Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας κυριοι,

Ειμαι 21 χρονων και μολις πηρα το διπλωμα οδηγησης μηχανης Α2 (400cc). Ηρθε η ωρα να αγορασω την πρωτη μου μηχανη.

Θελω να παρω κατι να το ευχαριστηθω (με ασφαλεια παντα), δηλαδη θελω η μηχανη να ειναι ευχαριστη οδηγικα. Επιπροσθετα, θα ηθελα η αγορα να ειναι οσο πιο value for money και να κρατησει μεταπωλητικη αξια. Θα χρησιμοποιηθει κυριως για ημερησιες εκδρομες και μετακινησεις εντος της Αθηνας. Μερικες επιλογες που σκεφτομαι ειναι τα KTM duke 390, yamaha mt-03 και kawasaki z400.. Βεβαια θα με ενδιεφερε κατι λιγο πιο οικονομικο (ιδανικα 2000-3000), ισως λιγη μεγαλυτερη ανεση σε μεγαλυτερες διαδρομες και ισως κατι που να μπορει να κανει μερικα χιλιομετρα off road χωρις πολλες φθορες (προφανως σε αυτο το σεναριο πηγαινουμε σε αλλη κατηγορια), χωρις βεβαια αυτοι να ειναι καθοριστικοι παραγοντες. Γενικα ριξτε ιδεες απο καλες προτασεις, γιατι θελω να ψαχτω περισσοτερο!

Επισης θελω τις συμβουλες σας σχετικα με αγορα μεταχειρισμενης vs καινουργιας μηχανης, οπως και συμβουλες για τον ελεγχο μεταχειρισμενης πριν την αγορα (αρκει δοκιμη και ελεγχος μηχανικου; τι αλλο πρεπει να προσεξω;). 

Καθε προταση και γνωμη ειναι καλοδεχουμενη. Ευχαριστω για τον χρονο σας!

Δημοσ.

δεν ξερω εαν ειναι σοφό απο ποδηλατο η πρωτη μοτοσυκλέτα να ειναι 400cc  , μελέτες εχουν δείξει οτι ο εγκεφαλος θελει καποια εκπαίδευση στην διαχείριση της ταχύτητας  δεν ειναι τυχαία τα ηλιακά ορια , και φυσικά υπάρχει στην περίπτωσή σου το κενο αυτό ,, θα σου προτεινα να συμβουλευτείς μια σχολη ασφαλους οδηγησης μοτοσυκλετων ,  θα σε βοηθησουν να κανεις τα σωστα βηματα στην μοτοσικλετιστηκη σου ζωη  και να μην παρασυρθεις απο το ξελόγιασμα των δυο τροχων . καλη επιλογη και παντα ορθιος

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα, συγχαρητήρια για το δίπλωμα. 

Ωραίες οι επιλογές σου, αλλά όπως λες...λίγο ακριβές για το στενό πορτοφόλι του μέσου Έλληνα νέου. 
Bugdet επιλογή στα λεφτά που προτείνεις, θα βρεις της Zontes τα u και g σε 125 και 155 κυβικά. 

Καλά μηχανάκια για να μάθεις να κυκλοφορείς στον δρόμο, όχι όπως μαθαίνουμε στην σχολή (τα βασικά, χωρίς εξωτερικούς παράγοντες).

Γενικά υπάρχουν πλέον μάρκες με σχετικά πιο οικονομικά μηχανάκια - μηχανές (μέχρι 400 - 500 cc) από μάρκες όπως... zontes, benelli, cfmoto, bajaj.

Ότι δεις ρώτα, μήπως έχουμε δει - μάθει κάτι παραπάνω.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχεις υπολογίσει τον εξοπλισμό μέσα στο μπάτζετ σου? Ένα καλό κράνος, μπουφάν, γάντια, παντελόνι και μποτάκια μηχανής κοστολογούνται συνολικά από 600 μέχρι δεν υπάρχει όριο. Επιπλέον, να υπολογίσεις τα πάγια έξοδα (ασφάλειες, τέλη, βενζίνες) και τη συντήρηση της μηχανής. Τέλος, πρέπει να δεις για ποιες μετακινήσεις θέλεις τη μηχανή, πχ πόλη, εκδρομές, πίστα?

Προσωπικά είχα ξεκινήσει και εγώ με το Α2 δίπλωμα, έχοντας νωρίτερα λίγη εμπειρία με παπί σε ελεγχόμενο περιβάλλον και όχι στο δρόμο. Στη σχολή οδηγών έπεσα στα βαθιά καθώς από το παπί που ήξερα ανέβηκα στο mt07 του δάσκαλου. Αφού πήρα το δίπλωμα και μετά ανέβηκα σε διάφορου τύπου μηχανές, και μου ταίριαξαν οι μικρές adventure. Συγκεκριμένα οδήγησα τα ktm 390 adventure, honda cbx500 και kawasaki versys300.
To ktm ήταν κατσίκι, και πολύ ευκολοδήγητο χωρίς ξεσπάσματα, αλλά ακριβό και δεν ήθελα να δώσω τόσα για πρώτη μηχανή. 
Το honda είναι το best seller της αγοράς και όχι άδικα, γιατί έχει αρκετή ροπή από χαμηλά, χωρίς να τρομάζει. Εμένα δεν με βόλεψε καθόλου η θέση οδήγησης του. Τα μαρσπιέ ήταν κάπως ψηλά και πίσω με αποτέλεσμα τα πόδια μου να λυγίζουν περίεργα. 
Κατέληξα στο versys μιας και είχε καλή θέση οδήγησης και ήταν το πιο φτηνό, το πήρα και ελαφρώς μεταχειρισμένο. Ήταν μεγάλο σχολείο για μένα, και το γεγονός ότι έβγαζε ψηλά την δύναμη του, μου συγχωρούσε λάθη. Επιπλέον, το βάρος του ήταν αρκετά διαχειρίσιμο με μοναδικό μελανό σημείο το ύψος της σέλας που στην αρχή με φόβιζε. Αν είσαι από 175 και πάνω θα είσαι μια χαρά.

*Απαραίτητο tip, πήγαινε και βγάλε ένα από τα σχολεία ασφαλούς οδήγησης. Σου δίνουν τις κατάλληλες βάσεις για να κυκλοφορείς έξω με ασφάλεια. 

  • Like 1
Δημοσ.

Απο μενα το kawasaki to z400, δεν αγοράζεις καθε μέρα μοτοσυκλέτες, αυτη είναι καλη και για κανένα ταξίδι.

Να προσεξεις την κατάσταση της όμως, βρες ενα μηχανικο να την δει, γιατι τα χρηματα που διαθέτεις δεν ειναι και πολλα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λοιπον ειχα μηχανες παλιοτερα κ εχω γραψει πολλα χιλιομετρα ακομα κ σε ταξιδια ,ειχα Yamaha Dt 200 ,Honda Transalp 650, Honda Xr 250r και Honda Vfr 800 vtec

απο ολα αυτα το αγαπημενο μου ηταν το Vfr αλλα το πιο ευχαριστο ηταν το Xr

ξερεις γιατι; γιατι ηταν παναλαφρο κ με ροπη που εβγαινε γρηγορα ,δλδ μεγιστη ροπη σε οσο το δυνατον χαμηλοτερες στροφες ανα λεπτο, αυτο σημαινει οτι ειναι ευκολοδηγητο κ τραβαει

κοιτα χαμηλο βαρος

μεγιστη ροπη σε οσο το δυνατον λιγοτερες σαλ ,τα αλογα ειναι το τελευταιο που πρεπει να κοιτας

προστασια απο αερα με φαιρινγκ ,ζελατινες φερινγκ κλπ

απο μενα versys που αν κ δεν φαινεται πολυ ροπατο ειναι κοντα γραναζωμενο οποτε αντισταθμιζει τον street κινητηρα του

αν θες ανετη μετακινηση πολη ,να μπορει να βγει κανα κοντινο ταξιδακι (με 300cc βεβαια δεν θα μπορεις να πας μακρυα αλλα λεμε) κ να μπορει να πατησει χωμα τηρουμενων των αναλογιων ,μονο αυτο σου κανει η οτι αλλο μικρο adventure βρεις

προσωπικα δεν θα πηγαινα σε μη japan αλλα αυτος ειμαι εγω

Επεξ/σία από Neural_handshake
  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει το χρ ηταν μονο για να παίρνεις το βουνα, στην ασφαλτο πηγαινε σαν τρακτερ με αυτα τα λάστιχα, επίσης εχει ξεπεραστεί πλέον.

