Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από την Πολωνία στο Λας Βέγκας έφτασε το Triggo, το ηλεκτρικό τετράτροχο όχημα της ομώνυμης πολωνικής startup που ευελπιστεί να κάνει ευκολότερη την καθημερινότητα πολλών.

Δεν πρόκειται για ένα παραδοσιακό όχημα που απλώς λειτουργεί με ηλεκτρισμό, αλλά για ένα μικρό αυτοκίνητο που -κυριολεκτικά- μεταμορφώνεται για να χωράει παντού.

Στην ουσία, πρόκειται για μια καμπίνα επάνω σε τέσσερις ρόδες, με δύο θέσεις επιβατών – μία του οδηγού και μία επιπλέον ακριβώς πίσω της. Το πλάτος του φτάνει τα 148 εκατοστά όμως όχι… απαραίτητα. Το «μαγικό» του Triggo είναι πως ο άξονας των εμπρόσθιων τροχών μπορεί να συμπτυχθεί για να φέρει τις ρόδες πιο κοντά στο αμάξωμα, μειώνοντας το πλάτος σε μόλις 86 εκατοστά.

Πρόκειται για μια διαδικασία που συμβαίνει αυτόματα ή χειροκίνητα, ανάλογα το σενάριο. Για παράδειγμα, σε ταχύτητες έως και 35 χιλιομέτρων την ώρα (που η εταιρεία θεωρεί χαμηλές) οι τροχοί μαζεύονται για να γίνονται ευκολότερα μανούβρες ή για να μπορέσει ο οδηγός να παρκάρει πιο εύκολα. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες (η μέγιστη φτάνει τα 90χλμ/ώρα) οι τροχοί μένουν μακριά από το αμάξωμα προσφέροντας καλύτερη σταθερότητα κατά την οδήγηση.

Οι μπαταρίες του μπορούν να αφαιρεθούν και να αντικατασταθούν από το χρήστη, οπότε πρακτικά μπορεί να το χρησιμοποιεί σχεδόν ασταμάτητα αρκεί να έχει πάντοτε φρέσκιες μπαταρίες διαθέσιμες όσο φορτίζουν οι προηγούμενες. Μια πλήρης φόρτιση αναφέρεται πως θα προσφέρει περίπου 140 χιλιόμετρα αυτονομίας, οπότε σε περιπτώσεις χρήσης εντός πόλης μπορεί να συνοδεύσει κάποιον στη δουλειά του και πίσω στο σπίτι για μέρες προτού χρειαστεί φόρτιση.

Αυτή τη στιγμή, η Triggo αναφέρει πως προετοιμάζεται για δοκιμές σε δημόσιους δρόμους προτού κάνει διαθέσιμο το όχημα σε εταιρείες μετακίνησης αργότερα μέσα στη χρονιά. Η απομακρυσμένη λειτουργία τους είναι ήδη σε στάδιο δοκιμών οπότε αν όλα πάνε καλά, στοχεύει μέσα στο 2023 να το κάνει διαθέσιμο σε εταιρείες με στόλους αυτόνομων ταξί. Σημειώνεται πως είναι σχεδιασμένο για να καλύπτει τέτοιου είδους, επαγγελματικές ανάγκες οπότε παραμένει αμφίβολο αν θα διατεθεί για απλή χρήση.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Αναρωτιέμαι πόσα από αυτά που ανακοινώνονται κάθε χρόνο στην CES βρίσκουν τον δρόμο για την πραγματική αγορά.

Αντιλαμβάνομαι οτι τα εκθέματα δειχνουν τις τάσεις στην νέα τεχνολογία αλλά κατά πόσο η τάση γίνεται όντως προϊόν και τελικά βγαίνει προς πώληση;

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν βγαινει και σε καφε χρωμα θα μοιαζει σαν κατσαριδα με ροδες.

Επεξ/σία από icenex
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι 17000$+ ;
Τι καπνιζουν εκει στην Πολωνία ;;
Το πολυ 5000-6000 επρεπε να το βαλουν να το παρει κανενας εργενης για μεσα στην πολη.....
Με 17-18 χήνες αγοραζω κανονικο αυτοκινητο με χαμηλη καταναλωση full κομπλε !

Επεξ/σία από Zengar Zombolt
  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Zengar Zombolt είπε

Τι λενε 17000$+ ;
Τι καπνιζουν εκει στην Πολωνία ;;
Το πολυ 5000-6000 επρεπε να το βαλουν να το παρει κανενας εργενης για μεσα στην πολη.....
Με 17-18 χήνες αγοραζω κανονικο αυτοκινητο με χαμηλη καταναλωση full κομπλε !

Δες το και απο την αλλη και οχι  με το μεσο εισοδημα της Ψωροκωσταινας . Για τον παριζιανο , λονδρεζο , βιεννεζο κτλπ δεν ειναι προβλημα

τα 17Κ προκειμενου να κυκλοφορει ανετα , να σταθεμευει κτλπ στα ιστορικα κεντρα των πολεων , οταν μονο τα μηδενικων ρυπων θα επιτρεπονται.

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, ekkli είπε

Αναρωτιέμαι πόσα από αυτά που ανακοινώνονται κάθε χρόνο στην CES βρίσκουν τον δρόμο για την πραγματική αγορά.

Αντιλαμβάνομαι οτι τα εκθέματα δειχνουν τις τάσεις στην νέα τεχνολογία αλλά κατά πόσο η τάση γίνεται όντως προϊόν και τελικά βγαίνει προς πώληση;

Αν θυμάμαι καλά μόνο ένα μικρό ποσοστό της τάξης του 5-15% των στάρταπ εταιρειών καταφέρνει και επιβιώνει μετά τα πρώτα 1-2 χρόνια της ιδρύσεως τους. Η τάση δεν προκύπτει από τις στάρταπ, απλά αυτό που επιχειρούν είναι να εξασφαλίσουν κομμάτι της πίτας γύρω από μία νέα τάση, ωστόσο για διάφορους λόγους πολύ δύσκολα καταφέρνουν να επιβιώσουν έναντι των μεγάλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον ίδιο τομέα. 
Προσωπικά τις στάρταπ τις αντιλαμβάνομαι ως "ό,τι μπορέσουμε κι αρπάξουμε" είτε από στοχευμένα ευρωπαικά ή κρατικά κονδύλια είτε από αφελείς επενδυτές.

Δημοσ.

Το αγάπησα με το που το είδα!

Βέβαια είμαι τύπος με υβριδικό ποδήλατο που γράφω πάνω από 5000χλμ τον χρόνο, οπότε έχω κάτι με τα ηλεκτρικά/υβριδικά οχήματα :)

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Δες το και απο την αλλη και οχι  με το μεσο εισοδημα της Ψωροκωσταινας . Για τον παριζιανο , λονδρεζο , βιεννεζο κτλπ δεν ειναι προβλημα

τα 17Κ προκειμενου να κυκλοφορει ανετα , να σταθεμευει κτλπ στα ιστορικα κεντρα των πολεων , οταν μονο τα μηδενικων ρυπων θα επιτρεπονται.

Και γιατί να το κάνει ο παριζιάνος ή ο λονδρέζος αυτό με το Triggo ενώ μπορεί να το κάνει πολύ φθηνότερα και εξασφαλίζοντας διπλάσια αυτονομία με ένα άλλο? 

Δημοσ.

Με αυτες τις τιμες δεν θα γινουν μαζικα τα ηλεκτρικα, δεν μπορει ο κοσμος να σκαει 25αρια το λιγοτερο για νεα μοντελα. Η' πρεπει να πεσουν οι τιμες ή να ανεβουν οι μισθοι χαχαχα

Τετοια υλοποιηση θα ειχει μελλον για χρηση μονο στην πολη, με τιμη γυρω στα 5Κ 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...