). Εγώ όμως ήμουν πολύ ικανοποιημένος με την αποζημίωση που μου έδωσαν και γενικώς δεν έιχα κανενα πρόβλημα. Ts, σε ποιά ασφαλιστική είσαι;

Για δικηγόρους δεν μου ανέφεραν τίποτα (είχε γίνει φιλική δήλωση) . Στη δική μου περίπτωση ήταν όλα ξεκάθαρα. Τι θα μου δώσει η μάντρα και τι θα μου δώσει η ασφαλιστική.

Επεξ/σία από filip123go
  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην υπογραψεις καμια εξουσιοδοτηση προς δικηγορο.Το κανουν για να περασουν πρωτα τα λεφτα απο αυτους και να τσιμπησουν το εξτραδακι τους και μετα σου δινουν οτι θελουν,αφου δε σε ειδοποιουν για το ποσο της αποζημιωσης.Εχει συμβει 2 φορες στην οικογενεια και γνωριζοντας το,το αποφυγαμε.

Γενικα κανε υπομονη να δεις τι θα σου πουν και σε καθε περιπτωση οτι προσφορα και να σου δωσουν,πες θα σας απαντησω αργοτερα για να το μελετησεις με την ησυχια σου.

Επεξ/σία από Dantε
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα ! Update ! Σήμερα με ενημέρωσαν από την ασφάλεια μου οτι η άλλη ασφάλεια άλλαξε γνώμη και δεν αναγνωρίζει ολη τη βλάβη του αυτοκινήτου μόνο το πίσω μέρος και όχι και μπροστά ! ( έγινε καραμπόλα με 3 αμάξια εγώ είναι το μεσαίο με χτύπησε ο τελευταίος και χτύπησα εγώ τον μπροστά ) η έκθεση της αστυνομίας λέει οτι ο τελευταίος φταίει! Η ασφάλεια μου μου πρότεινε τη νομική οδό! Τι να κάνω ρε παιδιά ; Ανάλογη εμπειρία ;

Επεξ/σία από vasoslt
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, vasoslt είπε

Καλημέρα ! Update ! Σήμερα με ενημέρωσαν από την ασφάλεια μου οτι η άλλη ασφάλεια άλλαξε γνώμη και δεν αναγνωρίζει ολη τη βλάβη του αυτοκινήτου μόνο το πίσω μέρος και όχι και μπροστά ! ( έγινε καραμπόλα με 3 αμάξια εγώ είναι το μεσαίο με χτύπησε ο τελευταίος και χτύπησα εγώ τον μπροστά ) η έκθεση της αστυνομίας λέει οτι ο τελευταίος φταίει! Η ασφάλεια μου μου πρότεινε τη νομική οδό! Τι να κάνω ρε παιδιά ; Ανάλογη εμπειρία ;

Πας σε δικηγόρο και ρωτάς.Εχεις νομική προστασία;

Δημοσ.

Νομικη προστασια και πας δικαστικα.Αν δεν εχεις νομικη,βρισκεις δικηγορο.Καλο κουραγιο.

Απορω πως ενω λεει και η εκθεση της αστυνομιας οτι φταιει ο τελευταιος,το τραβανε.Μαλλον δε θελουν να δωσουν χρηματα αμεσα και πριν το δικαστηριο θα σου ερθουν για διακανονισμο.

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Dantε είπε

Νομικη προστασια και πας δικαστικα.Αν δεν εχεις νομικη,βρισκεις δικηγορο.Καλο κουραγιο.

Απορω πως ενω λεει και η εκθεση της αστυνομιας οτι φταιει ο τελευταιος,το τραβανε.Μαλλον δε θελουν να δωσουν χρηματα αμεσα και πριν το δικαστηριο θα σου ερθουν για διακανονισμο.

Ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω γτ το κάνουν ! Ευτυχώς έχω νομική ασφάλεια από την ασφαλιστική μου ! Ξέρουμε ποσό καιρό θα πράο αυτό ;

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Πας σε δικηγόρο και ρωτάς.Εχεις νομική προστασία;

Ναι έχω ! Τι προσπαθεί να κάνει η αντίπαλη ασφαλιστική ; Έχει κάποιος παρόμοια εμπορία ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η έκθεση της τροχαίας περιγράφει τα περιστατικά (η ότι δηλώνουν αυτοί που τράκαραν), εκφέρει άποψη για τον υπαίτιο,υπήρξαν σωματικές βλάβες;

Μπέρδεμα η υπόθεση γιατί φαντάζομαι ούτε ο μπροστά σου θα αποζημιωθεί και θα καταλήξετε όλοι μαζί στα δικαστήρια αν η πρώτη ασφαλιστική δεν αποδεχτεί την υπαιτιότητα. 

Αλήθεια ποιο ακριβώς μοντέλο και πόσα κυβικά είναι το αμάξι σου;

Επεξ/σία από Conan2046
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Η έκθεση της τροχαίας περιγράφει τα περιστατικά (η ότι δηλώνουν αυτοί που τράκαραν), εκφέρει άποψη για τον υπαίτιο,υπήρξαν σωματικές βλάβες;

Μπέρδεμα η υπόθεση γιατί φαντάζομαι ούτε ο μπροστά σου θα αποζημιωθεί και θα καταλήξετε όλοι μαζί στα δικαστήρια αν η πρώτη ασφαλιστική δεν αποδεχτεί την υπαιτιότητα. 

Αλήθεια ποιο ακριβώς μοντέλο και πόσα κυβικά είναι το αμάξι σου;

Δεν υπήρξαν σωματικές βλάβες ! Η άποψη της αστυνομίας είναι ότι το τελευταίο αμάξι φταίει ! Pugeot 208 1400 χρονολογικά 2015

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, vasoslt είπε

έγινε καραμπόλα με 3 αμάξια εγώ είναι το μεσαίο με χτύπησε ο τελευταίος και χτύπησα εγώ τον μπροστά

Αν ήσουν ακινητοποιημένος πριν τη σύγκρουση, φταίει ο πίσω. Αν κινούσουν, η ασφαλιστική του πίσω θα προσπαθήσει να βγάλει συνυπαιτιότητά σου, ώστε να μην πληρώσει τις ζημιές του πρώτου στη σειρά αυτοκινήτου και τις δικές σου στο μπροστά μέρος (η δική σου να πληρώσει τον μπροστινό και εσύ τις δικές σου).

Επεξ/σία από apostolispd
  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, apostolispd είπε

 

Αν ήσουν ακινητοποιημένος πριν τη σύγκρουση, φταίει ο πίσω. Αν κινούσουν, η ασφαλιστική του πίσω θα προσπαθήσει να βγάλει συνυπαιτιότητά σου, ώστε να μην πληρώσει τις ζημιές του πρώτου στη σειρά αυτοκινήτου και τις δικές σου στο μπροστά μέρος (η δική σου να πληρώσει τον μπροστινό και εσύ τις δικές σου).

Το όχημα ήταν ακινητοποιημένο! Άντε να το αποδείξεις όμως ! 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, vasoslt είπε

Το όχημα ήταν ακινητοποιημένο! Άντε να το αποδείξεις όμως ! 

Αυτοι πρεπει να αποδειξουν οτι δεν ηταν,αρα μη σκας.

Γενικα θα τα παρεις τα χρηματα στο δικαστηριο,απλα θα φας κανα δυο χρονια.

Δημοσ.

Πρέπει να αποδείξουν αυτοί ότι δεν ήταν. Πιθανόν ο τελευταίος οδηγός να είπε (ίσως και εντελώς αθώα) κάτι ώστε να πιαστούν από αυτό πχ ότι εσύ είχες πέσει στα φρένα αλλά ακόμα δεν είχες σταματήσει ή ότι είχες αφήσει το αυτοκίνητο να ρολάρει με 2 km/h. Φαντάζομαι κράτησες στοιχεία του 1ου οδηγού ώστε να τον ενημερώσεις (ούτε αυτόν τον συμφέρει η κατάσταση, θα πάρει μεν τα € του αλλά πολύ αργότερα). Και αυτός και η δική σου ασφαλιστική θα είναι με το μέρος σου - η ασφαλιστική σου γιατί πολύ απλά τη συμφέρει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενα ενα.

Σε μια καραμπολα ο πισω πληρωνει τον μπροστα στην περιπτωση που το ατύχημα συνέβη οσο τα οχηματα ηταν σε κίνηση. Αν τα οχήματα ήταν σταματημένα π.χ. σε φανάρι, σε παρκαρισμένα ή σε μποτιλιάρισμα, ο τελευταίος του πληρώνει όλους. Τι εννοείς αντε να το αποδείξεις; Δεν ξερετε οι οδηγοί αν ήσασταν σε κίνηση ή οχι; 

Anyway, παρακάτω. Ανέφερες οτι η τροχαία είπε οτι φταίει ο τελευταίος. Αυτό αποκλείεται να έχει συμβεί, καθώς η τροχαία δεν βγάζει κανενός είδους πόρισμα, ούτε παίρνει καμμία απολύτως θέση. Στην έκθεση της αναφέρονται μόνο οι συνθήκες του ατυχήματος, τυχόν ευρήματα που μπορούν να βοηθήσουν στην απόδοση ευθυνών, οι κατάσταση και η θέση των οχημάτων, καθώς και οι δηλώσεις - καταθέσεις των εμπλεκομένων. Ποτέ δεν θα πει ούτε θα αναφέρει σε καμμία έκθεση ποιός φταίει και ποιός οχι. 

Καποιοι μπερδεύεστε. Τα 5400€ που ανέφερε η ασφαλιστική στον TS δεν ειναι το κόστος του αυτοκινήτου οπως το εκτιμούν, ούτε το ύψος της αποζημίωσης. Είναι το κόστολόγιο της επισκευής και βάση αυτού το όχημα κρίθηκε ασύμφορο να επισκευαστεί, οπότε και θα προχωρήσουν σε ολική  αποζημίωση του οχήματος, η οποία γίνεται με έναν και μόνο τρόπο. Βάση της μέσης τιμής του αυτοκινήτου στο Car.gr ή σε αντίστοιχα περιοδικά. Συνήθως όταν το κόστος επισκευής ξεπερνάει ένα ποσοστο της αξιας του αυτοκινήτου (δεν θυμαμαι αν ειναι 50% ή 70%) η επισκευή θεωρείται ασύμφορη και το όχημα αποζημιώνεται πλήρως. 

Αυτό το 20% που αναφέρθηκε, είναι τα σωστρα. Δηλαδή πόσο εκτιμάται οτι πωλείται το όχημα αυτή τη στιγμή, στην τωρινή του τρακαρισμένη κατάσταση. Αυτό δεν σε απασχολεί άμεσα εσένα αυτό, οι δρόμοι όμως ειναί 2. Ή πουλάς το αυτοκίνητο εσύ τρακαρισμένο και απο την αποζημίωση που θα πάρεις αφαιρείται το ποσό της πώλησης (με μέγιστη τιμή πώλησης το 20% της αποζημίωσης) ή εναλλακτικά δεν ασχολείσαι καν, εισπράττεις ολόκληρο το ποσό της αποζημίωσης και το τρακαρισμένο περνάει στην κατοχή της ασφαλιστικής να το κάνουν αυτοί ο,τι θέλουν. Δηλαδή σου βγαίνει μια αποζημίωση 10.000€. Εσύ πουλας το αμάξι 2.000€ οπως ειναι τρακαρισμένο, και η ασφαλιστική σου δίνει τα υπόλοιπα 8.000€. Τα "κόλπα" που γίνονται με τα σώστρα δεν θα τα αναφέρω, καθότι παράνομα. 

Τέλος αν δεν συμφωνεις με το ύψος της αποζημίωσης ή αν θεωρείς οτι αδικείσαι, ο μονός δρόμος ειναι πρωτίστως μια αντιπρόταση στην ασφαλιστική και αν δε γίνει δεκτή, δικηγόρος και δικαστήριο. 

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 5
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Ενα ενα.

