zourman1981 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 4 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε Ετσι πιστευα και γω γιατι ειχα βαλει καποιες φορες σε ατμοσφαιρικα και δεν.. Στα tsi η διαφορα ειναι αρκετα καλη!!! Placebo effect και στα tsi.. 1
Piterakos83 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 να διευκρινίσουμε λίγο το θέμα "ανοίγει χαμηλά το turbo" γιατί το διαβάζω σχετικά συχνά, όχι μόνο εδώ μέσα. Το ότι ένα turbo μπορεί να αποδίδει τα μέγιστα στις 2500σαλ δε σημαίνει ότι όταν πηγαίνω με 2500σαλ είμαι τουρμπισμένος μόνιμα. Τη μέγιστη απόδοση (τούρμπισμα) τη βλέπω μόνο σε συνθήκες "τέρμα γκάζι". Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να επιταχύνω ομαλά (όχι τέρμα γκάζι) χωρίς να τουρμπίζει καθόλου το αυτοκίνητο. Επίσης μπορώ να πηγαίνω με 5000σαλ ατούρμπιστος!!! Άρα δεν ισχύει η φράση "μικρό turbo θα πηγαίνει συνέχεια τουρμπισμένο" με ότι αυτό συνεπάγεται για την οικονομία καυσίμου. 2
tilaverboy Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Εγώ σε troc 1.0 δηλώνω εντυπωσιασμένος. Μπορεί να κάνει το 0-100 σε περισσότερο από 10 δευτερόλεπτα αλλά έχω ρεπριζ εκεί που τις θέλω χωρίς να κατεβάσω σχέση. Εγώ αυτό έψαχνα ροπή και ρεπριζ. Στα υπόλοιπα θέλω την οικονομία που μου προσφέρει με κατανάλωση γύρω στο 6.
tutuyo Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Καλα ειδικα για την καταναλωση δεν νομιζω οτι με 5 ατομα και μπαγκαζια θα δει μεγαλη διαφορα ο TS ακομη και αν παει σε νεωτερο τουρμπισιο. Φυσικα θα εχει καποια διαφορα προς το καλυτερο, αλλα δεν νομιζω να δει ουσιαστικο οφελος
LLLEFTERIS Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 13 λεπτά πριν, tutuyo είπε Καλα ειδικα για την καταναλωση δεν νομιζω οτι με 5 ατομα και μπαγκαζια θα δει μεγαλη διαφορα ο TS ακομη και αν παει σε νεωτερο τουρμπισιο. Φυσικα θα εχει καποια διαφορα προς το καλυτερο, αλλα δεν νομιζω να δει ουσιαστικο οφελος Δεν θα εχω απλα θα εχω χωρους και ποιο καινουριο σχετικα αμαξι. Ισως σε ταξιδι τα πραγματα που εβαζα πανω στην σχαρα μου ανεβαζαν την καταναλωση λογω οτι η σχαρα χαλαει την αεροδυναμικη καθε αμαξιου και αν πλεον χωρανε στο αμαξι δεν θα χαλαω την αεροδυναμικη του αυτοκινητου. 2
LLLEFTERIS Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Να ρωτησω τα αμαξια που πληρωνουν βαση τα καυσαερια πληρωνουν καθε χρονο το ιδιο η αλλαζει δηλαδη οσο παλιωνει ανεβαινουν; Βρηκα αυτο το site για υπολογισμους https://www.forin.gr/tools/telh-kykloforias
hountalass Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Στις 12/1/2022 στις 11:17 ΠΜ, LLLEFTERIS είπε Μιλησα τωρα με φιλο που ειναι η δουλεια του τα αμαξια μου ειπε μακρια απο τουρμπο και ειδικα σε τοσα μικρα κυβικα που θα ανοιγει ολη την ωρα. Μου ειπε για να γλυτωσεις 130 ευρω τον χρονο απο το σημα θα τα πληρωνεις σε βενζινες και αν σου παθει ζημια το τουρμπο κλαφτα. Η είναι 85 χρονών ή είναι εκτός επαφής με τα σύγχρονα 1.0, 1.2 μοτερ!