Για το vfr συμφωνώ μηχαναρα αλλα παει και αυτή

Χρονοντούλαπο και οι δύο 😋

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Neural_handshake είπε

λοιπον ειχα μηχανες παλιοτερα κ εχω γραψει πολλα χιλιομετρα ακομα κ σε ταξιδια ,ειχα Yamaha Dt 200 ,Honda Transalp 650, Honda Xr 250r και Honda Vfr 800 vtec

απο ολα αυτα το αγαπημενο μου ηταν το Vfr αλλα το πιο ευχαριστο ηταν το Xr

ξερεις γιατι; γιατι ηταν παναλαφρο κ με ροπη που εβγαινε γρηγορα ,δλδ μεγιστη ροπη σε οσο το δυνατον χαμηλοτερες στροφες ανα λεπτο, αυτο σημαινει οτι ειναι ευκολοδηγητο κ τραβαει

κοιτα χαμηλο βαρος

μεγιστη ροπη σε οσο το δυνατον λιγοτερες σαλ ,τα αλογα ειναι το τελευταιο που πρεπει να κοιτας

προστασια απο αερα με φαιρινγκ ,ζελατινες φερινγκ κλπ

απο μενα versys που αν κ δεν φαινεται πολυ ροπατο ειναι κοντα γραναζωμενο οποτε αντισταθμιζει τον street κινητηρα του

αν θες ανετη μετακινηση πολη ,να μπορει να βγει κανα κοντινο ταξιδακι (με 300cc βεβαια δεν θα μπορεις να πας μακρυα αλλα λεμε) κ να μπορει να πατησει χωμα τηρουμενων των αναλογιων ,μονο αυτο σου κανει η οτι αλλο μικρο adventure βρεις

προσωπικα δεν θα πηγαινα σε μη japan αλλα αυτος ειμαι εγω

Με το versys300 έκανα Αθήνα - Ηγουμενίτσα το καλοκαίρι σε 5.30 ώρες με 4 στάσεις και μέση ταχύτητα 120-140. Θα πήγαινε σίγουρα πιο άνετα ένα 600αρι αλλά και το 300αρι άντεξε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

Με το versys300 έκανα Αθήνα - Ηγουμενίτσα το καλοκαίρι σε 5.30 ώρες με 4 στάσεις και μέση ταχύτητα 120-140. Θα πήγαινε σίγουρα πιο άνετα ένα 600αρι αλλά και το 300αρι άντεξε.

θα πας και θα εισαι κ οκ μολις ομως παρεις καμια μεγαλυτερη θα καταλαβεις οτι ταλαιπωριοσουν ,τεσπα ταξιδια να βγαινετε με παρεες κ τζερτζελο κ ολα καλα ειναι (μεση 120-140? εισαι σιγουρος? τι τελικη εχει αυτο?)

3 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Εντάξει το χρ ηταν μονο για να παίρνεις το βουνα, στην ασφαλτο πηγαινε σαν τρακτερ με αυτα τα λάστιχα, επίσης εχει ξεπεραστεί πλέον.

Για το vfr συμφωνώ μηχαναρα αλλα παει και αυτή

Χρονοντούλαπο και οι δύο 😋

το xr με λαστιχα στριταδικα κ αναλογες ζαντες εσπαιρνε ,το vfr ειναι κοσμημα ,αν δεν οδηγησεις δεν ξερεις απλα

Επεξ/σία από Neural_handshake
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Neural_handshake είπε

θα πας και θα εισαι κ οκ μολις ομως παρεις καμια μεγαλυτερη θα καταλαβεις οτι ταλαιπωριοσουν ,τεσπα ταξιδια να βγαινετε με παρεες κ τζερτζελο κ ολα καλα ειναι (μεση 120-140? εισαι σιγουρος? τι τελικη εχει αυτο?)

το xr με λαστιχα στριταδικα κ αναλογες ζαντες εσπαιρνε ,το vfr ειναι κοσμημα ,αν δεν οδηγησεις δεν ξερεις απλα

Εχω οδηγήσει και τα δυο για πολλά χρόνια και πολλά ακόμα

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Neural_handshake είπε

θα πας και θα εισαι κ οκ μολις ομως παρεις καμια μεγαλυτερη θα καταλαβεις οτι ταλαιπωριοσουν ,τεσπα ταξιδια να βγαινετε με παρεες κ τζερτζελο κ ολα καλα ειναι (μεση 120-140? εισαι σιγουρος? τι τελικη εχει αυτο?)

το xr με λαστιχα στριταδικα κ αναλογες ζαντες εσπαιρνε ,το vfr ειναι κοσμημα ,αν δεν οδηγησεις δεν ξερεις απλα

To versys γράφει 160 κοντερίσια σε ευθεία χωρίς κόντρα άνεμο. Σε ανηφόρα, με κόντρα άνεμο δεν ξεπερνά τα 130.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...