Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα μετά από αλλαγή Wind ADSL σε Wind VDSL


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν λίγο καιρό μετάτρεψα την 24άρα γραμμή μου (λέμε τώρα) σε VDSL 50 στην ίδια εταιρεία (Wind), το κακό είναι ότι έχει πολλές συχνές αποσυνδέσεις οι οποίες επιλύονται αν κάνω επανεκκίνηση του ρούτερ. Μένω στον 2ο και πιάνω έως και 40 Mbps αν και στον κατανεμητή στο ισόγειο πιάνει και τα 50. Συνεχείς κλήσεις στην Wind, να μην ανησυχώ. μυστηριωδώς μετά που τους έπαιρνα δεν είχε επανεκκινήσεις για κάποιο διάστημα και μετά τα ίδια πάλι.

Στέλνουν τεχνικό και εδώ τώρα είναι, διαπίστωσε την απώλεια ταχύτητας λόγω της καλωδίωσης και από εδώ και πέρα δεν ξέρω τι ισχύει. Μου είπε εμπιστευτικά ότι από το τμήμα ζημιών του είπαν να μας ενημερώσει ότι φταίει η εσωτερική καλωδίωση αλλά ο ίδιος προτείνει να τους ζητήσουμε να μας αλλάξουν ρούτερ. Δεν ξέρω τι όφελος μπορεί να έχει η Wind να μας βάζει να αλλάξουμε την καλωδίωση, και το σπίτι που μένω το νοικιάζω, δεν θέλω προφανώς να δώσω τον τεχνικό, αλλά στην wind δεν το συζητάνε να αλλάξω ρούτερ.

Ένας φίλος θέλει να μου πουλήσει σε πολύ καλή τιμή το Asus DSL-AC55U που βλέπω τα καταφέρνει καλύτερα με τις αποσυνδέσει, μπορείς να πειράξεις ρυθμίσεις κλπ, 

Διαπιστώνω όμως από την αναζήτηση στα φόρουμ ότι πρακτικά δεν μπορώ να έχω VOIP έτσι, υπάρχει κάτι νεότερο κάτι που μπορεί να γίνει;  Σκέφτομαι μέχρι και την καταγγελία της σύμβασης και να πάω στην Cosmote αλλά πως θα μπορέσω να το κάνω για να μην πληρώσω αποζημίωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν είναι 2 διαφορετικά θέματα. Πρώτα η απώλεια στον συγχρονισμό και μετά οι αποσυνδέσεις.

Για την απώλεια στον συγχρονισμό μεταξύ τιμών στο σπίτι και τον κεντρικό κατανεμητής της οικοδομής, ο πάροχος δεν έχει καμία ευθύνη. Αυτό είναι καθαρά θέμα του χρήστη και του ιδιοκτήτη του σπιτιού. Περιπτώσεις σαν την δική σου εκατοντάδες και η λύση γνωστή και έγκυρη. Αλλαγή της καλωδίωσης σε αυτό το τμήμα και σωστή εσωτερική εγκατάσταση, ειδικά σε συνδέσεις VDSL με VoIP τηλεφωνία.

Σε τέτοια θέματα δεν έχεις κανένα απολύτως πάτημα να διακόψεις αζημίως την σύμβαση.

Οι αποσυνδέσεις μπορεί να είναι θέμα του Router, της εσωτερικής εγκατάστασης στην οικοδομή ή ακόμη και της εξωτερικής μέχρι το  DSLAM στο οποίο συνδέεσαι. Για να βρεθεί το αίτιο χρειάζονται δοκιμές και έλεγχοι.

  1. Παρουσιάζεται το ίδιο θέμα και στον κεντρικό κατανεμητή της οικοδομής;
  2. Ποια είναι τα στοιχεία σύνδεσης που δείχνει στο μενού ο Router; Εμφανίζονται σφάλματα, υπάρχει εξασθένιση;
  3. Μπορεί αν γίνει δοκιμή με άλλον Router;
  4. Έχει γίνει πλήρης διαχωρισμός του τηλεφωνικού σήματος με το DSL, χωρίς να χρησιμοποιούνται Splitter, φίλτρα κλπ ή κάνεις χρήση του Splitter για να επιστρέψεις την τηλεφωνία από τον Router και στις άλλες πρίζες του σπιτιού;

Αν δεν υπάρχουν έλεγχοι και αποτελέσματα αυτών, δεν μπορείς να κάνεις κάτι πόσο μάλλον να διακόψεις αζημίως.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, jkoukos είπε

A. Καταρχήν είναι 2 διαφορετικά θέματα. Πρώτα η απώλεια στον συγχρονισμό και μετά οι αποσυνδέσεις.

      Για την απώλεια στον συγχρονισμό μεταξύ τιμών στο σπίτι και τον κεντρικό κατανεμητής της οικοδομής, ο πάροχος δεν έχει καμία ευθύνη. Αυτό είναι καθαρά θέμα  του χρήστη και του ιδιοκτήτη του σπιτιού. Περιπτώσεις σαν την δική σου εκατοντάδες και η λύση γνωστή και έγκυρη. Αλλαγή της καλωδίωσης σε αυτό το τμήμα και σωστή εσωτερική εγκατάσταση, ειδικά σε συνδέσεις VDSL με VoIP τηλεφωνία.

Σε τέτοια θέματα δεν έχεις κανένα απολύτως πάτημα να διακόψεις αζημίως την σύμβαση.

Β. Οι αποσυνδέσεις μπορεί να είναι θέμα του Router, της εσωτερικής εγκατάστασης στην οικοδομή ή ακόμη και της εξωτερικής μέχρι το  DSLAM στο οποίο συνδέεσαι. Για να βρεθεί το αίτιο χρειάζονται δοκιμές και έλεγχοι.

  1. Παρουσιάζεται το ίδιο θέμα και στον κεντρικό κατανεμητή της οικοδομής;
  2. Ποια είναι τα στοιχεία σύνδεσης που δείχνει στο μενού ο Router; Εμφανίζονται σφάλματα, υπάρχει εξασθένιση;
  3. Μπορεί αν γίνει δοκιμή με άλλον Router;
  4. Έχει γίνει πλήρης διαχωρισμός του τηλεφωνικού σήματος με το DSL, χωρίς να χρησιμοποιούνται Splitter, φίλτρα κλπ ή κάνεις χρήση του Splitter για να επιστρέψεις την τηλεφωνία από τον Router και στις άλλες πρίζες του σπιτιού;

Αν δεν υπάρχουν έλεγχοι και αποτελέσματα αυτών, δεν μπορείς να κάνεις κάτι πόσο μάλλον να διακόψεις αζημίως.

Σ' ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

Α. Δεν ήμουν σαφής για το θέμα του συγχρονισμού, δεν έχω πρόβλημα  και κάτω από τα 30 mbps να πέσει, τους το είπα κιόλας ότι εμένα απλώς με νοιάζει να μην κάνει αποσυνδέσεις, δεν με ενδιαφέρει η ταχύτητα (σε λογικά πλαίσια).

Β. 1, δεν το γνωρίζω, όταν ήρθε ο τεχνικός δεν είχε πρόβλημα αποσυνδέσεων γενικώς η γραμμή. 

     2. μόλις επιστρέψω σπίτι θα ανεβάσω ένα screenshot αν θέλεις να μου πεις άποψη.

     3. δεν έχω κάποιο άλλο δυστυχώς

     4. Το ρούτερ είναι απευθείας συνδεδεμένο στην πρίζα χωρίς φίλτρα σπλίτερ και πάνω στο ρούτερ απλώς το τηλέφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
45 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Σ' ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

Α. Δεν ήμουν σαφής για το θέμα του συγχρονισμού, δεν έχω πρόβλημα  και κάτω από τα 30 mbps να πέσει, τους το είπα κιόλας ότι εμένα απλώς με νοιάζει να μην κάνει αποσυνδέσεις, δεν με ενδιαφέρει η ταχύτητα (σε λογικά πλαίσια).

Β. 1, δεν το γνωρίζω, όταν ήρθε ο τεχνικός δεν είχε πρόβλημα αποσυνδέσεων γενικώς η γραμμή. 

     2. μόλις επιστρέψω σπίτι θα ανεβάσω ένα screenshot αν θέλεις να μου πεις άποψη.

     3. δεν έχω κάποιο άλλο δυστυχώς

     4. Το ρούτερ είναι απευθείας συνδεδεμένο στην πρίζα χωρίς φίλτρα σπλίτερ και πάνω στο ρούτερ απλώς το τηλέφωνο.

Μπορει λογο κακης καταστασης της εσωτερικης εγκαταστασης της οικοδομης/σπιτιου σου να ειναι οι αποσυνδεσεις , οποτε αν δεν φτιαχτει αυτο το κομματι δυσκολα να βγαλεις ακρη τι ακριβως φταει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, jkoukos είπε

;

  1. Ποια είναι τα στοιχεία σύνδεσης που δείχνει στο μενού ο Router; Εμφανίζονται σφάλματα, υπάρχει εξασθένιση

 

Screenshot_2022-01-12-14-44-45-698_com.opera.browser.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την εξασθένηση φαίνεται ότι είσαι κοντά στην καμπίνα (ή το αστικό κέντρο) και υπό φυσιολογικές συνθήκες έπρεπε να τερματίζει η γραμμή. Ωστόσο υπάρχουν πολλά σφάλματα που την επηρεάζουν.

Όπως ήδη αναφέρθηκε, αν δεν γίνει έλεγχος στον κατανεμητή, δεν μπορεί να γνωρίζεις αν το θέμα είναι εξωτερικό ή εσωτερικό. Και ναι, αν έχει θέμα η κάθετη καλωδίωση, είναι δυνατόν να επηρεάζει σε τέτοιο βαθμό την σύνδεση όπου κάποια στιγμή ο Router να μην μπορεί να κρατήσει τον συγχρονισμό και να επέλθει αποσύνδεση.

Από την άλλη είναι δυνατόν προβληματικό Router να είναι η αιτία.

Μια πρίζα τηλεφωνική υπάρχει στο σπίτι και σε αυτήν συνδέεται ο Router ή μήπως υπάρχουν και άλλες πρίζες και σε κάποια από αυτές (όχι την πρώτη) τον συνδέεις;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια πρίζα υπάρχει. Δεν ξέρω αν έχει σημασία αλλά στο ρούτερ συνδεω 2 τηλέφωνα 1 ασύρματο, 1 ενσύρματο, στις 2υποδοχες για phone του ρούτερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Μια πρίζα υπάρχει. Δεν ξέρω αν έχει σημασία αλλά στο ρούτερ συνδεω 2 τηλέφωνα 1 ασύρματο, 1 ενσύρματο, στις 2υποδοχες για phone του ρούτερ

Τα τηλεφωνα συνδεσε τα στην μια μονο υποδοχη του ρουτερ.

Μετα ελπίζω να μην εχεις σπλιντερ ή φιλτρα στην γραμμη που συνδέεται ο ρουτερ, ή παράλληλες γραμμες στο υπολοιπο σπίτι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά είναι τα στατιστικά αυτής της γραμμής τώρα και δεν έχω ίντερνετ, είναι φυσιολογικό; Εννοώ δεν έπρεπε να δείχνει μηδενική ταχύτητα;

Screenshot_2022-01-12-21-28-48-881_com.opera.browser.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Conan2046 είπε

