renaultclioV Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Προσωπικά θα επερνα το σεατακι, και πιο λιγα χρηματα,στα χαρτιά ελαφρώς μικρότερες καταναλώσεις και λίγο πιο μαζεμένο αλλά η δουλειά σ γίνεται, ασε που φορτώνεται και ευκολοτερα. Duster 1.0 με 100 ίππους εδω, δεν κόβεται πουθενά και από μέση κατανάλωση 6.5-7. παιδί της πόλης κ εγω 70% εκεί γίνεται η χρήση.
imr Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, PLACEBO_89 είπε Το octavia 1.2 δεν ειναι για μεσα στην πολη! Δεν το εχει με το σταματα-ξεκινα! Ασε που για εντος ανεβαζει ευκολα την καταναλωση του! Επισης δεν εχει μοτερ με καλη αξιοπιστια.. συνηθως βγαζουν καδενα και ανεβαζουν την καταναλωση λαδιου.. Το vag το παιρνεις καινουργιο ή απο δικο σου ατομο νοικοκυρη! Τα 1.2 είναι από τα πιο αξιοπιστα μοτέρ, δεν εμφανίζει ιδιαίτερα προβλήματα. Μόνο θέμα του octavia για την πόλη είναι το Parking αλλά εφόσον χρειάζετε χώρους ο ts είναι από τις καλύτερες επιλογές.
Piterakos83 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) o 1.2 tsi του 2010-12 (CBZB) πονάει σε 3 σημεία: 1) η καδένα παίρνει μπόσικα και χρήζει αλλαγής (συνήθως έχει φανεί μέχρι τα 60.000χλμ) οπότε καλό είναι να δούμε άν έχει αλλαχθεί εντός ή εκτός εγγύησης (γιατί έγιναν και ανακλήσεις) 2) μπουζοκαλώδια/πολλαπλασιαστής, αν παρουσιάσουν πρόβλημα τα αλλάζεις με aftermarket και δεν ξαναασχολείσαι 3) κολλάει μια πλαστική βαλβίδα στη wastegate του turbo με αποτέλεσμα να ανάβει epc και να έχει σημαντική απώλεια δύναμης (επίσης έχουν γίνει ανακλήσεις που αλλάζαν όλο το turbo μαζί με τη wastegate). Τουλάχιστον στα seat η ανάκληση συνοδεύεται από αυτοκόλλητο με σφραγίδα στο χώρο αποσκευών κάτω από τη μοκέτα και σημείωση στο book service. Αν προσέξεις αυτά τα 3 σημεία πριν αγοράσεις, κατά τα άλλα είναι άσπαστο και πολύ οικονομικό. Έχω leon του '11 1.2tsi με 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Απίστευτη οικονομία και άνεση χώρου (5,6λ/100 σε ταξίδι έως 120χλμ ή 6,5 με κυνηγητό). Ούτε κρεμάει στις χαμηλές και μια χαρά προσπέραση κάνεις στο ταξίδι. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2022 από Piterakos83 1
PLACEBO_89 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, imr είπε Τα 1.2 είναι από τα πιο αξιοπιστα μοτέρ, δεν εμφανίζει ιδιαίτερα προβλήματα. Μόνο θέμα του octavia για την πόλη είναι το Parking αλλά εφόσον χρειάζετε χώρους ο ts είναι από τις καλύτερες επιλογές. Αφου κυκλοφορει περισσοτερο μεσα στην πολη και με κοντινες διαδρομες! Προερχεται απο corsa c 1.2 και τα συνολικα εξοδα συντηρησης δεν θα του ερθουν το ιδιο! Το μονο σιγουρο το octavia θα του τρωει περισσοτερα χρηματα.. Το ερωτημα ειναι ποσα παραπανω και αν θα ανταπεξελθει ωστε μετα να μην το μετανιωσει..! Αυτο θα το δει στην πραξη γιατι ολοι στην θεωρία καλα τα παμε..! 8 λεπτά πριν, Piterakos83 είπε o 1.2 tsi του 2010-12 (CBZB) πονάει σε 3 σημεία: 1) η καδένα παίρνει μπόσικα και χρήζει αλλαγής (συνήθως έχει φανεί μέχρι τα 60.000χλμ) οπότε καλό είναι να δούμε άν έχει αλλαχθεί εντός ή εκτός εγγύησης (γιατί έγιναν και ανακλήσεις) 2) μπουζοκαλώδια/πολλαπλασιαστής, αν παρουσιάσουν πρόβλημα τα αλλάζεις με aftermarket και δεν ξαναασχολείσαι 3) κολλάει μια πλαστική βαλβίδα στη wastegate του turbo με αποτέλεσμα να ανάβει epc και να έχει σημαντική απώλεια δύναμης (επίσης έχουν γίνει ανακλήσεις που αλλάζαν όλο το turbo μαζί με τη wastegate). Τουλάχιστον στα seat η ανάκληση συνοδεύεται από αυτοκόλλητο με σφραγίδα στο χώρο αποσκευών κάτω από τη μοκέτα και σημείωση στο book service. Αν προσέξεις αυτά τα 3 σημεία πριν αγοράσεις, κατά τα άλλα είναι άσπαστο και πολύ οικονομικό. Έχω leon του '11 1.2tsi με 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Απίστευτη οικονομία και άνεση χώρου (5,6λ/100 σε ταξίδι έως 120χλμ ή 6,5 με κυνηγητό). Ούτε κρεμάει στις χαμηλές και μια χαρά προσπέραση κάνεις στο ταξίδι. Δηλαδη το δικο σου δεν ειχε χρονοκαθυστερηση στο γκαζι? Δεν υστερουσε σε νευρο κατω απο τις 2000στρ??? Σε συνθηκες εντος(χειμωνας) και με μικρες διαδρομες ανετα δεν φτανει τα 9λ+??? Επισης αυτα τα μοτερ δουλευουν σωστα με 100αρα! Αλλα εξοδα απο κει..
ronnie79 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 13 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε Επισης αυτα τα μοτερ δουλευουν σωστα με 100αρα! Αλλα εξοδα απο κει.. Ο κατασκευαστής νομίζω γράφει για 95οκτανια στον 1.2. Αλλά όπως όλα τα αυτοκίνητα και ειδικά τα turbo δουλεύουν καλύτερα με περισσότερα οκτανια ειδικά αν τα πιέζεις.
Piterakos83 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 24 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε Αφου κυκλοφορει περισσοτερο μεσα στην πολη και με κοντινες διαδρομες! Προερχεται απο corsa c 1.2 και τα συνολικα εξοδα συντηρησης δεν θα του ερθουν το ιδιο! Το μονο σιγουρο το octavia θα του τρωει περισσοτερα χρηματα.. Το ερωτημα ειναι ποσα παραπανω και αν θα ανταπεξελθει ωστε μετα να μην το μετανιωσει..! Αυτο θα το δει στην πραξη γιατι ολοι στην θεωρία καλα τα παμε..! Δηλαδη το δικο σου δεν ειχε χρονοκαθυστερηση στο γκαζι? Δεν υστερουσε σε νευρο κατω απο τις 2000στρ??? Σε συνθηκες εντος(χειμωνας) και με μικρες διαδρομες ανετα δεν φτανει τα 9λ+??? Επισης αυτα τα μοτερ δουλευουν σωστα με 100αρα! Αλλα εξοδα απο κει.. η "χρονοκαθυστέρηση" που αναφέρεις είναι αποτέλεσμα των λίγων κυβικών που καθυστερούν να "φουσκώσουν" την τουρμπίνα αλλά σε καμμία περίπτωση δεν είναι πρόβλημα και επίσης είναι αμελητέο τουλάχιστον για τα δικά μου στάνταρ (είχα στο παρελθόν πιό πολλά κυβικά turbo). όπως σε όλα τα αυτοκίνητα αν το μάθεις είσαι κομπλέ και ξέρεις πότε και αν θα έχει υστέρηση στο πόδι σου. Όσο για την κατανάλωση 9λτ δεν έχω δει πουθενά ότι και να κάνω. Εντός πόλης άντε να δω 7-7.5 με ζόρι, ποτέ παραπάνω
PLACEBO_89 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, Piterakos83 είπε η "χρονοκαθυστέρηση" που αναφέρεις είναι αποτέλεσμα των λίγων κυβικών που καθυστερούν να "φουσκώσουν" την τουρμπίνα αλλά σε καμμία περίπτωση δεν είναι πρόβλημα και επίσης είναι αμελητέο τουλάχιστον για τα δικά μου στάνταρ (είχα στο παρελθόν πιό πολλά κυβικά turbo). όπως σε όλα τα αυτοκίνητα αν το μάθεις είσαι κομπλέ και ξέρεις πότε και αν θα έχει υστέρηση στο πόδι σου. Όσο για την κατανάλωση 9λτ δεν έχω δει πουθενά ότι και να κάνω. Εντός πόλης άντε να δω 7-7.5 με ζόρι, ποτέ παραπάνω Ειναι 2 οι παραγοντες ηλεκτρογκαζο και νωχελικο στις χαμηλες! Τοτε η μια αντιπροσωπεια(μηχανικος) μου ειχε πει εχουν δωσει χρονοκαθυστερηση παραπανω στο ηλεκτρογκαζο για να μην χτυπανε.. μου φανηκε υπερβολη! και μια αλλη αντιπροσωπεια(μηχανικος) δεν ανοιγει καλα απο χαμηλα για να δωσουν περισσοτερη αξιοπιστια στο μοτερ! Εγω οταν εβαλα 100αρα εξαλειφθηκε σε καλο βαθμο η νωχελικοτητα στα χαμηλα ενω οταν εμπαινε το τουρμπο απλα respect!!!
tutuyo Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 ειναι σαφως και θεμα χαρτογραφησης ο 1.2 Puretech εχει καλυτερη αποκριση απο χαμηλα, απο τις 1800 σαλ περιπου σε σχεση με τον 1.0 TSI παντως επειδη τυγχανει να οδηγω παραλληλα τον 1.2/130 της Peugeot και τον 2.0 VVT-i της Toyota (με 6ταχυτητο ο πρωτος, με 5ταχυτο ο δευτερος) εχω να πω πως η 3η του Puretch δινει απιστευτη ωθηση, ενω η ροπη του δινει σαφως μεγαλυτερη σβελταδα. Ας μην συγκρινω καταναναλωση μεταξυ των 2, η μερα με την νυχτα
LLLEFTERIS Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, Piterakos83 είπε o 1.2 tsi του 2010-12 (CBZB) πονάει σε 3 σημεία: 1) η καδένα παίρνει μπόσικα και χρήζει αλλαγής (συνήθως έχει φανεί μέχρι τα 60.000χλμ) οπότε καλό είναι να δούμε άν έχει αλλαχθεί εντός ή εκτός εγγύησης (γιατί έγιναν και ανακλήσεις) 2) μπουζοκαλώδια/πολλαπλασιαστής, αν παρουσιάσουν πρόβλημα τα αλλάζεις με aftermarket και δεν ξαναασχολείσαι 3) κολλάει μια πλαστική βαλβίδα στη wastegate του turbo με αποτέλεσμα να ανάβει epc και να έχει σημαντική απώλεια δύναμης (επίσης έχουν γίνει ανακλήσεις που αλλάζαν όλο το turbo μαζί με τη wastegate). Τουλάχιστον στα seat η ανάκληση συνοδεύεται από αυτοκόλλητο με σφραγίδα στο χώρο αποσκευών κάτω από τη μοκέτα και σημείωση στο book service. Αν προσέξεις αυτά τα 3 σημεία πριν αγοράσεις, κατά τα άλλα είναι άσπαστο και πολύ οικονομικό. Έχω leon του '11 1.2tsi με 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Απίστευτη οικονομία και άνεση χώρου (5,6λ/100 σε ταξίδι έως 120χλμ ή 6,5 με κυνηγητό). Ούτε κρεμάει στις χαμηλές και μια χαρά προσπέραση κάνεις στο ταξίδι. Αυτο με την καδενα το ειχα διαβασει και θα κοιταξω αν παρω τελικα αυτον τον κινητηρα να εχει βιβλιο service για να δω αν εχει αλλαχτει. 2 ώρες πριν, pano είπε Φίλε μου καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι σου μιλάω με όλη την καλή πρόθεση ,επειδή είμαι παλιό μέλος εδώ (όπως και άλλα παιδιά που σου απάντησαν) και γονιός με δυο παιδιά με τα οικονομικά σε αυτή την φάση σε όχι και πολύ καλή κατάσταση ,θυμάμαι ότι είχες σοβαρό οικονομικό πρόβλημα,γι΄αυτό και η πρόταση που σου έκανα. Από κει και πέρα αν θέλεις κάτι σίγουρα απροβλημάτιστο πας μόνο σε καινούργιο,αλλιώς ότι ζαριά σου κάτσει. Τα οικονομικα εχουν φτιαξει λιγο αλλα με τιποτα για καινουριο αμαξι και πλεον αυτο που εχω εκτος απο θεμα οτι δεν χωραει τιποτα εχει αρχισει και ζηταει, θα μου πεις σιγουρα δεν ζηταει αυτα που θα ζητησει η αγορα ενος αλλου αμαξιου αλλα ειναι ευκαρια να αλλαχτει τωρα που ειναι να παρουμε καποια χρηματα. Συν οτι με την γυναικα που εχω φοβαμαι οτι τα λεφτα αν δεν παρω αμαξι θα φυγουν σε βλακειες ολο παιχνιδια για τα παιδια και διαφορα αλλα.
imr Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε Αφου κυκλοφορει περισσοτερο μεσα στην πολη και με κοντινες διαδρομες! Προερχεται απο corsa c 1.2 και τα συνολικα εξοδα συντηρησης δεν θα του ερθουν το ιδιο! Το μονο σιγουρο το octavia θα του τρωει περισσοτερα χρηματα.. Το ερωτημα ειναι ποσα παραπανω και αν θα ανταπεξελθει ωστε μετα να μην το μετανιωσει..! Αυτο θα το δει στην πραξη γιατι ολοι στην θεωρία καλα τα παμε..! Δηλαδη το δικο σου δεν ειχε χρονοκαθυστερηση στο γκαζι? Δεν υστερουσε σε νευρο κατω απο τις 2000στρ??? Σε συνθηκες εντος(χειμωνας) και με μικρες διαδρομες ανετα δεν φτανει τα 9λ+??? Επισης αυτα τα μοτερ δουλευουν σωστα με 100αρα! Αλλα εξοδα απο κει.. Λιγότερα θα ζητάει το octavia σαν πολυ πιο σύγχρονο αυτοκίνητο εφόσον γίνει σωστός ελεγχος. Μόνο αρνητικό ο όγκος σε παρκάρισμα και το ότι με πολυμορφικο/Station μπορεί να έχει μεγαλύτερους χώρους. Τι νεύρο και υστέρηση μιλάμε όταν συγκρίνεται με αρχαίο 1.2 ατμοσφαιρικό. Ούτε χρειάζετε 100ρα για να δουλέψει σωστά. Όπως όλα τα αυτοκίνητα απλά θέλει σωστη βενζίνη και όχι νοθευμένη
PLACEBO_89 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, imr είπε Λιγότερα θα ζητάει το octavia σαν πολυ πιο σύγχρονο αυτοκίνητο εφόσον γίνει σωστός ελεγχος. Μόνο αρνητικό ο όγκος σε παρκάρισμα και το ότι με πολυμορφικο/Station μπορεί να έχει μεγαλύτερους χώρους. Τι νεύρο και υστέρηση μιλάμε όταν συγκρίνεται με αρχαίο 1.2 ατμοσφαιρικό. Ούτε χρειάζετε 100ρα για να δουλέψει σωστά. Όπως όλα τα αυτοκίνητα απλά θέλει σωστη βενζίνη και όχι νοθευμένη Του το ευχομαι..!
gleft Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 αυτό με την 100άρα έχω βαρεθεί να το ακούω τόσα χρόνια. Αν ο κατασκευαστής ρύθμισε τον κινητήρα για ΧΧ οκτάνια, εκεί θα τον δουλεύεις. Τα οκτάνια δεν δίνουν δύναμη απλά είναι μια ένδειξη για την ανοχή σε προανάφλεξη. Αν σε κινητήρα ρυθμισμένο για 95οκτ. βάλεις 100 τότε θα πρέπει να αλλάξει τους χρονισμούς του για να δουλέψει όπως πρέπει. Βάλτε ότι λέει ο κατασκευαστής γιατί εκεί δουλεύει σωστά το μηχάνημα. Στο θέμα τώρα του οχήματος, κι εγώ θα έλεγα να σκεφτεί ο φίλος δυο πράγματα. Ασφάλεια, όταν συγκρίνουμε οχήματα ίδιας κατηγορίας και κόστους, το καινούριο είναι πιο ασφαλές (εφόσον είναι η επόμενη γενιά) και άρα μιας και μιλάς και για οικογένεια, θα το είχα σαν πρώτο στη λίστα μου. Δεύτερον, η κατανάλωση μέσα στην πόλη θα επιρεαστεί από το βάρος του οχήματος και την επιφάνεια των ελαστικών που πατάει στο δρόμο, γι αυτό το πιο μικρό θα είναι πιο οικονομικό. Από τα 4 που είχες στην εικόνα, εγώ θα ψήφιζα το Fabia και μετά αν οι χώροι είναι τόσο σημαντικοί, το octavia. ΣΗΜΕΙΩΣΗ για πρώτη παράγραφο: θεωρώ πως το καύσιμο είναι "καθαρό", δηλαδή δεν έχει πρόσθετα που δεν θα έπρεπε και η τιμή για τον αριθμό οκτανίων είναι η αναγραφόμενη.
Dinos1973 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 24 λεπτά πριν, gleft είπε αυτό με την 100άρα έχω βαρεθεί να το ακούω τόσα χρόνια. Αν ο κατασκευαστής ρύθμισε τον κινητήρα για ΧΧ οκτάνια, εκεί θα τον δουλεύεις. Τα οκτάνια δεν δίνουν δύναμη απλά είναι μια ένδειξη για την ανοχή σε προανάφλεξη. Αν σε κινητήρα ρυθμισμένο για 95οκτ. βάλεις 100 τότε θα πρέπει να αλλάξει τους χρονισμούς του για να δουλέψει όπως πρέπει. Βάλτε ότι λέει ο κατασκευαστής γιατί εκεί δουλεύει σωστά το μηχάνημα. Στο θέμα τώρα του οχήματος, κι εγώ θα έλεγα να σκεφτεί ο φίλος δυο πράγματα. Ασφάλεια, όταν συγκρίνουμε οχήματα ίδιας κατηγορίας και κόστους, το καινούριο είναι πιο ασφαλές (εφόσον είναι η επόμενη γενιά) και άρα μιας και μιλάς και για οικογένεια, θα το είχα σαν πρώτο στη λίστα μου. Δεύτερον, η κατανάλωση μέσα στην πόλη θα επιρεαστεί από το βάρος του οχήματος και την επιφάνεια των ελαστικών που πατάει στο δρόμο, γι αυτό το πιο μικρό θα είναι πιο οικονομικό. Από τα 4 που είχες στην εικόνα, εγώ θα ψήφιζα το Fabia και μετά αν οι χώροι είναι τόσο σημαντικοί, το octavia. ΣΗΜΕΙΩΣΗ για πρώτη παράγραφο: θεωρώ πως το καύσιμο είναι "καθαρό", δηλαδή δεν έχει πρόσθετα που δεν θα έπρεπε και η τιμή για τον αριθμό οκτανίων είναι η αναγραφόμενη. η χρήση 100αρας ειναι λογο τις μεγαλης νοθειας στα καυσιμα στο Ελλαδισταν! με την 100αρα εχει λιγότερη πιθανοτητα να βαλεις νοθευμένο καυσιμο!
LLLEFTERIS Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 Βρε παιδια αυτα τα σερβολετ αβεο τι λενε;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα