J_F80 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Γειά σας παιδιά! Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα θέμα σε σχέση με το κινητό μου. Πριν περίπου 2 μηνών αγόρασα το κινητό μου (Galaxy S21 enterprice edition) από Γερμανία. Το τηλέφωνο είναι άψογο σε όλα αλλά εντελώς τυχαία ανακάλυψα ότι το NFC έχει πρόβλημα. Το NFC εγώ το θεωρούσα πάντα άχρηστο αλλά τελευταία ήθελα να πληρώσω με το κινητό μου και έτσι το ανακάλυψα. Στο σέρβις του Samsung που το πήγα μου είπαν ότι το φτιάχνουν εύκολα αλλά πρέπει να το ανοίξουν, πράγμα που εγώ δεν εμπιστεύομαι και το ψιλοφοβαμαι. Ποια είναι η γνώμη σας, αξίζει καινούργιο κινητό να το ανοίξουν για το NFC και μόνο, η απλώς να ζήσω χωρίς το NFC και στ'αρ****α μου. Περιμένω τις απόψεις σας. Ευχαριστώ!
Ukforthemoment Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Αν δεν το εμπιστευθείς στο σερβις που θα το εμπιστευθείς; Εγω πάντως το θεωρώ απαραίτητο να το έχει το κινητό μου. Τι πρόβλημα ακριβως σου κάνει;
DeVilMaYcRyGR Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Κοίτα μέχρι πρότινος που υπήρχε η ts solutions ήξερα ότι έχουν ειδικό μηχάνημα για αποσφραγιση και γνήσιες φλατζες για τη στεγανοποίηση αλλά τώρα δεν ξέρω ποιος τα έχει αναλάβει
stark Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 30 λεπτά πριν, J_F80 είπε Γειά σας παιδιά! Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα θέμα σε σχέση με το κινητό μου. Πριν περίπου 2 μηνών αγόρασα το κινητό μου (Galaxy S21 enterprice edition) από Γερμανία. Το τηλέφωνο είναι άψογο σε όλα αλλά εντελώς τυχαία ανακάλυψα ότι το NFC έχει πρόβλημα. Το NFC εγώ το θεωρούσα πάντα άχρηστο αλλά τελευταία ήθελα να πληρώσω με το κινητό μου και έτσι το ανακάλυψα. Στο σέρβις του Samsung που το πήγα μου είπαν ότι το φτιάχνουν εύκολα αλλά πρέπει να το ανοίξουν, πράγμα που εγώ δεν εμπιστεύομαι και το ψιλοφοβαμαι. Ποια είναι η γνώμη σας, αξίζει καινούργιο κινητό να το ανοίξουν για το NFC και μόνο, η απλώς να ζήσω χωρίς το NFC και στ'αρ****α μου. Περιμένω τις απόψεις σας. Ευχαριστώ! Σε ποιο service πήγες; Στη Smartec στο Χαιδάρι κάνουν άψογη δουλειά (κρίνοντας από προσωπική εμπειρία, καθώς και από τα γενικότερα σχόλια άλλων). Κι εγώ στη θέση σου θα είχα ξενερώσει που νέα συσκευή έχει πρόβλημα, αλλά και τι άλλη λύση έχεις; Μπορείς να επικοινωνήσεις με το κατάστημα (Γερμανία) που το πήρες και να δεις τι θα σου πουν; Αν δε βγάλεις άκρη με κείνους, η Smartec είναι μια κάποια λύση.
GATE123 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 39 λεπτά πριν, DeVilMaYcRyGR είπε Κοίτα μέχρι πρότινος που υπήρχε η ts solutions ήξερα ότι έχουν ειδικό μηχάνημα για αποσφραγιση και γνήσιες φλατζες για τη στεγανοποίηση αλλά τώρα δεν ξέρω ποιος τα έχει αναλάβει Η Smartec. Αλλά αν δεν το χρειάζεσαι (NFC)τότε δεν νομίζω να μπεις σε τέτοια διαδικασία.
J_F80 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 40 λεπτά πριν, stark είπε Σε ποιο service πήγες; Στη Smartec στο Χαιδάρι κάνουν άψογη δουλειά (κρίνοντας από προσωπική εμπειρία, καθώς και από τα γενικότερα σχόλια άλλων). Κι εγώ στη θέση σου θα είχα ξενερώσει που νέα συσκευή έχει πρόβλημα, αλλά και τι άλλη λύση έχεις; Μπορείς να επικοινωνήσεις με το κατάστημα (Γερμανία) που το πήρες και να δεις τι θα σου πουν; Αν δε βγάλεις άκρη με κείνους, η Smartec είναι μια κάποια λύση. 34 λεπτά πριν, GATE123 είπε Η Smartec. Αλλά αν δεν το χρειάζεσαι (NFC)τότε δεν νομίζω να μπεις σε τέτοια διαδικασία. 1 ώρα πριν, DeVilMaYcRyGR είπε Κοίτα μέχρι πρότινος που υπήρχε η ts solutions ήξερα ότι έχουν ειδικό μηχάνημα για αποσφραγιση και γνήσιες φλατζες για τη στεγανοποίηση αλλά τώρα δεν ξέρω ποιος τα έχει αναλάβει Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το πήγα στο Samsung Care (samsungcare.gr) στην Θεσσαλονίκη. Αυτή είναι η επίσημη αντιπροσωπεία της Samsung στην Θεσσαλονίκη. Αυτοί υποτίθεται έχουν ειδικά εργαλεία. Το θέμα είναι και να το στείλω στην Γερμανία, κινητό καινούργιο δεν σου στέλνει κάνεις, όλοι θα το ανοίξουν. Τουλάχιστον αν κάτι πάει στραβά με την αντιπροσωπεία στο καλύπτει πάλι η εγγύηση και στο φτιάχνουν πάλι. Το NFC εγώ όμως δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το θεωρούσα πάντα άχρηστο. Και στο κάτω κάτω θα πληρώσω με κάρτα στην χειρότερη. Πάντως δεν ξέρω παιδιά, το άνοιγμα του κινητού με προβληματίζει πάρα πολύ.
stark Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, J_F80 είπε Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το πήγα στο Samsung Care (samsungcare.gr) στην Θεσσαλονίκη. Αυτή είναι η επίσημη αντιπροσωπεία της Samsung στην Θεσσαλονίκη. Αυτοί υποτίθεται έχουν ειδικά εργαλεία. Το θέμα είναι και να το στείλω στην Γερμανία, κινητό καινούργιο δεν σου στέλνει κάνεις, όλοι θα το ανοίξουν. Τουλάχιστον αν κάτι πάει στραβά με την αντιπροσωπεία στο καλύπτει πάλι η εγγύηση και στο φτιάχνουν πάλι. Το NFC εγώ όμως δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το θεωρούσα πάντα άχρηστο. Και στο κάτω κάτω θα πληρώσω με κάρτα στην χειρότερη. Πάντως δεν ξέρω παιδιά, το άνοιγμα του κινητού με προβληματίζει πάρα πολύ. Κανείς δεν μπορείς να σου εγγυηθεί ότι δεν μπορεί να γίνει στραβή. Αλλά είναι λίγο ακραίες αυτές οι περιπτώσεις και σπάνιες (στατιστικά). Πρέπει όμως να λάβεις υπόψιν ότι σχεδόν σε όλες (για να μη πω 100% σε όλες) τις επισκευές ένα σύγχρονο κινητό ανοίγει. Τα σωστά service έχουν όπως ανέφερες τα κατάλληλα εργαλεία, προσέχουν τι κάνουν, σε σημείο που μέχρι και λάστιχο αλλάζουν για να διατηρηθεί η αδιαβροχοποίηση της συσκευής, και μετά πριν στο παραδώσουν περνούν το κινητό από διαγνωστικά τεστ. Ελπίζω αυτό να σε ξε-αγχώσει λίγο αν αποφασίσεις να το δώσεις για επισκευή :-) Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2022 από stark 1
J_F80 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, stark είπε Κανείς δεν μπορείς να σου εγγυηθεί ότι δεν μπορεί να γίνει στραβή. Αλλά είναι λίγο ακραίες αυτές οι περιπτώσεις και σπάνιες (στατιστικά). Πρέπει όμως να λάβεις υπόψιν ότι σχεδόν σε όλες (για να μη πω 100% σε όλες) τις επισκευές ένα σύγχρονο κινητό ανοίγει. Τα σωστά service έχουν όπως ανέφερες τα κατάλληλα εργαλεία, προσέχουν τι κάνουν, σε σημείο που μέχρι και λάστιχο αλλάζουν για να διατηρηθεί η αδιαβροχοποίηση της συσκευής, και μετά πριν στο παραδώσουν περνούν το κινητό από διαγνωστικά τεστ. Ελπίζω αυτό να σε ξε-αγχώσει λίγο αν αποφασίσεις να το δώσεις για επισκευή :-) Ναι και εκεί αυτό μου είπαν, ότι γίνεται κανονικά στεγανοποίηση και όλα τα τεστ πριν την παράδοση. Η ερώτηση είναι, τι χάνεις τί κερδίζεις. Το θέμα είναι ρε γα***ο είναι δύο μήνες κινητό, αν ήταν δύο χρόνια θα το άνοιγα χωρίς δεύτερη σκέψη. Πάντως είμαι αναποφασιστος, δεν ξέρω ... ;;; Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2022 από J_F80
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Αφού λες ότι σου είναι άχρηστη λειτουργία, τότε τι νόημα έχει να το φτιάξεις; Εκτός εάν ενδιαφέρεσαι για μεταπώληση, οπότε να το πας κάποια στιγμή.
J_F80 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Παιδιά τελικά αποφάσισα να το πάω για σέρβις, αλλα στο τσακ, ένα με δύο μήνες πριν τελειώσει η εγγύηση. Μέχρι τότε ας πάει να γα***ει το NFC μαζί με τις πληρωμές από το κινητό. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 43 λεπτά πριν, J_F80 είπε Παιδιά τελικά αποφάσισα να το πάω για σέρβις, αλλα στο τσακ, ένα με δύο μήνες πριν τελειώσει η εγγύηση. Μέχρι τότε ας πάει να γα***ει το NFC μαζί με τις πληρωμές από το κινητό. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Απο περιεργεια ρωταω, τι διαφορετικο θα γινει τωρα που δεν θα γινει κοντα στο τελος της εγγυησης?
eko13 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 Θα εχει παλιωσει και αν γινει καμμια στραβη δεν θα κλαιει... Φαντασου να το παει τωρα και να του πουν, εχει παρει νερο!! Παντως πολυ κουλο σε καινουργιο κινητο, να εχει βλαβη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα