Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, stefstefan είπε

Και γιατί να το κάνει ο παριζιάνος ή ο λονδρέζος αυτό με το Triggo ενώ μπορεί να το κάνει πολύ φθηνότερα και εξασφαλίζοντας διπλάσια αυτονομία με ένα άλλο? 

Αν ενα μεγαλο αν  βγει στην αγορα ως αυτονομο επιπεδου  "5" , τοτε με τα 17Κ ειναι  χαρισμα . Δες επισης ΑΜΕΑ  τους ολο και γηρασκοντες πληθυσμους των

ανεπτυγμενων χωρων αλλα δες το και σαν "αναπηρικο" . Επισης με αυτονομια 5 ο εργασιομανης δεν θα χανει δευτερολεπτο .

Τεσπα ο Πολωνος για να κανει εξοδα και να τρεχει σε διεθνεις εκθεσεις εχει ασσους στο μανικι .

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Αν ενα μεγαλο αν  βγει στην αγορα ως αυτονομο επιπεδου  "5" , τοτε με τα 17Κ ειναι  χαρισμα . Δες επισης ΑΜΕΑ  τους ολο και γηρασκοντες πληθυσμους των

ανεπτυγμενων χωρων αλλα δες το και σαν "αναπηρικο" . Επισης με αυτονομια 5 ο εργασιομανης δεν θα χανει δευτερολεπτο .

Τεσπα ο Πολωνος για να κανει εξοδα και να τρεχει σε διεθνεις εκθεσεις εχει ασσους στο μανικι .

Ναι γιατί ο μέσος ευρωπαίος κοιμάται και ξυπνάει με έναν καημό, πότε θα βγάλουν εππέδου 5 αυτόνομο ηλεκτρικό όχημα να πάει να το αγοράσει την ίδια κιόλας μέρα γιατί θα του λύσει όλα τα προβλήματα. Να δώσει ένα σκασμό λεφτά ο συνταξιούχος και ο μπάρμπας να πάμε που στο σούπερ για γιαούρτι και παξιμάδια Κρήτης; Ασχολίαστο αυτό με τον εργασιομανή. Ο Πολωνός και ο κάθε Πολωνός όταν θα τελειώσουν τα ευρωπαικά κονδύλια στα πλάσια της πράσινης ανάπτυξης και φύγουν με ελαφρά οι επενδυτές, έλα να μου πεις τι άσσοι του έμειναν στο μανίκι μετά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Thresh είπε

Ότι πρέπει για να κάνουμε και με αυτά διήθηση στην Ελλάδα! :D

Σφην.....ες ftw πες το οπως αρμοζει..

Επεξ/σία από icenex
Δημοσ.
3 ώρες πριν, alexokanenas είπε

με 17000 δολάρια δεν το βλέπω να πουλάει και πολύ

Κάποτε τέτοια λέγανε κάποιοι Έλληνες για τα smart !!! Για φαντάσου 

3 ώρες πριν, ekkli είπε

Αναρωτιέμαι πόσα από αυτά που ανακοινώνονται κάθε χρόνο στην CES βρίσκουν τον δρόμο για την πραγματική αγορά.

Αντιλαμβάνομαι οτι τα εκθέματα δειχνουν τις τάσεις στην νέα τεχνολογία αλλά κατά πόσο η τάση γίνεται όντως προϊόν και τελικά βγαίνει προς πώληση;

Όλα τα πράγματα Δεν αφορούν την ελληνική αγορά ούτε καν την Ελλάδα ίσως ούτε καν την Ευρώπη δεν είναι όλες οι χώρες για όλα άλλες έχουν περισσότερα λεφτά άλλες είναι φτωχές και δεν έχουν ούτε καν τις υποδομές για πολλά από αυτά τα project

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, stefstefan είπε

Και γιατί να το κάνει ο παριζιάνος ή ο λονδρέζος αυτό με το Triggo ενώ μπορεί να το κάνει πολύ φθηνότερα και εξασφαλίζοντας διπλάσια αυτονομία με ένα άλλο? 

Οι λέξεις κλειδιά είναι η ευκολία μετακίνησης και το παρκάρισμα. Αν δεις άλλα video της εταιρίας, θα δεις ότι το αμάξι χωράει πραγματικά παντού χωρίς να κάνει μανούβρες. Το πόσο ανοίγει η πόρτα δεν είναι πρόβλημα αλλά αν χωράς εσύ ο ίδιος να βγεις. Δεν είναι γενικά ένα αμάξι που στοχεύει εκείνον που θέλει να κάνει μεγάλα ταξίδια, αλλά εκείνον που είχε μέχρι πρότινος είχε ένα beverly. Με αυτό θα δώσει σίγουρα κάτι παραπάνω για να το αποκτήσει, όμως απ' την άλλη θα γλιτώσει σε καύσιμα και το σημαντικό, όταν βρέχει δεν θα χρειαστεί να πάρει αμάξι και να κολλήσει στο μποτιλιάρισμα. Τέλος έχει κάτι διαφορετικό με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά που το κάνει τέλειο για την πόλη που τόσο καιρό παραπονιόμαστε ότι δεν έχουμε parking. Αφαιρείς την μπαταρία και την φορτίζεις μέσα στο σπίτι σου! Ιδέες σαν και αυτή μπορούν να δώσουν μία λύση στην ηλεκτροκίνηση εντός πόλης 

3 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε

Θα παρω μπαγαζιερα για να παιρνω και το παιδι μαζι μου.

Δεν φαίνεται αλλά έχει και πίσω κάθισμα

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Οι λέξεις κλειδιά είναι η ευκολία μετακίνησης και το παρκάρισμα. Αν δεις άλλα video της εταιρίας, θα δεις ότι το αμάξι χωράει πραγματικά παντού χωρίς να κάνει μανούβρες. Το πόσο ανοίγει η πόρτα δεν είναι πρόβλημα αλλά αν χωράς εσύ ο ίδιος να βγεις. Δεν είναι γενικά ένα αμάξι που στοχεύει εκείνον που θέλει να κάνει μεγάλα ταξίδια, αλλά εκείνον που είχε μέχρι πρότινος είχε ένα beverly. Με αυτό θα δώσει σίγουρα κάτι παραπάνω για να το αποκτήσει, όμως απ' την άλλη θα γλιτώσει σε καύσιμα και το σημαντικό, όταν βρέχει δεν θα χρειαστεί να πάρει αμάξι και να κολλήσει στο μποτιλιάρισμα. Τέλος έχει κάτι διαφορετικό με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά που το κάνει τέλειο για την πόλη που τόσο καιρό παραπονιόμαστε ότι δεν έχουμε parking. Αφαιρείς την μπαταρία και την φορτίζεις μέσα στο σπίτι σου! Ιδέες σαν και αυτή μπορούν να δώσουν μία λύση στην ηλεκτροκίνηση εντός πόλης 

Δεν φαίνεται αλλά έχει και πίσω κάθισμα

Μα αυτά τα οφέλη τα προσφέρουν ήδη αντίστοιχα μοντέλων άλλων εταιρειών που είναι ήδη σε παραγωγή και μπορεί κανείς να τα αποκτήσει με πολύ φθηνότερο κόστος απόκτησης. Γιατί δεν γίνομαι εύκολα κατανοητός σε αυτό που διατυπώνω δεν μπορώ να καταλάβω...

Δημοσ.

συντομα θα δουμε εκδοση ο μαγγας με το τρικυκλο, σε ηλεκτρικη εκδοση.

θα ειναι φτηνα κ θα πουλανε.

ενας κατοχος τεσλα, οταν του ειπαν ποσο κοστιζε η αλλαγη των μπαταριων του εβαλε μπουρλοτο κ το ανατιναξε

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Zengar Zombolt είπε

Τι 17000$+ ;
Τι καπνιζουν εκει στην Πολωνία ;;
Το πολυ 5000-6000 επρεπε να το βαλουν να το παρει κανενας εργενης για μεσα στην πολη.....
Με 17-18 χήνες αγοραζω κανονικο αυτοκινητο με χαμηλη καταναλωση full κομπλε !

17,000 ζλοτι ήθελε να πει.

Κατευθείαν με το παράπονο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...