Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας παιδιά!

Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα θέμα σε σχέση με το κινητό μου.

Πριν περίπου 2 μηνών αγόρασα το κινητό μου (Galaxy S21 enterprice edition) από Γερμανία.

Το τηλέφωνο είναι άψογο σε όλα αλλά  εντελώς τυχαία ανακάλυψα ότι το NFC έχει πρόβλημα. 
Το NFC εγώ το θεωρούσα πάντα άχρηστο αλλά τελευταία ήθελα να πληρώσω με το κινητό μου και έτσι το ανακάλυψα.

Στο σέρβις του Samsung που το πήγα μου είπαν ότι το φτιάχνουν εύκολα αλλά  πρέπει να το ανοίξουν, πράγμα που εγώ δεν εμπιστεύομαι και το ψιλοφοβαμαι.

Ποια είναι η γνώμη σας, αξίζει καινούργιο κινητό να το ανοίξουν για το NFC και μόνο, η απλώς να ζήσω χωρίς το NFC και στ'αρ****α μου.

Περιμένω τις απόψεις σας.

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Κοίτα μέχρι πρότινος που υπήρχε η ts solutions ήξερα ότι έχουν ειδικό μηχάνημα για αποσφραγιση και γνήσιες φλατζες για τη στεγανοποίηση αλλά τώρα δεν ξέρω ποιος τα έχει αναλάβει

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, J_F80 είπε

Γειά σας παιδιά!

Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα θέμα σε σχέση με το κινητό μου.

Πριν περίπου 2 μηνών αγόρασα το κινητό μου (Galaxy S21 enterprice edition) από Γερμανία.

Το τηλέφωνο είναι άψογο σε όλα αλλά  εντελώς τυχαία ανακάλυψα ότι το NFC έχει πρόβλημα. 
Το NFC εγώ το θεωρούσα πάντα άχρηστο αλλά τελευταία ήθελα να πληρώσω με το κινητό μου και έτσι το ανακάλυψα.

Στο σέρβις του Samsung που το πήγα μου είπαν ότι το φτιάχνουν εύκολα αλλά  πρέπει να το ανοίξουν, πράγμα που εγώ δεν εμπιστεύομαι και το ψιλοφοβαμαι.

Ποια είναι η γνώμη σας, αξίζει καινούργιο κινητό να το ανοίξουν για το NFC και μόνο, η απλώς να ζήσω χωρίς το NFC και στ'αρ****α μου.

Περιμένω τις απόψεις σας.

Ευχαριστώ!

Σε ποιο service πήγες; 
Στη Smartec στο Χαιδάρι κάνουν άψογη δουλειά (κρίνοντας από προσωπική εμπειρία, καθώς και από τα γενικότερα σχόλια άλλων).
Κι εγώ στη θέση σου θα είχα ξενερώσει που νέα συσκευή έχει πρόβλημα, αλλά και τι άλλη λύση έχεις;
Μπορείς να επικοινωνήσεις με το κατάστημα (Γερμανία) που το πήρες και να δεις τι θα σου πουν;
Αν δε βγάλεις άκρη με κείνους, η Smartec είναι μια κάποια λύση.

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, DeVilMaYcRyGR είπε

Κοίτα μέχρι πρότινος που υπήρχε η ts solutions ήξερα ότι έχουν ειδικό μηχάνημα για αποσφραγιση και γνήσιες φλατζες για τη στεγανοποίηση αλλά τώρα δεν ξέρω ποιος τα έχει αναλάβει

Η Smartec.

Αλλά αν δεν το χρειάζεσαι (NFC)τότε δεν νομίζω να μπεις σε τέτοια διαδικασία.

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, stark είπε

Σε ποιο service πήγες; 
Στη Smartec στο Χαιδάρι κάνουν άψογη δουλειά (κρίνοντας από προσωπική εμπειρία, καθώς και από τα γενικότερα σχόλια άλλων).
Κι εγώ στη θέση σου θα είχα ξενερώσει που νέα συσκευή έχει πρόβλημα, αλλά και τι άλλη λύση έχεις;
Μπορείς να επικοινωνήσεις με το κατάστημα (Γερμανία) που το πήρες και να δεις τι θα σου πουν;
Αν δε βγάλεις άκρη με κείνους, η Smartec είναι μια κάποια λύση.

 

34 λεπτά πριν, GATE123 είπε

Η Smartec.

Αλλά αν δεν το χρειάζεσαι (NFC)τότε δεν νομίζω να μπεις σε τέτοια διαδικασία.

 

1 ώρα πριν, DeVilMaYcRyGR είπε

Κοίτα μέχρι πρότινος που υπήρχε η ts solutions ήξερα ότι έχουν ειδικό μηχάνημα για αποσφραγιση και γνήσιες φλατζες για τη στεγανοποίηση αλλά τώρα δεν ξέρω ποιος τα έχει αναλάβει

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Το πήγα στο Samsung Care (samsungcare.gr) στην Θεσσαλονίκη.

Αυτή είναι η επίσημη αντιπροσωπεία της Samsung  στην Θεσσαλονίκη.

Αυτοί υποτίθεται έχουν ειδικά εργαλεία.

Το θέμα είναι και να το στείλω στην Γερμανία, κινητό καινούργιο δεν σου στέλνει κάνεις, όλοι θα το ανοίξουν.

Τουλάχιστον αν κάτι πάει στραβά με την αντιπροσωπεία στο καλύπτει πάλι η εγγύηση και στο φτιάχνουν πάλι.

Το NFC εγώ όμως δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ  το θεωρούσα πάντα άχρηστο. 

Και στο κάτω κάτω  θα πληρώσω με κάρτα στην χειρότερη.

Πάντως δεν ξέρω παιδιά, το άνοιγμα του κινητού με προβληματίζει πάρα πολύ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, J_F80 είπε

 

 

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Το πήγα στο Samsung Care (samsungcare.gr) στην Θεσσαλονίκη.

Αυτή είναι η επίσημη αντιπροσωπεία της Samsung  στην Θεσσαλονίκη.

Αυτοί υποτίθεται έχουν ειδικά εργαλεία.

Το θέμα είναι και να το στείλω στην Γερμανία, κινητό καινούργιο δεν σου στέλνει κάνεις, όλοι θα το ανοίξουν.

Τουλάχιστον αν κάτι πάει στραβά με την αντιπροσωπεία στο καλύπτει πάλι η εγγύηση και στο φτιάχνουν πάλι.

Το NFC εγώ όμως δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ  το θεωρούσα πάντα άχρηστο. 

Και στο κάτω κάτω  θα πληρώσω με κάρτα στην χειρότερη.

Πάντως δεν ξέρω παιδιά, το άνοιγμα του κινητού με προβληματίζει πάρα πολύ.

Κανείς δεν μπορείς να σου εγγυηθεί ότι δεν μπορεί να γίνει στραβή. Αλλά είναι λίγο ακραίες αυτές οι περιπτώσεις και σπάνιες (στατιστικά).
Πρέπει όμως να λάβεις υπόψιν ότι σχεδόν σε όλες (για να μη πω 100% σε όλες) τις επισκευές ένα σύγχρονο κινητό ανοίγει. 
Τα σωστά service έχουν όπως ανέφερες τα κατάλληλα εργαλεία, προσέχουν τι κάνουν, σε σημείο που μέχρι και λάστιχο αλλάζουν για να διατηρηθεί η αδιαβροχοποίηση της συσκευής, και μετά πριν στο παραδώσουν περνούν το κινητό από διαγνωστικά τεστ.
Ελπίζω αυτό να σε ξε-αγχώσει λίγο αν αποφασίσεις να το δώσεις για επισκευή :-)

Επεξ/σία από stark
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, stark είπε

Κανείς δεν μπορείς να σου εγγυηθεί ότι δεν μπορεί να γίνει στραβή. Αλλά είναι λίγο ακραίες αυτές οι περιπτώσεις και σπάνιες (στατιστικά).
Πρέπει όμως να λάβεις υπόψιν ότι σχεδόν σε όλες (για να μη πω 100% σε όλες) τις επισκευές ένα σύγχρονο κινητό ανοίγει. 
Τα σωστά service έχουν όπως ανέφερες τα κατάλληλα εργαλεία, προσέχουν τι κάνουν, σε σημείο που μέχρι και λάστιχο αλλάζουν για να διατηρηθεί η αδιαβροχοποίηση της συσκευής, και μετά πριν στο παραδώσουν περνούν το κινητό από διαγνωστικά τεστ.
Ελπίζω αυτό να σε ξε-αγχώσει λίγο αν αποφασίσεις να το δώσεις για επισκευή :-)

Ναι και εκεί αυτό μου είπαν, ότι γίνεται κανονικά στεγανοποίηση και όλα τα τεστ πριν την παράδοση.

Η ερώτηση είναι, τι χάνεις τί κερδίζεις.

Το θέμα είναι ρε γα***ο είναι δύο μήνες κινητό, αν ήταν δύο χρόνια θα το άνοιγα χωρίς δεύτερη σκέψη.

Πάντως είμαι αναποφασιστος, δεν ξέρω ... ;;;

Επεξ/σία από J_F80
Δημοσ.

Αφού λες ότι σου είναι άχρηστη λειτουργία, τότε τι νόημα έχει να το φτιάξεις; Εκτός εάν ενδιαφέρεσαι για μεταπώληση, οπότε να το πας κάποια στιγμή. 

Δημοσ.

Παιδιά τελικά αποφάσισα να το πάω για σέρβις, αλλα στο τσακ, ένα με δύο μήνες πριν τελειώσει η εγγύηση. 

Μέχρι τότε ας πάει να γα***ει το NFC μαζί με τις πληρωμές από το κινητό.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, J_F80 είπε

Παιδιά τελικά αποφάσισα να το πάω για σέρβις, αλλα στο τσακ, ένα με δύο μήνες πριν τελειώσει η εγγύηση. 

Μέχρι τότε ας πάει να γα***ει το NFC μαζί με τις πληρωμές από το κινητό.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

Απο περιεργεια ρωταω, τι διαφορετικο θα γινει τωρα που δεν θα γινει κοντα στο τελος της εγγυησης?

 

Δημοσ.

Θα εχει παλιωσει και αν γινει καμμια στραβη δεν θα κλαιει... Φαντασου να το παει τωρα και να του πουν, εχει παρει νερο!! Παντως πολυ κουλο σε καινουργιο κινητο, να εχει βλαβη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...