Σε μια καραμπολα ο πισω πληρωνει τον μπροστα στην περιπτωση που το ατύχημα συνέβη οσο τα οχηματα ηταν σε κίνηση. Αν τα οχήματα ήταν σταματημένα π.χ. σε φανάρι, σε παρκαρισμένα ή σε μποτιλιάρισμα, ο τελευταίος του πληρώνει όλους. Τι εννοείς αντε να το αποδείξεις; Δεν ξερετε οι οδηγοί αν ήσασταν σε κίνηση ή οχι; 

Anyway, παρακάτω. Ανέφερες οτι η τροχαία είπε οτι φταίει ο τελευταίος. Αυτό αποκλείεται να έχει συμβεί, καθώς η τροχαία δεν βγάζει κανενός είδους πόρισμα, ούτε παίρνει καμμία απολύτως θέση. Στην έκθεση της αναφέρονται μόνο οι συνθήκες του ατυχήματος, τυχόν ευρήματα που μπορούν να βοηθήσουν στην απόδοση ευθυνών, οι κατάσταση και η θέση των οχημάτων, καθώς και οι δηλώσεις - καταθέσεις των εμπλεκομένων. Ποτέ δεν θα πει ούτε θα αναφέρει σε καμμία έκθεση ποιός φταίει και ποιός οχι. 

Καποιοι μπερδεύεστε. Τα 5400€ που ανέφερε η ασφαλιστική στον TS δεν ειναι το κόστος του αυτοκινήτου οπως το εκτιμούν, ούτε το ύψος της αποζημίωσης. Είναι το κόστολόγιο της επισκευής και βάση αυτού το όχημα κρίθηκε ασύμφορο να επισκευαστεί, οπότε και θα προχωρήσουν σε ολική  αποζημίωση του οχήματος, η οποία γίνεται με έναν και μόνο τρόπο. Βάση της μέσης τιμής του αυτοκινήτου στο Car.gr ή σε αντίστοιχα περιοδικά. Συνήθως όταν το κόστος επισκευής ξεπερνάει ένα ποσοστο της αξιας του αυτοκινήτου (δεν θυμαμαι αν ειναι 50% ή 70%) η επισκευή θεωρείται ασύμφορη και το όχημα αποζημιώνεται πλήρως. 

Αυτό το 20% που αναφέρθηκε, είναι τα σωστρα. Δηλαδή πόσο εκτιμάται οτι πωλείται το όχημα αυτή τη στιγμή, στην τωρινή του τρακαρισμένη κατάσταση. Αυτό δεν σε απασχολεί άμεσα εσένα αυτό, οι δρόμοι όμως ειναί 2. Ή πουλάς το αυτοκίνητο εσύ τρακαρισμένο και απο την αποζημίωση που θα πάρεις αφαιρείται το ποσό της πώλησης (με μέγιστη τιμή πώλησης το 20% της αποζημίωσης) ή εναλλακτικά δεν ασχολείσαι καν, εισπράττεις ολόκληρο το ποσό της αποζημίωσης και το τρακαρισμένο περνάει στην κατοχή της ασφαλιστικής να το κάνουν αυτοί ο,τι θέλουν. Δηλαδή σου βγαίνει μια αποζημίωση 10.000€. Εσύ πουλας το αμάξι 2.000€ οπως ειναι τρακαρισμένο, και η ασφαλιστική σου δίνει τα υπόλοιπα 8.000€. Τα "κόλπα" που γίνονται με τα σώστρα δεν θα τα αναφέρω, καθότι παράνομα. 

Τέλος αν δεν συμφωνεις με το ύψος της αποζημίωσης ή αν θεωρείς οτι αδικείσαι, ο μονός δρόμος ειναι πρωτίστως μια αντιπρόταση στην ασφαλιστική και αν δε γίνει δεκτή, δικηγόρος και δικαστήριο. 

Ερώτηση, ποια ειναι η ασφαλιστικη που κανει την "παπια"; έτσι για να προσεχουμε!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Ενα ενα.

Σε μια καραμπολα ο πισω πληρωνει τον μπροστα στην περιπτωση που το ατύχημα συνέβη οσο τα οχηματα ηταν σε κίνηση. Αν τα οχήματα ήταν σταματημένα π.χ. σε φανάρι, σε παρκαρισμένα ή σε μποτιλιάρισμα, ο τελευταίος του πληρώνει όλους. Τι εννοείς αντε να το αποδείξεις; Δεν ξερετε οι οδηγοί αν ήσασταν σε κίνηση ή οχι; 

Anyway, παρακάτω. Ανέφερες οτι η τροχαία είπε οτι φταίει ο τελευταίος. Αυτό αποκλείεται να έχει συμβεί, καθώς η τροχαία δεν βγάζει κανενός είδους πόρισμα, ούτε παίρνει καμμία απολύτως θέση. Στην έκθεση της αναφέρονται μόνο οι συνθήκες του ατυχήματος, τυχόν ευρήματα που μπορούν να βοηθήσουν στην απόδοση ευθυνών, οι κατάσταση και η θέση των οχημάτων, καθώς και οι δηλώσεις - καταθέσεις των εμπλεκομένων. Ποτέ δεν θα πει ούτε θα αναφέρει σε καμμία έκθεση ποιός φταίει και ποιός οχι. 

Καποιοι μπερδεύεστε. Τα 5400€ που ανέφερε η ασφαλιστική στον TS δεν ειναι το κόστος του αυτοκινήτου οπως το εκτιμούν, ούτε το ύψος της αποζημίωσης. Είναι το κόστολόγιο της επισκευής και βάση αυτού το όχημα κρίθηκε ασύμφορο να επισκευαστεί, οπότε και θα προχωρήσουν σε ολική  αποζημίωση του οχήματος, η οποία γίνεται με έναν και μόνο τρόπο. Βάση της μέσης τιμής του αυτοκινήτου στο Car.gr ή σε αντίστοιχα περιοδικά. Συνήθως όταν το κόστος επισκευής ξεπερνάει ένα ποσοστο της αξιας του αυτοκινήτου (δεν θυμαμαι αν ειναι 50% ή 70%) η επισκευή θεωρείται ασύμφορη και το όχημα αποζημιώνεται πλήρως. 

Αυτό το 20% που αναφέρθηκε, είναι τα σωστρα. Δηλαδή πόσο εκτιμάται οτι πωλείται το όχημα αυτή τη στιγμή, στην τωρινή του τρακαρισμένη κατάσταση. Αυτό δεν σε απασχολεί άμεσα εσένα αυτό, οι δρόμοι όμως ειναί 2. Ή πουλάς το αυτοκίνητο εσύ τρακαρισμένο και απο την αποζημίωση που θα πάρεις αφαιρείται το ποσό της πώλησης (με μέγιστη τιμή πώλησης το 20% της αποζημίωσης) ή εναλλακτικά δεν ασχολείσαι καν, εισπράττεις ολόκληρο το ποσό της αποζημίωσης και το τρακαρισμένο περνάει στην κατοχή της ασφαλιστικής να το κάνουν αυτοί ο,τι θέλουν. Δηλαδή σου βγαίνει μια αποζημίωση 10.000€. Εσύ πουλας το αμάξι 2.000€ οπως ειναι τρακαρισμένο, και η ασφαλιστική σου δίνει τα υπόλοιπα 8.000€. Τα "κόλπα" που γίνονται με τα σώστρα δεν θα τα αναφέρω, καθότι παράνομα. 

Τέλος αν δεν συμφωνεις με το ύψος της αποζημίωσης ή αν θεωρείς οτι αδικείσαι, ο μονός δρόμος ειναι πρωτίστως μια αντιπρόταση στην ασφαλιστική και αν δε γίνει δεκτή, δικηγόρος και δικαστήριο. 

Παιζει ρολο στα σωστρα ποσο ακριβα ανταλλακτικα εχει το αμαξι.

Πχ σε φιλη μου με Lancia Y 2001 μοντελο την τρακαραν απο πισω και εβγαζαν ασυμφορη την επισκευη στα 600€ και ηθελαν να δωσουν για ολικη 2100€

Οταν τους ειπα θελω τιμη χωρις τα σωστρα γιατι εχω βρει μαντρα να το δωσω εγω το αμαξι τα μασαγανε.

Στο τελος το εφτιαξαν στα 600€.

Ενα φιλος μαντράς μου λεει για ανταλλακτικα να το παρει αξιζει 2000€ γιατι δεν υπαρχουν πουθενα πλεον..

 

 

Επεξ/σία από k_w_t

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...