Αυτά είναι τα στατιστικά αυτής της γραμμής τώρα και δεν έχω ίντερνετ, είναι φυσιολογικό; Εννοώ δεν έπρεπε να δείχνει μηδενική ταχύτητα;

Aλλο συγχρονιζει η γραμμη , αλλο κανει login το account. Γιατι δεν εχεις ιντερνετ δεν ξερω. Αλλα ξερω οτι εχεις υπερβολικα crc errors. Στα 13 λεπτα ειχες 267. Δηλαδη αν το πας αναλογικα , στην μια ωρα θα εχεις 1068. Στις 60 ωρες θα κανουν reset και θα επανασυγχρονισει το μοντεμ.
Και η δικη μου γραμμη εχει crc errors και θεωρω μετα απο πολλους μηνες παρατηρησης , οτι αν εχω γυρω στα 100-120 crc errors THN ΩΡΑ (κατα μεσο ορο) , ειμαι καπως καλα. Δες το υπογραμμισμενο και φαντασου σε τι κατασταση βρισκεσαι εσυ.

Επεξ/σία από mphxths
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου προτεινα να ανοιξεις το κεντρικο κουτακι του σπιτιου να δεις τα καλωδια που ερχονται, να τα ξυσεις λιγο και να τα επανασυνδεσεις στο τηλεφωνικο μπριζακι. Ειχα παρομοιο θεμα αλλα εφταιγε το οτι δεν ειχα στην κεντρικη μπριζα το μοντεμ. το εβαλα στην κεντρικη, εκανα καλες, καθαρες ενωσεις στο τηλεφωνικο μπριζακι κ αποσυνδεσα τις υπολοιπες παραλληλες γραμμες και λυθηκαν ολα τα θεματα κ ανεβηκε ο συγχρονισμος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Update: Έκανα αλλαγή καλωδίων τελικά χθες, 70 ευρώ κόστισε και τα μοιράστηκα με τον ιδιοκτήτη. Δεν είχα κάποια αποσύνδεση από τότε ενώ έχω και το παράπλευρο όφελος ότι πράγματι η γραμμή μου τερματίζει όπως είπε ο @jkoukos, στο spedtest δείχνει στο download 51 αλλά παραδόξως στο download έχει πέσει από τα 5 mbps στα 3,4, δεν με πειράζει απλώς το αναφέρω σαν παράξενο.

Η καλωδίωση ήταν όντως σε κακή κατάσταση, ξεκινούσε εξωτερικά μερικά μέτρα ένα καλώδιο ακριβώς δίπλα σε καλώδια ρεύματος (που νομίζω ότι δεν επιτρέπεται κανονικά), και όταν έφτανε στα σκαλιά ενωνόταν με 1 ζεύγος καλωδίων γυμνά (εννοώ χωρίς το εξωτερικό πλαστικό) περνούσε πάλι δίπλα σε καλώδια ρεύματος κλπ. 

Συνεχίζει προφανώς να περνάει δίπλα από καλώδια ρεύματος αλλά τουλάχισοτν είναι καλό το καλώδιο. 

 

1642487402361.jpg

Επεξ/σία από Conan2046
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χειρότερη φαίνεται να την κάνατε την γραμμή (υπερβολικά πολλά τα λάθη), σαν μονόπολο δείχνει, γι'αυτό έπεσε και τόσο πολύ το upload. Καλά είναι να έρθει τεχνικός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεχνικός ήρθε, εγώ δεν ακούμπησα. Χειρότερη δεν είναι γιατί δεν έχει κάνει ούτε μια αποσύνδεση συν ότι. τερματίζει στο download. Βλέπω βέβαια τα λάθη, τι εννοείς με το μονοπολο; Έκανε κάτι λάθος;

6 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Χειρότερη φαίνεται να την κάνατε την γραμμή (υπερβολικά πολλά τα λάθη), σαν μονόπολο δείχνει, γι'αυτό έπεσε και τόσο πολύ το upload. Καλά είναι να έρθει τεχνικός...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...