tilaverboy Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 7 ώρες πριν, hountalass είπε Η είναι 85 χρονών ή είναι εκτός επαφής με τα σύγχρονα 1.0, 1.2 μοτερ! Αυτό θα μπορούσε να είναι σωστό φωτογραφίζοντας όλη την vw γιατί αυτή το ξεκίνησε με τα 1.4 tsi και 2.0 tsi καθώς έβγαλαν προβλήματα σε Τούρμπο και καδένα. Παθών στα 2.0 όπου και πουλήθηκε το αμάξι. Τώρα πλέον έχουν επιλυθεί πλήρως τα προβλήματα αφού έχουν τοποθετήσει τριπλό σύστημα ψύξης. Έχουν ξεπεράσει και τα 100.000 απροβλημάτιστα. Εγώ στο μικρό μου αμάξι με τον 1.0 mpi που με αυτό η vw έφερε τα τρικύλινδρα αμάξια έχω ξεπεράσει τα 210.000 km και δεν έχω κάψει σταγόνα λάδι. Θέλω να πω πως οι κινητήρες εξελίσσονται. Κάποιες εταιρίες πχ η vw στα 1.0 tsi βάζει και σφυρήλατα πιστόνια για την μακροβιότητα του κινητήρα τους. Δεν είναι τα πράγματα όπως ήταν το 2013. Και φυσικά για να βγάζουν όλες οι εταιρίες νέα μοντέλα όπως η Peugeot και η ford και όλα να φοράνε τον ίδιο κινητήρα δίχως να αλλάζει αυτό κάτι σημαίνει. Σημαίνει ότι κάνουν και το κάνουν σωστά. Νομίζω ότι μηχανολογικά πλέον καμία εταιρία δεν έχει πρόβλημα στους κινητήρες της πλέον.
zourman1981 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Πάντως για την ιστορία να πούμε εμείς οι μεγαλύτεροι ότι και το 2000 και 2010 ο όμιλος vw υποστήριζε ότι είχε βγάλει σύγχρονα μοτέρ χωρίς τις παθογένειες των προηγούμενων , βέβαια η ιστορία απέδειξε πόσο λάθος είχαν, σε 5 ,10 χρόνια θα ξέρουμε και για τα σημερινά, ας μην βιαζόμαστε να κρίνουμε Επίσης μιλάμε για έναν όμιλο που θεωρεί ότι ο πελάτης αλλάζει αμάξι κάθε 3-5-7 έτη οπότε ναι ίσως για τόσο διάστημα να μην παρουσιάζουν χοντρά προβληματα 2
LLLEFTERIS Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 15 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε Να ρωτησω τα αμαξια που πληρωνουν βαση τα καυσαερια πληρωνουν καθε χρονο το ιδιο η αλλαζει δηλαδη οσο παλιωνει ανεβαινουν; Βρηκα αυτο το site για υπολογισμους https://www.forin.gr/tools/telh-kykloforias Παντως βαση του παραπανω αν παρεις το Meriva 1.4 του 11 εχει 264 τελη αν παρεις το Meriva 1.4 του 13 εχει 148 τελη.
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε Παντως βαση του παραπανω αν παρεις το Meriva 1.4 του 11 εχει 264 τελη αν παρεις το Meriva 1.4 του 13 εχει 148 τελη. To πρωτο τέλη βάση κυβισμού και το δευτερο βάση ρύπων φαντάζομαι.
Haldol Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, zourman1981 είπε σε 5 ,10 χρόνια θα ξέρουμε και για τα σημερινά, ας μην βιαζόμαστε να κρίνουμε Σε 10 χρόνια θα 'χω ξεχάσει τι χρώμα είχε το T-ROC που πήρα, όχι να το έχω ακόμα. Ας κάνει ότι θέλει τότε.
LLLEFTERIS Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε To πρωτο τέλη βάση κυβισμού και το δευτερο βάση ρύπων φαντάζομαι. Οχι και τα δυο βαση ρυπων οπως μου ειπαν τα παιδια εδω μεσα και τα ευχαριστω γιατι δεν το ηξερα απο τον 11/2010 πανε με τους ρυπους δηλαδη εμενα με συμφερει να παρω το meriva του 13 1
zourman1981 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 9 λεπτά πριν, Haldol είπε Σε 10 χρόνια θα 'χω ξεχάσει τι χρώμα είχε το T-ROC που πήρα, όχι να το έχω ακόμα. Ας κάνει ότι θέλει τότε. Είσαι ο αγαπημένος τύπος πελάτη για την vw λοιπόν.. Ειδικά εάν το αλλάζεις κάθε 2,3 χρόνια που λήγει η εγγύηση θα είστε και οι 2 μεριές happy 😂😂😀😀
LLLEFTERIS Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Meriva 2011 1.4 Turbo 264 ευρω τελη αστική κατανάλωση: 8,0 l/100km κατανάλωση εκτός πόλης: 5,0 l/100km συνδυασμένη κατανάλωση:: 6,1 l/100km Εκπομπές CO2: 143 g/km Meriva 2013 1.4 LPG 148 ευρω τελη αστική κατανάλωση: 10,1 l/100km κατανάλωση εκτός πόλης: 6,2 l/100km συνδυασμένη κατανάλωση:: 7,6 l/100km Εκπομπές CO2: 124 g/km Αυτα ειναι απο το https://www.cars-data.com Πως ειναι δυνατον αυτο που καιει λιγοτερο γενικα να εχει περισσοτερους ρυπους; Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2022 από LLLEFTERIS
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα